Ekonomika
vrkuboy
0
To je úplně radost nakupovat 😄 Za ty prachy je to velmi dobré auto a mě osobně se líbí daleko víc než Ceed. Pro lidi co se obejdou bez věcí které já osobně vnímám už jako standard v nižší střední třídě (el. zrcátka, dálkový centrál, manuální klima) je to jasná volba. :yes: Já bych šel do vyšší výbavy, ale to už se dostáváme na cenovou úroveň jiných, dle mého názoru lepších vozů. Ale to je fuk hlavně že jdou ceny dolů :yes:
Tak tomu říkám doslova klesnout na dno. Otázkou zůstává, je-li to dno cenové, nebo dno morální. Nakupující dle vzorce "Co nejvíce auta za nejméně peněz." budou hýkat nadšením, já jen kroutím nechápavě hlavou.
proc? trend je jasny a zretelny u vsech automobilek jiz pres dva roky, proste zne jim skoncily a je nutne nastavit cenu na uroven nabidky a poptavky protoze jinak to muzou zavrit, automobilek je zbytecne moc a tohle je nasledek, jen tak dal... nikomu neni braneno kupovat za dvojnasobek premiove znacky a zit s pocitem ze ho mozna neosulili na kvalite dilu, ostatni si radi a v klidu koupi za polovinu takovouhle rozpoctovku a nemaji problem, spolehlivost i bezpecnost se s cenou nesnizuje a tak to ma bejt...
kazdy minie svoje peniaze tak ako to povazuje z vhodne. Si predstav,ze existuju aj taky, ktori neriesia techniku, kvalitu plastou a auto je pre nich iba "nastroj" na dopravu z bodu a do bodu b.
PS: znamy kupil na zaciatku minuleho roka golfa V za cca 11.000€ (tiez skladovku) a nikto neonanoval na tym, ze je to pokles predajcu/importera/automobilky na dno a neratal vzorec "Co nejvíce auta za nejméně peněz". Mimochodom v tej dobe dostal na rovnako vybaveny hyundai a kiu ponuku, ktora bola vyssia.
PS: znamy kupil na zaciatku minuleho roka golfa V za cca 11.000€ (tiez skladovku) a nikto neonanoval na tym, ze je to pokles predajcu/importera/automobilky na dno a neratal vzorec "Co nejvíce auta za nejméně peněz". Mimochodom v tej dobe dostal na rovnako vybaveny hyundai a kiu ponuku, ktora bola vyssia.
Můžeš kroutit hlavou jak chceš, ale to tvoje heslo " Co nejvíce auta za nejméně peněz" se Škodovce docela vyplatilo a na západ od nás nadále vyplácí. Vždyť i ten prémiový Superb s 1.4 TSI se prodává o 60 000,- Kč levněji než lowend Renault Laguna.
vyjádřit svůj přihlouplý názor ke každému článku?
Cena je sice excelentní, to už ale neplatí o samotném autě. Už jste někdy viděli, aby se nové auto reklamovalo u prodejce kvůli korozi? Ano, to je případ a problém i30.
reklamace jsou u každé značky, a nedal bych ruku do ohně že třeba, řekněme Škoda nemá žádné problémy s korozí 😉
momentálně v rodině probíhá zajímavá reklamace, sám jsem zvědavý jak to dopadne. Tchán koupil před cca 3měsíci Kugu. A teče mu do ní. Někde asi pod sloupkem řízení. Minulý týden ji předal k reklamaci. Prý už utěsnili něco kolem okna, ale voda furt teče. Servis řekl, že neví, a že se budou hrát dál. Tchán je dobrák od kosti, tak souhlasil, ale tchýně už začíná být v ráži. Jak říkám, uvidíme jak to dopadne >😁
momentálně v rodině probíhá zajímavá reklamace, sám jsem zvědavý jak to dopadne. Tchán koupil před cca 3měsíci Kugu. A teče mu do ní. Někde asi pod sloupkem řízení. Minulý týden ji předal k reklamaci. Prý už utěsnili něco kolem okna, ale voda furt teče. Servis řekl, že neví, a že se budou hrát dál. Tchán je dobrák od kosti, tak souhlasil, ale tchýně už začíná být v ráži. Jak říkám, uvidíme jak to dopadne >😁
Problém stojí jinak. i30 reznou na určitém místě prakticky všechny. Jejich záchrana je jen ta, že to nejde až tak jednoduše vidět. 😉
tak nebud tak hrozne tajemnej a rekni kde reznou a posli fotku at to nejni jen placani na foru
Nemám ítřicítku, fotka tedy nebude.
ja ano..jeden kus fiat fiorino /korozia na jednom mieste po 6 mesiacoch a dalsich miestach p 15 mesiacoch/ a druhy kus octavia II po fl /po 6 mesiacoch "posiate" tehlovo cervenymi bodkami 5. dvere /kryt kufru/
Něco k tématu článku (tedy Hyundaii) by nebylo? :-!
Tak jelikoz je to reakce na tvuj prispevek, tak to k tematu (tveho prispevku) je. Tak uz se neupejpej a dej sem nejaky spolehlivy odkaz, abychom si vsichni precetli, jak ti korejci reznou.
Ty to musíš vědět nejlíp, co se věčně řeší v Hyundai/Kia klubu. 😉
O Hyundai klubu nic nevim, neznam ani jejich stranky, takze opravdu netusim, co se tam resi. Nebud srab a hod sem ten odkaz. 😉
Pokud tě to zajímá, hledej. Já ti to ulehčovat nebudu.
Ostatně, kdybych to sem napsal, dočkám se jen toho, že budu označen jako "neobjektivní". 😉
Ostatně, kdybych to sem napsal, dočkám se jen toho, že budu označen jako "neobjektivní". 😉
Takže raději budeš označen za diskuzního plácala, který plácá nesmysly aniž by si je byl schopen obhájit? To se ti tedy divím. Ty musíš tu i30 jo milovat, když ji obhajuješ až zatajováním důležitých informací :yes:
Slibuju, ze te neoznacim jako neobjektivniho, hod odkaz.
Český Hyundai klub má stránky [odkaz]
Na korozi si celkem nikdo z majitelů i30 nestěžuje, kromě toho případu s tečkami od asfaltu, který zmiňuje níže Patrik.
A ještě je tam odkaz na článek v Autorevue, pod nímž v diskusi jeden člověk píše, že mu někdo říkal, že rezne plech pod rezervou.
Ovšem vzhledem k tomu, že nikdo z majitelů to jako problém neřeší, tak to nejspíš bude fáma.
Na korozi si celkem nikdo z majitelů i30 nestěžuje, kromě toho případu s tečkami od asfaltu, který zmiňuje níže Patrik.
A ještě je tam odkaz na článek v Autorevue, pod nímž v diskusi jeden člověk píše, že mu někdo říkal, že rezne plech pod rezervou.
Ovšem vzhledem k tomu, že nikdo z majitelů to jako problém neřeší, tak to nejspíš bude fáma.
Ale ty to vwíš taky, tak nám to prozraď a nedělej Zagorku. 😐 Já jsem z té nevwědomosti nervozní jak prvnička u stohu.
Pozor, první ze zdejších koncernových náhončích nám zase hází svá moudra aniž by sem hodil jakýkoliv důkaz!
Opravdu je mi zle z těchto pár blbečků, kteří se tady snaží nutit druhým tu svou "zaručenou" pravdu a špinit vše, co není z VW ... :no:
Opravdu je mi zle z těchto pár blbečků, kteří se tady snaží nutit druhým tu svou "zaručenou" pravdu a špinit vše, co není z VW ... :no:
No, máte tu debatu už trochu nepřehlednou, dám to sem. Zeptal jsem se strejdy Gugla. Našel jedinou debatu o korozi i30, kde hoši v garáži vysvětluji jinému hochovi, že ty divné červené tečky nejsou rez ale kousky asfaltu, které se dají vypucovat: [odkaz] Další zmínka je na anglickém četu, kde dýchači a leštiči mluví o svých autech, a tam mezi chválou jeden hoch upozorňuje na občasnou korozi litých kol, která mu ale v záruce bez problémů vyměnili: [odkaz] . Takže kolega asi jen tak povídá, aby ubil páteční nudu, nebo někdo někde narazil na kus odfláknutý schválně některým ze stávkujících machrů. Stát se to bohužel může, lidi nejsou andělé.
Patriku, diky, ze sis dal tu praci.
Kazdemu, kdo jossalita zna bylo od zacatku jasne, ze je to jenom dalsi z jeho nepovedenych "zertu", proto jsme se ho s Ronaultem snazili dokopat ke konkretnimu odkazu na informaci, z ktere cerpal. Pak uz to byly jenom vytacky a krouceni se.
Kazdemu, kdo jossalita zna bylo od zacatku jasne, ze je to jenom dalsi z jeho nepovedenych "zertu", proto jsme se ho s Ronaultem snazili dokopat ke konkretnimu odkazu na informaci, z ktere cerpal. Pak uz to byly jenom vytacky a krouceni se.
Rádo se stalo 😄 Byl jsem zvědavý, jak je to opravdu - Hyundaie pokud vím nemají rez jako problém už někdy od poloviny 90.let, kdyby někdo psa chtěl bíti, našel by s trochou snahy lepší hole.
Přidáno: Tohle by mohla být daleko zábavnější zpráva: Hyundai v říjnu v Paříži odtajní malé kupé Veloster, které plusmínus nahradí odešlé Coupé/Tiburon. Lidi z Hyundaie slibují, že bude designově ještě oprsklejší než koncept. Základní motor má být 1.6 GDI (140 hp) a jeho turboverze (200 hp). V Evropě má jít na trh začátkem příštího roku. Odkaz: [odkaz] Tohle auto na hraní pro americké školáky by možná mohlo být první zábavný Hyundai v Evropě v teniskách (SUV nechme stranou). Neříkám horký hač, na to je ještě pořád brzy, ale příjemný společník ano.
Přidáno: Tohle by mohla být daleko zábavnější zpráva: Hyundai v říjnu v Paříži odtajní malé kupé Veloster, které plusmínus nahradí odešlé Coupé/Tiburon. Lidi z Hyundaie slibují, že bude designově ještě oprsklejší než koncept. Základní motor má být 1.6 GDI (140 hp) a jeho turboverze (200 hp). V Evropě má jít na trh začátkem příštího roku. Odkaz: [odkaz] Tohle auto na hraní pro americké školáky by možná mohlo být první zábavný Hyundai v Evropě v teniskách (SUV nechme stranou). Neříkám horký hač, na to je ještě pořád brzy, ale příjemný společník ano.