Tak to bude urcite prda, pokud tomu udelaji hezky zadek, muze to byt dobra trefa! Polo je hezke auto, verim, ze se jim dilo podari, docela se na nej tesim
No, na tuto třídu neobyčejně povedená zadní partie a v této třídě určitě nejhezčí sedan, ale pro mě osobně je v této třídě nepraktická karoserie sedan v podstatě zbytečná...
Hodnotis predpokladam tu predchozi generaci, ne ty montaze. Budeme si muset pockat, jaky bude final, tyhle spionaze stoji za starou belu (realnost myslim). No a ja si zas nemyslim, ze je to neprakticka karoserie, cirkulu s ni sice na chatu neodvezu, ale pro bezny provoz je uuplne jedno, jakou karoserii mas (do sedanu neni ani kocarek problem)
Všichni vědí kromě automobilek, že sedan je nepraktický. Liftback by odsoudil podobné sedany do role statistu. Možná je to nějaká domluva, aby mohli přijít s něčím novým za deset let.
sedan má jednu podstatnou výhodu pro lidi, co nemusí neustále něco stěhovat a dají do kufru jen nákup, maximálně kufry. A tou výhodou je, že si otevřením kufru nevyvětráš celé auto.
A ešte by som pridal jednu, aj keď v tejto kategórii... :-! torózna tuhosť karosérie, sedan má vzadu priečnu vzperu takže sa kastňa tak nekrúti a eliminuje rôzne pazvuky. Ak by mali všetci ľudia premýšlať tak, že čo keď raz budem potrebovať sťahovať dom tak potom by po cestách chodili asi samé Craftery, Boxery, Jumpre... >:D Ja mám tiež sedan (aj keď väčší) a ešte som nemal problém s prevozom + keď máš okolo seba pár známych ani gaučovka nieje problém... ;-)
No ak by si mal hatch alebo liftback s takým istým objemom kufra, ver mi, ze by si toho previezol podstatne viac.
A reci o stahovaní sú trochu mimo; nepotrebujes sa samozrejme stahovat osobným autom, ale predstav si beznú zivotnú situáciu: kúpis si napr. nový TV (alebo akúkolvek inú neskladnú vec) a nedovezú ti ho domov, s hatchom alebo liftom je to podstatne jednoduchsie, zatial co do sedanu ho nenarves cez vstupný otvor (hoci do kufra by sa Ti vosiel).
A nebo si taky budeš muset koupit křeslo a gauč, který ti taky nedovezou domů.. to už je lepší s takovým myšlením lepší koupit rovnou Multivan, ne? ;-)
To je pravda, ale ten potrebuješ len kým deti trochu nevyrastú. Jedine že by si chcel mať nový prírastok do rodiny každý druhý rok až do dôchodku... >:-[]
Neboj, osobně to neberu. jen mě vždy pobaví to zdůvodnění proč páté dveře. Situace, které nastanou maximálně jednou do roka, ale spíš jednou za několik let apod. ;-):-)
Jednou do roka, nebo za několik let? Tak tohle je podobně zábavné jako to zdůvodnění. Já třeba odvozil nejen ty kočárky dětí v pohodě i díky hatchbacku a kombi jsem vlastně ani nepotřeboval, což sedan prostě neumí. Navíc na ještě větší předměty stačí složit zadní sedačky a je z toho dvoumístné prostorné kombi. Neříkej mi, že jezdíš do IKEY, KIKY apod. jednou za několik let, nebo že občas nepotřebuješ převézt i něco objemnějšího než je otvor kufru menšího sedanu... ;-)
Člověče nepotřebuju, kdybych to potřeboval tak mám kombi ;-)
Nábytek, bílou techniku i elektroniku mi přivezou až do domu. Všechno tohle měním dle potřeby, ne dle módy. Takže jsem nekonzumní typ. Televizi jsem nedávno koupil, po té co mi začala zlobit deset let stará, tak jsem zajel do Tesca a koupil.Vím, jen 82cm, ale v pohodě jsem ji uložil do kufru s dostatečnou rezervou, aj tu stovku bych tam dal.
Jediné co mi dělalo problémy bylo, když mi na podzim kamarádka dá pět velkých přepravek letních jablek, ale na těch patnáct minut jízdy mi nevadí dvě bedny frknout na zadní sedačky.
A co se týče dovolených je ten kufr doslova bezedný.
Jooo až budu mít děcko, tak to budu uvažovat jinak, ale takhle ne.
Ale máš pravdu, jednou jsem potřeboval vyvézt sedačku do sběrného dvora. Nu služební transit valník to vyřešil >:D
:-) Tak ta nová epocha plochých TV, těm sedanům "prospívá" jednoznačně... >:-[]
Jen pořád přesně nevím, jak vysvětlit manželce, že se na "nepotravinové" nákupy bude jezdit výhradně podle skutečně prokazatelné potřeby a nikoli podle současné módy... >:D
Tys to zjevně nepochopil, asi nejsi ženatý. Tady jde o "nepotravinové" nakupování (na popud manželky), způsob přepravy nakoupeného zboží, je v tomto případě vedlejší, já řešil jak snížit četnost těchto nákupů vůbec... ;-)
Tomu dobře rozumím, a na to abys ani nemusel zbytečně každého (koho potkáš) vozit, je zase ideální pouze jeden pár dveří..., vím o čem píšu... ;-) >:-[]
Netvrdím, že to Polo je nádherné, celkovo sedany v tejto kategórii sú akési zlepeniny a tak je to aj s tou tvojou Fiestou. Predstav si ju na štadnartných 14" plecháčoch s balónovým obutím kde tie kola budú totálne utopené, takže ten zadok bude vyzerať hneď o stupeň - dva hnusnejšie... >:-[]
Tu "Fiestu" sedan neznám, není to špatné, lepší než ty Thalie, Fabie i to předchozí POLO sedan. Ale to nové Polo sedan (pokud tak bude opravdu vypadat) se mi líbí o něco víc, protože ta zadní partie není tak nepoměrně velká jako u té "Fiesty" sedan..., ale já malé a kompaktní sedany fakt nemusím, když tak až od stř. třídy...
Já vám nevím. Sedan, když se povede tak je docela hezký, ale malý sedan? Vzpomeňte si jak dpadla Fabia Sedan. A nepředpokládám, že VW nasadí cenu jako Dacia nebo Renault za kterou má sedan v této třídě smysl.
Sedan bude mať úspech tam, kde si ho zákazníci žiadajú, u nás bude skôr spestrením ponuky ako ťažiskovým modelom.
Mimochodom, Fabia sedan nevyzerala nijak zle. V našich zemepisných šírkach sa len proste tak nenosí, ale dobrá cena je čarodejka, inak by tu autá ako Fluence, Bora, Accent, Rio sedan a podobne nikdy neboli...
Myslím že na starom kontinente by tento malý sedan nezažiaril, ale uvidíme ako sa mu bude dariť v USA. O kombíku sa asi uvažovať ani nebude keď už je tu Fabia a pribudne vyváženejšia Ibiza. Škoda.
Malé sedany mi všeobecne moc nesedia a len málokedy sa proporčne podaria. Ktorý zo súčasných sa vám najviac pozdáva? Mne asi nová Honda City. Oproti min. generácií je to veľký skok k lepšiemu.
Ja si myslím, že Fabia by sa od Pola a Ibizy mala líšiť viac, mali by ju spraviť "medzitriednu" ako Octaviu, ktorá je rozmermi už takmer stredná trieda, technikou klasický zástupca triedy. Fabia ako malý lift (niečo jak Accent v predchádzajúcekj generácii) s dĺžkou výraznejšie cez 4 metre (povedzme 4300 mm), praktickým kufrom okolo 400 litrov, to by bol trhák.
Honda City je kus fajn auta, podobne ako Linea, ale cenovo rúbu vyššie ako by človek čakal.
No velebnosti, to je hnus... Ten zadek vůbec nesedí k proporcím toho zbytku...zbytečně násilné. Jasně, že to gti bude onanovat nad tím jak se dělá sedan a jak je to správné, ale když, tak už to měli celé předělat a udělat nový model, bohužel to chtějí prodávat pod nálepkou polo.
Fujtajbl! Toto je snad daky zly vtip! Ved to vypada jak Thalia skrizena s Wartburgom! Dufam ze to nebudu vozit do Europy, nerad by som to niekde na ceste stretol a poblil sa...