Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 5 Touring: Nové fotografie, technická data, české ceny

Pětkové kombi od BMW narostlo do téměř luxusní délky. Více místa než dosud budou mít cestující i zavazadla. Špičkový podvozek sedanu rozšířilo standardní vzduchové odpružení na zadní nápravě.
Zpět na článek
17. 6. 2010 08:38
neregistrovaný "Oplik1.3"
17. 6. 2010 09:28
17. 6. 2010 09:42
17. 6. 2010 09:49
17. 6. 2010 10:39
17. 6. 2010 11:00
neregistrovaný "kamil_2"
17. 6. 2010 17:20
17. 6. 2010 21:02
22. 6. 2010 11:55
neregistrovaný "soprano33"
23. 6. 2010 07:36
neregistrovaný "kingof"
17. 6. 2010 08:07
Nejlepší fotka
je jak Roman Šebrle pracuje na hliněném modelu :-)
Rozbalit vlákno
1
17. 6. 2010 09:40
Re: Nejlepší fotka
:yes: >:D
neregistrovaný "Oplik1.3"
17. 6. 2010 08:38
Astra ST
je hezčí >:D
Rozbalit vlákno
1
17. 6. 2010 09:28
Re: Astra ST
...a určitě i lepší. Škoda každé navíc investované koruny :-)
17. 6. 2010 09:42
Touring
Zapomeňte na pohřebák od mercedesu a zastarávající a6 od audi, je tady jednoznačně nejvyváženější kombi segmentu a král jízdních vlastností!
Rozbalit vlákno
2
17. 6. 2010 09:49
Re: Touring
co sa tyka jazdnych vlastnosti , tak asi the best . Zalezi na osobnych preferenciach vodica. Ecko by som nezatracoval , je pravda, ze to trochu pripomina auto na funus , ale inak fajn.
17. 6. 2010 10:39
Re: Touring
Éčko je super, ale designově trochu podivné jako už u minulé generace...
17. 6. 2010 10:17
..by mě zajímalo,
jak se tam to auto dostalo..
[odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - positivemind
17. 6. 2010 10:21
Re: ..by mě zajímalo,
To je ale pitomá otázka, jak asi? Spustili z vrtulníku, přece!
17. 6. 2010 10:24
Re: ..by mě zajímalo,
i s těmi haranty?
17. 6. 2010 10:26
Re: ..by mě zajímalo,
Vepředu je vidět cesta, ostatní přes prkna. Jak jednoduché Watsone.
17. 6. 2010 11:35
Re: ..by mě zajímalo,
Nejtěžší bylo udělat to moře v dáli do kopce ;-)
neregistrovaný "kamil_2"
17. 6. 2010 11:00
Re: ..by mě zajímalo,
Což tohle je prd - mě by zajímalo, kam a hlavně jak po natáčení uklidili Godzillu...

Jen pro info - skoro každá fotka se retušuje, a vyříznout objekt a frknout ho na jiný pozadí sem kdysi uměl i já...
Avatar - positivemind
17. 6. 2010 16:12
Re: ..by mě zajímalo,
Věř mi, že todle tak easy není... nejlíp u nás to dělá Honza Rambousek, viz mrpixel.cz :-) maj na blogu i ukázky, jak se to dělá
17. 6. 2010 11:08
Re: ..by mě zajímalo,
Fotoshop. To auto na tý pláži ani fyzicky být nemuselo.
[odkaz]
A s ženskýma to umí zázraky.
[odkaz]
17. 6. 2010 12:11
Re: ..by mě zajímalo,
to je přesně ono = na první pohled jde o trapnou montáž. nevím teda jak to ve skutečnosti chodí, ale když chci prezentovat pěknou=reálnou fotku, zvlášť u takovýhodle auta, proč si s tím nedaj víc práce, třeba k tomu moři zajet 8-s .
no nic, BMW dělá nádherná auta, osobně je mi z hlediska designu ale bližší minulá generace.
17. 6. 2010 15:22
Re: ..by mě zajímalo,
Taky že tam ani nebylo... Zde to jde opravdu vidět...
že by se dvoutunový kombík do písku zabořil sotva na výšku dezénu gumy se mi moc nechce věřit... Dokonce u toho ani nevyjel koleje... Vržený stín je taky dosti podivný a se stíny v okolí uplně nekoresponduje ani jeho směr...
17. 6. 2010 15:34
Re: ..by mě zajímalo,
Tak ona žádná propagační fotka a ani jiná v různých tištěných nebo internetových médiích není bez úprav v nějakém editoru. A o propagačních fotografiích to platí dvojnásob. Ty mají produkt prodat, že. ;-)
17. 6. 2010 16:02
Re: ..by mě zajímalo,
O úpravách se tady nebavíme, ale o tom že během jedné směny grafika stihlo bmw obletět celý svět... Tedy diskuze na téma nestoudná fotomontáž...

A neboj, hádám vím o moc líp než ty, co za jakou fotkou stojí...
Avatar - positivemind
17. 6. 2010 16:15
Re: ..by mě zajímalo,
Viz. [odkaz] - taky je podstatná část z toho focena jinde a upravena postprodukcí - maj to kluci hezky na blogu
Avatar - Emel
17. 6. 2010 11:17
Slintám s nosem na výloze
Jo, tohle je pro mě rodinné automobilové nebe. A ty ceny nejsou zase tak strašlivé, takové 525d za mega a čtvrt by se o chlebu a vodě dalo :-). Jenže člověk si pak vyzkouší příplatkové sedačky s vyhříváním...
Rozbalit vlákno
12
17. 6. 2010 11:33
Re: Slintám s nosem na výloze
To jo, ty vyhřejvání... to je až to poslední >:D Dej si v příplatku strop půl mega a pořád ti tam bude chybět tolik věcí, že se z toho zblázníš. Jestli tohle zrušit místo toho apod. Myslim, že na Průběžný stojí 530d za 2.2 a ještě by se tam vešlo... to je řehole. ;-)
17. 6. 2010 12:40
Re: Slintám s nosem na výloze
Půl mega je na rozumnou výbavu, bez jakéhokoliv pardonu :-)
17. 6. 2010 14:52
Re: Slintám s nosem na výloze
To je, ale jen, když to tam budeš strkat stylem "to je zbytečný, to nepotřebuju".
Avatar - Dinar
17. 6. 2010 13:42
Re: Slintám s nosem na výloze
Mi neřikej, že to nemá vyhřejvaný sedačky v základu, za ty prachy; to takovej Fiat má už u auta za tři sta... ta vaše prémie. :-!
17. 6. 2010 14:25
Re: Slintám s nosem na výloze
Meteleskublesku Torino!
17. 6. 2010 14:54
Re: Slintám s nosem na výloze
Jenže já ještě fiata v základu nikdy neviděl :-)
Avatar - Emel
17. 6. 2010 22:01
Re: Slintám s nosem na výloze
Já jsem skromný člověk... a hlavně pro mě je i ta základní cena tak na hranici toho o čem se dá vůbec teoreticky uvažovat v horizontu třeba pěti let, při zvážení provozních nákladů a tak.

Sedačky byly jen příklad... je mi jasné, že v tom člověk může utopit libovolné množství dalších peněz, na druhou stranu si ale umím i představit, že bych byl s tou základní verzí spokojený :-).
Avatar - Vampix(Diesel Power)
18. 6. 2010 00:09
Re: Slintám s nosem na výloze
Tohle dokážeš udělat při prvním max druhém novém BMW. Lepší cesta jak ušetřit, je hledat povedenou předváděčku. Pokud se dneska koukám na nové BMW, nemyslím tím, že si ho vybírám, aspoň ne pro mně, tak nejdřív konfigurátor, plná polní a pak se podívám na cenu. Ono ta cena vypadá dobře, ale BMW nebude nikdy dělat tak relativně "levná" auta, oni ví že minimálně a to opravdu minimálně když už je to do nějaké firmy tak 300 tisíc tam spadne....
18. 6. 2010 00:55
Re: Slintám s nosem na výloze
Když si kupuju nový BMW, tak bych to měl mít dopředu celkem srovnaný, protože si ho kupuju pro sebe a nebudu v něm potom jezdit s pocitem, že jsem si měl dát ještě tohle, nebo tohle ne. Rozhodně bych nechtěl předváděčku od místních dealerů, co tam naobjednaj nepraktický kraviny, máchaj si při tom kravatu v kofole a je jim putna, kdo v tom bude jezdit. Ani u prvního, druhýho a ani u šestýho se mi to nestalo. Když si kupuju kalhoty, tak je taky nemam jen pod kolena, abych ušetřil. A když na ně nemám, tak si koupím kraťasy.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
18. 6. 2010 08:23
Re: Slintám s nosem na výloze
Ok, to chápu. Já jen, že pokud se chce někdo přiškrtit na rozpočtu tak jsou v Premium selection pěkné kousky. Protože sem potkal již několik lidí co si stěžovalo že jim tam chybí to a to a to a že je bmw na .....
17. 6. 2010 11:34
Re: Slintám s nosem na výloze
A kdyby jen ty sedačky >:D
Avatar - Katikakus
17. 6. 2010 19:11
Re: Slintám s nosem na výloze
Jo, tohle je kombik dotazeny k dokonalosti :yes:
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 14:02
Fešák s báglem
No nazdar prdi, tak po delší době jsem se na skok stavil a co to oko mé na monitóru nevidí???? :-) Krasavec s baťohem na kolech, dokonalej rodinnej kočárek pro ty lépe situované. Anebo třebas expres pro podnikatele, kterej jednoduše potřebuje více prostoru a naopak k tomu nepotřebuje Stuttgartskou jeskyň. Takže hošani (a vy už sami víte na koho apeluju... >:-[] ) koukejte mazat do nejbližšího zastoupení báwa a pokud možno bez sliny na kravatě do tohodle drzka hupněte a protáhněte ho. Dlouhej táhlej pak ber jako bonus. Uvidíš kámo, jestli trpíš na senný rýmy, tenhle krasavec tě jich zbaví, A až budeš usínat večír pod duchnou, dáš mi za pravdu, že je lepší se parádně projet, než si mizerně zašu...kat... >:-[] >:D :yes: Bravo BMW
Rozbalit vlákno
9
17. 6. 2010 14:47
Re: Fešák s báglem
To poslední Ti evidentně nehrozí, v Exeu moc zážitků neužiješ >:-[]
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 14:57
Re: Fešák s báglem
kde je ta sekera?????????? zabiju!!!!!!!!! 8-s 8-s >:D
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 15:24
Re: Fešák s báglem
jen se moc nesměj. na rozdíl od toho tvojeho věčně po..kakanýho kočárku mi ta moje stará ropácká ratejna funguje zcela bez problémů. tedy měl bys vyzkoušet Exeo, abys pochopil v čem je osvědčená olympijská kvalita... >:D
17. 6. 2010 15:45
Re: Fešák s báglem
Za pár let bude Exeo II. a poznáš zač je toho loket :-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 15:56
Re: Fešák s báglem
už se na něj klepu jak ta prvnička na stoh..... >:-[]
17. 6. 2010 15:56
Re: Fešák s báglem
LEDky přibalim >:D
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 16:07
Re: Fešák s báglem
pako.... >:D
17. 6. 2010 16:08
Re: Fešák s báglem
To bylo dřív, teď jsou z PALu Nový Jičín :-)
17. 6. 2010 14:05
rozdíl cen u 35d a 35i
Rozdíl bezmála 160 tyček oproti 535d je brutální a hovoří jasně pro 535i!! Co byste si vybrali vy? Btw, možná se to už někde rozebíralo, ale já doufám v příchod vyšperkovaného atm. třílitru v 530i, takových 210kw by mu docela slušelo... Proč by jinak taky existovalo 528i, že? 530i musí přijít!!! >:-[]
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Dinar
17. 6. 2010 14:29
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Nedoufej, žádná atmo 530i už nebude. S tím rozdílem stošedesáti tyček ve prospěch 35i souhlas, i když on to ve výsledku takový rozdíl není, protože celková cena daného auta bude kolem dvou mega, tj. rozdíl se při předpokladu realizace nějaké slevy o kus zmenší, pak je tu rozdíl litru dvou ve spotřebě a rozdíl několika desítek tisíc (ve prospěch 35d) při prodeji.
Ale to vše za dalšího předpokladu, že vezmeš full servisní paket, kdy po dobu používání auta neplatíš servisní náklady a tím setřeš rozdíl ve vyšších nákladech na servis dýzlu. Pak by to celé mohlo vyjít na plichtu, což už stačí pro podporu výběru 35i. Stejně jich ale uvidíš míň než 35d, bohužel, přestože dýzlmánie nemá zrovna v této třídě reálný podklad, mnoho lidí oslní ta osmička na začátku údaje spotřeby u dýzlu.
Avatar - white label
17. 6. 2010 14:55
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
A co bude podstatně vyššího na servisních nákladech 535d proti 535i? :-O
17. 6. 2010 15:03
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Třeba olej, jak jsem se u sebe dozvěděl.Min 350 Kč na litru kvůli filtru na saze.
Avatar - Dinar
17. 6. 2010 15:07
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Jak říká Navtech, plus párkrát nějaký ten filtr navíc, více servistních úkonů, ale podstatně vyššího nic, jen to za těch několik let používání pár desítek tisíc navíc hodí.
17. 6. 2010 15:13
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Za 3 roky 15tis. jenom na tom oleji 0W-30, který se tam dává kvůli tomu filtru. Sranda je, že ho tam nemám a takových perliček umí v našich servisech daleko víc.
Avatar - Dinar
17. 6. 2010 15:19
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Ti říkám pořád, s.er na naftu. >:D ;-)
17. 6. 2010 15:24
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Už mám i benzín. Žere to, jako slon a ještě je to stříbrný :-O
Avatar - Dinar
17. 6. 2010 15:25
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
A copa to je?
17. 6. 2010 15:28
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Jednou jsem ti to psal. Ta "ojetina" od známýho.
17. 6. 2010 17:38
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
koupil jsi další Punťo? Od Vlčka? >:-[]
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 15:26
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
že by Croma v akci??????? >:-[] >:-[]
17. 6. 2010 15:40
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Jak to víš? Ty taky všechno vykecáš! :-O
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 16:02
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
promiň... :-(
17. 6. 2010 15:44
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Byla jedna Croma, ta vám byla chromá. Žrala benzín jako prase, radši starou vozím na vocase.
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 15:51
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
i ty jeden poeto... no střevo (alespoň to básnické) ti evidentně nechybí, přesto mám ale takový pocit, žes ještě neřídil FYJATA..... >:D >:D >:-[]
17. 6. 2010 15:54
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Já mám Fiati rád,
když se s nima nemusim s.át,
koupil bych i džulijetu,
kdybych měl tu správnou tetu,
je to pěkná alfička,
sedí k ní líp samička ;-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 15:59
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
tak na tohle lze říct jen jediné - BRAVO.. >:-[] >:-[] :yes: teta džulyjeta sama ještě nezajetá... more, z tebe to dnes padá jak z gádži lóve... >:-[]
17. 6. 2010 16:03
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Dneska básnim vo Fijatu,
i když je to na kravatu,
kdysi jsem měl bavoráka,
prožral jsem ho v bramborákách,
když ne Fijat tak snad Dáčka,
hlavně nebejt bazarová plačka ;-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 16:06
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
jsi zlýýýýý a zlýýýý a zlýýýý. Jdu se mrknout do garáže, co jsem to vlastně zač.... :-( :'-(
17. 6. 2010 16:10
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Tohle mi fakt nedojelo,
Tvoje Audi, to je dělo! >:D
Avatar - white label
17. 6. 2010 15:27
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Nevím jak u Volva, ale u VW/Audi je rozdíl v ceně oleje (longlife) pro TDI a TFSI celkem zanedbatelný, navíc TFSI s ním najede tak 20-25 tis. km a TDI 25-30 tis. km. Olejový, palivový a vzduchový filtr mají v principu stejný a žhavící svíčky TDI mají podstatně delší "životnost", než zapalovací v TFSI... DPF mám v allroadu, ale žádné vyšší servisní náklady s tím zatím přímo! spojené nejsou...
Jen předpokládám, že pří výměně rozvodů taky nějaký zásadní cenový rozdíl nebude...
17. 6. 2010 15:41
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Když je to stejný, tak jen výměna oleje přesto přijde jako polopenze v Biogradu na tejden :-)
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 16:04
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
a já myslel že to máš vošéfovaný v Bibione, túdle něco doktor povídal, jak jste spolu před kempem zadriftovali s karavanem, prej ať se práší za kočárem... ;-)
17. 6. 2010 16:07
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
V Bibione byly leta,
poliši i v džulijetách,
jezdili jsme za stravenky,
ve dnech naší dovolenky,
stravenky mi letos došly
a já marně křičím pošli!
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 16:09
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
>:D >:D >:D >:-[] :yes: pozdravuj doktora, tetu, poliše i džulyjetu... >:D
Avatar - white label
17. 6. 2010 16:18
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Už vidím jak ti kdysi v Bibione dávali pizzu za naše "závodní" stravenky... >:-[]
Avatar - T613
17. 6. 2010 16:30
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
že ty máš novou sekretářku poeto! >:D
Avatar - white label
17. 6. 2010 16:34
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Má a ú(s)pornou! Pracuje přímo pod jeho stolem... :-O :*) 8-s >:D
17. 6. 2010 17:25
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Strhávám ji za diety >:D
Avatar - white label
17. 6. 2010 17:48
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Tak to jsou doslova kruté pracovní podmínky... :-O 8-s >:-[]
17. 6. 2010 17:25
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Naopak, dnes odešla dohodou, tak končím den pohodou ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
18. 6. 2010 00:28
Re: rozdíl cen u 35d a 35i
Tak sem zapnul kalkulačku. Počítám roční nájezd 50 000, cena Nafty 31,-/l Benzín 32,-/l(budu optimista). Průměrnou spotřebu sem počítal u Nafty 9l/100km u Benzínu 12l/100km (klidně se k tomu vyjádřete, ale podle mně tohle budou reálné průměry při +- normální až svižnější jízdě. Ve výsledku 192 000,- u Benzínu a 139 500,- u Nafty. Rozdíl 52 500,- Nafta se ti vrátí za 3 roky a pak budeš jen šetřit. Nepočítal sem servis, uznávám že bude u nafty dražší, ale jestli to udělá 10 000,- za rok? nevím....

P.S: Na reálnou spotřebu u benzínu jsem zvědavý, protože u X6 když jsme porovnávali tak je rozdíl u 35d a 35i při podobném stylu jízdy spíše kolem 4 litrů na sto. To se taky podepíše na dojezdu a nevýhodě benzínu.

P.S.2: Já bych koupil 528i, naftu už bych nechtěl a atm je krásná věc :-)

Edit: Silnější atmosféru určitě nenajdeme i když by určitě šla, ale byla by to moc velká konkurence pro 35i
17. 6. 2010 17:20
Dizajn
Spolu s Alfa Romeo 159 SW jednoznačne najkrajšie kombi na trhu. Voči nim vypadá MB triedy E skutočne ako pohrebný voz.
Rozbalit vlákno
0
17. 6. 2010 21:02
Bavorský sen
Keď raz dospejem, niečo takéto si kúpim. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - woody-alien
17. 6. 2010 23:03
Re: Bavorský sen
No, já až raz dospěju k pořádným penězům, tak možná taky. >:D
Avatar - Pierro
17. 6. 2010 23:54
Re: Bavorský sen
a já až vyzraju, koupím si tygří potahy a chlupatej volant... >:-[]
neregistrovaný "soprano33"
22. 6. 2010 11:55
Nové BMW 5 - dokonalosť sama
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kingof"
23. 6. 2010 07:36
Re: Nové BMW 5 - dokonalosť sama
Vy prodavate akcie BMW? Ze bych si par kousku koupil, urcite to bude dobra investice do budoucna... ;-)