Pokud musíš nutně oblažovat svět čírem vyhoněným až někam do oblak, pak je tohle cabrio tvým cílem. Ovšem pozor na vítr, chce to se v tom poflakovat někde mezi 30 - 40 kilometry, pak to všechno ideálně klapne.
Logická modelová mutace, z hlediska praktičnosti je však myslím výhodnější si číst jízdní dojmy, než ty dojmy zažívat na vlastní pleš. Současně pak pozor na nedůvodné adorace, v článku sdělená informace, cituji: "plnohodnotný kabriolet" má zásadně jiný věcný význam, než pojem - plnohodnotné auto.
Avšak, ať je to jak je to, svůj význam tento kabriolet má. A to především tehdy, když máš... nataženou roletu. Totiž v životě ani tak nejde o to, co prožíváš, nýbrž o to, co prožívat můžeš. Jestli mi tedy při svém rozhledu správně rozumíš...
Jinak velká pochvala za technické řešení cabriostřechy, tak nějak to k charakteru auta sedí. A má to, ať se na tento počin díváme jakkoli, prostě svůj sympatický styl. No... a když by náhodou nějaká dlouhonohá dívka s velkejma... očima (sprosťáku) usadila vedle na sedadlo při stěhování řekněme parádní palmičku, která by za pomalé jízdy městěm vyčuhovala půl metru nad auto, pak ti garantuju, že by nám, co se v létě elegantně opalujem na kavárenských seslích podél bulvárů, spadly všechny brady. Ano, F500 cabrio, velký voči, dlouhý nohy a palma. Na tebe si v té kráse ovšem nevzpomene už nikdy nikdo...
"Avšak, ať je to jak je to, svůj význam tento kabriolet má. A to především tehdy, když máš... nataženou roletu. Totiž v životě ani tak nejde o to, co prožíváš, nýbrž o to, co prožívat můžeš. Jestli mi tedy při svém rozhledu správně rozumíš..."
pane jo, hluboké jak studna na karlštejně :yes: :yes: :yes: ;-)
Zrovna s tou vetou o zivote nesuhlasim, len ta jedina mi tam akosi nesedi. Mozno ju nechapem spravne, ale pre mna je naopak dolezitejsie to co prezivam. Nie to co prezivat mozem, ale neprezivam...
Ale inak palec hore, je to klasicky vzletny text nasho majstra. Len specialne u 500-vky sa vzdy zacudujem, ze tak radikalne zmenil pohlad na toto auto... ;-)
Se zbytkem nelze nez souhlasit, ale tahle věta je podle mě právě ta nejlepší :-). Seš svým pánem a i když zrovna nemáš střechu dole, už jen pocit toho že "můžeš" je to, nad čím se má smysl zamyslet. Seš totiž svobodný a to tak, jak jen v autě můžeš být - a to to přeci v životě jde ;-)
Vím že to byla nadsázka, ale jako vlastník kabria vím že není problém jet se staženou střechou a okny do 80ti kmh, pak teprve se ti začne číro aerodynamicky měnit. S vytaženými okny je to o kousek více, a větrnou clonou je rychlost prakticky neomezená.
Píšu o zkušenostech se svým. Ale tady to bude stejné, čím více má auto "stěn" - vysunutá okna, zadní okno - tím menší je v něm průvan a posádka je více chráněná.
A tenhle Abarth má jen o něco větší střešní okno.
No, (tohle není abarth), za podstatné v předmětné věci považuji u cabria právě tu zadní stěnu, protože ta (ve spolupráci s bočními okny) vytváří poměrně slušnou jízdní pohodu. Zde žádná stěna není.
Pardon ne Abarth, jen 500 ve válečných barvách :-) Na prvních 8mi obrázcích v galerii auto zadní stěnu má - plátno je shrnuto jen vodorovné části střechy dozadu. Tehdy je to jen větší otvor pro střechu.
A i když uživatel stáhne zadní okno dolů, pořád mu zůstanou boky a oblouky střechy.
Domnívám se, že to poloviční shrnutí je právě tak do těch "třiceti", přeci jenom, ten tlak vzduchu na tu harmoniku při cca 90 by tam v té kapse s tím mohl zajímavě cloumat. Aby se pak střecha nevztyčila jako kosatka :-)
Obávám se, že tvá policejní škola ti nedala to správné vzdělání v oblasti aerodynamiky. Možná yb neškodilo nechat se poučit zjevně zkušenějším (praktukem) cooliem...
Nicméně tvůj první příspěvek má smysl a styl... Tady po dlouhé době se dá i s něčím souhlasit... :yes:
Ty ostatní komentáře už jsou ale tak trochu nad plán... >:D
Logická modelová mutace, z hlediska praktičnosti je však myslím výhodnější si číst jízdní dojmy, než ty dojmy zažívat na vlastní pleš. Současně pak pozor na nedůvodné adorace, v článku sdělená informace, cituji: "plnohodnotný kabriolet" má zásadně jiný věcný význam, než pojem - plnohodnotné auto.
Avšak, ať je to jak je to, svůj význam tento kabriolet má. A to především tehdy, když máš... nataženou roletu. Totiž v životě ani tak nejde o to, co prožíváš, nýbrž o to, co prožívat můžeš. Jestli mi tedy při svém rozhledu správně rozumíš...
Jinak velká pochvala za technické řešení cabriostřechy, tak nějak to k charakteru auta sedí. A má to, ať se na tento počin díváme jakkoli, prostě svůj sympatický styl. No... a když by náhodou nějaká dlouhonohá dívka s velkejma... očima (sprosťáku) usadila vedle na sedadlo při stěhování řekněme parádní palmičku, která by za pomalé jízdy městěm vyčuhovala půl metru nad auto, pak ti garantuju, že by nám, co se v létě elegantně opalujem na kavárenských seslích podél bulvárů, spadly všechny brady. Ano, F500 cabrio, velký voči, dlouhý nohy a palma. Na tebe si v té kráse ovšem nevzpomene už nikdy nikdo...
500 krát BRAVO :yes:
pane jo, hluboké jak studna na karlštejně :yes: :yes: :yes: ;-)
Ale inak palec hore, je to klasicky vzletny text nasho majstra. Len specialne u 500-vky sa vzdy zacudujem, ze tak radikalne zmenil pohlad na toto auto... ;-)
A tenhle Abarth má jen o něco větší střešní okno.
A i když uživatel stáhne zadní okno dolů, pořád mu zůstanou boky a oblouky střechy.
Nicméně tvůj první příspěvek má smysl a styl... Tady po dlouhé době se dá i s něčím souhlasit... :yes:
Ty ostatní komentáře už jsou ale tak trochu nad plán... >:D