Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Škoda Auto již vyrobila 100 tisíc motorů 1,2 TSI

23 komentářů

mikesh
Co jsem neustal, ze ted podle tebe tezi vic benzinu nez nafty? >😁
Avatar - Tomogo
Tomogo
... a dalsi co to neustal... chudacek maly.
mikesh
Tak nafty je nedostatek a benzinu prebytek, vid? No ty to mas v hlave taky solidne zprehazene...
Avatar - Tomogo
Tomogo
Ada je zase tady - a snim smrad z TDI... ale az po tom co se diva na brzdova svetla u TSI auta, to holt nastve 😄

Ale opravdu nechapu co lidi vidi na TDI, protoze TDI znamena jen utlumeni vyvoje benzinaku jen aby lidi zacali kupovat naftu, ktere byl nadbytek. Dnes je jiz nafty pomalu nedostatek a tak si rekli, ze daji do benzinaku zase technologie, ktere tam bily uz za druhe svetove valky, protoze ten benzin taky nemohou neustale schovavat - tak asi tak. No a TDI je v pr...cicich. A verte, ze benzinaky maji jeste hooodne rezerv, takzte se mame na co tesit. Neni problem vyrobit benzinak 1.2 s vykonem 120kW a kroutakem 250Nm se spotrebou 4-5 litru na 100, jen se musi chtit.
Avatar - Tomogo
Tomogo
A dieslovy do traktoru. A nafta do kamen. 😉
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Benzinovy motor patri do sekacky na travu.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nejvaznejsi nedostatkem toho motoru je, ze to neni TDI.
mikesh
Muzes tady ty vazne konstrukcni nedostatky trochu rozepsat? :-!
oIoo
pravda pravdoucí, pokud do té doby bude 15tirychlostní DSG

...akorát nebudou nic ořezávat ale hodí tam licenční motohondu 600ccm :-!
Avatar - Ricardo
Ricardo
Tak teď nevím, jestli to má být pravda, nebo recese...
A2
V příští generaci modelu Octavia (tj.cca 2013-2014) se má objevit nový agregát, jedná se o tříválec 0,9 TSI. Vznikne odříznutím jednoho válce z čtyřválcové jednotky 1,2 TSI. V nástupci dnešní Fabie se dokonce objeví, po vzoru Fiatu, dvouválec TSI s objemem 0,6 l. Příští generace modelů Škoda už budou nabízeny pouze s přeplňovanými agregáty a to bez vyjímky.
Zdroj nový AMS.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ale ten motor si zaslouží ohlas. Za malý příplatek dostaneš motor, který skutečně jede v otáčkách, které se běžně používají namísto trapného, slabého a hlučného tříválce HTP. Koncern skočil z chvostu rovnou na špici.
milan3
Jinak jeden pribuzny pracujici v servisu u Skody mne pri zajmu mych rodicu o Yetiho 1.2TSI varoval, ze Yetiho v tehle motorizaci do rodiny nikdy nedoporuci, nejdrive az tak za rok za dva dokud nevychytaji mouchy s motorem, ze momentalne to opravdu zadna slava neni, ze jeste jsou vazne konstrukcni nedostatky. Ale jinak jede ten motor opravdu pekne.
milan3
Taky ja Skodu vubec nepovazuji za plnohodnotnou automobilku ale jen a pouze za montovnu!
Kolik Skoda vyvinula motoru jako napr. neschopny Renault, slendriansky Fiat,Citroen a Peugeot? 😉
Rekl bych, ze moc toho nebude!
Tot bohuzel realita dnesnich dnu!
HELIUM
1.2 TSI - vývoj VW (sice outsourcingovým způsobem, ale přeci VW vývoj jen se zpožděním 2 roky)

Skoda to jen vyrábí a až to v Mladý Boleslavi vychytaj, tak si na výrobu troufnou i německé VW fabriky s tureckou pracovní silou.

Jinak i v YETI to jezdí pěkně.
nadherne inventorovske video fakt hezky zrobene
King of rain
To stojí tak dva litry, tak to se dá přežít...když tak budou dělat na kulanci. 😉 Sice jsem tenhle problém neslyšel, ale možné je vše.Jinak ten motor jezdí fakt hodně dobře.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Treba ne 😉
_david
fenomen 1.2 pokracuje??? takovy humbuk kolem jednoho motoru nepamatuju...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
U kterých všech do 50000 km odejdou regulace turba... 😐
Avatar - JGucci
JGucci
Na SKODA.SK mají bezva reklamu na Tsi motory 😄
milan3
Akorat ze autor clanku mel na mysli trochu jinou 1.2 nez ty. 😉 samozrejmne ja osobne 1.2HTP/51kw v kratke Fabii povazuji za naprosto nejrozumnejsi volbu, v kombi je to jiz na povazenou a v Roomstru cire zoufalstvi. Dulezite je, ze Skoda konecne vyvinula od dob Felicie svuj prvni motor, za ktery se obrazne nemusi vubec stydet a za to ji patri :yes: .
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.