Citroën zveřejnil kompletní technická data nové generace modelu C3, která se u nás začne prodávat příští rok na jaře. V nabídce budou čtyři benzinové a čtyři dieselové motory.
Jak tak koukám na interiér C3, DS3... je to bomba :-) tohle by mohlo konečně zanést nějaké kvalitnější materiály střední třídy do třídy malých vozů.
Obecně, to je právě to, co chybí. Budeme se dívat po autě pro přítelkyni, chceme něco malého, ale přitom uvnitř útulného a alespoň něco, co se přiblíží např. nové Octavii nebo P407. Tohle konečně vypadá, že by mohlo prorazit :yes:
Jako správný ženský se jí líbí puntíková střecha DS3, ale dávat 20tis EUR za malé auto? :no:
Souhlas. Na fotkách to vypadá famózně, uvidíme, jaký bude reál - hlavně ale barevný displej, pořádná klima, styl a to všechno v třídě malých vozů. Paráda :yes:
Motory OK, ale chybí mi tu malý turbo benzín :-( kterej je dostupnej až ve verzi DS, ale ta cena...
No ja bych neřek. Vnitřek je opravdu pěkny ale některe prvky hlavně kčilt nad budiky pořad připominaji že jde o B segment. Mě nejvice zaujal interier z PUNTO EVA ktery jsem viděl na vlastni oko a pusobi opradu dospěle a navic je v realu hodně povedeny. Co ale oceňuji u nove C3 je možnost objednat el.sklopna zrcatka. Naopak interierově krok zpět předvedlo nove POLO.
O aký segment ide najviac povedia rozmery interiéru, nie nejaká strieška nad budíkmi. Naopak tá je nápaditá, napriek hlbokým tubusom, ktoré už pre mňa nie sú vždy akceptovateľné. Pustiť trochu svetla na tubusy je zaujímavý prvok, podľa mňa si našli inšpiráciu v štúdii cee´d, ktorá to mala podobne, ibaže Kórejci nechceli nič pokaziť, tak to do sériovej podoby neprevzali.
Evo považujem za vydarené, či je lepšie to, aelbo ono, je vec názoru, koľko ľudí, toľko chutí.
Nie každý má odvahu dať do série niečo nové a nezvyklé. Je jasné, že sa to môže stať predmetom polemiky a konzervatívci vs. vizionári môžu nasadiť aj ťažké kalibre... >:-[]
Ja osobne nápaditosť tvarov, farieb aj jednotlivých riešení v aute vítam, svieži vietor je proste plusom. Riziko, že by práve táto vec nejakým spôsobom znepríjemňovala pobyt za volantom, snáď nie je, blázni určite nie sú.
Viděl jsem naživo a měl možnost si tuto C3 osahat na autosalonu ve Frankfurtu. Materiály uvnitř a jejich zpracování mi dávaly pocit, že jsem v autě o třídu vyšším. Jestli se vám vnitřek líbí na obrázcích, tak naživo se vám bude líbit ještě víc.
C3 vyzerá (hlavne vo vyssích verziách) vskutku luxusne, co sa interiéru týka, iste to bude posun v triede B.
S týmto luxusným interiérom a snahou Citroenu posunút C3 vyssie nekoresponduje motorová politika; dat do základu predpotopné motory 1,1i a 1,4i je dost bieda a vracia náhlad cloveka z výsin naspat. Okrem samotného faktu, ze ide o technicky zastaralé a nijak výkonné dvojventily je to najma fakt, ze základná C3ka má 1085 kg a tie sa bude snazit zúfalo rozhýbat len 44 kW a najma iba 95 (!) Nm. Uz Peugeot si dávno uvedomil, ze malé autá priberajú a sám vyradil 1,1ku z ponuky 207cky (ani tá 1,4ka tam moc vody nenamúti). Ak teda Citroen tvrdohlavo (iste za úcelom znízenia ceny "uz od....") dáva do nového imidzovo sa tváriaceho auta ako základ 1,1i, podráza nohy sám sebe.
Já nemluvim vo automatu to je vopravdu trochu...
Ale vo motorech ten 1.2 htp-hov.no jede ta 1.4 zas dost žere měl jsem to půjčený a když jsem jel furt 90-100 tak jsem měl spotřebu 5,8 na 1.4 je to vopravdu dost ani ten výkon 86 koní neni žádný zázrak.
No to je celkem zakladni vlastnost motoru, ze slabsi jedou hur a silnejsi vic zerou, co ti je na tom divne?
Ten Citroen 1.1 pojede jeste vetsi ho.no nez htp, kdyz uz jsme u toho. A 1.4 se 74kW byla ve Fabiich uz v roce 2000, ale evidentne zmoudreli drive nez Citroen a pochopili, ze lidi nemaji zajem tocit motor do 6000ot. aby se to trochu hybalo.
A že v Německu začíná cena na 330 000 neznamená že to tak bude i v čechách. Zase tam daj větší slevu. s 1.4 vti jsem nejezdil ale myslim si to vzhledem k tomu že sem měl půjčenpu 1.4 8v a brala 5 mimo město takže je citroen podstatně blíž u pravdy než vw
Tak ono je treba splnit jeste jeden predpoklad, ze se s temi auty jede stejne, ze? ;-) Btw, dle spritmonitor.de ma ta tebou zkousena 1.4 v C3 spotrebu 6.85, Fabia s 63kW motorem, tedy o 9kW silnejsim, prumer 6.99, a to v tom jsou zapocteny i Fabie Combi, takze bud trochu objektivni ;-)
Jo a dívat se na německej server na tohle je trochu...
Je jasný že budou nadržovat značce která je pod vw. Je možný že sem měl půjčenej zrovna blbej kus u vw ale já jel furt 90-100 s Polem i s C3 nezrychloval jsem zbytečně rychle.
Jak to myslis nadrzovat? Jako ze si desitky lidi reknou, jen proto ze jezdi s Fabii, ze si upisou pul litru ze spotreby? >:D Nebo ze si nemecti majitele C3 pridaji pul litru ke spotrebe, aby Citroen poskodili? To snad ne, to uz by bylo trochu moc paranoidni ;-)