Renault zveřejnil první fotografie a základní informace k novému modelu Latitude. 4,89 metru dlouhý sedan se stane nástupcem kontroverzního Vel Satisu, premiéru bude mít v srpnu v Moskvě.
Vel Satis díru do světa neudělal. Automobiloví nadšenci vědí proč. Na Renault je tenhle model (Latitude) zase až příliš konzervativní. A ze zadu mi připomněl ten divnej Fluence. No...suma sumárum vypadá nemastně neslaně, ale to se u těhle sedanů sluší. Možná že mu to zepředu i sluší, ale já bych do něj nešel ani při bůhví jak krásný ceně. Všichni by do mě totiž ryli, že je to jen lepší Thalie:) To je asi trošku přehnaný, ale tyhle sedany mě prostě neberou bez ohledu na třídu a výbavu
Zajímavý byl asi tak tím, že to je největší hatchback v dosavadních dějinách lidstva. Atraktivní pro toho, kdo hledá co nejdivnější auto a nestačí mu Avantime >:D
Ale nepleť. Vel Satis bol aspoň správne "divný", z Avantimom sa každý v obdive otočí aj dnes.
Najdivnejší hatchback urobil Opel, jeho Signum (tiež nie zrovna úspešný) vyvolával hodne rozpačité dojmy.
Ano, ikona automobilového designu velké estetické hodnoty, která i po letech působí atraktivně a její design (ani zatím technika) není zastaralý - já bych tyto slova napsal k BMW 5 E39, ale chápu, že pokud je pro někoho nutnost vyčnívat ZA KAŽDOU CENU, tak má Vel Satis za mnohem hezčí auto.
Oba ty Renaulty by nadcasove az prilis. Uvidis kolik sberatelu se casem pozene po Vel Satisu nabo po Avantimu ve srovnani s E39 (i kdyz to je bezesporu povedene auto).
Jenže ty kreatůry od tvůrce automobilů se budou sbírat jako kuriozity, které vznikly v relativně malém počtu. Je to zajímavý argument, ale na neúspěchu a nesmyslně přehnaném experimentování to nic nemění. Aby to nevypadalo, že jen "ryju", za povedený extravagantní design bych naopak označil C6.
Znám dva lidi (střední věk, solidní vystupování, žádné známky demence :-) ) kteří si uživatelský komfort Vel Satisu nemůžou vynachválit a jezděj s ním rádi. Pro mě je tak či tak nestravitelný a i pro Renault to bylo imho příliš velké sousto. Zákazníci v této třídě prostě takové "zákusky" neradi. ;-\
Zákazníci v tejto triede majú radi takéto extravagancie - iba ich je málo, na sériovú výrobu tých pár "uletencov" proste nestačí. Ja som vďačný za to, že sa Renault púšťa aj do stratových podnikov, inak by bola na cestách a v automobilovom svete síce dokonalá a hodnotná, ale predsa len nuda.
No 25 udělala díru leda tak do tehdy poloprázdné kasy renaultu. Ostatně jako všechny následující modely v této třídě. Zajímavý je že se u Renaultu nepučej a zkoušej to znova a znova.... I když, tím představením v Moskvě ukazujou že cílem budou asi jiný trhy než evropa, takže tu už asi vzdali. Tak aspoň v tomhle se trochu probrali. ;-)
Já mám Samsung foťák, služební mobil a nakonec i plazmovku + domácí kino a vše šlape více než dobře a ještě líp vypadá. Ale že bych dal cca. mega za auto Samsung s renaultím logem na kapotě mmi přijde opravdu jako pokus o hoooooodně nepovedený vtip.... :-! To by si snad ani Brillance nedovolila... 8-s
Ten bocni profil, hlavne tvar strechy a zadni okno mi pripomina jedno vozidlo.. vw passat minule generace, jako by mu to z oka vypadlo. Na druhou stranu je treba rict, ze se mi to libi, takze renault si splnil jak po aerodynamicky(passat ma diky strese atd Cx 0,27) i esteticky strance(tenhle tvar funguje) a ani nemusel moc zhavit zavity :-) Predek i zadek ujdou, sice zadna divocina, ale ne kazdy ji chce. Tenhle Renault si chce ukousnout neco z kolacku od nemcu, uvidime, jak se mu povede
na odlákanie zákazníkov od Škody Superb. Tá je tak trošku prerastená. Dizajn je menej rozpačitý oproti Lagune a malo by to poskytnúť vo vnútri kráľovský priestor. Čo sa týka kvality vypracovania, tak Laguna získala veľmi dobré hodnotenia, tam nevidím problém. Pomer ceny a výbavy je u Renaultu skvelý, takže nie je to až také beznádejné. Ja by som to auto ešte o tych 10 čísel natiahol, vrátane rázvoru. Keď vlajková loď tak nech je to loď. :-!
To mě docela překvapilo, není to tak dávno, co jsem tady četl, že Laguna nebude mít nástupce a vlajková loď bude Megoš. Každopádně chválím, čím víc velkých sedánů, tím líp. Design povedený, palec hore :yes:;-)
Podle mně Laguna nástupce mít bude a nikdy o něj přijít neměla, nástupce původně neměl mít už zmíněnej Vel Satis a u PSA ho nemají mít Pug 607 a Citroën C6 - tzn. auta o třídu výš než Laguna...
Ja v tom zepredu pro zmenu vidim kousek posledni generace Saabu 95. Naraznik je jinej, ale tvar masky, svetel a vykrojeni kapoty je hodne podobnej. :-)
Tipoval bych na velkou příbuzenskou shodu s infi M, přímo se to nabízí, možná s Nissanem Maxima/Altima, každopádně mají v zásobě hafo platforem a motorů a v Evropě limuzíny krutě chybí...tedy ty ´´neprémiové´´, za rozumný peníz, a přeji Renaultu úspěch. Vel Satis byl fantastické auto, díky neschopnosti marketingového oddělení u nás naprosto nedoceněné. Možná až dnes kdy cena ojetého je v naprostém nepoměru se skutečnou hodnotou zažívá znovuvzkříšení. Lituji že jsem ho prodal.
Samsung je takovej koncernovej šroťák :-) něco jako Seat u VW, recyklujou tam co kde zbylo (většinou bohužel pro nás ty osvědčené věci) a i Laguna používá techniku od Infiniti-natáčení zad.nápravy, VQ35DE, ten novej diesel...
:yes: tak to sedlo, Koleos je dokonalej příklad, škoda že do Evropy přišel tak pozdě...a tak draho...a přitom má tak blízko k Dusteru na který se čeká !!!PŮL!!! roku
No, to by se myslím nic nestalo. Není nutný zaplnit každý segment, obzvlášť když je to rychlokvaška přelakovanýho korejce. Tahle výtka ale nesměřuje jen na Renault, ale i na trojjediný Outlander, tebou zmíněnou Antaru atd. Prodejní výsledky jsou stejně pak bídný a značka ze sebe dělá kašpara.
To bys prohrál kalhoty. :-) Infiniti M je na zcela jiné platformě. Renault (naštěstí) svojí premiovou značku od mainstreamovek důsledně odděluje a občas si akorát půjčí kousek z Infiniti pro své vrcholné modely.
Renault Latitude má technický základ v Laguně a v Samsungu, s Infiniti M nemá společného zhola nic, byť lze očekávat sdílení některých motorizací.
vzhledem k tomu že jsem se nikde nedočetl jesli se bude jednat o FWD nebo RWD tak bych si jistý nebyl, ánšto a jelikož Renault zadokolkovou platformu nemá tak by byl logický krok použít FM od Nissanu-což je platforma shodná pro FX, Murano, Z350 a 370, G35/37 sedan i kupé, a právě i ono zmiňované Infiniti M. Vzhledem k ´´malosti´´ sedanu G a absenci ubersedanu Q je právě podobnost s M nejpravděpodobnější
1. v článku se píše, že právě přední náprava bude převzatá (s modifikacemi) z Laguny, což je předokolka
2. Rencek x-let (několik desetiletí) zadokolky ani v tomto segmentu nedělá, proč by se k tomu teď vracel?
3. Infinity je v rámci koncernu (ne VW ;-)) výjimka - ani Rencek, ani Samsung, a tuším že ani Nissan zadokolky ani u svých největších modelů nenabízí (podle Wiki je i Maxima od své druhé generace na předek)
:yes: sypu si popel na hlavu, přehlédl jsem to, možná proto že u sedanů vyšší střední tu zadokolku podvědomě očekávám ;-) ad2) vyjma Satise jsem Rendlíky nedotčen, a i toho jsem si koupil jen kvůli motoru V6 3.5, myslel jsem že 25ka byla zadohrab, btw. kdyby byl Satis 4x4 a trošku delší tak ho nedám
ad3) to je fakt, ale zjistil jsem že Nissan dělá tolik aut o kterých v Evropě není ani vidu (Stagea, Teana,Fuga...) že by mě ty zadokolky nepřekvapily...ale uznej, nebyla by hezká M35ka za půl mega byť se znakem Renaultu na kapotě??? >:D >:D >:D
ano ano, VelSatis v černé metle, 3.5V6, taky bych si to dokázal představit :yes:
tak jsem rychle mrkl na WIKI, a od Renaultu 16, což je polovina 60tých let, jsou největší Renckové vždy předohraby. Ty starší nevím.
Celkově už krom prémiovek skoro nikdo zadohraby nedělá, a i v tomto segmentu je výrazný posun k 4x4. Infinity jako klasický zadohrab je podle mě zaměřen hlavně na US + dodatečně EU, jinde to asi moc neocení.
Ano, taky jsem jukal na US Maximu :yes:
Infi je super. Ale je i fajn, že se jim do toho Rencek nemontuje, a každý má jasně vymezenou část hřiště ;-)
Hmmm... mám rád extravaganci a inovativní styl, tudíž jsem vždy miloval (a stále to trvá) duo Avantime a Vel Satis. Proto i nadále zůstávám u futuristických výstřelků a na tento rádobyRenault se, alespoň prozatím, dívám s mírným despektem. Kdo ví, možná mě osloví jeho elegance, až kolem mne projede v reálu, nicméně zatím se jedná o mírné zklamání. Ovšem předpokládám, že interiérem opět zaboduje...
PS: proč nahrazovat noblesní a velice originální jméno Vel Satis (nebo i Safrane) za Latitude?...
Vím, že má to slovo znamená zeměpisnou šířku, ale název Vel Satis se mi zdál o poznání zvučnější, krom toho i Safrane... tady to spíše vidím na odpoutání se od neúspěchů předchozích dvou modelů. Ovšem tímto jménem díru do světa neudělají...
... A i když zvolili konzervativní vzezření, stejně si myslím, že prodeji nijak výrazně nezamávají. Mělo by větší smysl investovat peníze do něčeho avantgardního, čímž si Renault udobří znepokojené zákazníky let minulých, které tehdy nabudil extravagancí, než se přidat do šedivého davu, kde je již dávno přeplněno a kde bude nový Renault sežrán zaživa...
V pohodě >:D
Jasně, jméno je v pořádku, koneckonců i auto bylo docela fajn, ovšem image německé prémie je nekompromisní... úspěch Safrane se usasil ve Francii a dál se mu moc nechtělo...
Krom toho na luxusní vozy má koncern spíše Infiniti. Osobně bych si velmi přál avantgardní limusínu na bázi studií (zejména Nepta, koncepční Fluence či trochu zapomenutý Initiale...)
To jistě bude, ale podle mě má Renault mnohem větší šanci získat nějaké zákazníky s elegantní karosérií než s avantgardou, která vystavuje majitele ne zrovna laciného auta neustálým dotazům, jestli "to umí taky plavat a jestli to není ten prototyp pro armádu a kde to má předek...". ;-)
Otázka je, či aj s nenápadnejšou eleganciou dokáže aj pri predpokladaných vyšších predajoch zarobiť. Ak nie, alebo by mal byť ten model stratový, potom by avantgardný model spravil automobilke väčšiu službu. Vel Satis aj Avantime pozná každý, kto si spomenie na Latitude...? Iba ak v súvislosti, že je to premaľovaný kórejský Samsung...
Ale vzhledem k tomu, že se jedná o rebrandovaný Samsung, nebude rentabilita výroby takovou otázkou. V Koreji se SM5, mám pocit, už vyrábí a prodává. Nejspíš mají spočítáno, že v tom regionu, kde se pod značkou Samsung nabízí, bude ziskový. Potom nějaký ten kus navíc pod značkou Renault může být příjemné zvýšení prodejních čísel. Ale v konečném důsledku jim může být jedno, jestli se bude prodávat slušně, nebo vůbec... Ne? :-)
Jak už jsem psal, jde spíš o doplnění řady Thalia, Fluence.. Jako nástupce Vel Satise to spíš vidí Auto.cz. Další sedan primárně určen pro rozvíjející se trhy.
Po Vel Satisu nic není, tak to srovnání je logické. Pokud to bude mít vážně V6, tak je to regulérní mainstreamové auto vyšší střední třídy - konkurent Peugeotu 607 jako dnes jediného zástupce této kategorie. S Vel Satisem se Renault pokoušel o to samé...
Niekomu proste veľké autá nejdú. Veľké snahy Renaultu, Fiatu a nakoniec aj VW nikdy nekončili nejakým úspechom. Fiaťáci snáď pochopili, a sily sústreďujú na malé autá, aj VW by mal asi Passatom končiť - na vyššie méty má iné značky. U Renaulta to vidím podobne ako pri Fiate aj VW - otočka pri max. strednej triede a zamerať sa na to, čo robiť vie - hlavne MPV a menšie autá, jednoduchšie modely pre východ, no a elektromobily, v nich má podľa mňa spolu s Nissanom slušný potenciál a prísľub do budúcnosti.
Stačí přelouskat pár příspěvků a víme vše.
Tu se dozvíme kam to auto patří, tu zas kam ne, hned na to již známe jeho prodejní úspěchy(čti neúspěchy) a krátce na to víme, komu konkuruje a komu ne, když vůbec. Hlavně ale známe konkrétní záměry samotných tvůrců. A to vše prosím pěkně, aníž by ten vůz kdokoliv spatřil LIVE. Hmm.
Kdo z vás pracuje u Renaultu že všechno ví, že všechno zná?
Já zatím vidím koncept budoucí vyšší střední.
Pravda. Proti VS jiná lajna, ale....
Co vlastně vadí všem kritikům? Kde je ta podstata? Na jedné straně je Vámi Renault kritizován za kreaturní design a na druhé zase za jeho usedlost?
Pro mne je jistou odpovědí vaše samotné srovnání s německou prémií. Takže gratuluji Renaulte.
Tak tohle má být vyšší střední v podání Renaultu?? Renaultu jež se v reklamách honosí vysačkou tvůrce automobilů, minimálně však výrobcem Renaultů 25 (vzpomeň krásnou Baccaru V6 24V) anebo Safrane Baccara či Biturbo... Kde jsou ty časy?? Pak po jisté době tápání nastala éra extravagance, která se moc nechytla, neprodávala a nakonec ni nelíbila. Nicméně obrovský kus originality modelům Vel satis a Avantime nelze popřít. Tyhle auta jsou i (pro mne) ve své ošklivosti jedinečná a nezaměnitelná.
A teď přichází tenhle pekáč. Mix VW Phaetona a Lexe LS v jaksi korejském pojetí. Při pohledu na tohle auto mne napadá, kdy jsem měl opravdu dobré nudle s krevetami a protože toho moc nebylo, dorazil jsem se bílou grilovanou klobáskou...
Takže abychom to shrnuli - tohle snad ať Renault ani v Evropě nezkouší prodávat. Není to ani originální, ani technický trhák a vlastně ani hezké. Upřímně, takhle já si představuji vlajkovou loď značek Brillance anebo Geely. Pro mne zklamání na plné čáře.... :no:
hochu zlatá, ty se ještě dlouho budeš muset učit a hodně na sobě makat. Ale jednou ta doba přijde a i ty dozraješ. Tak držim palce a dej vědět, až tuhle Latytůdu budeš sedlat. A pokud nebudeš proti, moc rád si tuhle francouskou sóju protáhnu byť i na krátkym strmym... >:-[]:yes:
ten phaeton mě napadl hned na prvních fotkách - maska, tvar světel.. zbytek je to takový nemastný neslaný, instantní design..
kde jsou časy renaultů 11,19,21,25? dnes aby na silnici lagunu pohledal. ;-\
Nebylo by lepší, kdyby to mělo jméno Dacia? Renault do Evropy by nesměl vypadat takhle usedle, ale ani jako rakev Vel Satis. Snad rozvinoul design Laguny kupé samozřejmě bez toho odporného předku.
Nevychází ten Samsung z Laguny? Tudíž beru Latitude jako Lagunu sedan verzi s luxusnějším akcentem, ketrý se v cenové hladině kolem 0,5mio popere s Hyundaiem a Kiou. Na výrazné prodeje to nebude, ale pár tisíc kusů by Evropa mohla snést.
Tak s tímhle vozem Renault asi díru do světa neudělá :-(. Prakticky každý designerský prvek jsme už opakovaně viděli. Možná kdyby toto auto přišlo před pěti lety... :-|
I ked argumentácia o imidzovom prínose Vel Satisu a o jeho zotrvaní v pamati má nieco do seba, automobilka zije skor ako z imidzu z predajov. A tie, ako dobre vieme, Vel Satis nerobil.
Takze je tu po dlhej dobe nový prírastok do neprémiovej strednej triedy, ktorá - ako sa zdalo - je odsúdená na vymretie. Uz len tento samotný fakt si zaslúzi uznanie, notabene vo svetle posmesných hlasov o stahovaní Francúzov z tejto triedy, na ktorú údajne nemajú.
Samozrejme hodnotit Latitude parametrami 5er ci E-Klasse nemozno, to by zhorel ako fakla. Porovnajúc ho vsak so skromným zvyskom v triede (C6, Opirus ci Grandeur), nemá sa za co hanbit ani dizajnovo, ani co do ohlasovanej techniky. Treba si tiez uvedomit, ze v dobe existencie plnohodnotnej ponuky v neprémiovej vyssej strednej tieto autá koncili na (cca. trojlitrových) sestvalcoch s predným pohonom a nikto ich neodpisoval len preto, ze nemali V8 ci 4x4 ako prémia. Technology-sharing so sesterským Samsungom umozní iste zaujímavú cenu a vzhladom na to, ze Samsung sa u nás nepredáva, nehrozí ani vnímanie ako pri Exeu.
Jediný problém vidím v tom, ze dnesná stredná trieda supluje rozmerovo doterajsiu vyssiu strednú a priestor medzi strednou a luxusnou triedou pomaly neumoznuje napchat tam rozmerovo kompromisnú vyssiu strednú; osobitne pri pohlade na rozmery Insignie (dĺzka 4,83 m), Superbu (4,84 m) ci Mondea (rázvor 2,85 m) sa priestor pre auto o triedu vacsie akosi vytráca.
Kazdopádne vsak v Latitude zmysel vidím. Jednak zo zmienovaného imidzového hladiska zostane Renaultu zastúpenie vo vyssej strednej triede, jednak nekonfliktný dizajn osloví viac ludí a predpokladaná slusná cena by mohla zabezpecit slusnejsie predaje. Teda to, co Renaultu splnili zástupcovia vo vyssej strednej v minulosti, ako Safrane ci R 25.
kámo, že ty si včera alebuo už aj dnes popil?? Zrovnávať tento korejský pokus o renaulťácku vyššiu strednú a zrovnávať ho s C6?? To už žiada poriadnu opicu. Kolko pív či pálenky včera padlo??? >:D
Plačky za originalitou Velsatise jsou zcela mimo mísu. Udělat originální auto, které se stane propadákem umí každej automobilovej moula, za to se oscar nedostává. Uměním je dokázat plout v hlavním designovém proudu, v něm určovat estetiku, současně vynikat dílčí originalitou a mít přitom fantastické prodeje. Právě ty dílčí markanty dělají z (kvalitních) aut ikony silnic.
Renault je mainstreamová automobilka, kdo od ní čeká životaschopné designové originální výboje asi spad rovnou z Měsíce. Tahle očekávání mohou mít opravdu jen nezkušení hošíci s upatlanejma prstama od tapetovacího lepidla. Renault tedy tvoří než... renaulty, auta za pár švestek pro nejširší masy. A v tomto kontextu je (pro Francii) horní Latitude jistě očekávaným zjevením. Tohle není auto, které by si kladlo za cíle pokořovat pětku od BMW, šestku od AUDI či Éčko od Mercedesu, tohle je auto pro francouze, kteří touží po solidně dimenzované kabině a pokud možno po třídně jakž tak definované eleganci. To všechno jistě velký renault má resp. mít bude.
Jediný estetický problém spatřuji v mřížce chladiče. Pokud budou následovat další modely s touto tváří, berme na vědomí, že takto budou vypadat nové renaulty. Co si o tom myslíš není důležité, důležité je, že to takto chce Renault.
Na velkou pochvalu je nejen to, že se renault nepokusil o další skok proti zdi, nýbrž i to, že se oprostil od lagunozních "originalit" a stvořil pro francouze velmi tradiční vůz, vůz který na sebe upozorňuje elegancí, nikoliv pouťovou extravagancí. Jistě životaschopný projekt. Nakonec... vždyť tato auta si v drtivé většině kupují lidé, kteří zmatky svých nevyzrálých hlav mají už dávno za sebou.
Osobně velmi chválím linii střechy, jí korespondující tvar bočních oken a neplete-li mě zrak i elegantní krátkou záď.
P.S. Pamatuj - všechno, všechno v životě je jinak. Do doby, než tuto větu pochopíš jen šoupej nohama.
Súhlas. Vytvorit exota, ktorého si kazdý zapamatá, nie je asi cielom. Cielom je tohoto exota i predat. Ked to nejde, treba dizajnovo zreálniet. I ked Latitude mozno zreálnel az privelmi. ;-\
No umenie je ale v tomto segmente rovnako aj predať produkt, ktorý ničím nevyniká a ničím nezaujme. Jediným lákadlom može byť cena a tie ako vieme Renault nastaviť dokáže viac ako zaujímavo. Aj tak mi ale toto "zreálnenie" od Renaultu nepríde ako šťastná volba... Sám som zvedavý ako ho trh prijme. Či bude "úspešný" alespoň ako ten nešťastník Vel-Satis... :-|
Keby sa predával iba tak slabo ako Vel Satis, bude Latitude mozné oznacit z financného hladiska za úspesnejsí, nakolko VelSatis bol samostatný a drahý vývoj, zatial co Latitude je nieco ako Exeo, kde vlastný vývoj stál pár supov.
Opakujem ale, v neprémiovej vyssej strednej islo vzdy o to ponúknut vacsí priestor i prestíz ako stredná trieda z vlastných radov. Osobitne pri Renaulte by to mohlo fungovat, nakolko Laguna nepatrí medzi velké autá v triede a naviac svojím kontroverzným predkom odrádza i tých, ktorým sa v interiéri ci jazdne páci.
K té poslední větě jen poznámka.
Do té doby, než tu větu pochopíš, žij tak, abys jí pochopil.
Nicméněně přesto GTI s jednou vyjímkou. Úplně všechno ne.
Už jsem prošoupal troje boty a můžu souhlasit. Všechno je jen takové, kam až jsme schopni dohlédnout (nebo ochotni si připustit, že dál nechceme vidět). A protože každý vidíme jen do určité dálky nebo hloubky, tak můžeme po čase dojít ke zjištění, že něco, tedy všechno, je jinak. Tolik jsem zažil já, zatím.
1. Renault není státní podnik. Stát v něm má podíl cca 13-14%, takže těžko mu můžou něco diktovat. To je na začátek.
2. Renault 25 je z dnešního pohledu bez debat úspěšný model. Víc než 700tis prodaných kusů za cca 9 let to snad dokazuje.
3. V dobách R25 existoval docela velký segment trhu, na kterém se mohli neprémiové vozy střední třídy uplatnit. Vždyť taky každý slušný výrobce tam něco nabízel - Omega, Scorpio, 605, XM. (VW nic :-) , no ale časy se mění ;-) )
4. doba se změnila - máme tady SUV (což v 80tých letech rozhodně nebylo), máme tady rozmach prémiové produkce, a máme tady růst střední třídy mainstreamové, která rozměry dohání vyšší střední.
5. poslední generace mainstreamové vyšší střední velkou díru do světa neudělala - Vel Satis, C6, Signum. 607 ještě je asi v rámci této skupinky na tom nejlíp. Nabízí líbivé, ale zároveň klasické tvary, slušnou techniku, a celkem rozumné ceny. Extravagance a dizajnové úlety zjevně v této třídě moc šancí na úspěch nemají, jestli to teda automobilky nebudou brát jako otázku image a dotovat tyto modely. A kvalitou si bohužel jméno teda taky hlavně frantíci nevybudovali...
6. klasika vs. extravagance - toť věčné téma. Myslím, že Rencek se poučil. Extravagance je fajn, máš pak spousta virtuálních fanoušku, bohužel budget ti to neplní.
Takže jak píše Pogo, logické pokračování řady Thalia/Fluence v podobě Latitude bude asi nejpravděpodobnější varianta. Něco na styl Peugeotu 607. Slušná technika za slušnou cenu. Jak se jí povede v Evropě si nedovolím predikovat, ale vypadá to, že s tím počítají i na mimoevropské trhy.
7. Osobně se mi celkem líbí. Trošku v tom vidím Lexus, přední maska jako od VW, ale boční profil je velice příjemný. Uvidíme co na živo.
No napsal jsi to dobře brácho. Je vidět, že máš soudnost a rozumný frankofilní voko. Chtěl bych se připojit se shrnovačkou ale je dnes nějak hodně práce a tak pokud bude zájem, (jako, že bude) něco sem šoupnu večer. ;-)
kamaráde, cukrový kohouty si schovej pro Daniela a jemu podobný. Tady máš co dočinění se zkušenym bejkem, dobře zajetym kovbojem, kterej už dávno odrost plakátům i protektorům. Kovbojem, kterej už má leccos ve voku.
Takže hombre, neřeš stodvaciášek ani Marušku, ani k jednomu jsi tak či tak ještě nedozrál. Snaž se hodně o sobě přemýšlet, začni na sobě fest makat, studuj jazyky a uč se. Ostatně tobě to snad nemusím vykládat. Na tenhle geniální web už chodíš dost dlouho a dobře víš, o čem mluvím... :-! Takže skoč si k holiči, zapomeň na účesy alá božskej Leoš Mareš (na tuhle parádu už neutáhneš ani Anču od vás od sousedů) vySer se i na strnišťata a až budeš vypadat tak trochu jako člověk (eurodrzek) stav se u nejbližšího dealera VW. Tam pak pěkně popros a nech se svézt dejme tomu Polem. A pak micko, pak o tom něco napiš. Budu ti držet palce a budu v duchu s tebou. Vím že jsi šikovný a schopný chlapec a věřím, že i tuhle nelehkou zkoušku zvládneš. Tak hodně štěstí brácho.... >:-[]
KLID, KLID... Kde se fasujou mokrý hadry, tak to zas nemusím připoínat já tobě, Ja? >:-[] PS. měl jsem na mysli kohouta ve stylu duvenblejt, ne ten zastydlej pluh na 3 cenitmetry sněhu v Pařížský...
Kapku designové(pro mne příjemné) překvapení.Uvídíme jake to bude uvnitř a jaká bude technika.Díky ceně to bude určitě i dostupné pro ty, co pak budou vykřikovat proč ne premii.To je jasné...dopřejme jim to. ;-)
Kdybych chtěl Lexus, tak si koupím Lexus. Problém tohohle auta je, že z něj ani omylem nedýchá Francie. Jak z celku, tak z detailů. Je to prostě jen Samsung. A to je prostě z hlediska designu málo. Jistá naděje, že to vevnitř bude víc francouzské tu je, ale zatím nebylo odhaleno. Pro mě zklamání, čekal jsem větší odvaz v mantinelech jistoty, tedy sázku na klasický sedan s rozumnými, více celoevropsky srozumitelnými tvary a lehce odvázanými detaily, zejména tedy světly. Tohle je korejec na úrovni, ale jak vyšitej. Vypadá, že otěže teď bude držet Peugeot, koncepty slibují mnohé, byť se nejedná o vůz tohoto segmentu. Uvidíme. V kůži Sarkozyho, bych raději dále nasával vůni kůže Bruniové na kožených židlích v Citröenu C6.
Možná že je to dobře, že z toho nečiší Francie. Já když jsem byl naposled ve Francii (loni v létě), jsem tam viděl překvapivé množství vozů německých značek. Že je to brácha Samsungu nehraje roli. Vypadá to... docela německy... Konzervativně. Možná že je to to, co zrovna zaboduje, necháme se překvapit. A cena bude jistě velmi zajímavá...
No co se týká designu, nemá si tady ten Renault co vyčítat se stávající generací passatu, bohužel pro němce, tady to vypadá o něco líp, akorát většina lidí nedokáže překousnout ten znak na kapotě...
Vida, soudruzi z Francie se konecne propracovali k designu Passata minule generace. Ted jeste dohonit nemeckou kvalitu, vratit cas o 10 let nazpet a sundat z kapoty a volantu ten kosoctverec a byl by to prodejni trhak.
Nanestesti pro rendlik a spol nikdo cas o 10 let nazpet nevrati, nemeckou kvalitu a promyslenost team francouzskych a korejskych inzenyru nenasimuluje a proto se to bude prodavat jen jako - ojety Passat minule generace. Navic bez verze kombi a 4motion :no:
Thalia vypadala divně odjakživa, Fluence se taky moc nepovedl a teď toto. Designově hrůza, je vidět že je to jen upravené auto jiné značky. Vzhledem k tomu že je to sedan tak i praktičnost nic moc a na reprezentaci si to nikdo nekoupí.
Jinak dost často vidívám Vel Satis, to je skutečně hodně výrazné auto. Ale úplně největší "majstrštyk" je Avantime, toho jsem taky nedávno potkal, tohle auto bude vypadat futuristicky ještě za sto let :-) Mít na jeho provoz tak si nějaký nechám dovézt.