Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra Sports Tourer: Nové fotografie

Nové kombi nižší střední třídy zůstane u rozvoru, který měl hatchback. Nový je název, řešení zádě a některé motory. Základní objem zavazadelníku činí standardních 500 l, maximální hodnota šplhá k 1550 l.
Zpět na článek
16. 6. 2010 10:09
16. 6. 2010 10:28
16. 6. 2010 10:32
16. 6. 2010 10:59
16. 6. 2010 11:15
16. 6. 2010 11:35
16. 6. 2010 11:37
16. 6. 2010 11:56
16. 6. 2010 12:01
16. 6. 2010 14:35
16. 6. 2010 10:35
16. 6. 2010 12:04
16. 6. 2010 12:16
16. 6. 2010 13:11
16. 6. 2010 14:53
16. 6. 2010 17:46
16. 6. 2010 19:02
16. 6. 2010 19:56
16. 6. 2010 20:11
16. 6. 2010 20:55
16. 6. 2010 22:21
16. 6. 2010 23:29
17. 6. 2010 00:07
16. 6. 2010 16:17
16. 6. 2010 16:37
16. 6. 2010 12:22
16. 6. 2010 14:28
16. 6. 2010 12:48
16. 6. 2010 14:04
16. 6. 2010 14:29
16. 6. 2010 13:06
16. 6. 2010 14:12
16. 6. 2010 16:48
16. 6. 2010 13:17
16. 6. 2010 14:25
19. 6. 2010 11:08
neregistrovaný "nrV"
19. 6. 2010 00:31
neregistrovaný "RayBan"
17. 6. 2010 14:11
18. 6. 2010 09:49
18. 6. 2010 15:05
18. 6. 2010 20:05
neregistrovaný "RayBan"
19. 6. 2010 06:36
19. 6. 2010 10:24
16. 6. 2010 10:09
Hmm...
Tohle vypadá docela nadějně. Myslím, že to prodejnosti astry hodně pomůže. Tohle už asi měl udělat dávno i fiat s modelem bravo. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
16. 6. 2010 22:34
Re: Hmm...
Ano. Tak trochu mensi a trochu divocejsi Passat variant. O uspechu budou rozhodovat takove detaily jako zda po sklopeni zadnich sedadel vznikne rovna plocha, ci ne.
16. 6. 2010 10:28
kraska
nemam jinak co dodat
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mrvolvo
16. 6. 2010 10:32
Astra
Tohle často o autech neříkám, ale je to fakt kočka. Ještě přidat dobrý marketing a cenovou politiku a je tady vítěz třídy! Opel s tímhle může udělat díru do světa. Vypadá fakt dobře!! Good luck Astra:)
Rozbalit vlákno
7
16. 6. 2010 10:59
Re: Astra
Naprosto souhlasím
16. 6. 2010 11:15
Re: Astra
Přidávám se... Pro mnohé etalon Ibiza ST najednou vedle Astry vypadá jako nedospělé káčátko... Ibizu jsem nemusel už předtím, o to větší radost mám z ST v podání Opelu...
Ještě tu třídvéřovou OPC a pak už jen Astře popřát hodně velké prodeje....
16. 6. 2010 11:35
Re: Astra
To myslis vazne, porovnavat ibizu s astrou?
16. 6. 2010 11:37
Re: Astra
Myslím, že kolega to nesrovnával v jedné rovině (kategorii), ale hodnotí vzhled. Za sebe musím říct, že tohle auto je hodně povedené, Ibiza je pozadu... a teď kamenujte
16. 6. 2010 11:56
Re: Astra
ibaze sa odvolava na to, aka je ibiza etalon...ibiza moze byt etalon, ale jedine vo svojej triede, vo vyssich triedach existuju kombiky o niekolko radov krajsie a podarenejsie, takze porovnavanie ibizy ako etalonu s akym kolvek kombi z inej triedy absolutne straca vyznam
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 12:01
Re: Astra
Souhlasím, jako je vořech udělat v C-segmentu povedený sedan, tak je v B-segmentu (kde je povedený sedan raritou) vořech udělat povedené kombi. A tím je ibiza s náskokem pěti koňských délek. Naproti tomu povedený kombík v C-segmentu je celkem běžnou záležitostí, astra vypadá docela povedeně, ale na sedání si na zadnici to zas není.
16. 6. 2010 14:35
Re: Astra
Pravda, beru zpět...
16. 6. 2010 10:35
Uznání
Musím uznat, že každým vozem, který vyjel a vyjede z dílen Opelu, udělala automobilka obrovský skok. Design, na tom není co dodat, sice není tak nestárnoucí jako má golf, ale za to je originálnější. Kvalita zpracování interieru je již srovnatelná, je na vysoké úrovni. Podvozky a motorizace se s koncernem můžou srovnávat naprosto bez problemu.

Takže jednoznačně, bravo Opel a klobouk dolů! :yes:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 12:04
Re: Uznání
Opel určitě patří do užší špičky, srovnávat se s vw koncernem může zcela určitě, jiná věc je, že z toho srovnání ve většině ohledů vyjde o něco hůř. Astra vs. Golf, podvozek je stejně komfortní, golf je agilnější, zvlášť na náročném povrchu, motory jsou papírově podobné, astra je ale těžší a v reálu při srovnatelných motorizacích hůř jede a víc žere. Stále ji chybí dvojspojka či pořádný automat, nenabízí vůbec čtyřkolku... Ale srovnat se dá, proč ne. ;-)
16. 6. 2010 12:16
Re: Uznání
Pro většinu kupujících je čtyřkolka zbytečnost. Automat a dvojspojka taktéž. Podvozkem co sem měl možnost srovnat starou Astru a Golfa, tak mě Golf opravdu nepřesvědčil. Astra má sice komfornější nastavení, ale Golf příliš tvrdé a jakmile jsem přijel na špatné silnice a kostky, tak sem v Golfu trpěl. Na špatných silnicích mi přišel jako neskutečně tupý podvozek. Nicméně ano, na kvalitních silnicích je to samozřejmě jiná.

To, že víc žere a má horší jízdní vlastnosti si sehnal kde? Já totiž četl zatím poměrně kladné ohlasy na spotřebu a jízdní vlasnosti, tak nevím kde to berete.

Jinak abych tě uklidnil - Golf má samozřejmě stále navrch, ale myslím, že tahle Astra je velice rovnocenným soupeřem.
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 13:11
Re: Uznání
Mě neuklidňuj, mě je to šumák, ostatní, co píšeš, jen říká, žes v nové astře ani v šestkovém golfu nejel. Já ano, proto jsem napsal, co jsem napsal.

Ale abys neříkal, že moje hodnocení je subjektivní, tady máš např. úryvek z testu astry (1,6T 0-100 8,5s, a to papírových v reálu zatím nikdo nedokázal pod 9s) o spotřebě: "...při svižném tempu prostě počítejte s 10 až 11 l/100 km, ale ani při rozumné uvolněné jízdě mimo město se prakticky nejde dostat pod 8 l/100 km. A tak nevíme, kde Opel vzal normovaný údaj 6,8 l/100 km v kombinovaném režimu..."

Najdi si k porovnání nějaký z x testů golfu GT 1,4tsi 125kW nebo klasického s 1,4Tsi 118kw, tedy auta s lepším zrychlením než má tahle astra a zjistíš, že při svižné jízdě se vesměs vešli do desíti a jezdit normálně pod osm není problém. Je to jak jsem psal, srovnávat můžeš, jak srovnání dopadne, je věc jiná. Nepotřebnost automatu nebo čtyřkolky je čistě tvůj úhel pohledu, spousta lidí to vidí jinak, hlavní ale není osobní pohled, prostě, mluvíme-li o srovnání dvou modelů nelze se těmto technickým hendikepům astry vyhnout.
16. 6. 2010 14:53
Re: Uznání
Ok četl jsem stejný test. Neříkám, že nemáš pravdu. To že sem nejezdil s novou Astrou a Golfem jsem psal. Psal jsem, že jsem jezdil o generaci starší tzn. Astra H a Golf V a tam mě Golf rozhodně nepřesvědčil.

A hodnoty dosažené v testech pro přeplňované motory VW apod. Bohužel jim nevěřím, mám známého, který právě tuto přeplňovanou "čtrnáctku" (118kW) má a jeho hodnocení spotřeby je katastrofální a při svižných jízdách (a ne na hranicích možnosti motoru) bezproblemu atakuje spotřebu přes deset litrů. NIžší spotřeby dosahuje až při dlouhých jízdách, ale při klasickém ježdění do 30-40km jezdí s průměrnou spotřebou necelých 9litru. A to, že to někdo napíše do testu mě rozhodně nepřesvědčí.

A navíc je mi to šumafuk, nikdy bych si to nepořídil.

Domluvil sem ;-)
Avatar - miromen
16. 6. 2010 17:46
Re: Uznání
Bohužel Opel jde opačnym směrem než většina ostatnich automobilek a misto toho aby zapracovali na odtučněni svych modelu tak jim ještě naloži. To se snaži kompenzovat delšimi převody aby tolik nepapali a to se zase negativně projevuje na pružnem zrychleni. K te 1.4TSI 118kw s kterou jsem sice nejel ale na VW klubu u nas i v Německu si rozhodně na spotřebu nestěžuji a neni udajně problem tratě pod 50km zajet s pruměrem pod 7l. Takže věřit tvemu znamemu no nevim.

V odkezu si proklikej tabulku a tam zjistiš že 1.4T 103kw v Astře je meně pružne než 1.2TSI 77kw v Golfu ktery neni ale v tomto testě.

[odkaz]
16. 6. 2010 19:02
Re: Uznání
trochu si to poplietol - v linku je porovnanie s 1,4 TSI 90 kw. v zrychleni su motory auta plne porovnatelne. porovnavat elasticitu na sestke z 80 na 160 mi pride ako pekna hlupost. sestku na kazdom aute povazujem za stupen na udrziavanie rychlosti a nizku spotrebu. samozrejme netvrdim ze astra nie je trochu tazka...
Avatar - miromen
16. 6. 2010 19:56
Re: Uznání
Však ja piši že ta 1.2TSI neni v tomto testě ALE I TA je pružnějši než 103kw turbo v Astře. 1.4TSI je vyrazněji pružnějši a to ma o 13kw meně. Jinak nenosiš nahodou bryle ktere jsi někde zapoměl ? Ptam se proto že je tam pružne zrychleni 60-100 na 5stupeň a 80-120 na 5 stupeň.
16. 6. 2010 20:11
Re: Uznání
V odkezu si proklikej tabulku a tam zjistiš že 1.4T 103kw v Astře je meně pružne než 1.2TSI 77kw v Golfu ktery neni ale v tomto testě.

tvoja vetna skladba ma trochu zmiatla - uznavam. ale dohanas to ostrovtipom takze sa nehnevam >:D

inak tie udaje 1,2 TSI by ma zaujimali. skoda ze o nich diskutujes ale odkazujes na nieco ine...
Avatar - miromen
16. 6. 2010 20:55
Re: Uznání
Konkretni odkaz je tam proto že je tam Astra to je jasne ni. Jinak na stejne strance tedy AMuS najdeš i test 1.2TSI zkus kapku zapatrat >:D ale z nezjištnych duvodu tam zmizel pravě test pružnosti. Ja si ale zhruba vzpominam jejich hodnoty proto o tom piši.
16. 6. 2010 22:21
Re: Uznání
Nemam důvod mu nevěřit, dost často s ním jezdím.
16. 6. 2010 23:29
Re: Uznání
No, já se o spotřebě s nikým většinou dohadovat nepotřebuju, pokud mě něco zajímá, kouknu na spritmonitor.de a tam si už najdu motorizaci a model, co mě zajímá, vezmu to pěkně z půlky všech a mám jakýs takýs relevantní odhad.

[odkaz]
17. 6. 2010 00:07
Re: Uznání
Zajímavý web, díky.
16. 6. 2010 16:17
Re: Uznání
No vidíš a já jsem četl test Astry 1,6T kde s ní jeli do Chorvatska a zpět a měli komb. spotřebu 7,5 l/100
16. 6. 2010 16:37
Re: Uznání
Tak ten sem v časopisu taky četl. Ale tady nemá cenu vysvětlovat, že 7,5l by mohl papat 180k Opel ;-)

Je to trochu smutné, ale je to tak.
16. 6. 2010 10:37
Nic moc, jako vždycky
Opel nikdy nevynikal vzhledem... na první pohled si většinou řeknu dobrý, pak ho párkrát potkám na silnici a už mi přijde okoukaný, obyčejný, nevýrazný... prostě Opel :no:
Rozbalit vlákno
6
16. 6. 2010 10:58
Re: Nic moc, jako vždycky
Řekl bych, že jsou o dost výraznější než koncernové vozy, sice se mi poslední Oplíky moc nezamlouvali, ale tady dávám rozhodně :yes:
16. 6. 2010 11:24
Re: Nic moc, jako vždycky
S tím nesouhlasím, nové Opely umí na silnici vypadat stejně dobře jako na fotkách, o to líp pro ně... Já dávám :yes:
Avatar - kari.laz
16. 6. 2010 11:36
Re: Nic moc, jako vždycky
Naprosto souhlasím. Je to jako u insignie. Ta se mi při představení zdála naprosto famózní. Skoro jsem nevěřil, že něco takového Opel pustí do prodeje. Pak jsem jí párkrát potkal živě a už to nebylo takové, jako při představení, ale pořád super. Pak jsem jí začal potkávat pravidelně a už mi začali vadit ty její až podbízivé tvary. Ted už se jí kolikrát ani nevšinu. Jak moc skvěle ale podbízivě vypadala, když přišla, tak moc se okoukala. S Astrou je to podobné.
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 12:06
Re: Nic moc, jako vždycky
O tomhle efektu (a nakonec problému) líbivosti v kategorii kvalita designu tu píšem roky, ano, insignie je jedním z pěkných příkladů. ;-)
16. 6. 2010 14:23
Re: Nic moc, jako vždycky
Jojo přesně tak... neříkám, že Opel je jediný, ale rozhodně mezi snadno okoukatelné patří :-!
16. 6. 2010 14:45
Re: Nic moc, jako vždycky
bohuzial to plati skoro pre vsetky auta.. A o to viac pokial ide o koncern s vynimkou audi. Na audiny alebo bmw sa vzdy da pozerat...
16. 6. 2010 11:50
Na evropský auto pěkný
:yes:
Rozbalit vlákno
3
16. 6. 2010 12:05
Re: Na evropský auto pěkný
A v celosvětovém měřítku v této třídě je lepší kdo?
16. 6. 2010 15:23
Re: Na evropský auto pěkný
"v celosvětovém měřítku" nevím, takový kosmopolita nejsem, držme se při zemi, number one je pro mě: Honda, Toyota, Lexus, Subaru a Ford - pořadí libovolné, ale Ford na konci, drahé značky (Aston Martin) nepíšu, jsou mimo dosah :-)
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2010 15:25
Re: Na evropský auto pěkný
Tak to vysvětluje všechno..
16. 6. 2010 12:00
Kombíky nižší střední
Tak Astra ukázala jak má vypadat vizuálně královna nižší střední. Octavia stárne s noblesou, ale na Astru už vizuálně ztrácí, 2 roky před premiérou nového modelu je to ale stále velmi dobré.
Opět příjemně překvapuje strategie klasických tvarů bez tendence růst do výšky, tam se realizují MPV, zespodu Meriva, zeshora Zafira. Pokud budou správně nastaveny obchodní podmínky, fleetoví manažeři si mohou mnout ruce. Jejich zákazníci dostanou stylový a hezký kombík, žádnou užitkovou popelku.
Moc pěkné!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
16. 6. 2010 12:10
Re: Kombíky nižší střední
Jako oživení fleetů bude astří kombík určitě přínosem, zvlášť pro naše silnice, ani dokonalý design octavie nemůže mít sílu utáhnout tolik let v takovém množství exemplářů, cokoliv dalšího může jen pomoct, a v tom jsem na astru zvědav, už teď je jisté, že megane kombi tuhle šanci propásl, to auto vypadá den ode dne a kus od dalšího kusu na silnici hůře.
16. 6. 2010 12:13
Re: Kombíky nižší střední
Octavia má správně nastavené parametry od počátku, tady se dá ještě roky cizelovat ;-)
Megane GT netrpí ani tak celkovým tvarem, nebo proporcemi, ale příď jej sundává dolů. P308 nemá zase zvládnutou záď, to samé se mi ve srovnání s povedeným Passatem nelíbí u Golfu, FF jsem neviděl a dál už není o čem mluvit ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2010 12:49
Re: Kombíky nižší střední
Astra je nyní nejpohlednější hatch ve třídě a kombi aspiruje na stejný post, uvidíme co ukáže živé setkání.
17. 6. 2010 07:48
Re: Kombíky nižší střední
Souhlasím, naživo Astra vypadá působivě ;-)
Avatar - nalimer
16. 6. 2010 12:22
otazka
Tento rok menim svoj vozovy park. Prave na november - december chcem kupit novy voz.
Doposial bol hlavnym kandidtom Insignia (bude liftback, resp. kombi - doraz je na kufor a prevoz 2 deti). Tym, ze pride na trh aj Astra ST, mam protikandidata. Motoricky nemam narok na najvyssi vykon. Radsej investujem do komfortu.
Co si vybrat? Insignia LB vs. Insignia ST vs. Astra ST.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2010 12:43
Re: otazka
Cena nehraje roli? To je těžko radit, taky záleží v jakým věku ty děti jsou? Jestli na ně potřebuješ kočárky, tak by určitě bylo lepší víc prostoru, tudíž Insignia ST. Jestli už jsou větší, ale ne zas tak, řekněme 4 - 7, tak by mohla stačit i Astra ST. A jestli máš dva kluky kterým je 11 a maj metrsedmesátpět, tak Insignii. Taky hraje roli, jak moc a daleko jezdíš na dovolenou/víkendy. Pokud daleko a i často, tak ST. Těch faktorů je celá řada, zkus o tom takhle popřemýšlet.
Avatar - nalimer
16. 6. 2010 14:28
Re: otazka
cena asi nehra az tak rozdiel. momentalne som nastaveny na cenu pre Insigniu ST (kde som dlho hladal v strednej triede kombik ktory by mi najviac vyhovoval).
deti su male, takze kocik nutny.
moj doterajsi pohlad na vec - insignia ponuka v razvore o 5 cm viac, co sa mierne podpise hlavne na pohodlie vzadu. ma aj o cosi lepsie rieseny kufor. technologicky je vsak uz na rovnkej urovni ako astra, dokonca v par detailoch zostava.
samozrejme, je ine prist na rokovanie v Insignii aj v Astre. (viem, je to image)
Je ale mozne, ze rovnako vybavena Insignia ako Astra vyjde aj o 3 - 4.000 Euro viac.
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2010 15:00
Re: otazka
Do prosince relativně dost času, možná se objeví zajímavá cenová nabídka, která rozhodne za tebe, tou dobou bude už k dispozici modernizovaná Insignia, viz [odkaz] To by ti mohlo vyhovovat.
16. 6. 2010 12:48
Re: otazka
to bude asi chciet ist do predajne a vsetky auta vyskusat, hlavny rozdiel by mal byt vo vnutornom priestore..a v cene ;-)
Avatar - R32
16. 6. 2010 14:04
Re: otazka
Jednoznačne Ssang Yong Rodius... obrovský priestor, 4x4, neprehliadnuteľný dizajn >:D [odkaz]
Avatar - nalimer
16. 6. 2010 14:29
Re: otazka
nestras ! v mojej top5 najskaredsich aut na 1 mieste!
16. 6. 2010 13:06
Vau
Astra se mi moc nelibi, je dost obycejna (radeji nepisu nudna >:-[] ), insignia kombi ma osklivy zadek, ale toto, to je gol, moc pekny kombik. Kdyz uz bych naahodou kombi kupoval, tohle by urcite prislo do meho vyberu. Dneska :yes:
Rozbalit vlákno
2
16. 6. 2010 14:12
Re: Vau
Vau - to je česká transkripce od WOW, nebo VW? >:D
16. 6. 2010 16:48
Re: Vau
Kdyby to bylo od vw, pise se to vwau a cte fau :-)
16. 6. 2010 14:25
jeden z mála
Asi jsem jeden z mála, ale tohle mě zas tak moc za srdce nechytlo. A to mám opely docela rád. Teda - ne že by to auto bylo ošklivý, ale přijde mi, že jako hatchback vypadá daleko, ale daleko víc sexy. Ten je fakt dokonalej. Tohle jako snaha při robouvání zádě moc nepokazit - OK, ale že by to byla řacha? E-ee. Např mi to auto nepřijde hezčí než Octavia Co. Asi na stejné úrovni ale hezčí ne. Na druhou stranu je fakt, že konkurenti mají v aktuálních generací ve verzi Combi spíš kreatury - 308, Megane, Golf a nebo se nedělají vůbec - Fiat, což nebývalo zvykem. Počkejme s čím přijde Ford u Focusu.

Takže auto dobrý, ale žádný velký juhuhu. :-|
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Pekelná Micinka
16. 6. 2010 14:44
Re: jeden z mála
Je to kombi a to má bejt hlavně a praktický. Nerad to říkám, ale je to tak. A tahle Astra je nejen praktická, ale i pohledná. Nevím co by si chtěl, čumák je stejnej a zadek je rozhodně dynamickej, žádná "praktická krabice."
neregistrovaný "nrV"
19. 6. 2010 11:08
Re: jeden z mála
Renault Megane III Grandtour je po stránce designu jedno z nejvyváženějších kombi na trhu.
17. 6. 2010 08:05
Re: jeden z mála
tak tak súhlas. hatchback je krásne auto, ale tento kombík mi vôbec nesedí :-(

ale s čím nemôžem súhlasiť je Megane Grandtour je kreatura???
[odkaz]
Avatar - Matt26
18. 6. 2010 21:29
Re: jeden z mála
ne taký macek z toho vystúpil >:D >:D :-!
neregistrovaný "RayBan"
19. 6. 2010 00:31
Re: jeden z mála
Jen díky jemu Megane držel jako přibitý ... >:D
16. 6. 2010 14:33
kombi na úbytě
Je tosice částečně OT, ale při přemítání o konkurentech jsem si uvědomil jake se časy změnili - v 90. letech bylo v týhle třídě doslova nabito, kažedej kdo trochu něco znamenal měl zaástupce a tak byl výběr extrémně pestrej - od italů - Marea/Stilo, přes francouze - megane, xsara 306/307, japonce - corolla, i brity - rover 400 až k němcům. Dnes spousta značek nic nenabízí, zbylyi v podstatě jen ti němci, a tak pestrost nabídky zachraňujou vlastně korejci s i30 a ceedem. Nemyslel bych že to kdy řeknu, ale zaplať pánbůh za ně. :-O
Rozbalit vlákno
4
16. 6. 2010 18:34
Re: kombi na úbytě
neviem sice od ktorych 90. rokoch to myslis, ale tak..odisla marea/stilo, xsara, rover...stale mame megane, 308, astru, focus, oktavku, golf...pribudol ceed, i30...a pribudol cely novy segment malych kombi cize fabka, 207, clio, ibiza...a to som urcite nieco zabudol, takze ja v tom moc ubytok nevidim ;-)
17. 6. 2010 08:34
Re: kombi na úbytě
A co francouzi?
17. 6. 2010 09:23
Re: kombi na úbytě
Rencek přišel v této třídě s kombíkem relativně pozdě - Megane 1 ho dostal až po F/L, takže tuším rok 2000, R19 neměl vůbec. Zato Megane 2GT byl supr, a ten nový až na menší výhrady k čumáky taky :yes:

Naopak Citroen se slušnou kombi tradicí ZX/Xsara Break u C4 vynechal, ale myslím, že to bylo "domluveno" v rámci koncernu, Pažó naopak vynechal MPV :-)
17. 6. 2010 18:51
Re: kombi na úbytě
To nejsou auta >:D
Avatar - Hombre_71
16. 6. 2010 17:34
Každopádně krasavice
jen mě mrzí že Opel "stáhl ocas" a vrátil se ke klasickému ovládání blínkrů (díky deb...m novinářům), čudlíkům zámků ve dveřích a záplavě tlačítek na středovém panelu. Generace Astry H mi v tomto přišla progresivnější. Mluví ze mě pozitivní zkušenost se Zafirou B.
Rozbalit vlákno
2
17. 6. 2010 18:51
Re: Každopádně krasavice
Jj, ty digitalni ovladace jsou super, zvyknout si na ne trva asi 2 jizdy, jen nekteri novinari jsou holt omezenejsi no...
18. 6. 2010 09:23
Re: Každopádně krasavice
tak to je vecna skoda, nezbyva nez rychle bezet obednat posledni Hcka, dokud jsou jeste v nabidce
(zrovna kombik nebyl zadny skvost ale gtc je nadherne)
17. 6. 2010 07:48
OT: Seatův umíráček?
Snímky průmyslového vzoru...není to asi to, co by Seat potřeboval:

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
7
17. 6. 2010 09:26
Re: OT: Seatův umíráček?
co jen na tom nového? >:-[]

Altea se mi vždy líbili, i s Leonem nastolily u Seatu velice zajímavý směr. Škoda těch interiérů....
Avatar - Choochoo
17. 6. 2010 10:01
Re: OT: Seatův umíráček?
No nevim, me Seaty vzdycky prisly designove levny, uvedeny odkazy jsou primo odporne. To je asi odkoukane u cinanu ne???
Avatar - iudex
17. 6. 2010 11:05
Re: OT: Seatův umíráček?
Istotne je to návrh nového dizajnu? 8-s Ja tam nic nového oproti súcasnej Altee nevidím.
Inak presne ako písal Kuko, s exteriérom Seatov ja (a myslím, ze ani vacsina iných) problém nemám, na rozdiel od interiéru.
Chcelo by to taký typický VW prístup: pri zachovaní základných línií poladit detaily, v tomto prípade pri zachovaní exteriéru podstatne prepracovat a skvalitnit interiér (vid Exeo, kde snád jediné, co sa ocenuje, je interiér /od Audi/, co je presný opak ostatných Seatov).
Avatar - Pekelná Micinka
17. 6. 2010 11:58
Re: OT: Seatův umíráček?
btw. To prolnutí linií zadní sloupek-okno-křídlo má Astra hatch taky. ;-) Je to hrůza, myslel jsem, že nastolená už je linie Ibiza-Exeo. Není to starý?
17. 6. 2010 12:38
Re: OT: Seatův umíráček?
Dnes postnuto na carsyshots, čert ví :-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 14:08
Re: OT: Seatův umíráček?
neni nad kvalitní, na tenko nakrájený čorýzo... >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
18. 6. 2010 00:59
Re: OT: Seatův umíráček?
A čo ryzo-to? >:-[]
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 14:11
astra komboš
Jinak jenom pro pořádek, dnes jsem tohodle kombíka potkal cestou do práce na semaforech. Bez maskování s německou značkou. A věru, nevypadá až tak zle. Mě osobně se celkem zamlouval. Fotky tu za moc nestojí, ale naživo to vážně nevypadá zle. ;-)
Rozbalit vlákno
6
17. 6. 2010 14:26
Re: astra komboš
To je od olympionika poklona :-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 15:01
Re: astra komboš
mě se ale vážně docela zamlouvala...... ;-)
Avatar - iudex
17. 6. 2010 16:58
Re: astra komboš
Ono to vázne nie je zlé auto (hovorím podla dojmov z krátkej Astry, nepredpokladám, ze by kombi bolo diametrálne odlisné) a oproti hlavnému konkurentovi Golfu má v kombi verzii navrch dizajnom. Podla mojho názoru totiz medzi Golfom hb a Variantom je vizuálne velký rozdiel v neprospech nevyvázeného Variantu, zatial co Astra ST zostáva dizajnovo na rovnakej vlne, ako hatch. Kupovat teraz kombík nizsej strednej, iste by stál kombík Astry vysoko vo výbere.
Avatar - Pekelná Micinka
18. 6. 2010 01:01
Re: astra komboš
Jo? Co vyhrál, okresní přebor? (ve sběru brambor). >:-[]
18. 6. 2010 09:49
bohuzial...
KRAAASNA....bohuzial OPEL :no:
Rozbalit vlákno
7
18. 6. 2010 10:17
Re: bohuzial...
no tak ty si se teda předvedl 8-s
18. 6. 2010 11:09
Re: bohuzial...
mas daco proti???? :-!
18. 6. 2010 11:21
Re: bohuzial...
Máš nějaký rozumný důvod? Počítám, že vychrlíš několik let ježdění s Opelem a sypal se ti pod rukama, že mam pravdu? ;-)

A nebo počkej.. ještě lepší, říkal ti to tvuj dobrý kamarád?

Kruci, nemůžu se rozhodnout..
18. 6. 2010 10:57
Re: bohuzial...
Nazor cloveka, co brani Fiat, ja se pose_u >:D >:D ....
18. 6. 2010 11:06
Re: bohuzial...
prosim? si odkial prisiel ze branim fiat...
JAPONSKO No.1
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yes:
19. 6. 2010 11:46
Re: bohuzial...
pochopil jsem to z prispevku v jine diskusi. OK tedy sorry :-)
18. 6. 2010 10:02
vzhledem k tradicnim nadprumernym
dispozicim uvnitr astry (v ramci tridy) zacinam mit obavu o insignie - asi bude nutne hodne zvazit, proc za ne platit vic
Rozbalit vlákno
0
18. 6. 2010 10:34
Není co řešit
Vážení v otázce designu není co řešit, bez urážky ale golf kombi je fakt pro důchodce, a co se týče jinak je Astra ST bomba až na tu proklamovanou spotřebu. Jsem starý oplista a tak jsem se posledních třináct ne-li víc let za GM styděl ale nyní mám jen úsměv na tváři a chystám se na OPC. Ke Slovenskému kolegovi bych chtěl poznamenat, že nechápu co řeší s Insignií a pod. Nejsem příznivec Schade ale mezi kombíky nemá momentálně na Superb kombi vůbec nic a to ani přibližně a když se ti ji podaří sehnat pod 20.000 Éček v Reichu(což samo jde) jsi mistr a budeš ještě dlouho vytlemený.
Rozbalit vlákno
0
18. 6. 2010 15:05
O.A.S.T.
No, to jsou konce... Rozevlátost, toť ústřední problém tourera. Málo platné, mimo Octavie a Golfu dnes udělat kompaktní evropské kombi neumí v mainstreamu nikdo. A v kontextu k těm grandím a sportovním tůrám, když porovnáme čerstvost a pohledovou nezatěžkanost kombíka od cee´du... chce se mi plakat. Jo, plakat. Neb jinou euroreakci v sobě vydolovat při vší snaze nemohu.

Tedy závěr - OCTAVIA, evropské kompaktní kombi desetiletí.

BRAVWO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RayBan"
18. 6. 2010 20:05
Re: O.A.S.T.
Dobřes tomu dal ... [odkaz]
Avatar - Hombre_71
19. 6. 2010 06:36
Re: O.A.S.T.
ano, hlavě ty metrový převisy kastle, toje fakt náááááádhera
19. 6. 2010 10:24
Re: O.A.S.T.
Naopak, vsetci vedia spravit krajsie kombi ako octavia a golf. To je objektivne, subjektivne tam musim este pripojit i30.