Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 24 hodin Le Mans 2010: Trojnásobný triumf Audi, Peugeoty vyhořely

78. ročník 24 hodin Le Mans přinesl totální triumf ingolstadtské automobilce. Favorizované tovární Peugeoty cíl neviděly.
Zpět na článek
13. 6. 2010 20:00
neregistrovaný "soukon"
13. 6. 2010 21:44
anonym
13. 6. 2010 19:54
13. 6. 2010 20:34
14. 6. 2010 00:50
14. 6. 2010 01:40
14. 6. 2010 00:54
14. 6. 2010 06:34
13. 6. 2010 21:52
anonym
13. 6. 2010 21:14
13. 6. 2010 21:46
anonym
14. 6. 2010 00:39
14. 6. 2010 17:12
neregistrovaný "soukon"
14. 6. 2010 17:20
neregistrovaný "soukon"
14. 6. 2010 00:27
14. 6. 2010 04:56
14. 6. 2010 13:29
14. 6. 2010 13:50
14. 6. 2010 14:00
14. 6. 2010 18:38
anonym
15. 6. 2010 09:47
13. 6. 2010 19:54
Peugeot a startér
Není to trochu divné že je odstavil problém se startérem? však motor během závodu nevypínají ne?
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "soukon"
13. 6. 2010 20:00
Re: Peugeot a startér
To jo taky mě to přijde divné.
Proč by vypínaly motor za závodu?
Neodstavil je startér úplně, ale jenom na tři kola.
13. 6. 2010 20:11
Re: Peugeot a startér
Problem se starterem muze byt leccos: Treba vysadil nam motor, tak jsme ujeli 63 kol na starter, ale pak nam dosla baterka.
13. 6. 2010 20:38
Re: Peugeot a startér
To ten startér vydržel? a výkon auta na trati byl asi směšný ne? Ale mi jde o to že když auto jede, starter už nepotřebuje, takže by autoři článku mohli upřesnit info, jen záleží na tom jestli i tým řekl podrobnosti...
13. 6. 2010 23:18
Re: Peugeot a startér
Kdyz jsem se kdysi ucil ridit, myslim, ze jsem na starter s peugeotem nedopatrenim kousek popojel. Ale tipuju to tak na 63 cm, nez 63 kol v Le Mans. Ale zase to nebyl zadnej special:-) Kamarad v autoskole udajne ujel na starter asi deset metru. Ani nevedel, ze ridi hybrid.
Avatar - Ricardo
13. 6. 2010 20:25
Re: Peugeot a startér
Při zastavení v boxech se okamžitě vypíná motor, jestli se nepletu. To ale samozřejmě nemusí přímo souviset s tím problémem...
13. 6. 2010 20:35
Re: Peugeot a startér
To by byl velký risk né? Navíc by začal chladnout a vypínat rozžhavenou káru? Divné...
13. 6. 2010 20:56
Re: Peugeot a startér
určitě se vypínají motory v boxech. při tankování u těchto aut neběží. je to jiné než např u F1 ;-)
Avatar - Ricardo
13. 6. 2010 20:57
Re: Peugeot a startér
U LMP si nejsem úplně jistý, ale GTéčka to tak dělají. Jde o chlazení motoru a určitě i o spotřebu paliva
anonym
13. 6. 2010 21:44
Re: Peugeot a startér
Já sem teda rozuměl, že to byl alternátor, každopádně nějaká elektrika.

Jack: ano, vypíná se motor vždy a auto nesmí startovat nikdo jiný než pilot - pokud mu to na trati zdechne, tak si musí sám nastartovat
14. 6. 2010 04:27
Re: Peugeot a startér
Ten startér byl oficiální údaj, který přiznal monsieur Quesnel po odpadnutí. Nejdříve mluvil o elektrice. I páni komentátoři na Eurosportu spekulovali, že startér to asi nebyl :-) Proto jsem napsal důležité slůvko "údajně".
Avatar - Ham.
13. 6. 2010 19:54
TDI vers. HDI
3:0 na domácím palouku to naštve.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - skejpa
14. 6. 2010 00:38
Re: TDI vers. HDI
Skoda ze byli tak nespolehlivy. Ale aspon vsichni videli, ze byli rychlejsi. Ja vim, nepomohlo jim to ale stejne..
Avatar - WinDiesel
14. 6. 2010 15:22
Re: TDI vers. HDI
Minulý rok to bylo přesně naopak, vysypaly se Audiny.
Avatar - white label
14. 6. 2010 17:54
Re: TDI vers. HDI
Jak vysypaly? Když pominu fakt, že byl v tomto minulý rok relativně vyjímečný, tak Audi bylo i tak na stupních vítězů, takže bych to s letošními skutečně "vysypanými" (ani jedna! 908ička ze čtyř, k vůli problémům s vlastní technikou, vůbec nedojela) Peugeoty úplně nesrovnával... ;-)
Avatar - theolli
13. 6. 2010 20:34
HPD ARX.01
Gratulace kluci Honďácký >:D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - King
14. 6. 2010 00:50
Re: HPD ARX.01
Jo, Honda zaválela, vítězství v P2 a páté místo celkově, to je obrovský úspěch, stejně jako nechat za sebou Astona. >:-[] Ale slušný výkon podala i Lola týmu RML s V8 od Hondy, druhá v P2 a osmá celkově. :yes:
Avatar - King
14. 6. 2010 01:40
Re: HPD ARX.01
Už blbě vidím, RML 3. 8-s
Avatar - King
14. 6. 2010 00:54
Re: HPD ARX.01
Mimochodem - už aby naplno vlítli do P1, aby mohli bojovat i o celkové vítězství. ;-) :-!
Avatar - theolli
14. 6. 2010 06:34
Re: HPD ARX.01
je načase aby někdo "ropáky" sundal >:-[]
Avatar - WinDiesel
14. 6. 2010 15:23
Re: HPD ARX.01
Já myslel že benzín je taky z ropy..... :-) Leda že bys chtěl aby vyhrály nějaký elektriky...
Avatar - Ricardo
13. 6. 2010 20:59
Němci dobyli Francii :D
Sice nejsem fanda turbodieselových závoďáků (nota bene proti atmosférickým benzínům), ale musím uznat, že vyhrál nejlepší. Obsadit první tři místa v takto náročném závodě, to prostě není náhoda. A můj obdiv si zasluhuje výkon, kdy padl rekord v počtu ujetých kol, a to přesto, že dneska je trať delší a na klíčové rovince jsou dva zpomalovací prvky (kéž by nebyly...)
Rozbalit vlákno
13
13. 6. 2010 21:06
Re: Němci dobyli Francii :D
:yes:

Taktéž se připojuju ke gratulaci. Vynikající výkon.
Avatar - Ricardo
13. 6. 2010 21:18
Re: Němci dobyli Francii :D
Mimochodem vynikající byl i komentář Bély na Eurosportu :yes: :yes: Profesionální práce (a to nejen ve srovnání s o chvíli později běžící F1 na nově)
A naopak tragédie je, že o tak významném závodu celoplošná média v ČR informují jen jaksi z povinnosti. Přitom Češi tady dosahují velkých úspěchů. Ale ne, radši se budeme dívat na fotbal, to je náš "národní sport", i když se nás to mistrovství nijak netýká, tak se tím zas.re vysílání na dva týdny...
13. 6. 2010 21:26
Re: Němci dobyli Francii :D
Já sledoval jen kousek před začátkem a jedním okem. Ale i takto to stálo zato. :yes:
Musím říci, že jsem předpovídal drtivé vítězství Peugeotů, Audi mne mile překvapilo.
Na fotbal nenadávej, MS je jednou za 4 roky. A já se rád podívám na hru exotických týmů. ;-)
Avatar - Ricardo
13. 6. 2010 21:52
Re: Němci dobyli Francii :D
Jo třeba Uruguay-Alžírsko >:D
14. 6. 2010 04:31
Re: Němci dobyli Francii :D
Béla En více než překvapuje. Mě potěšil i Klaudius Kryšpín... naopak přítomnost páně Richtra v sobotu večer mě (mírně řečeno) iritovala. Jen kdyby chlapci červenémi Porsche týmu BMS Scuderia Italia pořád neříkali Ferrri... :-) Taky mi přišli občas jako hlásná trouba pana Charouze, přitom jsem se dosud nedozvěděl, proč vlastně ukončili spolupráci s továrním týmem Aston Martin Racing a letos nejeli na Lolách. Nemáte někdo info?
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2010 13:39
Re: Němci dobyli Francii :D
Aa, tak jsem nebyl sám, kdo se koukal do pozdní noci... ;-) Richtera jsem neslyšel, ale v F1 se mu prvních 20 kol docela podařilo, ale jakmile se uklidnila situace, tak zase sklouznul na svou obvyklou kvalitu.
15. 6. 2010 09:41
Re: Němci dobyli Francii :D
Micinko, já viděl prakticky celý závod, pouze druhou a třetí hodinu jsem prošvihl díky přesunu domů a mezi půlnocí a půl pátou ranní v neděli jsem prostě už nevydržel :-) Ale zbytek jsem viděl, nebo alespoň poslouchal sedíc u compu. Taky proto ty přesné časy v článku (měl jsem jich v poznámkách víc, ale nechci čtenáře unavovat čísly).
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2010 13:13
Re: Němci dobyli Francii :D
Souhlas. Béla se Strakou to odkomentovali výborně. Sice jsem neviděl celých 24h, ale kolem půl třetí ráno dokonce přijel Klaudius Kryšpín.

Tak je to bohužel tak, fotbal zajímá mnohem větší část veřejnosti. A nemůžu říct, že se rád nepodívám. Myslím, že co se týká přenosu, tak Eurosport to zvládá d ocela dobře, byť ty reklamy á 12 minut, to je fakt na bednu. Jestli ti jde o to, že to nevysílá ČT, tak to je otázka no. Ale to mi nějak nevadí, MS ve fotbale prostě zajímá tolik lidí, že těch co zajímá Le Mans je prostě málo. Takže nějakej sestřih do AMR, ale to je tak všechno.
Avatar - white label
13. 6. 2010 21:16
Re: Němci dobyli Francii :D
Přepište dějiny, Ricardo "obdivuje výkon" Audi!!! :yes: ;-) >:-[]
Avatar - Ricardo
13. 6. 2010 21:21
Re: Němci dobyli Francii :D
Tak toto Audi si můj obdiv zaslouží :-)
anonym
13. 6. 2010 21:52
Re: Němci dobyli Francii :D
Němci dobyli Francii...znovu >:D

Je to opravdu uctyhodné, ze mají podobnou prům. rychlost jako v roce 1970, kde jezdili klidne 360 km/h po sestikilometrove rovince, bez technickych pasazi na zacatku a na konci... :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2010 13:08
Re: Němci dobyli Francii :D
Kdyby tam nebyly, budou lítat jako Webber. ;-) >:D
13. 6. 2010 21:14
LE AUDI
:yes: :-!

P.S. Jak na závodech, tak na silnicích...
Rozbalit vlákno
2
anonym
13. 6. 2010 21:46
Re: LE AUDI
To je dobře že letos ty Audiny vyhrály, protože to by po loňském double pro Peugeot vozy značky Audi pořád na semaforech s frantíky prohrávaly :*) >:D ;-)
13. 6. 2010 22:15
Spoľahlivost frantíkov
No zase sa jeden krát ukázala tá "povestná" spoľahlivosť francúzov. No nekúp to ! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
16
13. 6. 2010 22:26
Re: Spoľahlivost frantíkov
Ty si dobrej... a že si v životě těch francouzu určitě měl co... absolutně to samy bych mohl řict já o modle "fauwé"... jenom proto, protože sem od pár lidi slyšel, že se jim to sere atd... prosim tě než něco takovyho přiště plácneš, zkus francouze chvilku vlastnit...
13. 6. 2010 22:44
Re: Spoľahlivost frantíkov
Máš pravdu. Nikdy som francúza nevlastnil a potom, čo stále počúvam od známych, ani nikdy vlasniť nebudem. Všetko sa vkuse serie, hlavne elektrika. Možno francúzke autá v niečom vynikajú, ale spoľahlivosť to rozhodne není. To je dané už sprincípu južanskou mentalitou, teda platí to nielen pre franúzov ale aj talianov, španielov(seat), rumunov(dacia) atď....
Avatar - Ricardo
13. 6. 2010 22:50
Re: Spoľahlivost frantíkov
A jak to souvisí se závodním speciálem jako Peugeot 908?
13. 6. 2010 23:03
Re: Spoľahlivost frantíkov
Ta, že skoro všetky pažouty odstúpili koli technickým problémom, teda spoľahlivosti. A pritom mohli suverénne vyhrať.
Avatar - Ricardo
13. 6. 2010 23:36
Re: Spoľahlivost frantíkov
Jo to je hodně přesvědčivý důkaz. Něco ve stylu, že Peugeot nedokáže bez poruchy ujet ani 5000 km >:D
14. 6. 2010 13:22
Re: Spoľahlivost frantíkov
jenže kterýpak auto léta marketingově ilustrovalo u Audi "Vorsprung durch Technik"? Právě R8 a R10.

Takže Peugeot chtěl svým vítězstvím taky něco sdělit.

Proto bych se přiklonil ke GTIho "jak na závodech tak na silnici"
neregistrovaný "soukon"
14. 6. 2010 17:12
Re: Spoľahlivost frantíkov
Minule se zas vysypaly Audiny!
Avatar - white label
14. 6. 2010 17:56
Re: Spoľahlivost frantíkov
Viz 17:54
Avatar - Ricardo
13. 6. 2010 22:31
Re: Spoľahlivost frantíkov
Hodně primitivní výrok...
13. 6. 2010 23:25
Re: Spoľahlivost frantíkov
>:D >:D Ježišikriste.....
14. 6. 2010 07:40
Re: Spoľahlivost frantíkov
Přesně, proto v rally drtí vše kolem :-)
14. 6. 2010 08:20
Re: Spoľahlivost frantíkov
Výnimka potvrdzuje pravidlo. ;-)
14. 6. 2010 10:19
Re: Spoľahlivost frantíkov
minulý rok Peugoty LeMans vyhrali ;-) takže si kludne možeš kúpiť nejakú skladovku z 09, nové sa kazia všetky, to je jasné :-)
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2010 14:13
Re: Spoľahlivost frantíkov
Problém je, že to Peugeot neumí zas tak dobře prodat. Vždyť nemají mimo 407 Coupé nic. A to je málo.
neregistrovaný "soukon"
14. 6. 2010 17:20
Re: Spoľahlivost frantíkov
Minule vyhrál Peugeot (1. a 2. místo)
Minule se sypalo Audi, tak se nad sebou trochu zamysli a až pak něco napiš.
14. 6. 2010 17:34
Re: Spoľahlivost frantíkov
Ale no tak, ja som si chcel len trocha rýpnuť. Vidíš aj audi je len auto a môže sa vysypať. >:D
13. 6. 2010 23:53
Náskok díky technice...
Ukázalo se, že audi má opravdu náskok díky technice :-!
Gratuliere dem Audi zum Gewinn!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - skejpa
14. 6. 2010 00:40
Re: Náskok díky technice...
letos spis naskok diky spolehlivosti nemyslis ? :-)
14. 6. 2010 07:40
Re: Náskok díky technice...
No a spolehlivost se vztahuje právě k té technice. :-! Vytrvalostní závody jsou totiž především o té spolehlivosti a v této oblasti frantíci fatálně selhali. Trapnost jejich snažení pak korunuje fakt, že všichni doplatili na závadu, které se dá lehce zabránit simulací na dynamu. :no:
Avatar - white label
14. 6. 2010 08:18
Re: Náskok díky technice...
I náskok díky spolehlivé technice, je přece (logicky) pořád
"náskok díky technice"..., nemyslíš? ;-) :-)
Avatar - skejpa
14. 6. 2010 09:20
Re: Náskok díky technice...
Ja tenhle nazor nesdilim. Kdyz mam auto, ktere dokaze je 350Km/h a souper ma auto co dokaze jet pouze 340Km/h, tak mam techniku vyspelejsi. To, ze me v prubehu zavodu zradi kvuli stupidnim porucham, nepovazuju za dukaz toho, ze souper s pomalejsim autem mel techniku dokonalejsi ale pouze spolehlivejsi.
14. 6. 2010 13:26
Re: Náskok díky technice...
a Pug má střechu a stěrače! takže je pokročilejší ne? ;-)

Oba týmy vědí, že potřebují postavit auto na 24 hodin a když jeden tým má 1. tři a druhý má leda DNF tak to nebude asi náskokem v předpovědi počasí
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2010 14:04
Re: Náskok díky technice...
Popraskaly jim žabí stehýnka, co vrací klikovou hřídel do výchozí polohy... >:-[]
14. 6. 2010 14:19
Re: Náskok díky technice...
Koukám, že jsi veselá kopa. >:D :yes:
Avatar - white label
14. 6. 2010 17:15
Re: Náskok díky technice...
>:-[]
15. 6. 2010 09:44
Re: Náskok díky technice...
Audi ty střechy a stěrače měly taky v prvním ročníku, který absolvovaly (1999). Z R8C pak vznikly Bentleye Speed 8. Spidery se původně jmenovaly R8R, od roku 2000 jen R8.
14. 6. 2010 00:27
LeMans x Real
Závod LeMans nemá s reálným " životem " co dělat. Pochybuju že jsou na autech použité nějaké součástky shodné s těma v klasických autech. Maximálně tak nášlapy pedálů.... Mám kolem sebe plno známých kteří se k značce AUDI už vracet nebudou, jelikož jezdí častěji náhradním vozem ze servisu, než vlastním. Je to pro značku velmi dobrá reklama, ale rozumného člověka to přece musí trknout, že díly použité v závodech budou odlišné a tím pádem mít jinou životnost, kvalitu atd...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - skejpa
14. 6. 2010 00:42
Re: LeMans x Real
No tak on peugeot se taky nemuze chlubit nejakou extra spolehlivosti :-) A audi se timhle nechce vnutit, audi se tim chce dostat do podvedomi jako vitezove, stejne jako peugeot a dalsi... Rozumny clovek - řidič - veme BMW >:D
14. 6. 2010 07:29
Re: LeMans x Real
A pak se diví, proč auto za 2 mega vrže už na cestě ze salonu. >:-[]
Avatar - skejpa
14. 6. 2010 09:24
Re: LeMans x Real
Heh tak o tom nic nevim. Kazdopadne po par zatackach na to zapomene :-)
14. 6. 2010 14:21
Re: LeMans x Real
To bych rozhodně neřekl. Pokud uvalíš jeden a půl mil za káru, která vrže už jízdou ze salónu, tak na torozhodně nezapomeneš. ;-)
Avatar - skejpa
14. 6. 2010 15:51
Re: LeMans x Real
to sem rekl jen imaginarne. myslel jsem tim, ze to ma dobre jizdni vlastnosti a dela to ridice stastnym a tak si s prkotinama hlavu nelame. je jasny ze vrzajici autu bych si treba vubec nekoupil :-) a taky neverim tomu, ze vrze kazdej novej bawor.
14. 6. 2010 18:10
Re: LeMans x Real
Problém je ten, že ony dobré jízdní vlastnosti má prakticky každá kára za ty prachy. Takže to co v prvé řadě uvidíš/uslyšíš, tak je právě třeba vrzající interiér. :-!
Avatar - skejpa
15. 6. 2010 22:21
Re: LeMans x Real
me u novyho baworaka nikdy interier nevrzal :-) asi sem se svezl jen "spatnyma" kusama >:D
14. 6. 2010 19:43
Re: LeMans x Real
Tak pokud nakupujes v salonu jmenem AAA tak se tve mysléénce nedivim :*)
14. 6. 2010 17:55
Re: LeMans x Real
kdyz si ti tvoji znami koupili audi nekde z bazaru tak se nedivim, a4 a a6 maji vetsinou maji stahnute az 300tisic km. Jinac ja jsem mel kdysi audi a bez problemu podobne jak drtiva znamich v nemecku. Muj tchan jezdi z lagunou, tchyne ma megane a i kdyz se o obou autech rika ze jsou poruchove nikdy nemeli problem.
Jinac Mazda Rr8 pekne rezavi, zere az 20litru a wankel motory vybuchuji :-)
14. 6. 2010 22:08
Re: LeMans x Real
U těch Audin se jednalo vždy o nová auta zadaný do výroby. Bohužel je fakt že na Německý trh putují kvalitnější díly než na náš Český. Ať si kdo chce říká co chce, auta dovezená z německa hold vydrží déle. Proč se obouváš do Mazdy? Ta v článku nebyla uvedena. Ano, všechny Mazdy reznou pokud se o ně nestará, to je všeobecně známo o všech japoncích že mají slabou ochranu. Jenže..... japonci jezdí, zatím co plno evropských značek čeká před servisem než příjdou na řadu. Všechny moderní auta z doby kdy automobilky hledí na snížení nákladů na výrobu jsou šmejdy. Auta z dob porevolučních jsou držáky a o japoncích to platí 2x, takže si Japonce neber do pusy ano? Auto žere vždy jen tolik jak se mu šlape po plynu. Wankel je neuvěřitelně malý motor s neuvěřitelnou sílou, bohužel příliš složitý na to, aby vydržel se zachováním těsností, tam se není čemu divit že žere. Ono ale když máš silný motor tak s ním podel toho chceš jezdit ne? Každý motor vybuchuje, to je fyzikální základ podstaty jeho funkce :-)
14. 6. 2010 04:56
Oprava
Ahoj, opravil jsem křestní jméno u Treluyera (Bernard, správně je Benoit) a revidoval počty ujetých kol dle oficiálních výsledků ACO. Psal jsem je těsně po závodě dle live timingu a jak jsem dnes zjistil, ještě je lehce upravili, byť konečný čas vydání zůstal stejný - 15.23.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
14. 6. 2010 08:58
Legenda...
Únava, zmar, beznaděj, radost, nadšení, slzy radosti, slzy smutku, to vše v přímém přenosu. Mám za sebou patnáct hodin sledovačky fantastického závodu. Audi si dojelo pro nečekaný, ale zasloužený, triumf, nezbývá než pogratulovat.

Gratulaci si zaslouží i česká verze Eurosportu, tomu se říká dobrá práce komentátorů, zvláštní poděkování si zaslouží Klaudius Kryšpín :yes:
Rozbalit vlákno
3
14. 6. 2010 13:29
Re: Legenda...
zvláštní poděkování si zaslouží server ustream.com který streamoval nepřetržite Eurosport, Eurosport2 a chybějící čas vyplnil ze SpeedTv :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2010 13:43
Re: Legenda...
To jsem nevěděl. Ale TV je TV. :-)
14. 6. 2010 13:50
Re: Legenda...
njn, mě se odje.al satelit, takže jsem taky hledal alternativu. Dlužno říct, že to bylo fakt v pohodě!
14. 6. 2010 13:35
Skuteční hrdinové - Corvette
Potom co dobytek Davidson s Pažoutem č. 1 (ještě že vypadli) vyhnal z trati [odkaz] leadera kategorie GT2 Corvette č. 64, dokázali mechanici [odkaz] auto za cca 30 minut přestavět, a to ještě následně zajelo nejrychlejší čas kategorie! :yes: A to se jedná o nově postavené auto pro jinou třídu - tomu říkám výkon.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2010 14:00
24H
Škoda, že AMR Young Driver měl v závěru znovu ten problém s poloosou, ale i tak je to výborný výkon. Neméně pak druhé místo OAK Racingu s mladým Charouzem.

Velká smůla, že ani jedna Lola AM nedojela. Potěšil mě tedy Saleen na prvním místě. A nejvíc mě rozmrzelo, jak skončil Jaguar. Neviděl jsem start závodu, takže ani tu chvilku, co jezdil. Snad to příští rok klukům vyjde!
Rozbalit vlákno
3
anonym
14. 6. 2010 18:38
Re: 24H
Vesely bylo jak se ptali Koxe, proc se menují Young Driver >:D
Avatar - Pekelná Micinka
14. 6. 2010 20:46
Re: 24H
Videl jsem. I don't know. You have to ask the team. ;-)
15. 6. 2010 09:47
Re: 24H
Jojo... :-) A Peter snad není mladý? :-) Vždyť je mu teprve šestačtyřicet... :-)