Pětkové kombi od BMW narostlo do téměř luxusní délky. Více místa než dosud budou mít cestující i zavazadla. Špičkový podvozek sedanu rozšířilo standardní vzduchové odpružení na zadní nápravě.
co sa tyka jazdnych vlastnosti , tak asi the best . Zalezi na osobnych preferenciach vodica. Ecko by som nezatracoval , je pravda, ze to trochu pripomina auto na funus , ale inak fajn.
to je přesně ono = na první pohled jde o trapnou montáž. nevím teda jak to ve skutečnosti chodí, ale když chci prezentovat pěknou=reálnou fotku, zvlášť u takovýhodle auta, proč si s tím nedaj víc práce, třeba k tomu moři zajet 8-s .
no nic, BMW dělá nádherná auta, osobně je mi z hlediska designu ale bližší minulá generace.
Taky že tam ani nebylo... Zde to jde opravdu vidět...
že by se dvoutunový kombík do písku zabořil sotva na výšku dezénu gumy se mi moc nechce věřit... Dokonce u toho ani nevyjel koleje... Vržený stín je taky dosti podivný a se stíny v okolí uplně nekoresponduje ani jeho směr...
Tak ona žádná propagační fotka a ani jiná v různých tištěných nebo internetových médiích není bez úprav v nějakém editoru. A o propagačních fotografiích to platí dvojnásob. Ty mají produkt prodat, že. ;-)
Jo, tohle je pro mě rodinné automobilové nebe. A ty ceny nejsou zase tak strašlivé, takové 525d za mega a čtvrt by se o chlebu a vodě dalo :-). Jenže člověk si pak vyzkouší příplatkové sedačky s vyhříváním...
To jo, ty vyhřejvání... to je až to poslední >:D Dej si v příplatku strop půl mega a pořád ti tam bude chybět tolik věcí, že se z toho zblázníš. Jestli tohle zrušit místo toho apod. Myslim, že na Průběžný stojí 530d za 2.2 a ještě by se tam vešlo... to je řehole. ;-)
Já jsem skromný člověk... a hlavně pro mě je i ta základní cena tak na hranici toho o čem se dá vůbec teoreticky uvažovat v horizontu třeba pěti let, při zvážení provozních nákladů a tak.
Sedačky byly jen příklad... je mi jasné, že v tom člověk může utopit libovolné množství dalších peněz, na druhou stranu si ale umím i představit, že bych byl s tou základní verzí spokojený :-).
Tohle dokážeš udělat při prvním max druhém novém BMW. Lepší cesta jak ušetřit, je hledat povedenou předváděčku. Pokud se dneska koukám na nové BMW, nemyslím tím, že si ho vybírám, aspoň ne pro mně, tak nejdřív konfigurátor, plná polní a pak se podívám na cenu. Ono ta cena vypadá dobře, ale BMW nebude nikdy dělat tak relativně "levná" auta, oni ví že minimálně a to opravdu minimálně když už je to do nějaké firmy tak 300 tisíc tam spadne....
Když si kupuju nový BMW, tak bych to měl mít dopředu celkem srovnaný, protože si ho kupuju pro sebe a nebudu v něm potom jezdit s pocitem, že jsem si měl dát ještě tohle, nebo tohle ne. Rozhodně bych nechtěl předváděčku od místních dealerů, co tam naobjednaj nepraktický kraviny, máchaj si při tom kravatu v kofole a je jim putna, kdo v tom bude jezdit. Ani u prvního, druhýho a ani u šestýho se mi to nestalo. Když si kupuju kalhoty, tak je taky nemam jen pod kolena, abych ušetřil. A když na ně nemám, tak si koupím kraťasy.
Ok, to chápu. Já jen, že pokud se chce někdo přiškrtit na rozpočtu tak jsou v Premium selection pěkné kousky. Protože sem potkal již několik lidí co si stěžovalo že jim tam chybí to a to a to a že je bmw na .....
No nazdar prdi, tak po delší době jsem se na skok stavil a co to oko mé na monitóru nevidí???? :-) Krasavec s baťohem na kolech, dokonalej rodinnej kočárek pro ty lépe situované. Anebo třebas expres pro podnikatele, kterej jednoduše potřebuje více prostoru a naopak k tomu nepotřebuje Stuttgartskou jeskyň. Takže hošani (a vy už sami víte na koho apeluju... >:-[] ) koukejte mazat do nejbližšího zastoupení báwa a pokud možno bez sliny na kravatě do tohodle drzka hupněte a protáhněte ho. Dlouhej táhlej pak ber jako bonus. Uvidíš kámo, jestli trpíš na senný rýmy, tenhle krasavec tě jich zbaví, A až budeš usínat večír pod duchnou, dáš mi za pravdu, že je lepší se parádně projet, než si mizerně zašu...kat... >:-[] >:D:yes: Bravo BMW
jen se moc nesměj. na rozdíl od toho tvojeho věčně po..kakanýho kočárku mi ta moje stará ropácká ratejna funguje zcela bez problémů. tedy měl bys vyzkoušet Exeo, abys pochopil v čem je osvědčená olympijská kvalita... >:D
Rozdíl bezmála 160 tyček oproti 535d je brutální a hovoří jasně pro 535i!! Co byste si vybrali vy? Btw, možná se to už někde rozebíralo, ale já doufám v příchod vyšperkovaného atm. třílitru v 530i, takových 210kw by mu docela slušelo... Proč by jinak taky existovalo 528i, že? 530i musí přijít!!! >:-[]
Nedoufej, žádná atmo 530i už nebude. S tím rozdílem stošedesáti tyček ve prospěch 35i souhlas, i když on to ve výsledku takový rozdíl není, protože celková cena daného auta bude kolem dvou mega, tj. rozdíl se při předpokladu realizace nějaké slevy o kus zmenší, pak je tu rozdíl litru dvou ve spotřebě a rozdíl několika desítek tisíc (ve prospěch 35d) při prodeji.
Ale to vše za dalšího předpokladu, že vezmeš full servisní paket, kdy po dobu používání auta neplatíš servisní náklady a tím setřeš rozdíl ve vyšších nákladech na servis dýzlu. Pak by to celé mohlo vyjít na plichtu, což už stačí pro podporu výběru 35i. Stejně jich ale uvidíš míň než 35d, bohužel, přestože dýzlmánie nemá zrovna v této třídě reálný podklad, mnoho lidí oslní ta osmička na začátku údaje spotřeby u dýzlu.
Jak říká Navtech, plus párkrát nějaký ten filtr navíc, více servistních úkonů, ale podstatně vyššího nic, jen to za těch několik let používání pár desítek tisíc navíc hodí.
Za 3 roky 15tis. jenom na tom oleji 0W-30, který se tam dává kvůli tomu filtru. Sranda je, že ho tam nemám a takových perliček umí v našich servisech daleko víc.
Dneska básnim vo Fijatu,
i když je to na kravatu,
kdysi jsem měl bavoráka,
prožral jsem ho v bramborákách,
když ne Fijat tak snad Dáčka,
hlavně nebejt bazarová plačka ;-)
Nevím jak u Volva, ale u VW/Audi je rozdíl v ceně oleje (longlife) pro TDI a TFSI celkem zanedbatelný, navíc TFSI s ním najede tak 20-25 tis. km a TDI 25-30 tis. km. Olejový, palivový a vzduchový filtr mají v principu stejný a žhavící svíčky TDI mají podstatně delší "životnost", než zapalovací v TFSI... DPF mám v allroadu, ale žádné vyšší servisní náklady s tím zatím přímo! spojené nejsou...
Jen předpokládám, že pří výměně rozvodů taky nějaký zásadní cenový rozdíl nebude...
a já myslel že to máš vošéfovaný v Bibione, túdle něco doktor povídal, jak jste spolu před kempem zadriftovali s karavanem, prej ať se práší za kočárem... ;-)
Tak sem zapnul kalkulačku. Počítám roční nájezd 50 000, cena Nafty 31,-/l Benzín 32,-/l(budu optimista). Průměrnou spotřebu sem počítal u Nafty 9l/100km u Benzínu 12l/100km (klidně se k tomu vyjádřete, ale podle mně tohle budou reálné průměry při +- normální až svižnější jízdě. Ve výsledku 192 000,- u Benzínu a 139 500,- u Nafty. Rozdíl 52 500,- Nafta se ti vrátí za 3 roky a pak budeš jen šetřit. Nepočítal sem servis, uznávám že bude u nafty dražší, ale jestli to udělá 10 000,- za rok? nevím....
P.S: Na reálnou spotřebu u benzínu jsem zvědavý, protože u X6 když jsme porovnávali tak je rozdíl u 35d a 35i při podobném stylu jízdy spíše kolem 4 litrů na sto. To se taky podepíše na dojezdu a nevýhodě benzínu.
P.S.2: Já bych koupil 528i, naftu už bych nechtěl a atm je krásná věc :-)
Edit: Silnější atmosféru určitě nenajdeme i když by určitě šla, ale byla by to moc velká konkurence pro 35i