Novinky
Na podzim se z polotabulky stane tabulka plná, jistě, tušíš správně, AUDI A1. Co se týká reálu, pak bych dnes akcentoval jednoho z nejpoveděnějších, a sice Fabii. Status pohledového krále třídy Fabia dokonale umocnila liftingem, mimochodem, porovnej si kvalitu designu Fabie a Punta... kdo z nás by čekal že se ve druhé generaci vyšvihne Fabia na trůn designových elit... a co více, Fabia nestárne a je stále jiskřící ozdobou našich silnic.
Polo v tichosti zato pevně obsadilo první příčku (super)mainstreamového importu. V této souvislosti se nabízí otázka, proč je tomu tak, zejména v klání s Fiestou. Domnívám se, že ten raketový nástup odráží vyspělost zdejších kupců, totiž odráží zájem po tradici, jistotě, stylu, a to na úkor prvoplánových, povrchně efektních vizuálních nabídek konkurence. Tomuto názoru také koresponduje TRYZNA MĚSÍCE, kterou získává Ford, neb aby výběhový model drtil aktuální hit automobilky, to tu snad v dějinách ještě nebylo.
Číslem měsíce je číslo... 1549. BRAVWO ŠKODA :yes:
Polo v tichosti zato pevně obsadilo první příčku (super)mainstreamového importu. V této souvislosti se nabízí otázka, proč je tomu tak, zejména v klání s Fiestou. Domnívám se, že ten raketový nástup odráží vyspělost zdejších kupců, totiž odráží zájem po tradici, jistotě, stylu, a to na úkor prvoplánových, povrchně efektních vizuálních nabídek konkurence. Tomuto názoru také koresponduje TRYZNA MĚSÍCE, kterou získává Ford, neb aby výběhový model drtil aktuální hit automobilky, to tu snad v dějinách ještě nebylo.
Číslem měsíce je číslo... 1549. BRAVWO ŠKODA :yes:
"porovnej si kvalitu designu Fabie a Punta" to myslíš vážne? nie som žiadny fanušik Fiatu ale povyšovať dizajn Fabie nad dizajn Punta sa mi zdá byť prinajmenšom choré..... :no: :no:
Co má společného nějaké fandovství s kvalitou designu? Fabia je veskrze moderní vůz, který ve své třídě doslova září. Škoda se nebála vykročit do vskutku novátorských vod, přivedla to třídy nový styl, nová vizuální řešení. Naproti tomu Punto má třídně asi vůbec nejkonzervativnější design s unylou přídí a nedotaženou zádí. V konkurenčním pojetí ho předčí jak Corsa, tak Clio, samozřejmě 207 a i stará (abychom byli objektivní) C3.
Koneckonců, proč myslíš, že se tu prodá za měsíc 1500 Fabií? Proč myslíš, že Fabia sbírala po svém uvedení na trhy jednu národní cenu za druhou, a to napříč celou Evropou? Design, Míro, design, tedy... umění designu.
Koneckonců, proč myslíš, že se tu prodá za měsíc 1500 Fabií? Proč myslíš, že Fabia sbírala po svém uvedení na trhy jednu národní cenu za druhou, a to napříč celou Evropou? Design, Míro, design, tedy... umění designu.
To co u nás prodává Fabiie zdaleka není tak jednoznačně design jak píšeš... Ta si u nás kupce najde i kdyby vypadala doslova ošklivě, nebude jich 1500 měsíčně, ale najde...
Nebo snad chceš tvrdit, že je prodejní jedničkou v každém státě Evropy a pakliže ne, znamená to, že jen v ČR lidé rozumí designu?
Mohl bys ve zkratce jmenovat ty národní ceny napříč Evropou?
A co konkrétně máš namysli těmi novými vizualními řešeními?
Nebo snad chceš tvrdit, že je prodejní jedničkou v každém státě Evropy a pakliže ne, znamená to, že jen v ČR lidé rozumí designu?
Mohl bys ve zkratce jmenovat ty národní ceny napříč Evropou?
A co konkrétně máš namysli těmi novými vizualními řešeními?
Design není jediným důvodem velkých prodejů (a velké výroby) Fabie, jistě, ovšem být Fabia vizuálně nepovedená, prodávala by se řádově méně. Na margo rodiště značky dopadají jistě hutná procenta, co je však nutno si uvědomit, být Fabia imortem, tak s odkazem zejména na techiku, celkovou kvalitu a spolehlivost, pak (včetně designu) by ji tu mohlo ohrozit jen POLO, nikdo jiný. Tohle koneckonců můžeš odsledovat na Slovensku.
Národní ceny vyjmenovat nemohu, neb bych to tu musel hledat, matně si vybavuji ceny z Itálie, Anglie, Chorvatska.
Nová vizuální řešení, to je především v této třídě dokonale nastavený poměr mezi výškou a šířkou karoserie. Tohle můžeme považovat za velký vklad škody do tohoto segmentu. Samozřejmě jsou tu další věci - ostré zalomení horního rohu předního bočního okna, vkomponování střechy do karoserie, například.
Fabia je nejavantgardnější produkt své třídy, a po liftingu superaktuální kráska k pohledání (srovnej s Puntem).
Národní ceny vyjmenovat nemohu, neb bych to tu musel hledat, matně si vybavuji ceny z Itálie, Anglie, Chorvatska.
Nová vizuální řešení, to je především v této třídě dokonale nastavený poměr mezi výškou a šířkou karoserie. Tohle můžeme považovat za velký vklad škody do tohoto segmentu. Samozřejmě jsou tu další věci - ostré zalomení horního rohu předního bočního okna, vkomponování střechy do karoserie, například.
Fabia je nejavantgardnější produkt své třídy, a po liftingu superaktuální kráska k pohledání (srovnej s Puntem).
Ještě jsi zapoměl napsat, že ty hlavní zajímavé designové prvky jsou okopírované. Poměr mezi výškou a šířkou karoserie je problém u všech Škodovek. Dělat z toho přednost dokážeš jen ty. Za evropskými prodeji Fabie hledej její lowendovou cenu.
Můj dotaz pochopitelně pramenil z toho, že to vidím podobně jako tady pogo26.
Co bychom mohli nazvat apo zásluze chválit jako nové vizuální řešení, bohužel už před fábií přinesl též kategorii Swift.
Šířka škodovek je opravdu jejich problém, prost zobecňování přinejmenším u Fabie a Superbu to problém je.
Co bychom mohli nazvat apo zásluze chválit jako nové vizuální řešení, bohužel už před fábií přinesl též kategorii Swift.
Šířka škodovek je opravdu jejich problém, prost zobecňování přinejmenším u Fabie a Superbu to problém je.
1. 1500 Fabií sa predalo preto lebo je na domácom trhu...
2. Nejakú dieru do sveta Fabia určite neurobila, a určite nie už dizajnom.. ani autom roka nebola na rozdiel od Pola a Clia..
2. Nejakú dieru do sveta Fabia určite neurobila, a určite nie už dizajnom.. ani autom roka nebola na rozdiel od Pola a Clia..
Musím ti připomenout Dinarovu větu z druhé strany: Fusion drtí nejen aktuální hit Fordu, ale i aktuální hit VW. Je to prostě dobré auto za dobré peníze.
Tuhle kartu tu vytahují zejména automobiloví prosťáčkové, trochu mě překvapuje, že tu s tím chceš trumfovat ty, Emele. Za prodeji je jenom jedno - cena. S tvou poslední větou lze souhlasit jen částečně - je to auto za dobré peníze. Dobré auto není Fusion, nýbrž Fiesta.
Přesně tak... Tímhle nejde argumentovat ani proti VW ani proti Fordu... GTI by se měl proto "prosťáčků" zdžet, když v bleděmodrém píše totéž...
Fusion a Fiesta jsou zkrátka jiné koncepty aut, byť ve stejné třídě... A proto tady není nic k neuvěření, Fusion jen vyhovuje charakterem mnoha českým řidičů... Ověřenu následující informaci nemám, ale řekl bych že nové CLS se svého času taky prodávalo méně než starší E-třída a "tryznou měsíce" to těžko nazvat... Spíš to chce nahlížet na věci čistou optikou, a neuchylovat se k nízkým bezmyšlenkovým argumentům, pouze ve slepé snaze poškodit nějakou značku slepým výkřikem bez logického i faktického podkladu...
to nemám ale
Fusion a Fiesta jsou zkrátka jiné koncepty aut, byť ve stejné třídě... A proto tady není nic k neuvěření, Fusion jen vyhovuje charakterem mnoha českým řidičů... Ověřenu následující informaci nemám, ale řekl bych že nové CLS se svého času taky prodávalo méně než starší E-třída a "tryznou měsíce" to těžko nazvat... Spíš to chce nahlížet na věci čistou optikou, a neuchylovat se k nízkým bezmyšlenkovým argumentům, pouze ve slepé snaze poškodit nějakou značku slepým výkřikem bez logického i faktického podkladu...
to nemám ale
Co se týká kvality designu vozu Fabia, tady je to na delší debatu. Opět musím zmínit onu disproporci, přičemž celkový dojm mírně lepší nedávný facelift. Ten vůz (při čelním pohledu) opticky rozšiřuje, ovšem pozadí (kde je disharmonie vidět nejvíce) stále bije do očí...
Pánové, nerad se vám pouštím do debatě o porovnání stylistických kvalit vozidel Punto a Fabia, ale rád bych se na toto poutavé téma také vyjádřil - původní návrh modelu Grande Punto je zdařilý, o tom nemůže být pochyb. Vůz určitými prvky (kupříkladu zadními svítilnami s vertikální orientací) zdařile navázal na předchůdce a zároveň prezentoval nový, svěží design, který designéři Fiatu vkusně a s mírou modernizovali na úroveň současného stylistického jazyka značky (byť jsem s tím měl zezačátku menší problém). A pokud mě paměť neklame, tak i Tvé komentáře na adresu designu nového Punta byly spíše příznivé.
Fabia - o to více zamrzí fakt, že disharmonický celek v podobě druhého vydání vozu generačně obměnil přímo ukázkový příklad inovativního (bráno na rok 1999) a precizně vyváženého a dotaženého designu první generace, která se dodnes líbí... takže asi tak.
Hezký zbytek dne.
Pánové, nerad se vám pouštím do debatě o porovnání stylistických kvalit vozidel Punto a Fabia, ale rád bych se na toto poutavé téma také vyjádřil - původní návrh modelu Grande Punto je zdařilý, o tom nemůže být pochyb. Vůz určitými prvky (kupříkladu zadními svítilnami s vertikální orientací) zdařile navázal na předchůdce a zároveň prezentoval nový, svěží design, který designéři Fiatu vkusně a s mírou modernizovali na úroveň současného stylistického jazyka značky (byť jsem s tím měl zezačátku menší problém). A pokud mě paměť neklame, tak i Tvé komentáře na adresu designu nového Punta byly spíše příznivé.
Fabia - o to více zamrzí fakt, že disharmonický celek v podobě druhého vydání vozu generačně obměnil přímo ukázkový příklad inovativního (bráno na rok 1999) a precizně vyváženého a dotaženého designu první generace, která se dodnes líbí... takže asi tak.
Hezký zbytek dne.
Čas uzkázal, že Punto nepřežilo samo sebe, stárne až fatálně. Fabia není disproporční, Fabia je taková jakou chce být - supermoderním malým hatchbackem, nepokouší se ze sebe dělat "Porsche" chudých...
blbosť...
No, jak pro koho.
Fabia nie je iba výsledkom zámeru, ale aj dôsledkom jestvujúcich obmedzení, na ktorých Škoda iste nemala podiel.
Kdy uz si konecne prestanes hrat na dospeleho novinare? 😉
rád si přečtu (a ostatní určitě taky) tvoje protiargumenty 😉
zatím se asi jen hraješ na dospělého novináře... :😉
zatím se asi jen hraješ na dospělého novináře... :😉
Pro jistotu: Nehodnotil jsem obsah, ale formu. Avantime je mlade ucho a snazi se psat jako protrely profesional. Pusobi to krecovite. Argumenty? Precti si kterykoliv jeho prispevek 😉
Upřímně řečeno mě čtení Avantimova příspěvku obtěžuje daleko méně, než čtení těchto tvých dvou komentářů, které jsou formálně sice zcela nekonfliktní, nicméně pro změnu naprosto bezobsažné (stejně jako tento můj, tak už toho prosím nechme a zkusme se bavit znovu o obsahu, děkuji).
Co te obtezuje je tvuj problem. Ja chtel Avantimovi pomoct, kdyby psal jak mu zobak narostl, jiste by nepusobil tak krecovitym dojmem a mel by i vice respektu od zkusenych diskuteru. Je fakt, ze jsem OT.
Tvá slova mi připomínají rady, které mi dával před časem GTI - formuluješ je velmi podobně. Krom toho si rád nechám poradit od zkušenějších, ovšem takových, kteří k méně zkušenému pisateli přistoupí jako člověk a poradí mu, namísto toho, aby ho ihned ponižovali. Nebo to vidíš jinak?
V této souvislosti je tvůj argument, jeho věkem, docela zbytečný (sám svůj věk také neuvádíš, tak tuto informaci nemusíš diskusně "zneužívat"), tady přece píší mnohem mladší uživatelé (bez údaje o svém věku) a určitá profesionalita není ani zdaleka jen otázka věku.
A forma Avantimeových příspěvků je na zdejší poměry určitě spíš nadprůměrná, prosta vulgarismů a laciných zkratkovitých "výkřiků do tmy"...
Občasná, malinko "důležitější", forma mi vůbec nevadí (taky nejsem bez chyb), podstané je, že to má "obsah", což ve zdejších diskusích bohužel není vždy ani zdaleka samozřejmostí... 😉
A forma Avantimeových příspěvků je na zdejší poměry určitě spíš nadprůměrná, prosta vulgarismů a laciných zkratkovitých "výkřiků do tmy"...
Občasná, malinko "důležitější", forma mi vůbec nevadí (taky nejsem bez chyb), podstané je, že to má "obsah", což ve zdejších diskusích bohužel není vždy ani zdaleka samozřejmostí... 😉
A krucis - neber to jako buzeraci, ja jsem vazne chtel jen nezistne poradit. Stejne jako drive wolffovi. Pricemz Avantime by mohl byt radam prece jen pristupnejsi.
OT na OT v OT: Jak muzes bez udaje o veku vedet, kdo je mladsi? 😲
OT na OT v OT: Jak muzes bez udaje o veku vedet, kdo je mladsi? 😲
Taky nikde konkrétně nepíšu, kdo je mladší a kdo ne, ale nechceš mi přece tvrdit, že tu nepíše nikdo mladší, než Avantime... 😄
P.S. Právě to "nesrovnatelné" srovnání Avantima s wolffem (myslím obsah jejich příspěvků), je jasný důkaz, že o věku to není... 😉
P.S. Právě to "nesrovnatelné" srovnání Avantima s wolffem (myslím obsah jejich příspěvků), je jasný důkaz, že o věku to není... 😉
My v tom OT asi zkysnem 😉
Mas recht - neni to o veku. Ale wolff pise jak umi, Avantime pise jak neumi.
Uz si rozumime? 😉
Mas recht - neni to o veku. Ale wolff pise jak umi, Avantime pise jak neumi.
Uz si rozumime? 😉
"Jak" kdo píše je forma. "Co" kdo píše je obsah.
Řešil bych (pro změnu) raději to "co"... a tam to vidím spíš právě naopak..., pokud si rozumíme... 😉
Řešil bych (pro změnu) raději to "co"... a tam to vidím spíš právě naopak..., pokud si rozumíme... 😉
Nehraji si na dospělého novináře, jen píši od srdce. Nesnažím se o žádné křečovité argumenty. Je jasné, že to, jak píši, se nebude líbit všem.
Máš-li nějaký problém, prosím, řekni mi, co Ti vadí konkrétně. Na mém příspěvku nevidím nic bůhvíjak odborného. Čekám na odpověď. Klidně můžeš napsat i na SZ.
Máš-li nějaký problém, prosím, řekni mi, co Ti vadí konkrétně. Na mém příspěvku nevidím nic bůhvíjak odborného. Čekám na odpověď. Klidně můžeš napsat i na SZ.
Ja uz jsem ti to psal i jinde - nesedi mi k tobe ten styl (neber to jako vytku, ale jako muj pohled).
Pripada mi to tak, jak uz jsem to jednou napsal: Avantime je mlade ucho a snazi se psat jako protrely profesional. Pusobi to krecovite.
A neber to jako pokus urazet, to neni muj zamer ani nahodou.
Spis is tu najdi muj prizpevek z 8😁2 a rekni mi, co rikas na soucasne tendence vsechna auta tak hruzostrasne zprohybat..?
Pripada mi to tak, jak uz jsem to jednou napsal: Avantime je mlade ucho a snazi se psat jako protrely profesional. Pusobi to krecovite.
A neber to jako pokus urazet, to neni muj zamer ani nahodou.
Spis is tu najdi muj prizpevek z 8😁2 a rekni mi, co rikas na soucasne tendence vsechna auta tak hruzostrasne zprohybat..?
Mě se Fusion vždy líbil a myslím, že nejsem sám, kdo to tak má. Ale zcela racionálně bych současná čísla rozhodně nepřičítal ničemu jinému, než cenám. Naopak Fiesta mě natolik neoslovila, že jejímu klesajícímu prodeji v době, kdy na trh přijelo dospělé Polo se příliš nedivím.
Fusion je pekny, protoze je designove cisty. Je velmi jednoduchy, ale cisty, ucelny. Novinari a diskteri na forech stale hledaji na uspechem Fusiona podbizivou cenu nebo mentalni nedostatecnost kupce. Cena neni vsechno. Malokdo chape, a to vcetne samotnych designeru, ze auto uz je je proste pro mnoho lidi opravdu jen dopravni prostredek, nikoliv vyrazem zivotni filosofie, politickych nazoru ci demonstraci ekonomickeho uspechu. To souvisi i s prusery Fabia II, Roomster a Superb II (sedan). Naopak Skoda Felicie, Octavia I, Superb II combi, Yeti a castecne Fabia I pro me stoji spis na opacne strane.
Každý, kdo si kupuje boty, trenýrky, košile, empétrojky, mobily, kolo, motorku, auto si ty věci kupuje proto, že se mu líbí. Zatím jsem se nesetkal nikdy s člověkem, který by řekl - koupil jsem si tohle auto, neboť se mi nelíbí.
To jen týpkové, jako jsi ty spatřují v lidech, kteří mají lepší auta, jen zoufalce, kteří chtějí něco demonstrovat. Všichni, Wartburgu demonstrujeme stejně. Pravda je, že někdo je tou demonstrací k smíchu a jiný zase k obdivu. Obdivuj, neb na tobě k obdivu není ničeho. Ani ty tvé názory.
To jen týpkové, jako jsi ty spatřují v lidech, kteří mají lepší auta, jen zoufalce, kteří chtějí něco demonstrovat. Všichni, Wartburgu demonstrujeme stejně. Pravda je, že někdo je tou demonstrací k smíchu a jiný zase k obdivu. Obdivuj, neb na tobě k obdivu není ničeho. Ani ty tvé názory.
Ano, prvnim odstavcem si rozumime. Psal jsem totiz to same, ze si lidi kupuji Fusiona, protoze se jim libi, prestoze se to zda jinym nepochopitelne. Mne se take libi.
Druhy odstavec se ti tam ale pripletl asi omylem, nic o lepsich lidech a lepsich autech jsem nepsal ani primo, ani neprimo. Tohle tema lepsich lidi a lepsich aut ti rad prenecham. Mas pocit, ze Fusiona maji ti lepsi nebo ti horsi?
Druhy odstavec se ti tam ale pripletl asi omylem, nic o lepsich lidech a lepsich autech jsem nepsal ani primo, ani neprimo. Tohle tema lepsich lidi a lepsich aut ti rad prenecham. Mas pocit, ze Fusiona maji ti lepsi nebo ti horsi?
Fusiona jsem ohlizel ve Fordove domecku, stal vedle Fiesty. Proti priserne zprohybane Fieste pusobil naprosto zakladnim delnickym dojmem. Vzhled neslibuje ani o pid vic, nez co skutecne za dane penize dostanes. Jednoduche auto pro jednoduche lidi.
Priznam bez muceni, ze nova Fiesta, Corsa i jakykoliv novy Peugeot jsou mi vzhledove (zamerne nepouzivam slovo design) odporne. Designeru techto znacek je mi uprimne lito, jejich zadani znela: Udelejte auto, ktere bude jako ostatni, ale musi vypadat uplne jinak. A vysledkem jsou sklebici se huby, zprohybane boky, rozplizle linky odnikud nikam, patvary svetel, reflektory, zacinajici u masky chladice a koncici na pate A-sloupku... Je mi z toho soufl.
Neni Mi To jasne, kdo si muze koupit auto, co vypada jako svoje vlastni karikatura.
A o to vice si pak cenim Fabie a Pola, a v podstate cehokoli z koncernu (snad s vyjimkou Ibizy).
Priznam bez muceni, ze nova Fiesta, Corsa i jakykoliv novy Peugeot jsou mi vzhledove (zamerne nepouzivam slovo design) odporne. Designeru techto znacek je mi uprimne lito, jejich zadani znela: Udelejte auto, ktere bude jako ostatni, ale musi vypadat uplne jinak. A vysledkem jsou sklebici se huby, zprohybane boky, rozplizle linky odnikud nikam, patvary svetel, reflektory, zacinajici u masky chladice a koncici na pate A-sloupku... Je mi z toho soufl.
Neni Mi To jasne, kdo si muze koupit auto, co vypada jako svoje vlastni karikatura.
A o to vice si pak cenim Fabie a Pola, a v podstate cehokoli z koncernu (snad s vyjimkou Ibizy).
Presne ! :yes: A navic nemam rad auta, ktera tahaji bricho po zemi. Fusion v dieselu je velmi dobre reseni.
Výše jsi se mě ptal na můj názor na to, že mají automobilky tendence své modely "zprohýbat" - u některých výrobců tomu tak není (např. u Volkswagenu, který důkladně rozvíjí styl předchozích generací a u té nové mění tvary jen evolučně), avšak kupř. u Tebou zmíněného Fordu jsou kinetické linie možná místy poněkud přehnané - automobil okrádají o tvarovou lehkost. Na Peugeotech mi vadí mohutné masky, přičemž nejvíce mě iritují v případě malého 207 - tam má být maska modifikována do zcela jiné a kompaktnější podoby.
Trendu překombinovaných tvarů zatím odolává Renault (Clio na mě nepůsobí zle, má něco do sebe i ve své nemodernizované verzi), Fiat (facelift Grande Punta je citlivý a poměrně zdařilý) či Mazda (Dvojka je lehká a dynamická). Není špatný ani Yaris, ovšem konkurence je v oblasti designu nekompromisní a je zase o něco dále...
Trendu překombinovaných tvarů zatím odolává Renault (Clio na mě nepůsobí zle, má něco do sebe i ve své nemodernizované verzi), Fiat (facelift Grande Punta je citlivý a poměrně zdařilý) či Mazda (Dvojka je lehká a dynamická). Není špatný ani Yaris, ovšem konkurence je v oblasti designu nekompromisní a je zase o něco dále...
Takze v tom nejsem sam 😉
VW ma styl, ktery jde poznat i na sto metru s privrenyma ocima. Vzdy vis, ze koukas na VW, at uz je to cokoliv od Foxe po Crafter. Pro mne jasna vzhledova jednicka.
Ford uz je na tom hur - Mondeo a Focus maji styl, ktery KA a Fiesta privedly na hranici nevkusu (prave tou zprohybanosti) a Fusion je zase uplne jiny. Ford v tom ma jen zmatek.
Peugeot zase roubuje ty svoje vysmate tlamy na jakykoliv paskvil karoserie, co se mu zrovna namane. Jak se to na tebe do zrcatka sklebi jako Mick Jagger pri polykani bananu na sirku - je to Peugeot. Hnus.
Renault se dle meho laickeho pohledu spise hleda, mezi jdnotlivymi modely nejak neumim najit spojitost a linku, ktera by mi rekla - tohle je rendlik jak vysitej. Skoda ho.
Grande Punto se povedlo, ale Fiat holt nejak neumi navazat a facelift moc zdarily neni (opet to vidim laicky), nebot je aspon pro mne horsi nez puvodni auto.
Je velmi slozite dat autu vlastni styl.
Je mnohem tezzsi ho dat cele automobilce.
A je asi uplne nejtezzsi dat automobilce styl, na ktery se da plynule navazovat. Audi, BMW, MB, VW. A PORSCHE - samozrejme 😉
Nikdo jiny to zatim nedokazal...
Tak to vidim ja.
VW ma styl, ktery jde poznat i na sto metru s privrenyma ocima. Vzdy vis, ze koukas na VW, at uz je to cokoliv od Foxe po Crafter. Pro mne jasna vzhledova jednicka.
Ford uz je na tom hur - Mondeo a Focus maji styl, ktery KA a Fiesta privedly na hranici nevkusu (prave tou zprohybanosti) a Fusion je zase uplne jiny. Ford v tom ma jen zmatek.
Peugeot zase roubuje ty svoje vysmate tlamy na jakykoliv paskvil karoserie, co se mu zrovna namane. Jak se to na tebe do zrcatka sklebi jako Mick Jagger pri polykani bananu na sirku - je to Peugeot. Hnus.
Renault se dle meho laickeho pohledu spise hleda, mezi jdnotlivymi modely nejak neumim najit spojitost a linku, ktera by mi rekla - tohle je rendlik jak vysitej. Skoda ho.
Grande Punto se povedlo, ale Fiat holt nejak neumi navazat a facelift moc zdarily neni (opet to vidim laicky), nebot je aspon pro mne horsi nez puvodni auto.
Je velmi slozite dat autu vlastni styl.
Je mnohem tezzsi ho dat cele automobilce.
A je asi uplne nejtezzsi dat automobilce styl, na ktery se da plynule navazovat. Audi, BMW, MB, VW. A PORSCHE - samozrejme 😉
Nikdo jiny to zatim nedokazal...
Tak to vidim ja.
Nepřičítat prodejní čísla ničemu jinému než cenám je s prominutím zhovadilost, kterou někteří místní diskutéři používají jako berličku, když jejich zamilovanou značku XY trumfne vůz jiné značky v prodejnosti.
Ford Fusion je dlouhodobě skvěle prodávaným vozem kvůli výborné _kombinaci_ kvality, užitných vlastností, designu a ceny. Stoprocentní trefa od Fordu, kterou někteří místní fanboys konkurenčních značek prostě nemůžou rozdýchat.
Ford Fusion je dlouhodobě skvěle prodávaným vozem kvůli výborné _kombinaci_ kvality, užitných vlastností, designu a ceny. Stoprocentní trefa od Fordu, kterou někteří místní fanboys konkurenčních značek prostě nemůžou rozdýchat.
:yes:
Ty porovnáváš prodeje Fusiona a Pola? A co takhle porovnat Fusion a Fiestu... 😄
Je to jako ve sportu, proč porovnávat hráče ve vlastním týmu? Je jedno kdo skóruje, hlavně, že je vítězství doma >😁
..ohledně designu může jen skutečně chorý jedinec, nebo totální automobilový amatér, dokonalej negramot. Na to už by nestačil ani tvůj mokrej hadr. (Tohle by nevyplodil ani kolega (tvůj samozř.) berank nebo navtech)
Takže GTI, doporučuju ti změnit název svého příspěvku na mnohem logičtější tj. "POLOMOZEK"
Porovnávání GP vs.Fabia v designu 8-s :no: >😁 >😁
Takže GTI, doporučuju ti změnit název svého příspěvku na mnohem logičtější tj. "POLOMOZEK"
Porovnávání GP vs.Fabia v designu 8-s :no: >😁 >😁
Srovnávat lze cokoliv, ne? Jsou to relevantní třídní konkurenti...
..ohledně designu může jen skutečně chorý jedinec, nebo totální automobilový amatér, dokonalej negramot. Na to už by nestačil ani tvůj mokrej hadr. (Tohle by nevyplodil ani kolega (tvůj samozř.) berank nebo navtech)
Takže GTI, doporučuju ti změnit název svého příspěvku na mnohem logičtější tj. "POLOMOZEK"
Porovnávání GP vs.Fabia v designu 8-s :no:
Takže GTI, doporučuju ti změnit název svého příspěvku na mnohem logičtější tj. "POLOMOZEK"
Porovnávání GP vs.Fabia v designu 8-s :no:
Vy prosťáčci to máte v životě jednoduché, jedno číslo a spousta radosti. 😄 😉
P.S. Skutečnost, že tak úplně nechápeš Dinarovu reakci pak je myslím natolik výmluvná, že bys tu měl raději zkoušet zatím jenom smajlíky...
Jsme ještě u aut nebo to platí obecně ? 😐 >😁