Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Wind: Česká premiéra, ceny začínají na 399.900,- Kč

7. 6. 2010 • 06:55
33
13
Zobrazit náhledy (33)
Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind Renault Wind
Malý kabriolet Renault Wind se v minulém týdnu oficiálně představil na českém trhu. Základní provedení stojí 399.900,- Kč.

O víkendu 5.-6. června se souběžně na dvou místech v české premiéře představil nový Renault Wind. Prohlédnout si jej mohli návštěvníci Autosalonu na brněnském výstavišti i souběžně probíhající víkendové akce World Series by Renault na Masarykově okruhu.

Nový malý kabriolet doplňuje řady sportovních derivátů Renaultů se znakem RS. Ačkoliv Wind samotný označení RenaultSport nenese, využívá motor 1,6 16V z Twinga RS (98 kW). Slabší alternativou je 1,2 TCe o výkonu 74 kW. S Renaultem Twingo má také Wind společný technický základ, obdobné jsou i vnější rozměry a některé stylistické prvky.

Nejzajímavější na celém dvoumístném vozidle je bezesporu řešení střechy, ze kterého vychází jak design, tak i další užitné vlastnosti 3,83 m dlouhé karoserie. Místo nákladných mechanismů představili Francouzi jednodušší jednodílné řešení. Otočný střešní díl se elektricky během 12 sekund odklápí směrem vzad, pod kryt v zádi vozidla. Jednoduchá konstrukce střešního dílu by mohla přinést tomuto otevřenému vozu cenovou výhodu v řádu několika tisíc euro ve srovnání s dalšími konkurenty.

Systém otvírání střechy, který má patentován designérské studio Fioravanti, se poprvé objevil na studii Alfa Romeo Vola (2001) a na Ferrari 575 Superamerica (2004).

Plochý střešní díl Renaultu Wind zabírá poměrně málo místa, ve srovnání s vícedílnými střechami malých kupé-kabrioletů, a tak v zádi zbylo nadprůměrných 270 l objemu pro zavazadla, bez ohledu na to, zda je střecha ukryta nebo ne.

Již základní výbava Dynamique je bohatě konfigurovaná. Standardem jsou 16palcová kola, čtyři airbagy, ESP, tempomat s omezovačem rychlosti, přední mlhovky, manuální klimatizaci, rádio s CD/MP3 přehrávačem, elektrické stahování oken a elektricky nastavitelná zpětná zrcátka.

Exception přidává 17palcová kola, automatickou klimatizaci, světelný a dešťový senzor a Bluetooth hands-free. Tato verze je o 50 tisíc Kč dražší, kromě lepší výbavy zákazník získá také motor 1,6 16V (98 kW) z Renaultu Twingo RS.

LS Collection za dalších 30 tisíc Kč navíc přidává tmavé kožené čalounění Carbon, vyhřívání předních sedadel, kontrastní červené doplňky interiéru, červené polepy na karoserii, leskle černou střechu a chromované kryty zpětných zrcátek.

Renault Wind - ceny na českém trhu (červen 2010)
Motor1,2 TCe1,6 16V
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]11491598
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]74/550098/6750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]152/3500160/4000
Max. rychlost [km/h]190201
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,59,2
Komb. spotřeba [l/100 km]6,37,0
Cena Dynamique [Kč]399.900,--
Cena Exception [Kč]-449.900,-
Cena LS Collection [Kč]-479.900,-

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Ronault.
hračička
| 8. 6. 2010
Chápu, že jsi dnes již kovboj, který do kabria, natož malého, neleze, leda by mělo vyhřívané sedačky a ofuk krku teplým vzduchem, přecejen ona bolest páteře odradí od Marušky či jiných vrcholných svezení, ale věř, že tohle není mnoho. Clio RS výjde na nějakých 360 tyček, což je o nějakých 90 000 méně než stejně motorizovaný wind, ale uznej, že ve Wingu sbalíš nejednu Guilletu nebo Margaritu nejen u Novomlýnských nádrží, zatímco v Twingu budeš pořád vypadat jako v nákupní tašce ;-)
Jo, pro českého bejčka toužícího po kabrioletu od Renaultu bude dostupná leda stará R19, možná Megoš I, ale nečekejme vrchol prodejů tady u nás.
Na začátku srpna mám v plánu pár dní být v Saint-Tropez a pokud už teď tam bude alespoň jeden Wind, tak mise Renaultu splněna ;-)
Avatar - Pierro
hračička
| 7. 6. 2010
Ronaulte kovboji, už se známe dost dlouho na to abys mi povídal tyhle renaultí pohádky o červené karkulce. 400 tyček ti přijde jako prd za nahatý Twingo?? mě tedy ne. a 100 koníků na tom nic nezmění. ale jestli toužíš po opravdu stylovém kabriu, mám známého co tuní škodylaky. a s takovym stodvaciáškem nahoře bez zbalíš i Marušku dole bez... ;-) a věř tomu, že ona ti uř vysvětlí co je to zátah ve středních otáčkách, případně kde je vrchol točivého momentu... >:-[] Takže stači mladej bejček z brna anebo stárnoucí pako z prahy a taky v tom twingu ještě něco namasírujou... >:D
Avatar - Pierro
hračička
| 7. 6. 2010
ty jsi mi ale kus prognostika. čoveče, nezkusils to u renaultu v PR oddělení?? >:D
Avatar - Ronault.
hračička
| 7. 6. 2010
Já bych to tedy tak černě s tou vysokou cenou neviděl, 399 900 za auto s 74 kW, navíc kabriolet není až tak přepálená cena. Vem si, že i když větší P207 CC začíná na 507 900 a jeho snad jediný třídní konkurent Fiat 500 C se sronatelným motorem je také za 399 900 Kč.
Nesrovnávat prosím s cenou Fabie Junior a Dacie Logan.

Podle mě tohle auto budoucnost má, ne však u nás, ale někde na jihu, tam kde slunce svítí a je teplo nejen jeden 2 dny v červnu ;-) Takový mladý bejček nebo mladá kočena z Gargana, Římu a nebo klidně z Makarské ;-)
hračička
| 7. 6. 2010
Existují i jiné trhy než ten český a tam jezdí aut bez střechy docela dost. Wind se prodávat bude.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku