Výroba Volkswagenu Passat R36 byla ukončena, zájemci o kombi Variant R36 mají poslední šanci objednat vůz z výroby. Blíží se také konec výroby aktuálního provedení šesté generace Passatu, její nástupce se objeví ještě letos.
Oni tam chtějí dát 1,2 TSI???? No to sem zvědavej jak to s tím pojede. I když méně náročným řidičům, co preferují klidnou jízdu to asi bude stačit. Tak vlastně co by ne ;-)
Bohužel ano, už jsem se párkrát vylekal. Jak ve dne tak v noci. Noční provoz navíc neodhalí kombi verzi s R-Line paketem. Jak prostě vidím Pašíka s odrazkami v zadním nárazníku a koncovkami po obou stranách nárazníku, tak brzdím ;-)
Já mám 100% úspěšnost, ale jak píšeš, taky když vidím odrazky v zadním nárazníku a dva laufy, tak zpomalím, ale jdu najisto :-)
Ono moc smrtelníků, které by očarovala R36 moc není. Vzhledově je to jen Passat se dvěma laufy a metrákem kovu na přídi (maska jak Robocop). Přece jen, auto se 300 koňmi si většinou kupují fajnšmekři a individualisté a nechtějí splynout s obyč. verzí. Proto píšu, auto ideální pro policii :-)
já asi viděl jednoho civilního. Na podzim, jedu si domů přes Prosek, 6 odpoledne, docela hodně aut, lidi na přechodech, a vedle mě si to profrčel R36, brzda, plyn, brzda. Prostě na 50tce si to šinul tak 80-90
Jel do Porsche Prosek, a řidič měl overal, takže si asi nějaký mechanik užíval svých pět minut slávy po tom co mu bylo dovoleno vyměnit olej a vyklepat popelník :-) ;-\
No zase tolik takový aut není. SUV sem netahej ty sou těžký takže tam musíš brát jiný měřítka. Lokomotiva má přes 1000 koní a taky houby jede. 300 HP v normálním autě je něco jinýho než 300 HP v nemotorný těžký kraxně.
Tak daj pár príkladov, a keď sa už dáš do hľadania prilož aj cenovky a zistíš, že kombináciu 300 koní + 4x4 + automat za toľko peňazí skrátka nezoženieš... SUV do toho samozrejme neťahaj, to je iná káva. ;-)
Jako vždy, nic co by chytlo za srdce, ale ani jedna část co by vypadala podivně. Nemá to velkou tlamu, není to moc vysmáté, není to moc hranaté atd. Motory teď už velmi slušné, automatat DSG a 4 x 4 taky je. Nejsem příznivcem koncernu, ale každému volovi musí být jasné, že to bude jednička. Můj ideál pro rodinu by byla Mazda 6 nafta kolem 150 koní 4x4 dvouspojka tak ve střední výbavě, jenže to jaksi nejde, ale Pašík to dokáže splnit.
Vystihl jsi to presne; Nikdo neocekava vzhledove nic moc zato technicky vsichni budou pocitat, ze by to mela byt nove latka ve tride a vsechny ostatni auta se budou podle toho hodnotit. ;-\
No hlavně dvouspojka. Ono až se to vysype tak je vždycky lepší vytopit za výměnu dvouspojek než jen obyčejný jedný. A nejlepší ještě s dvouhmotovým setrvákem. To bych odhadoval tak investice na opravu za 100K. Něco takovýho bych si teda nekoupil, to radši budu kvedlovat dál klackem v podlaze a nebudu trnout hrůzou kdy si půjdu brát hypotéku na opravu vysypaný dvouspojkový převodovky.
já si to taky nekoupím právě proto. A nevemu si ani 4x4, oprava min za 50klacků. Asi zůstanu u atmosféry, nové turbo je přece jen 20-30 klacků. Adaptivní podvozek? Měchy? Jste se snad zbláznili, vypadám že kradu? Mě ty opravy neplatí stát! Klimatizaci nepotřebuji, stejně každou chvíli vyteče. Vemu švihadla, nebudu přece platit každou chvíli pokaženou elektroinstalaci. Vlastně ta atmosféra má cívky co, hmm, tak to nepůjde, já nechci prodávat ledvinu a platit debilní cívky...
Zůstanu asi u MHD. Ty se sice taky občas vy..rou, ale za 10 minut jede další :-!
Nic osobního, ale prostě vykakat se může všechno. ;-)
Zbývají rohlíky, na ty se dá sáhnout...ale co když je uvnitř myš???? Tak radši domácí pekárnu.... Nepokazí se ale?...zpátky na stromy, nebo ještě líp, ani na ně ne...co kdyby :-)
Chtěl jsem koupit novou TV, ale při myšlence, že mi může odejít jako ta předchozí (přitom ještě bez "4x4, turba a DSG"), se radši dívám z okna..., samozřejmě opatrně... >:-[]
ono s těma automaty je to ošidné. Jak říká můj soused, specializující se právě na jejich opravy - kazí se všechny. VŠECHNY. Opravoval snad už všechno, co se v ČR prodává + co se tady ani neprodáva.
Samozřejmě závisí ve velké míře jakou starostlivost jí člověk věnuje, ale je to stále jen poměrně složitý stroj, který se prostě občas vysype.
Osobně hodnotil technicky jako nejvychytanější převodovky Lexusu/Toyoty, ale těch je jak šafránu, takže žádný závěr bych z toho nedělal.
Je docela něco jinýho vytopit 100K za vysypaný DSG s dvouspojkou nebo měnit spojku na normální převodovce za 6 tisíc. srovnáváš nesrovnatelný. Máte tady všichni hoši asi moc peněz takže je to pro vás pakatel, ale já nevydělávám jen na opravy auta, takže si koupím jen to u čeho mě případná oprava nezrujnuje.
Jeden můj známý (co má servis na TV) mi říkal, že zkazit se může i černobílá TV, navíc se na ni dnes špatně shánějí ND i na vrakáči, takže asi ani z toho nic nebude... ;-)
všechno co si tu tak hezky popsal skutečně představuje potenciální poruchu. Ovšem sehnat nový stahovače oken, turbo, váhu, opravit klimku - není takovej problém protože to má skoro každý auto. Tj. na vrakáči popř. i nový to nevyjde draho. Už ale vidím jak jdeš na vrakáč koupit DSG. Logicky čím víc techniky tím víc se toho může pos.rat čímž pádem čím míň toho do auta nacpu tím míň poruch budu řešit. Si kup auto se všema těma ***inama co si napsal a najezdi s tím 300 tisíc sem zvědavej kolik zaplatíš za opravy.
A ty jo, že si myslíš, že to vydrží? Já najel necelý 3 kila v oktuli 1,6. Měnil jsem jednou spojku (6K), tlumiče (5K), vejfuk (6K). Brzdy a rozvoďák nepočítám. Čili náklady na provoz nula nula nic. Myslíš, že ti auto (TDI) s adaptivním podvozkem, 4x4, DSG, DPF a já nevím co všechno za * k tomu, najede za ty prachy to samý?
jeden můj známej má autoservis. Stavuju se tam skoro každej den na pokec cestou z práce. Když vidím co tam leckdy spravuje a kolik to stojí, tak děkuju bohu, že jezdím v tak primitivním autě jako je stará benzínová oktávka. Já osobně s těchle elektronickejch zbytečnostní a technickejch vychytávek teda strach mám. I když na druhou stranu už tam měl mnoho Fabií 1,2 HTP s potkaným motorem. Takže ta spolehlivost můžeme bejt nízká i u jednoduchých aut :-|
Tohle je právě ten "pokřivený" pohled na spolehlivost. Kolik % Fábií mělo ten potkaný motor? V servisu člověk vždycky může nabýt dojem, že auta se jen kazí a nejezdí. To je stejný jako když mi jedna osoba ze servisu tvrdila, že Octavia je lepší auto, protože se líp opravuje díky jednoduchosti než třeba Ford Focus. Nevím jak tedy on, ale já s autem chci jezdit a ne řešit jestli se matka někde v motoru dá vyměnit o 5 sekund rychleji. :-)
tie ziarovky sa uz netykaju iba francuzsky aut (doporucujem opel meriva, alebo fiat stilo podla uzivatelskeho manualu, ale neboj sa bez manualu je to jednoduchsie) >:-[] >:-[] >:-[]
jak jsem psal, neber si to osobně, ale prostě je poptávka, tak je taky nabídka
já bych si (kdybych na to měl >:-[] ) nové auto s automatem koupil určitě, ale chystám se na ojetinu, a tam je to už na zvážení. Jak píšu výš, soused specialista na automaty má zákazníky, kteří mají najeto 500tis, 700tis na s jedním automatem. Samozřejmě mění olej a jednou třeba za 200-300tis udělají menší generálku. Což je myslím přijatelné. Co v dnešní době ti vydrží 200tis. bez repase/generálky/výměny?
Časem se to rozšíří, ceny klesnou. V Americe má 90% aut automat, takže stejně lehce jak tady na vrakáči seženeš nějakou použitelnou převodovku, tam najdeš automat. Vždyť už i v Evropě některé motorizace jinak než s automatem ani nekoupíš.
Já ti tvůj přístup nekritizuji - prostě automat nepotřebuješ, 4x4 nepotřebuješ, ok, o pár rizik míň. Pozitivum pro tebe.
Ale prostě hodně lidí "riskne" automat a jsou spokojeni.
Jen jsem chtěl poukázat, že tvůj pohled na automaty byl trošku neobjektivní - uvedl jsi jen možná negativa. Ale oni mají i pár pozitiv ;-)
Jasně beru. Nějaký pozitiva určitě mají i když u mě převládají hlavně negativa. Zajímalo by mě třeba jak se s DSG jezdí v zimě na sněhu ?! Je fakt, že pokud by automaty jezdili po čechách v takovým zastoupení jako v USA tak to s těma náhradníma dílama a nákladama na opravy taky nebude tak strašný. Máš pravdu, že si to svý zákazníky najde, což je ostatně vidět, ale já jsem trochu staromódní a i když jsem s automatem jezdil (ne teda s DSG) tak mě vůbec neuchvátil.
Asi sem, ale když já si rád sám řadím :-) Navíc nevím jak se s tím v zimě rozjedeš do kopce když nemůžeš pomalu pouštět spojku? Inu tady u nás na horách máme leckdy sněhu až po podvozek, tak je třeba řešit i takovýhle otázky :-)
sice jsem to teda nezkoušel v zimě na sněhu, ale normálně jsem se s automatem vždy rozjel už když jsem pustil brzdu, i bez plynu. I do menšího kopečku.
+tyhle nový káry mají různé Hill holdery a elektroniku která s tím pomáha, takže já bych se toho nebál.
Jo ty si určitě půjdeš do autorizovanýho servisu a řekneš "Dobrý den rozbila se mi převodovka potřebuju novou".... "Ano pane máme jednu na skladě stojí (plácnu) 80 tisíc, chete ji zabalit, máme k tomu v akci sadu klíčů zdarma?".... "Samozřejmě to je krásná cena beru". Některý díly prostě buď musíš koupit repas, na vrakáči nebo z různejch alternativních zdrojů, ale rozhodně ne origo nebo se nedoplatíš.
Ano, já patřím k těm "bláznům" co si nekupují repasované ND a ani je neshání po vrakáčích, už se mi totiž párkrát potvrdilo to známé, že nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci. Možná se budeš divit, ale podobných "bláznů" je docela dost, a i díky nim na tom vrakáči můžeš občas najít relativně "použitelný" ND... ;-)
Vy mladí, buďte spíš rádi, že tu nemáte 40tá, 50tá, 60tá, 70tá, 80tá léta... ;-)
Na "západ" jsem se poprvé podíval až v 80tých letech, měl jsem nebývalé štěstí, protože se mi podařilo postupně sehnat deset potřebných razítek, kdyby jedno z nich chybělo, měl jsem smůlu...
Po návratu jsem měl oplétačky s policií jen proto, že jsem sám nepodal písemnou zprávu o průběhu pobytu a případném osobnějším kontaktu s lidmi ze "západu"...
A to už byly 80tá léta procházka růžovým sadem, proti zvěrstvu při znárodnění, kolektivizaci a politickém stíhání nepříznivců totalitního režimu...
Ani tyhle diskuse o západních produktech pro buržoazní vrstvy, by nám rozhodně neprošly...
Vím o čem psal, určitě by šla spousta věcí udělat lépe, ale i hůř..., tak jako vždy..., ale i tak to bylo relativně úspěšné období na to, co tu bylo 40 let před tím...
I ta devadesátá léta byla jasně poznamenaná "destiletkama",
o kterých jsem psal já...
Souhlas, ale kterýkoliv z motorů pro modernizovaný passat je špičkový, tahle paleta nemá slabinu. Plus DSG, adapt. podvozek, odvětrávaný sitzny, výborná multimedia a navi, tohle auto prostě z postu jedničky mainstreamové stř. třídy zase nemá kdo sesadit. Navíc, dotažený design, chrom je pryč a zbyl dokonalý mix. dynamických linek a perfektních detailů tvořících naprosto stylové auto. Tohle je ta nejlepší ukázka VW školy, všechno sedí. ;-):yes:
Jj, "starý-dobrý" Passat se pěkně zhluboka nadechl a někomu se z toho zřejmě bude hůř dýchat, ale to už patří nejen ke zdejšímu folklóru...
2,0 BiTDI se dostává na výkonové parametry původní generace V6 3,0 TDI, což je docela mazec, který zatím nemá obdobu nejen v meinstreamu... (překonává dokonce i 23d)
Ked tento motor príde na trh, skutocne bude konkurencia len oci otvárat. Z predajného hladiska je pre auto strednej triedy rozhodujúci stvorvalcový turbodízel a ked Passat ponúkne 220 (!) koní, minimálne v tejto disciplíne bude král.
Zase by som to nepreháňal. Koncern FIAT má 190k v biturbe dlhšie, Opel a Saab (200k) tento motor používa tiež. BMW má 23d, Mercedes 250cdi, obidva majú niečo cez 200 koní. Volvo má špecifický počet valcov, ale podobné motory ponúka tiež. Francúzi sú pozadu, lenže oni ponúkajú okrem 4-válcov aj 6-válce o čom VW stále len sníva...
Takže na sen o revolúcii zabudnite. VW proste len dobieha to čo zmeškalo pri diesloch už pred rokmi.
Saab ešte len "bude mať" 200k motor. Teda keď sa konečně nové 9-5 dostanú k zákazníkom ;-)
Doteraz ponúkal pre 9-3 1.9TTiD, čo je tiež biturbo, ale len 180k.
Francúzi sice majú 6valce, ale ich nasadenie do strednej triedy trošku viazne. C5 ho už má, 407 neviem, ale tipol by som že už ho ani nedostane a bude až pre nástupcu, Laguna ho má pre Cupé, do normálnej fakt neviem či ho konečne dali. Bol tu link na francúzske stránky, kde už bola v ponuke V6, ale tuším že len benzinová.
V každom prípade tu je cena asi vyššia a nie je to až tak priama konkurencia. Ale možno poladia svoje výborné HDI a dCI, nechajme sa prekvapiť
VW sníva o V6, ale nie kvoli tomu, že by ho nemal. A sakra dobrý. ;-)
VW má čo doháňat v technológii CR (hlučnosť napr.) Ale tento motor vyzerá fakt super a skutočně nebude mať priamu konkurenciu (20-30koní rozdiel, sorry ale to je fakt dosť na to aby tí ďalší boli priama konkurencia)
Len doplním, ze Peugeot biturbodízel má uz dávnejsie (2,2 HDI 125 kW), 3,0 HDI je v Lagune a 407 len v kupé.
Otázka je tiez, ci ten nový biturbodízel v Passate nebude cenovo na úrovni V6 HDI v C5ke.
Ja som len poukázal, že oslavné ódy nie sú na mieste. Bude to dobrý motor a vrchol ponuky u dieslov. Ale nič viac. Na zvuk som zvedavý, ale Passat bude určite dobre vytlmený, takže to bude fajn.
So Saabom máš pravdu, dávaj len slabšie naladenie.
Francúzi majú diesle veľmi dobré to je proste fakt. Že tie V6 nie sú všade nie je až taký problém, ani v Passate si ho nekúpiš len tak a pôjde o najvyššiu a (podľa mňa) najdrahšiu motorizáciu. Určite nebude tvoriť výrazný podiel predajov...
Jasne VW ako koncern používa V6 diesel, ale v Passate ho nekúpiš. Že ho majú na sklade, je ti houby platné ;)
20-30k výkonu nie je až tak dôležité ako tie Nm od spodu čo malé turbo umožní. Tam veľký rozdiel nebude. A koniec koncov podobná hodnota delí tento motor od vyššie spomínaných V6. :-)
Snad jen zvuk asi nedokáže obecně R4 dělat aspoň příjemný. Včera jsem si to u Jagu opět vyzkoušel...neporovnatelný. Jedno jestli PD nebo CR. To je prostě zákon ;-)
Zázrak. >:D;-)
Ale ne, ptal jsem se na to, nikdo z těch tříválců nadšenej není, jde čistě o účinnost, ale tvrdí, že nakonec i ten zvuk zvládnou do ticha, zvukový koncert je ale minulostí, z hlediska marketingu je tohle pro bmw největší děs, sami těžko věří tomu, že tohle zákazníci jen tak přijmou. Spoléhá se na tlak okolí, myšleno společnosti a na příchod elektriky.
Wl: Máš pravdu, že překoná i 23 d a 250cdi a podobné +- 200 koňové naftové 4válce. Druhá věc je, že třeba 23d už tady nějaký ten pátek je a i když se teď dostane VW na čelo, všechna čest, určitě to bude dobrá nafta (obecně ukazuje že nafta taky může jet( >:-[] ) tak si myslím, že odpověď přijde zkrátka, alespoň na vyrovnání výkonu :-)
Ale ano, až se dostane do oběhu tak VW tleskám, protože budou 1. ;-):yes:
Jasně, bude snaha konkurence dotáhnout se v této dvoulitrové třídě motorů, otázka je, jak brzo to bude, ale hlavně 23d i 250CDI jsou prémiové motorizace, podstatnější pro VW bude, komu a kdy se to podaří dostat z dvoulitru v meinstreamu... ;-)
Ja tým novým (turbo)motorom zatiaľ neverím. Nejde mi do hlavy, že je možné z tak malých objemov vytrieskať tak veľa výkonu bez zvýšenia poruchovosti a bez zníženia životnosti. To by sme si museli zájsť po nové materiály do laboratórií NASA. Naopak, myslím si, že tieto autá sú "spotrebný tovar" s výdržou +- 4 roky bez vyšších investícií, ale čo potom? Stále sú mi sympatickejšie sofistikované, ale spoľahlivé atmosféry (čo sa benzínov týka).
Na autosalonu bude jen Skoda, Hyundai a Renault/Dacia? O dalsich automobilkach jsem se jaksi nikde nedocetl. Nemate nekdo nejake blizsi info? Jinak je docela zbytecne tam chodit...
Kľud, kľud. Vynovený Passat ešte nikto reálne nevidel, tak je trošku predčasné už teraz ho chváliť za "dotažený dizajn". Je síce jednoduché i pre laika odhadnúť, aká bude nová maska Passatu (viď Golf, Polo, Sharan) a je reálne, že to Passatu dosť pomôže, ale z číreho nadšenia by som ešte akcie VW nekupoval. To skôr by som nadšené očakávania smeroval k progresívnej technike, ako bude napr. biturbodízel s neuveriteľným výkonom. Zatiaľ platí, že VW v dôležitej strednej triede stále ponúka bezpohlavný nafúknutý dizajn, ako základ obstarožný dvojventil so 75 kW, priemerné jazdné vlastnosti a nijak ohurujúci interiér. Alebo jednoduchšie povedané: dnešný Passat nemá v strednej triede zďaleka také postavenie, ako má Golf o triedu nižšie.
P.S. Kľud, s Passatom (2,0 TDI Comfortline) som najazdil dosť, aby som vedel porovnať.
Smůla těchhle kritických vět je, že design passatu se lidem líbí, a že i v této generaci mimo ten obstarožní osmiventil nabízí takovou paletu špičkových motorů, které se dokáže přiblížit jen velmi málo konkurentů, mondeo s fuňením přichází, insignia je teoreticky má, v praxi je vždy pomalejší a užranější, francouzi prakticky rezignovali na benzín a japonci už to pouhých vychytáváním ventilového časování nestíhají. O DSG, které je v passatu pět let ani nemluvě, a to jsme ještě nezmínili např. konstrukční dokonalost ve smyslu poměru rozměrů auta k vnitřnímu prostoru, takže to výlučné postavení passatu na evropském trhu je takové jaké je docela logicky. Teď k tomu přichází mezigenerační designový posun, ty tvary prostě sedí, a je jedno, jestli po stržení posledních polepek bude nakonec páska diod o dva cm delší, prostě má styl aniž by muselo být nutně líbivě podbízivé jako soubor oblinek a všudypřítomného motivu lístečků, například. (magda6) ;-)
V autobildu tvrdí opak, tohle je opravdu finální verze nového Passatu. A musím říct, že, alespoň z tohoto čelního pohledu, tu máme konečně auto střední velikosti, které nepůsobí levně, podbízivě, lacině okázale...(viz. pekáče od Fordu, nebo hůře od Mazdy)
Otázka hlavně je, jak moc citlivý je člověk na odlišný názor u konkrétního (jednoho) člověka, nikdo ti totiž nemůže bránit v tom, aby sis o čemkoli stejně nakonec myslel své... ;-)
No práve o to ide, ze sú tu ludia, ktorí pri akomkolvek spochybnení dominancie VW napriec triedami reagujú ako skunk na predátora a zacnú produkovat kvantá adoracného textu na VW a osobné útoky na skeptika, ktorý sa s tvrdenou dominanciou VW az tak nestotoznuje.
Demagogy, nejen tu, najdeš mezi příznivci i odpůrci všech značek..., pokud jsou příliš extrémní, vidím jen dvě možnosti, buď je ignorovat, nebo si z nich prostě jen dělat pr.del... :-)
V princípe nič proti Passatu, nevyzerá zle a verzia R36 je určite hodne dynamické zvezenie, ale.....úprimne, napr. pri AR 159 3.2 V6 JTS (prípadne nový 1,75 TBi) s paketom TI vyzerá čokoľvek od VW ako hračka pre malé deti. V každom prípade ide stále "len" o top vybavené modely strednej triedy, pri pohľade do cenníkov má človek, ktorý sa chce odlíšiť úplne iné možnosti.
Jsou různé styly, třeba ten vypadat na víc než umím, současná 159ka 3,2, nebo vypadat jako obyč. povoz a být našlápnutý, jako zmíněný R36. 159ku 3,2 sfoukne na silnici i passat s 2,0t a bude mít přitom o tři litry menší spotřebu, ale je fakt, že s TI paketem bude u toho ta 159ka vypada skvěle. ;-)
nabizi se i jiny pohled, ze zatimco "vypadat skvele" ukazuje alespon na urcite esteticke hodnoty, "sfouknout nekoho na silnici" ukazuje (v dane vykonove kategorii) na pubertalni demenci, egoonanii a podnet k vraceni ridicaku
Psycholog? Komu jde především o to, jak "rychle" to vypadá (neboli má působit na okolí), bývá mnohem častěji nevyrovnaná osobnost, než člověk s opačným přístupem...
Doporučuji třeba návštěvu tuningových srazů u nás...
>:D >:D Tohle je opravdu těžká křeč, kingu, zkus to jinak.
Ale abys neřekl, ...tak například dynamika passatu 2,0tfsi měřena hodnotami zrychlení je lepší než dynamika šestiválcové alfy 159 3,2, a to při nižší spotřebě benzinu.
To jsou fakta, jak s nimi naložíš vzhledem k vlastnictví svého řidičského oprávnění je čistě tvá věc, ovšem s mnou napsanými řádky týkajícími se designové řeči ve smyslu vystavování či naopak skrývání potenciálu auta prostřednictvím jeho vzhledu se to nijak netýká.
né že by na tom záleželo, ale já u té Alfy vidím z 0-100 nějakých 7,2 a u Passata 7,6... Jsou to ofiko zdroje, jiné čísla (pevný kilometr) jsem nenašel....
Myslim, že ho nesfoukne ani náhodou, ale 3,2 je dost nevýrazný, resp. nepodařený motor GM. Žere víc než jede. Zasloužila by si rozhodně důstojnější vrchol o tom žádná!
Vznikajú tu úplne zbytočné hádky. Dizajn je vecou vkusu a ak mám hovoriť za seba, AR 159 je pre mňa rozhodne krajší model ako Passat a neriešim rozdiel v šprinte na 100, alebo maximálku (nie je na diaľnici max 130km/h?). V6, 3,2 JTS žerie ako sviňa, to je fakt, ale pre nasledovníka 159 (myslím, že sa má volať Gullia) sa pripravuje štvorvalcová bez mála 300 koňová turbo verzia. V prípade moderných motorov trošku AR zaspalo, ale spomínaný 1,7TBi a 2,0 JTDm sú špičkové motory, o multiair 1,4 ani nehovorím. Skôr sa bojím ich životnosti. Z módy maloobjemových turbobenzínov možno čoskoro nepríjemne vytriezveme. Navyše, ich hospodárnosť má od tabuľkových parametrov veľmi ďaleko. Firemná Octavia s 1,4 TSI 90kw sa ešte pod 8 litrov nedostala.
Tak jsem zvědav, jestli škodovka zkusí tento motor i do Superbu. Nic proti tomu, určitě jede líp než atmo 1,6, ale stejně si na tak malý objem ve střední třídě ještě nemůžu zvyknout.
Jinak k Passatu, je to škoda, že tak dominuje. Za sebe bych si přál, aby měl vyrovnanější soupeře. ;-\
Ať je Pašík jakej chce (a osobně se mi ani nijak nelíbí), tak má své výhody.
Jedinej, kdo mu může se***vat je mondeo, ale to má zase podstatné ergonomické masařky a slabou paletu motorů, které to výborné auto dokážou zabít (viz třeba ovládání el. oken pod/za madlem dveří), benzínové motory...
Přemýšlím kam bych tě zařadil. Podle tvých příspěvků mám 2 varianty. Buď pubertální student nějakého "prestižního" učňáku, který jezdí shnilým favoritem a opájí se technickými libůstkami a výdobytky techniky alespoň virtuálně nebo znuděný milionářský pseudopodnikatel s autem za 2 mega, který nějakým nedopatřením (rozhodně ne díky inteligenci) přišel k penězům a je mu šuma fuk kolik co stojí. Hlavně, že má to nejlepší. Nejsem si ale fakt jistej, která odpověď je správná.
Možná tě to překvapí, ale tahle tvá "inteligentní úvaha" vypovídá mnohem víc o tvé osobnosti a tvém myšlení, než cokoli konkrétního o mé osobě, čož nevylučuje fakt, že jsi mě vlastně taky docela pobavil... ;-) >:-[]
Vsadil bych se, že podle tebe jsou všichni lidi, co mají něčeho víc než ty, buď lháři, nebo podvodníci... :*)
podle těch tvejch příspěvků, ze kterejch čiší to, že nějaký peníze na opravy tě vlastně nezajímají a jestli je to 100 tis nebo míň neřešíš. Děláš si tu pr.del s černobílou televizí, která je absolutně of topic, ale mě nabádáš k tomu, že diskuze o nákupu dílů na vrakáči nepatří do diskuze o novým autě. Ačkoliv to tam patří rozhodně víc než tvoje pubertální příspěvky o černobílý televizi. Tak co si o tobě mám myslet? Když vezmu např. "kuko" dobrý jinej názor napíšeme si každej co si myslíme (od toho je diskuze), ale jeden z druhýho si neděláme přiblblý posměšky a má to nějakou úroveň. Tvoje nevěcný příspěvky, kterýma jen útočí na lidi s jiným názorem než máš sám si strč za klobouk. Takovýhle samolibý blbečky hrozně zbožňuju.
Klid Rycardo, tradiční lehkost, elegance a styl psaní kolegy Labela je to poslední co by si mohl dovolit tu kdokoli napadat. Evidentně nemáš nyní naladěný ten správný kanál. Trochu to zbrzdi. Trochu hodně...
Nikdo tě nenutí, abys tu dál prováděl duševní "striptýz"..., tvá poslední věta je logicky tvoje vizitka, stejně jako všechno co tu napíšeš...
Pokoušet se tu někoho anonymně urazit (místo síly vlastního argumentu) je projevem vlastní slabosti a nemohoucnosti a jen to potvrzuje předpoklad, který jsem vyjádřil v závěru mé předchozí reakce na tebe...
white label a jeho koaliční vlezdořiťové. Provádějte tady tu svoji diskuzní onanii dál. Pokud Vám přijde normální vést diskuzi tak, že napadáte a bezdůvodně zesměšňujete příspěvky ostatních, a navíc to označujete jako "tradiční lehkost a elegantní styl psaní", čiňte tak už beze mě. Respektive si najděte nějakého jiného zamindrákovaného anonyma, kterého utvrdíte v jeho slabosti a nemohoucnosti. Já jsem se pod tíhou vašich "tradičně elegantních příspěvků" naprosto psychicky rozsypal a jdu se asi zastřelit. Ale nejdřív si musím dojít koupit nový auto s adaptivním podvozkem, DSG, ESP, XDS, DPF,3 lambda sondama a 4 EGR ventilama, abych byl aspoň trochu in jako vy. V tomhle verglu co jezdím je hanba jet i do kauflandu.
Odchází ten, který si (nejen zásluhou policie) získal na silnici zcela oprávněný respekt. Odchází proto, abys měl čas vydechnout. Tak někdy kolem poloviny srpna na sobě začni makat, trénuj především voči, hmat, čich a sluch. Vše budeš na podzim potřebovat ve vrchovaté míře. Tak vydrž, čekání můžeš krátit návštěvou konkurenčních salonů, abys pak ten zářijový VWukces moh´ náležitě ocenit.
Popravdě, Passat se nevyrábí pro hošíky, co to zatím pořádně neumí udělat ani sami sobě... Passat je stroj pro chytré lidi, pro lidi, kteří mají přesně to, co chtějí mít, pro lidi, jejichž společenský status, rozhled a postavení tvoří jádro společnosti, pro lidi, kteří stojí pevně nohama na zemi, a jejichž hlava tiká v taktu dobře odladěného šestiválce od VW.
Hele, nic ve zlém.. ale s těma chytrýma lidma, bych přibrzdil..Bohužel dost často potkávám v pašíkách mladé "smrady", kteří si auto pujčili od tatínka a inteligenci na silnicích rozhodně neukazují. Bohužel většinou ukazují pouze machrování. Takže na ty společenský statusy taky zapomeň a zůstaň trochu při zemi a ukaž "reálnou tvář".
O tom, že je pašík pracant a vydařené auto, se s tebou hádat nebudu. Design nehodnotím. ;-)
Neber si to nějak osobně, ale všechny aktivní, co berou GTIho příspěvky úplně doslova, nebo absolutně (a není jich tu zrovna málo), čeká "smysluplný" boj s větrnými mlýny... a čím dřív na to přijdou tím lépe pro ně... ;-)
O nesporných kvalitách passatu jsem si přečetl tady [odkaz] slýchal jsem od některých majitelů že to není zas taková hitparáda, dokonce jsem jednomu z příznivců koncernu passat poradil místo superba. Doufám že to bude auto ze středy nerad bych aby mně zabil.
Hele chybu udělá každý mně jen překvapilo že si ten člověk koupil tentýž model a znovu se spálil. Nejsem fanda VW ale měl jsem o této značce lepší mínění.
VW není prémiová značka a Passat (ani CC) není prémiový produkt.
Recenzi dobře (a dlouho) znám. Může to být celé pravda, ale taky nemusí, věříš všemu co je napsané (nejen) na netu, já osobně ne... Navíc kdo normální by udělal stejnou (hlavně tak velkou) chybu dvakrát?
a odpověď na otázku..POkud člověk vždy měl vůz od třeba zrovna VW a nikdy ho nezklamal a měl se značkou jen kladné zkušenosti, tak se určitě najde spousta lidí, kteří by ho vzali znovu i přes jeden "neúspěch". A kdo je normální a nenormální.. to posuzovat nehodlam ;-)
To ale zřejmě není případ této recenze, aspoň tam nevidím zmínku o tom, že by měl před tím nějaké kladné početné-dlouhodbější zkušenosti s produkty VW, navíc píše, že si tak drahé auto koupil poprvé v životě.
Ptal jsem se jen "...kdo normální...", takže tomu zbytečnému rozvádění, že někdo (tím pádem) musí být "nenormální" moc nerozumím... ;-)
Já to tak beru nelítám po tomhle světě 13 let a nepřijel jsem na koloběžce, ale když něco napíše GTI tak mám slyšiny když to čtu jako by v pozadí hrála tichá velebná hudba něco jako Óda na radost. ;-)
Neřiď se postoji diskuzních kolotočů a kotočařů a zapni turbo mezi ušima. Však dnes už má turba i biturbo každý tvůj vysněný vůz od koncernu, který již brzo bude vwládnout automobilovému světu.
Nepatříš snad k těm diskuzním neználkům, kteří čekají že příští Apoštol tvých snad propadákem roku. Již dnes každý ví, že i za rok, za dva, ale taky za dvacet let, bude Passat vůdcem třídy, tím kdo nastavuje etalon a nedostižný cíl všech.
Co máš udělat snad už víš? Jdi do banky, požádej o zrušení vkladní knížky, rozpárek matraci a vydej se k nejbližšímu prodejci VW. Nezapomeň se dát do gala. Žádný dvoubarevný oblek na sebe neber, nejsi přece antoušek jdoucí si pro C5. Takže pořádný padnoucí oblek od Armaniho, na nohy parádní kopyta, ať prodejce ví, že na to umíš v táhlém dlouhém pořádně šlápnout a na ruku pořádný orloj. Samozřejmě třídenní strniště budiž ti ozdobou, jsi přece ten správný eurodrzek.
Takhle připraven dojdi, dej si kafíčko a objednej si už dneska nového Apoštola. Ihned uklidni prodejce, který ti bude argumetnovat, že žádného nového Apoštola nemají, že víš, že do roka je tady a bude mít vše, to mi věř, vše na co si vzpomeneš. Takže ať už zvolíš benzín nebo diesel, máš špičku ve své třídě a opakovaně nejlepší motor roku. Budeš chtít DSG? Budeš ho mít. Chceš 4x4, dřevo, hliník, karbon nebo kevlar...? Neboj si říct o cokoliv.
Na závěr k odhadované ceně nech drobné dýško, těch 10% pro prodejce. Teď ti už nezbývá nic jiného, než doma v teple čekat na to nejlepší, co sis kdy v životě mohl koupit. Čím déle čekáš, tím lepší auto dostaneš. A že sis mohl koupit jiné auto? Mohl, ale každý kilometr jízdy by sis vyčítal, že sis nekoupi Apoštola tvých snů.
opatrně - Už vidím Kalouska jak místo hazardu a heren ruší prodejny Apoštolů - to když zjistí, že obyvatelstvo nepracuje a jen zevluje v dlouhých řadách a s transparenty - Vítej nám Apoštole - před prodejnami koncernu. Obzvláště v okamžiku, kdy lidé začnou páchat hromadné sebevraždy, při zjištění, že koupili jiný vůz či na vysněného nemají a tak se raději, zjistíce, že nepatří do té správné kasty, rozhodnou dobrovolně ukončit svou pozemskou existenci a budou doufat, že je v RaJi nečeká několik desítek pannen, ale jeden jediný vysněný Apoštol.....
Přiznám se, že od rána jsem tady vyhlížel ta správná a jediná pravdivá slova, bohužel marně. Objevila se ve chvíli, kdy jsem měl již polovinu sepsanou, navíc mne svou krátkostí vůbec neuspokojila, tak jsem pokračoval dál a chtěl ukázat, že žák předčil učitele >:-[];-)
Ty nám tu zrejes ako správny Camembert. Je vidiet, ze na sebe makás, studujes, skrátka si na tej najlepsej ceste stat sa tým správnym eurodrzkom, ktorý s lezérne polozeným laktom v otvorenom okne Tvojho Apostola bude blahosklonne ignorovat plebs, ktorý nie je hodný hladiet Tvojmu tátosovi ani do výfuku.
P.S. Na promócie si zelás jedného Apostola? ;-)
k tvojej dileme o "hypoteke na vysypanu dvojspojku" a pripadnemu zhananiu dielov na vrakovisku len tolko:
Nie je tak davno ked cena vybaveneho passatu bez problemov atakovala 30k €(neviem ake ceny su teraz), takze je predpoklad, ze ak si niekto (firma, alebo sukromna osoba) moze dovolit polozit na stol, alebo inym sposob prefinancovat tuto kupnu cenu, nie je nuteny brat si "hypoteku" na rozpadnuty diel.
Ak si tento voz kupujes za posledne (nieco si zdedil a k tomu si este rozbil prasiatko), tak si magor, lebo naklady na vlastnictvo, t.j. pravidelny servis, pneu, samotne poistenie su vyrazne vyssie sumy ako pri vozidlach mensich/lacnejsich. Tak nejako treba ratat s tym, ze pri veciach, ktore su technicky zlozitejsie a sofistikovanejsie (mnozstvo elektroniky a zlozitejsia mechanika) je vzdy vacsia sanca na poruchu.....
Ak kupujes jazdenku plati to co je uvedene vyssie, t.j. je nutne pocitat aj extra vylohy na pripadne zavady a opotrebovanie