Novinky
J4K
0
Jsem sám, nebo vám někomu také připadá, že 90% faceliftovaných aut z toho vyjde hůř než byla původní verze? Ono si na to člověk časem zvykne, nic jinýho mu stejně nezbývá - ale většinou je to u faceliftů takové trochu vaření z vody a výsledku to příliš neprospěje, čehož je, podle mě, tento ford zářným příkladem (nehledě k tomu že jsem odpůrcem předních denních LED - připadá mi to trochu jak vánoční svítící hadi z vietnamských tržnic a u většiny světlých aut to pozornost ve dne stejně neupoutá, čímž se to tak nějak míjí účinkem).
Přejít do diskuze
tedy možná by bylo lepší na fotografiích porovnat obě verze bez spoilerů, aby bylo vidět, co se doopravdy změnilo. Takhle to jsou trošičku hruška s jabkama... 😄
Pokud by Mondeo mělo těžit ze svých výhod - tedy trochu nižší ceny a trochu lepšího podvozku ve srovnání s konkurenčním Passatem, měla přijít verze 4motion a možnost si vůz objednat se zvýšeným podvozkem stejně jako Passat. Protože nic z toho Ford nepředstavil, je tento facelift jen další krůček k zapomnění.
Nevím, proč když se mi nelíbí doplňková výbava ala sekačka na Mondeu, proč musím být hned Koncerňák.
I ked si osobne myslím, ze 240 koní je na predohrab vcelku dost, más pravdu v tom, ze Mondeo výkonovo za svojou najblizsou konkurenciou zaostávalo a nic na tom nezmení ani pridanie 20 koní najsilnejsej verzii. Ale ako som naznacil, limitom je predný pohon, preto Mondeo nebude moct výkonovo konkurovat ani Passatu R36, ani Insignii OPC. ;-\
Alessio, takhle si naběhnout? Spoilery na stodvaciáškovi tedy autě schopném max rychlosti 140 km/h nikdy nemohly začít fungovat. Byly tedyy jen nenaplněným příslibem. Ovcí v rouše vlčím.
Smyslem příspěvku je však povzdech nad faktem, že karoserie je "rychlejší" než motorizace, Mondeu by prostě slušely výkonnější motory...a lepší sedadla..😄
Smyslem příspěvku je však povzdech nad faktem, že karoserie je "rychlejší" než motorizace, Mondeu by prostě slušely výkonnější motory...a lepší sedadla..😄
A seš si jistej, že spoilery na stodvaciáši je určitě vlčí roucho? Já to vidím spíš na kazajku a mokrej hadr... >😁 😉
Design slibuje ostrou dálniční stíhačku, motory schopné dostát mámivým designovým příslibům však chyběly. Strategie "Ovce ve vlčím rouše" mi přijde malinko východoevropská (viz podobné spoilery na stodvaciáškovi😄)))
Teď nevim, z čeho přesně si tady "koncerňáci" děláte srandu, ale stejnou "sekačku" má například Fabia RS II. 😉 RS = Rachtá a seče? >😒]
Světlomety se neměnily, jelikož právě jejich tvaru se ostatní modely přizpůsobovaly - viz facelift Focusu či současná Fiesta.
Světlomety se neměnily, jelikož právě jejich tvaru se ostatní modely přizpůsobovaly - viz facelift Focusu či současná Fiesta.
:no: :no: :no😒br />
mimoň jsi teda exkluzivní... >😁 U Fordu se jim zřejmě zželelo tvého nevyvinutého "mužství"... Zřejmě jediný způsob jak si může "zajezdit"....
>😁 >😁 >😁
mimoň jsi teda exkluzivní... >😁 U Fordu se jim zřejmě zželelo tvého nevyvinutého "mužství"... Zřejmě jediný způsob jak si může "zajezdit"....
>😁 >😁 >😁
Súhlasím - oceňujem silnejšiu variantu TDCi a kvalitnejší interiér (ktorý som ešte nevidel 😉 )
Časem zavedou výbavu Titanum S+ kde bude lišta kovová, pohyblivá a vybavená ozubením. Tato verze bude na rodíl od standardní Titanum S schopná sekat i menší keře, zatímco Titanum S je určená jen na sekání travnatých ploch. >😁
Tak co, Ford se jen chtěl zavděčit lidem od kolotočů, cirkusů a také těm šulínům z Mimoně, a tak vyrábí auta šitá doslova na míru jejich vskutku vybranému vkusu. >😒]
Ta lišta bude pouze součástí příplatkové výbavy a standart u verze Titanium S kde ti ji pro změnu za příplatek sundají. >😒]
Za prvé ta lišta v předu, to se nebude dát zaparkova u patníku, tahá to břicho po zemi a hlavně tomu chybí pořádný TDI PD diesel.
Ne, že bych to myslel nějak vážně, ale ať si i u Fordu užijí Ádu >😁 >😁
PS: Nevíte někdo, jestli to bude mít ty odporné kelímky od piva?
Ne, že bych to myslel nějak vážně, ale ať si i u Fordu užijí Ádu >😁 >😁
PS: Nevíte někdo, jestli to bude mít ty odporné kelímky od piva?
Taky se dívám že ten kdo dával srovnávací fotky to neměl v hlavě srovnané opravdu jsou dostupné fotky i nejvyššího modelu staré generace a pak by ten rozdíl vypadal jinak. Jsem rád že mám současný model, LED světla denního svícení mi přijdou prvoplánové a nehezké, a kapota bez chromové lišty na grilem mi přijde nějaká moc dlouhá u toho tmavého kombi na mě působí auto dojmem Subaru než Ford.Facelift určitě kupovat nebudu počkám si až na nový model naštěstí to tak časově vyjde mohl by být 2013 a to bude čas na obměnu. 😢
na tej porovnavacej fotke podla mna vidno jednoznacny posun vpred celeho vyzoru...i ked pravda ze to nie su rovnake vybavy...ale aj na tych ostatnych fotkach to vyzera ako hodnotnejsie auto uz..
ale to biele :yes: :yes:
ale to biele :yes: :yes:
Suhlas. Aj ked podla fotiek tazko povedat. Predna cast moze byt inak tvarovana, tak ako je to u FL smaxu je uplne iny prelis prednej kapoty.
Tak já se domnívám, že FL byl už nevyhnutelný. Co se týče interiéru tak ten potřeboval omladit a hlavně doladit už před třemi lety.Exteriér byl celkem v poho. No ale jde vidět že se fordu do FL moc investovat nechtělo. Světla zůstala zachována myslím tím jejich tvar. Alespoň že zmizlo to anachronické tykadlo ze střechy 😄 a přibudou prvky výbavy , které v jiných autech této třídy už zdomácněly.
Já mám 607, ta tlamu naštěstí nemá >😁
Ale jinak 407 by tu louku klidně spásla neposekanou tou tlamou >😁
Ale jinak 407 by tu louku klidně spásla neposekanou tou tlamou >😁
mondeo jednoznacne povazuju (minimalne) za jedno z nejkrasnejsich aut sve tridy, FL ani nepotrebovalo :yes: :yes:
Co sa tyka toho bieleho mondea tak to ma urcite najvyssiu vybavu titaniumS, ako to ma aj smax s tym spodnym oplastovanim. Vybava trend ani titanium tieto prvky nemaju.
Při tych srovnávacích fotkách to vypadá dobře. Na tych ostatních fotkách to vypadá příšerně. Vždyť Mondeo je nádherné auto a ten facelift nepotřebovalo. Teda zatím nepotřebovalo.
Facelift predstavuje malý pokrok, okrem pár "must be" s ohladom na módu (LED) základné línie zostali nedotknuté. Významnejsie je slubované zlepsenie interiéru (verím, ze boli vypocuté kritiky kazdej redakcie na "vietnamskú" imitáciu drevených dekorov, i Convers by si zaslúzil zlepsenie; naopak klavírny lak by mohol zostat). Takisto je prínosom rozsírenie motorovej palety. Silnejsí SCTi s 240 konmi je solídnou odpovedou na smútok za vyradeným patvalcom (220 k) a opatovný návrat 2,2 TDCi zase posunie súcasný dízlový vrchol zo 120 kW do vyssej ligy. K úplnosti by to chcelo este nové 1,6 SCTi, ale to zrejme vo Forde nechávajú na dalsiu generáciu.