Ekonomika
Ronaulte kovboji, už se známe dost dlouho na to abys mi povídal tyhle renaultí pohádky o červené karkulce. 400 tyček ti přijde jako prd za nahatý Twingo?? mě tedy ne. a 100 koníků na tom nic nezmění. ale jestli toužíš po opravdu stylovém kabriu, mám známého co tuní škodylaky. a s takovym stodvaciáškem nahoře bez zbalíš i Marušku dole bez... 😉 a věř tomu, že ona ti uř vysvětlí co je to zátah ve středních otáčkách, případně kde je vrchol točivého momentu... >😒] Takže stači mladej bejček z brna anebo stárnoucí pako z prahy a taky v tom twingu ještě něco namasírujou... >😁
Já bych to tedy tak černě s tou vysokou cenou neviděl, 399 900 za auto s 74 kW, navíc kabriolet není až tak přepálená cena. Vem si, že i když větší P207 CC začíná na 507 900 a jeho snad jediný třídní konkurent Fiat 500 C se sronatelným motorem je také za 399 900 Kč.
Nesrovnávat prosím s cenou Fabie Junior a Dacie Logan.
Podle mě tohle auto budoucnost má, ne však u nás, ale někde na jihu, tam kde slunce svítí a je teplo nejen jeden 2 dny v červnu 😉 Takový mladý bejček nebo mladá kočena z Gargana, Římu a nebo klidně z Makarské 😉
Nesrovnávat prosím s cenou Fabie Junior a Dacie Logan.
Podle mě tohle auto budoucnost má, ne však u nás, ale někde na jihu, tam kde slunce svítí a je teplo nejen jeden 2 dny v červnu 😉 Takový mladý bejček nebo mladá kočena z Gargana, Římu a nebo klidně z Makarské 😉
Existují i jiné trhy než ten český a tam jezdí aut bez střechy docela dost. Wind se prodávat bude.
400 000 je opravdu hodně, místo madel na dveřích nějaké vlající psí uši, asi ta cena je jen nástřel, která se bude upravovat směrem dolů........ ;-\
Ja by som vypichol hlavne tú odvahu príst v tejto dobe s niecím, co nemá velký trhový potenciál, ale ide skor o skúsku novej technológie a zároven demonstráciu schopností a odvahy automobilky. Co by za to dali viaceré emocionálne juzanské znacky, keby sami vedeli vyvinút nieco takéto. 😉
P.S. Do Brna to más z Prahy tak velmi daleko?
P.S. Do Brna to más z Prahy tak velmi daleko?
Zcela zbytečné auto v téhle ne zrovna ideální době, nicméně pokud se Renault nebojí pouštět do svšta i tyhle "imydžofky" pak jen a jen chvála. Alespoň autosvět nezapadne nudou pouze a jen praktických (pokud možno hybridních) SUV a MPV...
Přeju Renaultu ať se alespoň něco málo prodá, hlavně ať se to nestane dalším "drzkem" zacíleným snad na zlatou mládež, který bude opěvován pouze zde, fandy Renaultu. Takže sečteno a podtrženo - naprosto zbytečné auto oslovující jen zlomek trhu, nicméně líbivé a docela i zajímavé. Jo a taky docela drahé. Tak se s tim hošani francouzský nějak popasujte... 😉
Přeju Renaultu ať se alespoň něco málo prodá, hlavně ať se to nestane dalším "drzkem" zacíleným snad na zlatou mládež, který bude opěvován pouze zde, fandy Renaultu. Takže sečteno a podtrženo - naprosto zbytečné auto oslovující jen zlomek trhu, nicméně líbivé a docela i zajímavé. Jo a taky docela drahé. Tak se s tim hošani francouzský nějak popasujte... 😉
Ja nehovorím, ze sa mi to páci. Myslím si ale, ze tá myslienka sklápacej stechy bez delenia je originálna a vidím v nej potenciál.
A teda hnus. Interiér je dělaný jako nějaká plastová čínská hračka. Fakt se mi to nelíbilo, natož za to dávat 400 tisíc.
Co se týče orginality - pěkné autíčko, imidžofka na léto jak vyšitá, ale nejak mi do toho nesedí cena, pocitově jsem očekával základ kdesi kolem hranice 300.000,- a vrcholnou verzi okolo 400.000,-. Prodeje budou mizérné, ale majitel bude vzbuzovat pozornost. Odvaha se cení palec nahoru :yes: 😄
Zaujímavé autícko. Estetika je síce velmi blízka Twingu, avsak na malej dĺzke vytvorit auto s pevnou sklápacou strechou je oriesok, s ktorým sa nevysporiadal so ctou zatial asi nikto. Kazdopádne systém preklopenia strechy v celku je jednoducho geniálny (alebo geniálne jednoduchý?), neuveritelne rýchly a je predpoklad, ze z hladiska tesnosti a mozných porúch lepsí ako dvoj- ci trojdielne strechy konkurencie. Dávam mu budúcnost. Mozno by to chcelo skúsit na vacsom aute, kde by sa opticky tazký zadok (konstrukcne podmienený) lepsie zakomponoval.
Jo, pro českého bejčka toužícího po kabrioletu od Renaultu bude dostupná leda stará R19, možná Megoš I, ale nečekejme vrchol prodejů tady u nás.
Na začátku srpna mám v plánu pár dní být v Saint-Tropez a pokud už teď tam bude alespoň jeden Wind, tak mise Renaultu splněna 😉