Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo XC90 D3: Pohon předních kol také pro největší Volvo

Možnost mít auto také pouze s pohonem předních kol dostanou od modelového roku 2011 i zájemci o Volvo XC90. Nová verze ponese označení D3 a dostane slabší verzi vznětového pětiválce s objemem 2,4 litru.
Zpět na článek
14. 6. 2010 18:12
SUV nesmrtelný klasik
140 000,- dolů pro méně náročné, to je fajn..jen tu spotřebu mohli trochu srazit ruku v ruce s výkonem. Jinak pro mě doposud nejlepší SUV, rok uvedení se možná trochu podepisuje na vzezření palubky, ale to je tak vše.. Neskutečně nadčasový automobil, mezi SUV stále mé NO.1.
Rozbalit vlákno
8
14. 6. 2010 20:21
Re: SUV nesmrtelný klasik
ten tvůj klasik zemřel už před pár lety na srdeční slabost...to když vyjela X6 >:-[] ... čest jeho památce a hlavně nekřísit mrtvoly, tedy D1 až D9...
Avatar - Katikakus
14. 6. 2010 20:29
Re: SUV nesmrtelný klasik
Vtipalku >:D :yes:
14. 6. 2010 22:15
Re: SUV nesmrtelný klasik
Hm. Mám Volvo jako značku docela rád (výsledek dávné zkušenosti s S80 T6), ale XC90 pro mě bylo jedno z největších automobilových zklamání. Měli jsme ho na víkend od dealera, ale dojem, který udělalo na celou rodinu, byl takový... no, vlažný. Motor D5 působil jak tři dny po smrti - to auto jsem musel vyloženě přemlouvat, aby se rozjelo. Teď jsem si našel, že to mělo 136 kW a zrychlení o vzrušující hodnotě 10,9 s - takže fakt lenoch. No, lenoch, nechci přehánět, bylo to zrychlení asi na úrovni focusu s levnou benzínovou 1.6 - ale od mnohem dražšího auta čekáte víc, i když je obtloustlejší. Prostor na délku nic moc, je to vlastně běžná střední třída. A kupodivu ani pohodlí jsme si kvůli tankeroidním jízdním vlastnostem moc neužili. Žena tehdy musela sedět vzadu s miminem a po cestě říkala, že se to s ní v zatáčkách tak naklánělo a že proti našemu tehdejšímu autu jí tak lítal žaludek, že jí bylo regulérně blbě. (Je na tohle dost citlivá, takže podle jejích skřeků při sezení vzadu se opravdu dají třídit auta.) Její závěr bylo jasné ne. Bylo to pro nás překvapení.
14. 6. 2010 23:28
Re: SUV nesmrtelný klasik
Osobně vnímám taky XC90 jako nejslabší z evropské SUV produkce. Motory nic moc, podvozek nic moc, eteriér potřebuje FL jako sůl...
Avatar - Dinar
15. 6. 2010 07:20
Re: SUV nesmrtelný klasik
XC90 se dá kvalitami přirovnat k předchozí generaci ML, tedy všechno tak napůl. Zaujmout umělo klasickými volvo atributy, designem a pocitem robustnosti, jízdní vlastnosti a motory byly bohužel poplatné jeho U.S. zaměření. Je faktem, že vedle stejně starého (modelově) touarega I působí jako generačně starší auto o novějších modelech X5 nebo ML ani nemluvě. Tomu autu nepomůže žádný facelift, potřebuje novou generaci. ;-)
Avatar - white label
15. 6. 2010 09:37
Re: SUV nesmrtelný klasik
Ano, to auto už delší dobu ptřebuje novou generaci jak sůl a dost mě udivuje kolik lidí si jej za posledních pár let (za ty prachy) ještě koupilo. Nevěřím, že ti všichni, před jeho koupí, důkladně vyzkoušeli i jeho konkurenci...
15. 6. 2010 11:29
Re: SUV nesmrtelný klasik
To neni jen o zkoušení. Většina těch majitelů jsou zameštnanci s platama 200 kolíků ve firmách, kde prostě přijet s BMW, nebo MB se nesluší. Kdyby to bylo o vyzkoušení, tak neprodaj ani prd už dávno.
15. 6. 2010 09:31
Re: SUV nesmrtelný klasik
XC90 má dvě zákl. výhody oproti konkurenci: dodnes největší kufr a že je to Volvo, takže tolik neprudí. Rachitickou manželku můžeš kdykoliv vyměnit.