Ekonomika
mikesh
0
Co jsem neustal, ze ted podle tebe tezi vic benzinu nez nafty? >😁
Přejít do diskuze
Tak nafty je nedostatek a benzinu prebytek, vid? No ty to mas v hlave taky solidne zprehazene...
Ada je zase tady - a snim smrad z TDI... ale az po tom co se diva na brzdova svetla u TSI auta, to holt nastve 😄
Ale opravdu nechapu co lidi vidi na TDI, protoze TDI znamena jen utlumeni vyvoje benzinaku jen aby lidi zacali kupovat naftu, ktere byl nadbytek. Dnes je jiz nafty pomalu nedostatek a tak si rekli, ze daji do benzinaku zase technologie, ktere tam bily uz za druhe svetove valky, protoze ten benzin taky nemohou neustale schovavat - tak asi tak. No a TDI je v pr...cicich. A verte, ze benzinaky maji jeste hooodne rezerv, takzte se mame na co tesit. Neni problem vyrobit benzinak 1.2 s vykonem 120kW a kroutakem 250Nm se spotrebou 4-5 litru na 100, jen se musi chtit.
Ale opravdu nechapu co lidi vidi na TDI, protoze TDI znamena jen utlumeni vyvoje benzinaku jen aby lidi zacali kupovat naftu, ktere byl nadbytek. Dnes je jiz nafty pomalu nedostatek a tak si rekli, ze daji do benzinaku zase technologie, ktere tam bily uz za druhe svetove valky, protoze ten benzin taky nemohou neustale schovavat - tak asi tak. No a TDI je v pr...cicich. A verte, ze benzinaky maji jeste hooodne rezerv, takzte se mame na co tesit. Neni problem vyrobit benzinak 1.2 s vykonem 120kW a kroutakem 250Nm se spotrebou 4-5 litru na 100, jen se musi chtit.
pravda pravdoucí, pokud do té doby bude 15tirychlostní DSG
...akorát nebudou nic ořezávat ale hodí tam licenční motohondu 600ccm :-!
...akorát nebudou nic ořezávat ale hodí tam licenční motohondu 600ccm :-!
V příští generaci modelu Octavia (tj.cca 2013-2014) se má objevit nový agregát, jedná se o tříválec 0,9 TSI. Vznikne odříznutím jednoho válce z čtyřválcové jednotky 1,2 TSI. V nástupci dnešní Fabie se dokonce objeví, po vzoru Fiatu, dvouválec TSI s objemem 0,6 l. Příští generace modelů Škoda už budou nabízeny pouze s přeplňovanými agregáty a to bez vyjímky.
Zdroj nový AMS.
Zdroj nový AMS.
Ale ten motor si zaslouží ohlas. Za malý příplatek dostaneš motor, který skutečně jede v otáčkách, které se běžně používají namísto trapného, slabého a hlučného tříválce HTP. Koncern skočil z chvostu rovnou na špici.
Jinak jeden pribuzny pracujici v servisu u Skody mne pri zajmu mych rodicu o Yetiho 1.2TSI varoval, ze Yetiho v tehle motorizaci do rodiny nikdy nedoporuci, nejdrive az tak za rok za dva dokud nevychytaji mouchy s motorem, ze momentalne to opravdu zadna slava neni, ze jeste jsou vazne konstrukcni nedostatky. Ale jinak jede ten motor opravdu pekne.
Taky ja Skodu vubec nepovazuji za plnohodnotnou automobilku ale jen a pouze za montovnu!
Kolik Skoda vyvinula motoru jako napr. neschopny Renault, slendriansky Fiat,Citroen a Peugeot? 😉
Rekl bych, ze moc toho nebude!
Tot bohuzel realita dnesnich dnu!
Kolik Skoda vyvinula motoru jako napr. neschopny Renault, slendriansky Fiat,Citroen a Peugeot? 😉
Rekl bych, ze moc toho nebude!
Tot bohuzel realita dnesnich dnu!
1.2 TSI - vývoj VW (sice outsourcingovým způsobem, ale přeci VW vývoj jen se zpožděním 2 roky)
Skoda to jen vyrábí a až to v Mladý Boleslavi vychytaj, tak si na výrobu troufnou i německé VW fabriky s tureckou pracovní silou.
Jinak i v YETI to jezdí pěkně.
Skoda to jen vyrábí a až to v Mladý Boleslavi vychytaj, tak si na výrobu troufnou i německé VW fabriky s tureckou pracovní silou.
Jinak i v YETI to jezdí pěkně.
To stojí tak dva litry, tak to se dá přežít...když tak budou dělat na kulanci. 😉 Sice jsem tenhle problém neslyšel, ale možné je vše.Jinak ten motor jezdí fakt hodně dobře.
Akorat ze autor clanku mel na mysli trochu jinou 1.2 nez ty. 😉 samozrejmne ja osobne 1.2HTP/51kw v kratke Fabii povazuji za naprosto nejrozumnejsi volbu, v kombi je to jiz na povazenou a v Roomstru cire zoufalstvi. Dulezite je, ze Skoda konecne vyvinula od dob Felicie svuj prvni motor, za ktery se obrazne nemusi vubec stydet a za to ji patri :yes: .