Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Passat R36 končí, nový Passat přijde ještě letos

Výroba Volkswagenu Passat R36 byla ukončena, zájemci o kombi Variant R36 mají poslední šanci objednat vůz z výroby. Blíží se také konec výroby aktuálního provedení šesté generace Passatu, její nástupce se objeví ještě letos.
Zpět na článek
4. 6. 2010 07:45
4. 6. 2010 08:09
4. 6. 2010 07:45
4. 6. 2010 08:37
4. 6. 2010 10:54
4. 6. 2010 12:33
4. 6. 2010 14:00
4. 6. 2010 14:32
4. 6. 2010 14:52
4. 6. 2010 14:32
4. 6. 2010 15:31
4. 6. 2010 22:56
4. 6. 2010 14:12
4. 6. 2010 14:37
4. 6. 2010 15:28
4. 6. 2010 16:28
4. 6. 2010 11:45
4. 6. 2010 12:20
4. 6. 2010 12:36
4. 6. 2010 12:49
4. 6. 2010 13:07
4. 6. 2010 13:15
4. 6. 2010 13:45
4. 6. 2010 14:01
4. 6. 2010 14:09
4. 6. 2010 14:16
4. 6. 2010 14:55
4. 6. 2010 14:24
4. 6. 2010 14:34
4. 6. 2010 14:58
4. 6. 2010 16:04
neregistrovaný "soukon"
4. 6. 2010 22:51
4. 6. 2010 22:59
4. 6. 2010 13:14
4. 6. 2010 13:16
4. 6. 2010 13:18
4. 6. 2010 13:43
4. 6. 2010 14:11
5. 6. 2010 21:11
4. 6. 2010 13:17
4. 6. 2010 15:19
4. 6. 2010 12:29
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
4. 6. 2010 12:46
4. 6. 2010 13:01
4. 6. 2010 13:11
4. 6. 2010 13:16
4. 6. 2010 15:19
4. 6. 2010 13:21
4. 6. 2010 13:58
4. 6. 2010 14:19
4. 6. 2010 14:26
4. 6. 2010 14:33
4. 6. 2010 15:49
4. 6. 2010 16:21
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
4. 6. 2010 16:35
4. 6. 2010 12:49
4. 6. 2010 13:04
4. 6. 2010 14:13
5. 6. 2010 12:26
4. 6. 2010 13:32
4. 6. 2010 14:49
4. 6. 2010 14:47
4. 6. 2010 14:50
4. 6. 2010 15:01
4. 6. 2010 15:16
4. 6. 2010 16:24
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
4. 6. 2010 15:03
4. 6. 2010 15:07
4. 6. 2010 15:13
4. 6. 2010 15:18
4. 6. 2010 15:32
4. 6. 2010 15:34
4. 6. 2010 16:10
7. 6. 2010 07:13
4. 6. 2010 15:30
4. 6. 2010 15:41
4. 6. 2010 15:50
4. 6. 2010 15:49
4. 6. 2010 15:57
5. 6. 2010 08:11
4. 6. 2010 07:45
VW Passat
Fotoshop alebo mozna realita
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
5
4. 6. 2010 08:03
Re: VW Passat
Zbytečný odkazy, podobu nového Passatu dokáže odhadnout i tříletý dítě ;-)
4. 6. 2010 08:09
Re: VW Passat
:yes: Vypadá to reálně, jen se v zásadě nebudou měnit tvary střechy a sloupků.
4. 6. 2010 08:09
Re: VW Passat
Pěkný obrázky, určitě bych si nějakou verzi vybral >:D
Avatar - strýček BOB
4. 6. 2010 08:34
Re: VW Passat
Tu ostře řezanou verzi, v hnědé metalíze, mohou začít bez problému vyrábět, já jim to schvaluji :-)
Avatar - Katikakus
4. 6. 2010 09:49
Re: VW Passat
Tak super, VW je zachranen. Cekali jen na tve schvaleni. >:-[]
4. 6. 2010 07:45
čtu dobře?
Oni tam chtějí dát 1,2 TSI???? No to sem zvědavej jak to s tím pojede. I když méně náročným řidičům, co preferují klidnou jízdu to asi bude stačit. Tak vlastně co by ne ;-)
Rozbalit vlákno
3
4. 6. 2010 08:06
Re: čtu dobře?
Určitě to pojede lépe než stará 1.6-ka, kterou tam dávali doteď.
4. 6. 2010 10:25
Re: čtu dobře?
No tak to zase určitě. Je fakt, že by mi to asi taky stačilo.
4. 6. 2010 10:30
Re: čtu dobře?
Ta je tam proto,aby bylo Cena od.Většinou se kupují 2.0 TDI CR 103 KW.
4. 6. 2010 08:09
Auta akortát pro policii
Viděl někdo řídit R36 někoho jinýho než policajta? >:D
Rozbalit vlákno
11
4. 6. 2010 08:11
Re: Auta akortát pro policii
Bohužel ano, už jsem se párkrát vylekal. Jak ve dne tak v noci. Noční provoz navíc neodhalí kombi verzi s R-Line paketem. Jak prostě vidím Pašíka s odrazkami v zadním nárazníku a koncovkami po obou stranách nárazníku, tak brzdím ;-)
4. 6. 2010 08:32
Re: Auta akortát pro policii
Já mám 100% úspěšnost, ale jak píšeš, taky když vidím odrazky v zadním nárazníku a dva laufy, tak zpomalím, ale jdu najisto :-)

Ono moc smrtelníků, které by očarovala R36 moc není. Vzhledově je to jen Passat se dvěma laufy a metrákem kovu na přídi (maska jak Robocop). Přece jen, auto se 300 koňmi si většinou kupují fajnšmekři a individualisté a nechtějí splynout s obyč. verzí. Proto píšu, auto ideální pro policii :-)
4. 6. 2010 09:00
Re: Auta akortát pro policii
já asi viděl jednoho civilního. Na podzim, jedu si domů přes Prosek, 6 odpoledne, docela hodně aut, lidi na přechodech, a vedle mě si to profrčel R36, brzda, plyn, brzda. Prostě na 50tce si to šinul tak 80-90

Jel do Porsche Prosek, a řidič měl overal, takže si asi nějaký mechanik užíval svých pět minut slávy po tom co mu bylo dovoleno vyměnit olej a vyklepat popelník :-) ;-\
4. 6. 2010 09:15
Re: Auta akortát pro policii
Na Proseku jeden je.Má najeto 19 500 km.Minulý rok byl v AC Olomouc a pak se přesunul na Prosek.
Avatar - Barrichello
4. 6. 2010 10:00
Re: Auta akortát pro policii
300Hp má dneska asi mega aut vč. SUV atd.
Nic zajímavýho na faktu že to má 300Hp...
4. 6. 2010 10:21
Re: Auta akortát pro policii
300HP ve střední třídě s pohonem na 4 moc aut nemá ;-)
4. 6. 2010 10:31
Re: Auta akortát pro policii
No zase tolik takový aut není. SUV sem netahej ty sou těžký takže tam musíš brát jiný měřítka. Lokomotiva má přes 1000 koní a taky houby jede. 300 HP v normálním autě je něco jinýho než 300 HP v nemotorný těžký kraxně.
Avatar - R32
4. 6. 2010 11:17
Re: Auta akortát pro policii
Tak daj pár príkladov, a keď sa už dáš do hľadania prilož aj cenovky a zistíš, že kombináciu 300 koní + 4x4 + automat za toľko peňazí skrátka nezoženieš... SUV do toho samozrejme neťahaj, to je iná káva. ;-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 12:26
Re: Auta akortát pro policii
"Barrichellovi" to nevysvětlíš, ten má svůj svět Ferrari (tréninky, závody, tiskovky, presentačky...) a tam má 300PS i skútr v depu... ;-)
4. 6. 2010 14:31
Re: Auta akortát pro policii
:yes: >:D
Avatar - Vampix(Diesel Power)
5. 6. 2010 12:35
Re: Auta akortát pro policii
když už ho vidíš, tak tě můžu ujistit, že je pozdě ;-) :no:
Avatar - KANKUNEN
4. 6. 2010 08:37
Jako vždy
Jako vždy, nic co by chytlo za srdce, ale ani jedna část co by vypadala podivně. Nemá to velkou tlamu, není to moc vysmáté, není to moc hranaté atd. Motory teď už velmi slušné, automatat DSG a 4 x 4 taky je. Nejsem příznivcem koncernu, ale každému volovi musí být jasné, že to bude jednička. Můj ideál pro rodinu by byla Mazda 6 nafta kolem 150 koní 4x4 dvouspojka tak ve střední výbavě, jenže to jaksi nejde, ale Pašík to dokáže splnit.
Rozbalit vlákno
41
4. 6. 2010 08:49
Re: Jako vždy
Vystihl jsi to presne; Nikdo neocekava vzhledove nic moc zato technicky vsichni budou pocitat, ze by to mela byt nove latka ve tride a vsechny ostatni auta se budou podle toho hodnotit. ;-\
4. 6. 2010 10:36
Re: Jako vždy
No hlavně dvouspojka. Ono až se to vysype tak je vždycky lepší vytopit za výměnu dvouspojek než jen obyčejný jedný. A nejlepší ještě s dvouhmotovým setrvákem. To bych odhadoval tak investice na opravu za 100K. Něco takovýho bych si teda nekoupil, to radši budu kvedlovat dál klackem v podlaze a nebudu trnout hrůzou kdy si půjdu brát hypotéku na opravu vysypaný dvouspojkový převodovky.
4. 6. 2010 10:54
Re: Jako vždy
já si to taky nekoupím právě proto. A nevemu si ani 4x4, oprava min za 50klacků. Asi zůstanu u atmosféry, nové turbo je přece jen 20-30 klacků. Adaptivní podvozek? Měchy? Jste se snad zbláznili, vypadám že kradu? Mě ty opravy neplatí stát! Klimatizaci nepotřebuji, stejně každou chvíli vyteče. Vemu švihadla, nebudu přece platit každou chvíli pokaženou elektroinstalaci. Vlastně ta atmosféra má cívky co, hmm, tak to nepůjde, já nechci prodávat ledvinu a platit debilní cívky...

Zůstanu asi u MHD. Ty se sice taky občas vy..rou, ale za 10 minut jede další :-!

Nic osobního, ale prostě vykakat se může všechno. ;-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 12:28
Re: Jako vždy
Trefné... :yes: ;-)

P.S. I kolo dporučuju kupovat bez řetězu a brzd (o přehazovačce nemluvě), zbytečný možný zdroj poruch...
4. 6. 2010 13:20
Re: Jako vždy
Zbývají rohlíky, na ty se dá sáhnout...ale co když je uvnitř myš???? Tak radši domácí pekárnu.... Nepokazí se ale?...zpátky na stromy, nebo ještě líp, ani na ně ne...co kdyby :-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 13:29
Re: Jako vždy
Chtěl jsem koupit novou TV, ale při myšlence, že mi může odejít jako ta předchozí (přitom ještě bez "4x4, turba a DSG"), se radši dívám z okna..., samozřejmě opatrně... >:-[]
4. 6. 2010 14:00
Re: Jako vždy
ono s těma automaty je to ošidné. Jak říká můj soused, specializující se právě na jejich opravy - kazí se všechny. VŠECHNY. Opravoval snad už všechno, co se v ČR prodává + co se tady ani neprodáva.

Samozřejmě závisí ve velké míře jakou starostlivost jí člověk věnuje, ale je to stále jen poměrně složitý stroj, který se prostě občas vysype.

Osobně hodnotil technicky jako nejvychytanější převodovky Lexusu/Toyoty, ale těch je jak šafránu, takže žádný závěr bych z toho nedělal.
4. 6. 2010 14:10
Re: Jako vždy
tomu, že se vysypou všechny bych klidně věřil. Proto zůstanu u manuální špajsky i kdyby se dodávala jen za příplatek.
4. 6. 2010 14:32
Re: Jako vždy
vysypou se všechny typy, občas, ne všechny do jednoho, jen abychom si rozuměli ;-)
4. 6. 2010 14:37
Re: Jako vždy
Já to tak taky myslel jen jsem to blbě formuloval. ;-\
4. 6. 2010 14:52
Re: Jako vždy
já myslel, že to tak myslíš, ale chtěl jsem si být jist :yes:

jinak ono často není problém ani tak cena té opravy (jasně je to pálka, ale když potřebuješ jezdit tak co naděláš), jako spíš sehnat některé díly.
4. 6. 2010 13:59
Re: Jako vždy
Je docela něco jinýho vytopit 100K za vysypaný DSG s dvouspojkou nebo měnit spojku na normální převodovce za 6 tisíc. srovnáváš nesrovnatelný. Máte tady všichni hoši asi moc peněz takže je to pro vás pakatel, ale já nevydělávám jen na opravy auta, takže si koupím jen to u čeho mě případná oprava nezrujnuje.
4. 6. 2010 14:32
Re: Jako vždy
Ada ma plno cb televizii odlozenych v sklade. Skus si jednu vypytat :-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 14:36
Re: Jako vždy
Jeden můj známý (co má servis na TV) mi říkal, že zkazit se může i černobílá TV, navíc se na ni dnes špatně shánějí ND i na vrakáči, takže asi ani z toho nic nebude... ;-)
4. 6. 2010 13:51
Re: Jako vždy
>:D >:D >:D :yes:

Nejlepší je zůstat doma a nedělat nic, aby mě náhodou neožehlo slunce, jako dneska... >:D
4. 6. 2010 13:52
Re: Jako vždy
všechno co si tu tak hezky popsal skutečně představuje potenciální poruchu. Ovšem sehnat nový stahovače oken, turbo, váhu, opravit klimku - není takovej problém protože to má skoro každý auto. Tj. na vrakáči popř. i nový to nevyjde draho. Už ale vidím jak jdeš na vrakáč koupit DSG. Logicky čím víc techniky tím víc se toho může pos.rat čímž pádem čím míň toho do auta nacpu tím míň poruch budu řešit. Si kup auto se všema těma ***inama co si napsal a najezdi s tím 300 tisíc sem zvědavej kolik zaplatíš za opravy.
4. 6. 2010 13:53
Re: Jako vždy
Ty už si to s tím najel, že strašíš?
4. 6. 2010 14:07
Re: Jako vždy
A ty jo, že si myslíš, že to vydrží? Já najel necelý 3 kila v oktuli 1,6. Měnil jsem jednou spojku (6K), tlumiče (5K), vejfuk (6K). Brzdy a rozvoďák nepočítám. Čili náklady na provoz nula nula nic. Myslíš, že ti auto (TDI) s adaptivním podvozkem, 4x4, DSG, DPF a já nevím co všechno za * k tomu, najede za ty prachy to samý?
4. 6. 2010 14:12
Re: Jako vždy
Nevím a současně nevím proč z toho mít strach.
4. 6. 2010 14:20
Re: Jako vždy
jeden můj známej má autoservis. Stavuju se tam skoro každej den na pokec cestou z práce. Když vidím co tam leckdy spravuje a kolik to stojí, tak děkuju bohu, že jezdím v tak primitivním autě jako je stará benzínová oktávka. Já osobně s těchle elektronickejch zbytečnostní a technickejch vychytávek teda strach mám. I když na druhou stranu už tam měl mnoho Fabií 1,2 HTP s potkaným motorem. Takže ta spolehlivost můžeme bejt nízká i u jednoduchých aut :-|
4. 6. 2010 15:16
Re: Jako vždy
Tohle je právě ten "pokřivený" pohled na spolehlivost. Kolik % Fábií mělo ten potkaný motor? V servisu člověk vždycky může nabýt dojem, že auta se jen kazí a nejezdí. To je stejný jako když mi jedna osoba ze servisu tvrdila, že Octavia je lepší auto, protože se líp opravuje díky jednoduchosti než třeba Ford Focus. Nevím jak tedy on, ale já s autem chci jezdit a ne řešit jestli se matka někde v motoru dá vyměnit o 5 sekund rychleji. :-)
4. 6. 2010 15:22
Re: Jako vždy
více informací o kvalitách 1,2 HTP zde na odborných stránkách.

[odkaz]
4. 6. 2010 15:31
Re: Jako vždy
kup si frantíka, a při výměně žárovky pochopíš slogan z filmu 5.element - "Čas není důležitý" ;-)
4. 6. 2010 22:56
Re: Jako vždy
tie ziarovky sa uz netykaju iba francuzsky aut (doporucujem opel meriva, alebo fiat stilo podla uzivatelskeho manualu, ale neboj sa bez manualu je to jednoduchsie) >:-[] >:-[] >:-[]
7. 6. 2010 07:20
Re: Jako vždy
No ona stačí klidně i Fabie SDI 8-s Tam to chce buď 3x zlomenou ruku nebo rozebrat půl auta.
4. 6. 2010 14:12
Re: Jako vždy
jak jsem psal, neber si to osobně, ale prostě je poptávka, tak je taky nabídka

já bych si (kdybych na to měl >:-[] ) nové auto s automatem koupil určitě, ale chystám se na ojetinu, a tam je to už na zvážení. Jak píšu výš, soused specialista na automaty má zákazníky, kteří mají najeto 500tis, 700tis na s jedním automatem. Samozřejmě mění olej a jednou třeba za 200-300tis udělají menší generálku. Což je myslím přijatelné. Co v dnešní době ti vydrží 200tis. bez repase/generálky/výměny?

Časem se to rozšíří, ceny klesnou. V Americe má 90% aut automat, takže stejně lehce jak tady na vrakáči seženeš nějakou použitelnou převodovku, tam najdeš automat. Vždyť už i v Evropě některé motorizace jinak než s automatem ani nekoupíš.

Já ti tvůj přístup nekritizuji - prostě automat nepotřebuješ, 4x4 nepotřebuješ, ok, o pár rizik míň. Pozitivum pro tebe.

Ale prostě hodně lidí "riskne" automat a jsou spokojeni.

Jen jsem chtěl poukázat, že tvůj pohled na automaty byl trošku neobjektivní - uvedl jsi jen možná negativa. Ale oni mají i pár pozitiv ;-)
4. 6. 2010 14:25
Re: Jako vždy
Jasně beru. Nějaký pozitiva určitě mají i když u mě převládají hlavně negativa. Zajímalo by mě třeba jak se s DSG jezdí v zimě na sněhu ?! Je fakt, že pokud by automaty jezdili po čechách v takovým zastoupení jako v USA tak to s těma náhradníma dílama a nákladama na opravy taky nebude tak strašný. Máš pravdu, že si to svý zákazníky najde, což je ostatně vidět, ale já jsem trochu staromódní a i když jsem s automatem jezdil (ne teda s DSG) tak mě vůbec neuchvátil.
4. 6. 2010 14:37
Re: Jako vždy
jseš prostě konzerva >:-[]

já pár automatů okusil taky (DSG teda ještě ne) a i když jsem byl ze začátku skeptický, velice rychle mě to dostalo :yes:
4. 6. 2010 14:53
Re: Jako vždy
Asi sem, ale když já si rád sám řadím :-) Navíc nevím jak se s tím v zimě rozjedeš do kopce když nemůžeš pomalu pouštět spojku? Inu tady u nás na horách máme leckdy sněhu až po podvozek, tak je třeba řešit i takovýhle otázky :-)
4. 6. 2010 15:28
Re: Jako vždy
sice jsem to teda nezkoušel v zimě na sněhu, ale normálně jsem se s automatem vždy rozjel už když jsem pustil brzdu, i bez plynu. I do menšího kopečku.

+tyhle nový káry mají různé Hill holdery a elektroniku která s tím pomáha, takže já bych se toho nebál.
Avatar - white label
4. 6. 2010 14:13
Re: Jako vždy
Pokud někdo chodí na vrakáč pro ND, tak asi není typická rovina na debatu pod novými auty... ;-)
4. 6. 2010 14:35
Re: Jako vždy
Jo ty si určitě půjdeš do autorizovanýho servisu a řekneš "Dobrý den rozbila se mi převodovka potřebuju novou".... "Ano pane máme jednu na skladě stojí (plácnu) 80 tisíc, chete ji zabalit, máme k tomu v akci sadu klíčů zdarma?".... "Samozřejmě to je krásná cena beru". Některý díly prostě buď musíš koupit repas, na vrakáči nebo z různejch alternativních zdrojů, ale rozhodně ne origo nebo se nedoplatíš.
Avatar - white label
4. 6. 2010 14:43
Re: Jako vždy
Ano, já patřím k těm "bláznům" co si nekupují repasované ND a ani je neshání po vrakáčích, už se mi totiž párkrát potvrdilo to známé, že nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci. Možná se budeš divit, ale podobných "bláznů" je docela dost, a i díky nim na tom vrakáči můžeš občas najít relativně "použitelný" ND... ;-)
4. 6. 2010 14:58
Re: Jako vždy
Gratuluju k tak výnosný práci. Já bych si to bohužel dovolit nemohl :-(
5. 6. 2010 06:11
Re: Jako vždy
Neco je spatne... my mladi chceme znovu 90ta leta... :-)
Avatar - white label
5. 6. 2010 11:14
Re: Jako vždy
Vy mladí, buďte spíš rádi, že tu nemáte 40tá, 50tá, 60tá, 70tá, 80tá léta... ;-)
Na "západ" jsem se poprvé podíval až v 80tých letech, měl jsem nebývalé štěstí, protože se mi podařilo postupně sehnat deset potřebných razítek, kdyby jedno z nich chybělo, měl jsem smůlu...
Po návratu jsem měl oplétačky s policií jen proto, že jsem sám nepodal písemnou zprávu o průběhu pobytu a případném osobnějším kontaktu s lidmi ze "západu"...
A to už byly 80tá léta procházka růžovým sadem, proti zvěrstvu při znárodnění, kolektivizaci a politickém stíhání nepříznivců totalitního režimu...
Ani tyhle diskuse o západních produktech pro buržoazní vrstvy, by nám rozhodně neprošly...
7. 6. 2010 07:18
Re: Jako vždy
On psal ale o 90tých letech. Takových lidí co by je vrátili by určitě bylo víc. Asi by šlo hodně věcí udělat jinak a líp
Avatar - white label
7. 6. 2010 10:18
Re: Jako vždy
Vím o čem psal, určitě by šla spousta věcí udělat lépe, ale i hůř..., tak jako vždy..., ale i tak to bylo relativně úspěšné období na to, co tu bylo 40 let před tím...
I ta devadesátá léta byla jasně poznamenaná "destiletkama",
o kterých jsem psal já...
Avatar - T613
4. 6. 2010 16:28
Re: Jako vždy
trefné ;-) :yes:
4. 6. 2010 11:45
BiTDI
...ten výkon je neskutečný a překonává zatím veškerou konkurenci!
Rozbalit vlákno
26
Avatar - Dinar
4. 6. 2010 12:20
Re: BiTDI
Souhlas, ale kterýkoliv z motorů pro modernizovaný passat je špičkový, tahle paleta nemá slabinu. Plus DSG, adapt. podvozek, odvětrávaný sitzny, výborná multimedia a navi, tohle auto prostě z postu jedničky mainstreamové stř. třídy zase nemá kdo sesadit. Navíc, dotažený design, chrom je pryč a zbyl dokonalý mix. dynamických linek a perfektních detailů tvořících naprosto stylové auto. Tohle je ta nejlepší ukázka VW školy, všechno sedí. ;-) :yes:
Avatar - white label
4. 6. 2010 12:36
Re: BiTDI
Jj, "starý-dobrý" Passat se pěkně zhluboka nadechl a někomu se z toho zřejmě bude hůř dýchat, ale to už patří nejen ke zdejšímu folklóru...
2,0 BiTDI se dostává na výkonové parametry původní generace V6 3,0 TDI, což je docela mazec, který zatím nemá obdobu nejen v meinstreamu... (překonává dokonce i 23d)
Avatar - iudex
4. 6. 2010 12:49
Re: BiTDI
Ked tento motor príde na trh, skutocne bude konkurencia len oci otvárat. Z predajného hladiska je pre auto strednej triedy rozhodujúci stvorvalcový turbodízel a ked Passat ponúkne 220 (!) koní, minimálne v tejto disciplíne bude král.
4. 6. 2010 13:07
Re: BiTDI
Zase by som to nepreháňal. Koncern FIAT má 190k v biturbe dlhšie, Opel a Saab (200k) tento motor používa tiež. BMW má 23d, Mercedes 250cdi, obidva majú niečo cez 200 koní. Volvo má špecifický počet valcov, ale podobné motory ponúka tiež. Francúzi sú pozadu, lenže oni ponúkajú okrem 4-válcov aj 6-válce o čom VW stále len sníva...

Takže na sen o revolúcii zabudnite. VW proste len dobieha to čo zmeškalo pri diesloch už pred rokmi.

Ponuka benzínových motorov, je už iný level :yes:
4. 6. 2010 13:15
Re: BiTDI
nemyslím, že by VW měl někoho dobíhat. ;-)
Avatar - Dinar
4. 6. 2010 13:45
Re: BiTDI
Ten jtd biturbo jsem nějak prošvihnul, v kterém fiatu nebo alfě ho najdu?
4. 6. 2010 14:01
Re: BiTDI
V převlečeným Bravu. :-!
Avatar - Dinar
4. 6. 2010 14:16
Re: BiTDI
Aha, žů, díky za info. ;-)
4. 6. 2010 14:55
Re: BiTDI
Dinare, tohle bylo naposled! Dneska ti to ještě projde protože Wolf tam má článek o Julínce, jinak by už s tebou zatočil! ;-)
4. 6. 2010 14:24
Re: BiTDI
hohohó, trošku spomal

Saab ešte len "bude mať" 200k motor. Teda keď sa konečně nové 9-5 dostanú k zákazníkom ;-)
Doteraz ponúkal pre 9-3 1.9TTiD, čo je tiež biturbo, ale len 180k.

Francúzi sice majú 6valce, ale ich nasadenie do strednej triedy trošku viazne. C5 ho už má, 407 neviem, ale tipol by som že už ho ani nedostane a bude až pre nástupcu, Laguna ho má pre Cupé, do normálnej fakt neviem či ho konečne dali. Bol tu link na francúzske stránky, kde už bola v ponuke V6, ale tuším že len benzinová.
V každom prípade tu je cena asi vyššia a nie je to až tak priama konkurencia. Ale možno poladia svoje výborné HDI a dCI, nechajme sa prekvapiť

VW sníva o V6, ale nie kvoli tomu, že by ho nemal. A sakra dobrý. ;-)

VW má čo doháňat v technológii CR (hlučnosť napr.) Ale tento motor vyzerá fakt super a skutočně nebude mať priamu konkurenciu (20-30koní rozdiel, sorry ale to je fakt dosť na to aby tí ďalší boli priama konkurencia)
Avatar - iudex
4. 6. 2010 14:34
Re: BiTDI
Len doplním, ze Peugeot biturbodízel má uz dávnejsie (2,2 HDI 125 kW), 3,0 HDI je v Lagune a 407 len v kupé.
Otázka je tiez, ci ten nový biturbodízel v Passate nebude cenovo na úrovni V6 HDI v C5ke.
4. 6. 2010 14:58
Re: BiTDI
jasne, cena je otázna. Osobne si myslím, že nebude velmi rozdiel medzi C5 s 3.0HDI a Apoštolom 2.0BiTDI, samozrejme aj vďaka "menu" toho druhého :-)
neregistrovaný "soukon"
4. 6. 2010 16:04
Re: BiTDI
Myslím že PSA bude mít 2,2HDi taky asi 220koní takže vw nebude sám, kdo má dieselový čtyřválec se 220koněma.
4. 6. 2010 22:51
Re: BiTDI
Ja som len poukázal, že oslavné ódy nie sú na mieste. Bude to dobrý motor a vrchol ponuky u dieslov. Ale nič viac. Na zvuk som zvedavý, ale Passat bude určite dobre vytlmený, takže to bude fajn.
So Saabom máš pravdu, dávaj len slabšie naladenie.
Francúzi majú diesle veľmi dobré to je proste fakt. Že tie V6 nie sú všade nie je až taký problém, ani v Passate si ho nekúpiš len tak a pôjde o najvyššiu a (podľa mňa) najdrahšiu motorizáciu. Určite nebude tvoriť výrazný podiel predajov...

Jasne VW ako koncern používa V6 diesel, ale v Passate ho nekúpiš. Že ho majú na sklade, je ti houby platné ;)

20-30k výkonu nie je až tak dôležité ako tie Nm od spodu čo malé turbo umožní. Tam veľký rozdiel nebude. A koniec koncov podobná hodnota delí tento motor od vyššie spomínaných V6. :-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 22:59
Re: BiTDI
Nejde jen o výkon, ale ani sériový krouťák 450Nm u R4 2,0 zatím nikde nenajdeš...
4. 6. 2010 13:14
Re: BiTDI
Snad jen zvuk asi nedokáže obecně R4 dělat aspoň příjemný. Včera jsem si to u Jagu opět vyzkoušel...neporovnatelný. Jedno jestli PD nebo CR. To je prostě zákon ;-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 13:16
Re: BiTDI
Samo, o tom žádná, 4 není 6 a ani 5 není 6... ;-) :-)
4. 6. 2010 13:18
Re: BiTDI
Jsem zvědavej, co udělá BMW s plánovanými tříválci ;-)
Avatar - Dinar
4. 6. 2010 13:43
Re: BiTDI
Zázrak. >:D ;-)
Ale ne, ptal jsem se na to, nikdo z těch tříválců nadšenej není, jde čistě o účinnost, ale tvrdí, že nakonec i ten zvuk zvládnou do ticha, zvukový koncert je ale minulostí, z hlediska marketingu je tohle pro bmw největší děs, sami těžko věří tomu, že tohle zákazníci jen tak přijmou. Spoléhá se na tlak okolí, myšleno společnosti a na příchod elektriky.
4. 6. 2010 14:11
Re: BiTDI
Stačí, když to nebude vibrovat jako ženské pomůcky a bude tichý ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
5. 6. 2010 12:40
Re: BiTDI
Wl: Máš pravdu, že překoná i 23 d a 250cdi a podobné +- 200 koňové naftové 4válce. Druhá věc je, že třeba 23d už tady nějaký ten pátek je a i když se teď dostane VW na čelo, všechna čest, určitě to bude dobrá nafta (obecně ukazuje že nafta taky může jet( >:-[] ) tak si myslím, že odpověď přijde zkrátka, alespoň na vyrovnání výkonu :-)
Ale ano, až se dostane do oběhu tak VW tleskám, protože budou 1. ;-) :yes:
Avatar - white label
5. 6. 2010 21:11
Re: BiTDI
Jasně, bude snaha konkurence dotáhnout se v této dvoulitrové třídě motorů, otázka je, jak brzo to bude, ale hlavně 23d i 250CDI jsou prémiové motorizace, podstatnější pro VW bude, komu a kdy se to podaří dostat z dvoulitru v meinstreamu... ;-)
4. 6. 2010 13:17
Re: BiTDI
JJ, budou se přepisovat standarty v mainstreamu.
4. 6. 2010 15:19
Re: BiTDI
těžko :-!

maximálně v supermainstremu ;-)
Avatar - positivemind
4. 6. 2010 14:39
Re: BiTDI
To rozhodně, jen bych v tom radši viděl R5 nebo maloobjem V6 - přecejen to klepání je u těhlech motoru méně výrazné
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
4. 6. 2010 12:29
Som skeptický
Ja tým novým (turbo)motorom zatiaľ neverím. Nejde mi do hlavy, že je možné z tak malých objemov vytrieskať tak veľa výkonu bez zvýšenia poruchovosti a bez zníženia životnosti. To by sme si museli zájsť po nové materiály do laboratórií NASA. Naopak, myslím si, že tieto autá sú "spotrebný tovar" s výdržou +- 4 roky bez vyšších investícií, ale čo potom? Stále sú mi sympatickejšie sofistikované, ale spoľahlivé atmosféry (čo sa benzínov týka).
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2010 12:45
OT: Ucast na brneskem autosalonu
Na autosalonu bude jen Skoda, Hyundai a Renault/Dacia? O dalsich automobilkach jsem se jaksi nikde nedocetl. Nemate nekdo nejake blizsi info? Jinak je docela zbytecne tam chodit...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
4. 6. 2010 13:13
Re: OT: Ucast na brneskem autosalonu
No ako pozerám, tiez tu nevidím zoznam vystavovatelov a okrem uvedených troch ani ziadnu zmienku o nich: [odkaz] 8-s
Avatar - iudex
4. 6. 2010 12:46
KĽUD
Kľud, kľud. Vynovený Passat ešte nikto reálne nevidel, tak je trošku predčasné už teraz ho chváliť za "dotažený dizajn". Je síce jednoduché i pre laika odhadnúť, aká bude nová maska Passatu (viď Golf, Polo, Sharan) a je reálne, že to Passatu dosť pomôže, ale z číreho nadšenia by som ešte akcie VW nekupoval. To skôr by som nadšené očakávania smeroval k progresívnej technike, ako bude napr. biturbodízel s neuveriteľným výkonom. Zatiaľ platí, že VW v dôležitej strednej triede stále ponúka bezpohlavný nafúknutý dizajn, ako základ obstarožný dvojventil so 75 kW, priemerné jazdné vlastnosti a nijak ohurujúci interiér. Alebo jednoduchšie povedané: dnešný Passat nemá v strednej triede zďaleka také postavenie, ako má Golf o triedu nižšie.
P.S. Kľud, s Passatom (2,0 TDI Comfortline) som najazdil dosť, aby som vedel porovnať.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Dinar
4. 6. 2010 13:01
Re: KĽUD
Smůla těchhle kritických vět je, že design passatu se lidem líbí, a že i v této generaci mimo ten obstarožní osmiventil nabízí takovou paletu špičkových motorů, které se dokáže přiblížit jen velmi málo konkurentů, mondeo s fuňením přichází, insignia je teoreticky má, v praxi je vždy pomalejší a užranější, francouzi prakticky rezignovali na benzín a japonci už to pouhých vychytáváním ventilového časování nestíhají. O DSG, které je v passatu pět let ani nemluvě, a to jsme ještě nezmínili např. konstrukční dokonalost ve smyslu poměru rozměrů auta k vnitřnímu prostoru, takže to výlučné postavení passatu na evropském trhu je takové jaké je docela logicky. Teď k tomu přichází mezigenerační designový posun, ty tvary prostě sedí, a je jedno, jestli po stržení posledních polepek bude nakonec páska diod o dva cm delší, prostě má styl aniž by muselo být nutně líbivě podbízivé jako soubor oblinek a všudypřítomného motivu lístečků, například. (magda6) ;-)
4. 6. 2010 13:11
Re: KĽUD
V autobildu tvrdí opak, tohle je opravdu finální verze nového Passatu. A musím říct, že, alespoň z tohoto čelního pohledu, tu máme konečně auto střední velikosti, které nepůsobí levně, podbízivě, lacině okázale...(viz. pekáče od Fordu, nebo hůře od Mazdy)
Avatar - iudex
4. 6. 2010 13:16
Re: KĽUD
Celkom tomu verím, opakujem, iným smerom ani Passat íst nemoze, je to jednoznacne prednastavené naposledy predstavenými novými VW.
4. 6. 2010 15:19
Re: KĽUD
nepiš "pekáče od Fordu" spousty lidí (vyjma mě) by se to mohlo dotknout >:D
Avatar - white label
4. 6. 2010 13:21
Re: KĽUD
Len kľud, kľud... zatial na teba nikto neútočí... :-O >:D >:-[]
Avatar - iudex
4. 6. 2010 13:58
Re: KĽUD
Co je nestandardné v prípade, ak niekto neakceptuje akýkolvek VW za vrchol v triede (vmainstreame). ;-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 14:19
Re: KĽUD
Otázka hlavně je, jak moc citlivý je člověk na odlišný názor u konkrétního (jednoho) člověka, nikdo ti totiž nemůže bránit v tom, aby sis o čemkoli stejně nakonec myslel své... ;-)
Avatar - iudex
4. 6. 2010 14:26
Re: KĽUD
No práve o to ide, ze sú tu ludia, ktorí pri akomkolvek spochybnení dominancie VW napriec triedami reagujú ako skunk na predátora a zacnú produkovat kvantá adoracného textu na VW a osobné útoky na skeptika, ktorý sa s tvrdenou dominanciou VW az tak nestotoznuje.
Avatar - white label
4. 6. 2010 14:33
Re: KĽUD
Demagogy, nejen tu, najdeš mezi příznivci i odpůrci všech značek..., pokud jsou příliš extrémní, vidím jen dvě možnosti, buď je ignorovat, nebo si z nich prostě jen dělat pr.del... :-)
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
4. 6. 2010 16:21
Re: KĽUD
:yes: ;-)
4. 6. 2010 12:49
Porovnanie
V princípe nič proti Passatu, nevyzerá zle a verzia R36 je určite hodne dynamické zvezenie, ale.....úprimne, napr. pri AR 159 3.2 V6 JTS (prípadne nový 1,75 TBi) s paketom TI vyzerá čokoľvek od VW ako hračka pre malé deti. V každom prípade ide stále "len" o top vybavené modely strednej triedy, pri pohľade do cenníkov má človek, ktorý sa chce odlíšiť úplne iné možnosti.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Dinar
4. 6. 2010 13:04
Re: Porovnanie
Jsou různé styly, třeba ten vypadat na víc než umím, současná 159ka 3,2, nebo vypadat jako obyč. povoz a být našlápnutý, jako zmíněný R36. 159ku 3,2 sfoukne na silnici i passat s 2,0t a bude mít přitom o tři litry menší spotřebu, ale je fakt, že s TI paketem bude u toho ta 159ka vypada skvěle. ;-)
4. 6. 2010 13:51
Re: Porovnanie
nabizi se i jiny pohled, ze zatimco "vypadat skvele" ukazuje alespon na urcite esteticke hodnoty, "sfouknout nekoho na silnici" ukazuje (v dane vykonove kategorii) na pubertalni demenci, egoonanii a podnet k vraceni ridicaku
Avatar - white label
4. 6. 2010 14:10
Re: Porovnanie
Psycholog? Komu jde především o to, jak "rychle" to vypadá (neboli má působit na okolí), bývá mnohem častěji nevyrovnaná osobnost, než člověk s opačným přístupem...
Doporučuji třeba návštěvu tuningových srazů u nás...
5. 6. 2010 06:20
Re: Porovnanie
O kolik rychleji mi to pojede, kdyz dam na kufr to velke hlinikove kridlo? A kdyz vyhodim KAT, to bude tak 15 koni navic ne? :-)
Avatar - Dinar
4. 6. 2010 14:13
Re: Porovnanie
>:D >:D Tohle je opravdu těžká křeč, kingu, zkus to jinak.
Ale abys neřekl, ...tak například dynamika passatu 2,0tfsi měřena hodnotami zrychlení je lepší než dynamika šestiválcové alfy 159 3,2, a to při nižší spotřebě benzinu.
To jsou fakta, jak s nimi naložíš vzhledem k vlastnictví svého řidičského oprávnění je čistě tvá věc, ovšem s mnou napsanými řádky týkajícími se designové řeči ve smyslu vystavování či naopak skrývání potenciálu auta prostřednictvím jeho vzhledu se to nijak netýká.
4. 6. 2010 15:21
Re: Porovnanie
né že by na tom záleželo, ale já u té Alfy vidím z 0-100 nějakých 7,2 a u Passata 7,6... Jsou to ofiko zdroje, jiné čísla (pevný kilometr) jsem nenašel....
5. 6. 2010 12:26
Re: Porovnanie
Myslim, že ho nesfoukne ani náhodou, ale 3,2 je dost nevýrazný, resp. nepodařený motor GM. Žere víc než jede. Zasloužila by si rozhodně důstojnější vrchol o tom žádná!
4. 6. 2010 15:25
Re: Porovnanie
Vznikajú tu úplne zbytočné hádky. Dizajn je vecou vkusu a ak mám hovoriť za seba, AR 159 je pre mňa rozhodne krajší model ako Passat a neriešim rozdiel v šprinte na 100, alebo maximálku (nie je na diaľnici max 130km/h?). V6, 3,2 JTS žerie ako sviňa, to je fakt, ale pre nasledovníka 159 (myslím, že sa má volať Gullia) sa pripravuje štvorvalcová bez mála 300 koňová turbo verzia. V prípade moderných motorov trošku AR zaspalo, ale spomínaný 1,7TBi a 2,0 JTDm sú špičkové motory, o multiair 1,4 ani nehovorím. Skôr sa bojím ich životnosti. Z módy maloobjemových turbobenzínov možno čoskoro nepríjemne vytriezveme. Navyše, ich hospodárnosť má od tabuľkových parametrov veľmi ďaleko. Firemná Octavia s 1,4 TSI 90kw sa ešte pod 8 litrov nedostala.
4. 6. 2010 13:32
1,2 tsi
Tak jsem zvědav, jestli škodovka zkusí tento motor i do Superbu. Nic proti tomu, určitě jede líp než atmo 1,6, ale stejně si na tak malý objem ve střední třídě ještě nemůžu zvyknout.

Jinak k Passatu, je to škoda, že tak dominuje. Za sebe bych si přál, aby měl vyrovnanější soupeře. ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
4. 6. 2010 13:36
Re: 1,2 tsi
"Problém" je v tom, že nakonec stejně rozhodne to, co si "kupujeme" a ne to, co si jen "přejeme"... ;-)
4. 6. 2010 14:49
Re: 1,2 tsi
Ať je Pašík jakej chce (a osobně se mi ani nijak nelíbí), tak má své výhody.
Jedinej, kdo mu může se***vat je mondeo, ale to má zase podstatné ergonomické masařky a slabou paletu motorů, které to výborné auto dokážou zabít (viz třeba ovládání el. oken pod/za madlem dveří), benzínové motory...
4. 6. 2010 14:47
1,2 tsi
Přemýšlím kam bych tě zařadil. Podle tvých příspěvků mám 2 varianty. Buď pubertální student nějakého "prestižního" učňáku, který jezdí shnilým favoritem a opájí se technickými libůstkami a výdobytky techniky alespoň virtuálně nebo znuděný milionářský pseudopodnikatel s autem za 2 mega, který nějakým nedopatřením (rozhodně ne díky inteligenci) přišel k penězům a je mu šuma fuk kolik co stojí. Hlavně, že má to nejlepší. Nejsem si ale fakt jistej, která odpověď je správná.
Rozbalit vlákno
16
4. 6. 2010 14:50
Re: 1,2 tsi
Zkus nějakou z univerzálních odpovědí, jako např. "Cé je správně", případně "Vrahem je zahradník". :-!
4. 6. 2010 15:01
Re: 1,2 tsi
takže nejseš znuděný milionářský pseudopodnikatel s autem za 2 mega? ;-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 15:03
Re: 1,2 tsi
Ne ne, to jsem já... >:-[]
4. 6. 2010 15:16
Re: 1,2 tsi
sorry, furt si vás dva pletu >:-[] :yes:
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
4. 6. 2010 16:24
Re: 1,2 tsi
>:D
Avatar - white label
4. 6. 2010 15:01
Re: 1,2 tsi
Možná tě to překvapí, ale tahle tvá "inteligentní úvaha" vypovídá mnohem víc o tvé osobnosti a tvém myšlení, než cokoli konkrétního o mé osobě, čož nevylučuje fakt, že jsi mě vlastně taky docela pobavil... ;-) >:-[]
Vsadil bych se, že podle tebe jsou všichni lidi, co mají něčeho víc než ty, buď lháři, nebo podvodníci... :*)
4. 6. 2010 15:03
Re: 1,2 tsi
Jó, jasně že seš podvodník a beztak ještě volíš ODS. >:-[]
Avatar - white label
4. 6. 2010 15:05
Re: 1,2 tsi
To je pravda, zásadně volím menší podvodníky, než je KSČM a ČSSD... :-)
4. 6. 2010 15:13
Re: 1,2 tsi
podle těch tvejch příspěvků, ze kterejch čiší to, že nějaký peníze na opravy tě vlastně nezajímají a jestli je to 100 tis nebo míň neřešíš. Děláš si tu pr.del s černobílou televizí, která je absolutně of topic, ale mě nabádáš k tomu, že diskuze o nákupu dílů na vrakáči nepatří do diskuze o novým autě. Ačkoliv to tam patří rozhodně víc než tvoje pubertální příspěvky o černobílý televizi. Tak co si o tobě mám myslet? Když vezmu např. "kuko" dobrý jinej názor napíšeme si každej co si myslíme (od toho je diskuze), ale jeden z druhýho si neděláme přiblblý posměšky a má to nějakou úroveň. Tvoje nevěcný příspěvky, kterýma jen útočí na lidi s jiným názorem než máš sám si strč za klobouk. Takovýhle samolibý blbečky hrozně zbožňuju.
4. 6. 2010 15:18
Re: 1,2 tsi
ale no tak pánové, to jste družstevníci!!! ;-)
4. 6. 2010 15:32
Re: 1,2 tsi
to neděláš dobře s těma sirkama ;-)
4. 6. 2010 15:34
Re: 1,2 tsi
Klid Rycardo, tradiční lehkost, elegance a styl psaní kolegy Labela je to poslední co by si mohl dovolit tu kdokoli napadat. Evidentně nemáš nyní naladěný ten správný kanál. Trochu to zbrzdi. Trochu hodně...
4. 6. 2010 16:10
Re: 1,2 tsi
Hm, ale že jsi to "sfouknul" s nadhledem. Očividně těžkej mindrák... >:D >:D
Avatar - white label
4. 6. 2010 22:47
Re: 1,2 tsi
Nikdo tě nenutí, abys tu dál prováděl duševní "striptýz"..., tvá poslední věta je logicky tvoje vizitka, stejně jako všechno co tu napíšeš...
Pokoušet se tu někoho anonymně urazit (místo síly vlastního argumentu) je projevem vlastní slabosti a nemohoucnosti a jen to potvrzuje předpoklad, který jsem vyjádřil v závěru mé předchozí reakce na tebe...
7. 6. 2010 07:13
Re: 1,2 tsi
white label a jeho koaliční vlezdořiťové. Provádějte tady tu svoji diskuzní onanii dál. Pokud Vám přijde normální vést diskuzi tak, že napadáte a bezdůvodně zesměšňujete příspěvky ostatních, a navíc to označujete jako "tradiční lehkost a elegantní styl psaní", čiňte tak už beze mě. Respektive si najděte nějakého jiného zamindrákovaného anonyma, kterého utvrdíte v jeho slabosti a nemohoucnosti. Já jsem se pod tíhou vašich "tradičně elegantních příspěvků" naprosto psychicky rozsypal a jdu se asi zastřelit. Ale nejdřív si musím dojít koupit nový auto s adaptivním podvozkem, DSG, ESP, XDS, DPF,3 lambda sondama a 4 EGR ventilama, abych byl aspoň trochu in jako vy. V tomhle verglu co jezdím je hanba jet i do kauflandu.
4. 6. 2010 15:30
KOUZLO ODCHODU
Odchází ten, který si (nejen zásluhou policie) získal na silnici zcela oprávněný respekt. Odchází proto, abys měl čas vydechnout. Tak někdy kolem poloviny srpna na sobě začni makat, trénuj především voči, hmat, čich a sluch. Vše budeš na podzim potřebovat ve vrchovaté míře. Tak vydrž, čekání můžeš krátit návštěvou konkurenčních salonů, abys pak ten zářijový VWukces moh´ náležitě ocenit.

Popravdě, Passat se nevyrábí pro hošíky, co to zatím pořádně neumí udělat ani sami sobě... Passat je stroj pro chytré lidi, pro lidi, kteří mají přesně to, co chtějí mít, pro lidi, jejichž společenský status, rozhled a postavení tvoří jádro společnosti, pro lidi, kteří stojí pevně nohama na zemi, a jejichž hlava tiká v taktu dobře odladěného šestiválce od VW.

BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
15
4. 6. 2010 16:13
Re: KOUZLO ODCHODU
Pro nějaký lidi spíš ... trénuj srdce ať to s tebou (opět) nešlehne.... Ať tak nebo tak. Už se těšim na ty diskuzní myšlenkový pochody.
4. 6. 2010 20:35
Re: KOUZLO ODCHODU
Hele, nic ve zlém.. ale s těma chytrýma lidma, bych přibrzdil..Bohužel dost často potkávám v pašíkách mladé "smrady", kteří si auto pujčili od tatínka a inteligenci na silnicích rozhodně neukazují. Bohužel většinou ukazují pouze machrování. Takže na ty společenský statusy taky zapomeň a zůstaň trochu při zemi a ukaž "reálnou tvář".

O tom, že je pašík pracant a vydařené auto, se s tebou hádat nebudu. Design nehodnotím. ;-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 22:55
Re: KOUZLO ODCHODU
Neber si to nějak osobně, ale všechny aktivní, co berou GTIho příspěvky úplně doslova, nebo absolutně (a není jich tu zrovna málo), čeká "smysluplný" boj s větrnými mlýny... a čím dřív na to přijdou tím lépe pro ně... ;-)
4. 6. 2010 22:59
Re: KOUZLO ODCHODU
Já to vím, to se neboj.. ;-)

Jen tohle mě trochu praštilo do očí, že sem na to prostě zareagoval.. dyť od toho je diskuze...
Avatar - white label
4. 6. 2010 23:01
Re: KOUZLO ODCHODU
Já jsem taky "neřekl", že od toho diskuse není... :-)
4. 6. 2010 22:57
Re: KOUZLO ODCHODU
O nesporných kvalitách passatu jsem si přečetl tady [odkaz] slýchal jsem od některých majitelů že to není zas taková hitparáda, dokonce jsem jednomu z příznivců koncernu passat poradil místo superba. Doufám že to bude auto ze středy nerad bych aby mně zabil.
4. 6. 2010 23:00
Re: KOUZLO ODCHODU
Ber to takhle.. S_e_r_e se jako každé jiné auto, ale má jméno a to jméno ho bude prodávat ať je to jak chce ;-)
Avatar - white label
4. 6. 2010 23:04
Re: KOUZLO ODCHODU
To máš svým způsobem taky pravdu, ale ani to jméno (v takovém případě) samo nikomu z nebe nespadne... ;-)
4. 6. 2010 23:09
Re: KOUZLO ODCHODU
To máš pravdu. To jméno si musí udělat. Ale pak zůstává ještě více rozum stát nad přečtením recenze, na kterou kolega Petrko upozornil ;-)

To co sem se dočetl.. VW by se mělo stydět, pokud si chce hrát na takovou premiovou značku a tohle by se nemělo stávat ;-)
4. 6. 2010 23:12
Re: KOUZLO ODCHODU
Hele chybu udělá každý mně jen překvapilo že si ten člověk koupil tentýž model a znovu se spálil. Nejsem fanda VW ale měl jsem o této značce lepší mínění.
Avatar - white label
4. 6. 2010 23:59
Re: KOUZLO ODCHODU
VW není prémiová značka a Passat (ani CC) není prémiový produkt.
Recenzi dobře (a dlouho) znám. Může to být celé pravda, ale taky nemusí, věříš všemu co je napsané (nejen) na netu, já osobně ne... Navíc kdo normální by udělal stejnou (hlavně tak velkou) chybu dvakrát?
5. 6. 2010 00:33
Re: KOUZLO ODCHODU
Jo na netu se nedá věřit ničemu, to máš pravdu..

a odpověď na otázku..POkud člověk vždy měl vůz od třeba zrovna VW a nikdy ho nezklamal a měl se značkou jen kladné zkušenosti, tak se určitě najde spousta lidí, kteří by ho vzali znovu i přes jeden "neúspěch". A kdo je normální a nenormální.. to posuzovat nehodlam ;-)
Avatar - white label
5. 6. 2010 01:22
Re: KOUZLO ODCHODU
To ale zřejmě není případ této recenze, aspoň tam nevidím zmínku o tom, že by měl před tím nějaké kladné početné-dlouhodbější zkušenosti s produkty VW, navíc píše, že si tak drahé auto koupil poprvé v životě.
Ptal jsem se jen "...kdo normální...", takže tomu zbytečnému rozvádění, že někdo (tím pádem) musí být "nenormální" moc nerozumím... ;-)
4. 6. 2010 23:10
Re: KOUZLO ODCHODU
Já to tak beru nelítám po tomhle světě 13 let a nepřijel jsem na koloběžce, ale když něco napíše GTI tak mám slyšiny když to čtu jako by v pozadí hrála tichá velebná hudba něco jako Óda na radost. ;-)
Avatar - white label
5. 6. 2010 00:02
Re: KOUZLO ODCHODU
...ale hlavně, že se mu vždycky na tu jeho "profláklou hudbu" dost lidí znovu a znovu chytne..., to je přece taky "umění"... ;-)
Avatar - Ronault.
4. 6. 2010 15:41
SHRNOVAČKA
Neřiď se postoji diskuzních kolotočů a kotočařů a zapni turbo mezi ušima. Však dnes už má turba i biturbo každý tvůj vysněný vůz od koncernu, který již brzo bude vwládnout automobilovému světu.

Nepatříš snad k těm diskuzním neználkům, kteří čekají že příští Apoštol tvých snad propadákem roku. Již dnes každý ví, že i za rok, za dva, ale taky za dvacet let, bude Passat vůdcem třídy, tím kdo nastavuje etalon a nedostižný cíl všech.

Co máš udělat snad už víš? Jdi do banky, požádej o zrušení vkladní knížky, rozpárek matraci a vydej se k nejbližšímu prodejci VW. Nezapomeň se dát do gala. Žádný dvoubarevný oblek na sebe neber, nejsi přece antoušek jdoucí si pro C5. Takže pořádný padnoucí oblek od Armaniho, na nohy parádní kopyta, ať prodejce ví, že na to umíš v táhlém dlouhém pořádně šlápnout a na ruku pořádný orloj. Samozřejmě třídenní strniště budiž ti ozdobou, jsi přece ten správný eurodrzek.

Takhle připraven dojdi, dej si kafíčko a objednej si už dneska nového Apoštola. Ihned uklidni prodejce, který ti bude argumetnovat, že žádného nového Apoštola nemají, že víš, že do roka je tady a bude mít vše, to mi věř, vše na co si vzpomeneš. Takže ať už zvolíš benzín nebo diesel, máš špičku ve své třídě a opakovaně nejlepší motor roku. Budeš chtít DSG? Budeš ho mít. Chceš 4x4, dřevo, hliník, karbon nebo kevlar...? Neboj si říct o cokoliv.

Na závěr k odhadované ceně nech drobné dýško, těch 10% pro prodejce. Teď ti už nezbývá nic jiného, než doma v teple čekat na to nejlepší, co sis kdy v životě mohl koupit. Čím déle čekáš, tím lepší auto dostaneš. A že sis mohl koupit jiné auto? Mohl, ale každý kilometr jízdy by sis vyčítal, že sis nekoupi Apoštola tvých snů.

Již dnes BRAVWO PORSCHE-VOLKSWAGEN.,

P.S.: Všem i vwšem přeji hezký vweekend :-)
Rozbalit vlákno
8
4. 6. 2010 15:47
Re: SHRNOVAČKA
opatrně - Už vidím Kalouska jak místo hazardu a heren ruší prodejny Apoštolů - to když zjistí, že obyvatelstvo nepracuje a jen zevluje v dlouhých řadách a s transparenty - Vítej nám Apoštole - před prodejnami koncernu. Obzvláště v okamžiku, kdy lidé začnou páchat hromadné sebevraždy, při zjištění, že koupili jiný vůz či na vysněného nemají a tak se raději, zjistíce, že nepatří do té správné kasty, rozhodnou dobrovolně ukončit svou pozemskou existenci a budou doufat, že je v RaJi nečeká několik desítek pannen, ale jeden jediný vysněný Apoštol.....
4. 6. 2010 15:50
Re: SHRNOVAČKA
bude tam 12 Apoštolů, a každý s jiným motorem ;-)
4. 6. 2010 15:49
Re: SHRNOVAČKA
tak teď fakt nevím, jestli si to psal ty-Ronaulte, nebo se dottore nahackoval do Ronaultova nicku

bravwo >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Ronault.
4. 6. 2010 16:17
Re: SHRNOVAČKA
Přiznám se, že od rána jsem tady vyhlížel ta správná a jediná pravdivá slova, bohužel marně. Objevila se ve chvíli, kdy jsem měl již polovinu sepsanou, navíc mne svou krátkostí vůbec neuspokojila, tak jsem pokračoval dál a chtěl ukázat, že žák předčil učitele >:-[] ;-)
Avatar - iudex
4. 6. 2010 15:57
Re: SHRNOVAČKA
Ty nám tu zrejes ako správny Camembert. Je vidiet, ze na sebe makás, studujes, skrátka si na tej najlepsej ceste stat sa tým správnym eurodrzkom, ktorý s lezérne polozeným laktom v otvorenom okne Tvojho Apostola bude blahosklonne ignorovat plebs, ktorý nie je hodný hladiet Tvojmu tátosovi ani do výfuku.
P.S. Na promócie si zelás jedného Apostola? ;-)
Avatar - Ronault.
4. 6. 2010 16:16
Re: SHRNOVAČKA
Zraju, zraju... ráno jsem se probudil s slovem Volkswagen na rtech ;-)
Avatar - Katikakus
4. 6. 2010 16:14
Re: SHRNOVAČKA
Tak ted jsi me dostal. Az po kukove upozorneni nize jsem prisel na to, ze to nepsal tripismenkovy. >:D :yes:
4. 6. 2010 16:26
Re: SHRNOVAČKA
>:D :yes: sám jsem z Apoštola taky úplně naměkko ;-)
5. 6. 2010 08:11
ryccardo
k tvojej dileme o "hypoteke na vysypanu dvojspojku" a pripadnemu zhananiu dielov na vrakovisku len tolko:
Nie je tak davno ked cena vybaveneho passatu bez problemov atakovala 30k €(neviem ake ceny su teraz), takze je predpoklad, ze ak si niekto (firma, alebo sukromna osoba) moze dovolit polozit na stol, alebo inym sposob prefinancovat tuto kupnu cenu, nie je nuteny brat si "hypoteku" na rozpadnuty diel.

Ak si tento voz kupujes za posledne (nieco si zdedil a k tomu si este rozbil prasiatko), tak si magor, lebo naklady na vlastnictvo, t.j. pravidelny servis, pneu, samotne poistenie su vyrazne vyssie sumy ako pri vozidlach mensich/lacnejsich. Tak nejako treba ratat s tym, ze pri veciach, ktore su technicky zlozitejsie a sofistikovanejsie (mnozstvo elektroniky a zlozitejsia mechanika) je vzdy vacsia sanca na poruchu.....

Ak kupujes jazdenku plati to co je uvedene vyssie, t.j. je nutne pocitat aj extra vylohy na pripadne zavady a opotrebovanie
Rozbalit vlákno
0