Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Škoda Auto již vyrobila 100 tisíc motorů 1,2 TSI

23 komentářů

Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
milan3
Akorat ze autor clanku mel na mysli trochu jinou 1.2 nez ty. 😉 samozrejmne ja osobne 1.2HTP/51kw v kratke Fabii povazuji za naprosto nejrozumnejsi volbu, v kombi je to jiz na povazenou a v Roomstru cire zoufalstvi. Dulezite je, ze Skoda konecne vyvinula od dob Felicie svuj prvni motor, za ktery se obrazne nemusi vubec stydet a za to ji patri :yes: .
HELIUM
1.2 TSI - vývoj VW (sice outsourcingovým způsobem, ale přeci VW vývoj jen se zpožděním 2 roky)

Skoda to jen vyrábí a až to v Mladý Boleslavi vychytaj, tak si na výrobu troufnou i německé VW fabriky s tureckou pracovní silou.

Jinak i v YETI to jezdí pěkně.
milan3
Taky ja Skodu vubec nepovazuji za plnohodnotnou automobilku ale jen a pouze za montovnu!
Kolik Skoda vyvinula motoru jako napr. neschopny Renault, slendriansky Fiat,Citroen a Peugeot? 😉
Rekl bych, ze moc toho nebude!
Tot bohuzel realita dnesnich dnu!
Avatar - JGucci
JGucci
Na SKODA.SK mají bezva reklamu na Tsi motory 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
U kterých všech do 50000 km odejdou regulace turba... 😐
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Treba ne 😉
King of rain
To stojí tak dva litry, tak to se dá přežít...když tak budou dělat na kulanci. 😉 Sice jsem tenhle problém neslyšel, ale možné je vše.Jinak ten motor jezdí fakt hodně dobře.
milan3
Jinak jeden pribuzny pracujici v servisu u Skody mne pri zajmu mych rodicu o Yetiho 1.2TSI varoval, ze Yetiho v tehle motorizaci do rodiny nikdy nedoporuci, nejdrive az tak za rok za dva dokud nevychytaji mouchy s motorem, ze momentalne to opravdu zadna slava neni, ze jeste jsou vazne konstrukcni nedostatky. Ale jinak jede ten motor opravdu pekne.
mikesh
Muzes tady ty vazne konstrukcni nedostatky trochu rozepsat? :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nejvaznejsi nedostatkem toho motoru je, ze to neni TDI.
Avatar - Tomogo
Tomogo
Ada je zase tady - a snim smrad z TDI... ale az po tom co se diva na brzdova svetla u TSI auta, to holt nastve 😄

Ale opravdu nechapu co lidi vidi na TDI, protoze TDI znamena jen utlumeni vyvoje benzinaku jen aby lidi zacali kupovat naftu, ktere byl nadbytek. Dnes je jiz nafty pomalu nedostatek a tak si rekli, ze daji do benzinaku zase technologie, ktere tam bily uz za druhe svetove valky, protoze ten benzin taky nemohou neustale schovavat - tak asi tak. No a TDI je v pr...cicich. A verte, ze benzinaky maji jeste hooodne rezerv, takzte se mame na co tesit. Neni problem vyrobit benzinak 1.2 s vykonem 120kW a kroutakem 250Nm se spotrebou 4-5 litru na 100, jen se musi chtit.
mikesh
Tak nafty je nedostatek a benzinu prebytek, vid? No ty to mas v hlave taky solidne zprehazene...
Avatar - Tomogo
Tomogo
... a dalsi co to neustal... chudacek maly.
mikesh
Co jsem neustal, ze ted podle tebe tezi vic benzinu nez nafty? >😁
_david
fenomen 1.2 pokracuje??? takovy humbuk kolem jednoho motoru nepamatuju...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ale ten motor si zaslouží ohlas. Za malý příplatek dostaneš motor, který skutečně jede v otáčkách, které se běžně používají namísto trapného, slabého a hlučného tříválce HTP. Koncern skočil z chvostu rovnou na špici.
nadherne inventorovske video fakt hezky zrobene
A2
V příští generaci modelu Octavia (tj.cca 2013-2014) se má objevit nový agregát, jedná se o tříválec 0,9 TSI. Vznikne odříznutím jednoho válce z čtyřválcové jednotky 1,2 TSI. V nástupci dnešní Fabie se dokonce objeví, po vzoru Fiatu, dvouválec TSI s objemem 0,6 l. Příští generace modelů Škoda už budou nabízeny pouze s přeplňovanými agregáty a to bez vyjímky.
Zdroj nový AMS.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Tak teď nevím, jestli to má být pravda, nebo recese...
oIoo
pravda pravdoucí, pokud do té doby bude 15tirychlostní DSG

...akorát nebudou nic ořezávat ale hodí tam licenční motohondu 600ccm :-!
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Benzinovy motor patri do sekacky na travu.
Avatar - Tomogo
Tomogo
A dieslovy do traktoru. A nafta do kamen. 😉