Chápu, že jsi dnes již kovboj, který do kabria, natož malého, neleze, leda by mělo vyhřívané sedačky a ofuk krku teplým vzduchem, přecejen ona bolest páteře odradí od Marušky či jiných vrcholných svezení, ale věř, že tohle není mnoho. Clio RS výjde na nějakých 360 tyček, což je o nějakých 90 000 méně než stejně motorizovaný wind, ale uznej, že ve Wingu sbalíš nejednu Guilletu nebo Margaritu nejen u Novomlýnských nádrží, zatímco v Twingu budeš pořád vypadat jako v nákupní tašce ;-)
Jo, pro českého bejčka toužícího po kabrioletu od Renaultu bude dostupná leda stará R19, možná Megoš I, ale nečekejme vrchol prodejů tady u nás.
Na začátku srpna mám v plánu pár dní být v Saint-Tropez a pokud už teď tam bude alespoň jeden Wind, tak mise Renaultu splněna ;-)
Ronaulte kovboji, už se známe dost dlouho na to abys mi povídal tyhle renaultí pohádky o červené karkulce. 400 tyček ti přijde jako prd za nahatý Twingo?? mě tedy ne. a 100 koníků na tom nic nezmění. ale jestli toužíš po opravdu stylovém kabriu, mám známého co tuní škodylaky. a s takovym stodvaciáškem nahoře bez zbalíš i Marušku dole bez... ;-) a věř tomu, že ona ti uř vysvětlí co je to zátah ve středních otáčkách, případně kde je vrchol točivého momentu... >:-[] Takže stači mladej bejček z brna anebo stárnoucí pako z prahy a taky v tom twingu ještě něco namasírujou... >:D
Já bych to tedy tak černě s tou vysokou cenou neviděl, 399 900 za auto s 74 kW, navíc kabriolet není až tak přepálená cena. Vem si, že i když větší P207 CC začíná na 507 900 a jeho snad jediný třídní konkurent Fiat 500 C se sronatelným motorem je také za 399 900 Kč.
Nesrovnávat prosím s cenou Fabie Junior a Dacie Logan.
Podle mě tohle auto budoucnost má, ne však u nás, ale někde na jihu, tam kde slunce svítí a je teplo nejen jeden 2 dny v červnu ;-) Takový mladý bejček nebo mladá kočena z Gargana, Římu a nebo klidně z Makarské ;-)
Ja by som vypichol hlavne tú odvahu príst v tejto dobe s niecím, co nemá velký trhový potenciál, ale ide skor o skúsku novej technológie a zároven demonstráciu schopností a odvahy automobilky. Co by za to dali viaceré emocionálne juzanské znacky, keby sami vedeli vyvinút nieco takéto. ;-)
P.S. Do Brna to más z Prahy tak velmi daleko?
Zcela zbytečné auto v téhle ne zrovna ideální době, nicméně pokud se Renault nebojí pouštět do svšta i tyhle "imydžofky" pak jen a jen chvála. Alespoň autosvět nezapadne nudou pouze a jen praktických (pokud možno hybridních) SUV a MPV...
Přeju Renaultu ať se alespoň něco málo prodá, hlavně ať se to nestane dalším "drzkem" zacíleným snad na zlatou mládež, který bude opěvován pouze zde, fandy Renaultu. Takže sečteno a podtrženo - naprosto zbytečné auto oslovující jen zlomek trhu, nicméně líbivé a docela i zajímavé. Jo a taky docela drahé. Tak se s tim hošani francouzský nějak popasujte... ;-)
Co se týče orginality - pěkné autíčko, imidžofka na léto jak vyšitá, ale nejak mi do toho nesedí cena, pocitově jsem očekával základ kdesi kolem hranice 300.000,- a vrcholnou verzi okolo 400.000,-. Prodeje budou mizérné, ale majitel bude vzbuzovat pozornost. Odvaha se cení palec nahoru :yes::-)
Zaujímavé autícko. Estetika je síce velmi blízka Twingu, avsak na malej dĺzke vytvorit auto s pevnou sklápacou strechou je oriesok, s ktorým sa nevysporiadal so ctou zatial asi nikto. Kazdopádne systém preklopenia strechy v celku je jednoducho geniálny (alebo geniálne jednoduchý?), neuveritelne rýchly a je predpoklad, ze z hladiska tesnosti a mozných porúch lepsí ako dvoj- ci trojdielne strechy konkurencie. Dávam mu budúcnost. Mozno by to chcelo skúsit na vacsom aute, kde by sa opticky tazký zadok (konstrukcne podmienený) lepsie zakomponoval.