Extravagantní Nissan Cube nakonec přichází na český trh. Pohání jej motor 1,6 o výkonu 81 kW a za cenu 454.990,- Kč nabízí jediné, bohatě vybavené provedení.
Diesej tu az tak nevadi. Individualista nechce TDI, lebo to ma kazdy kravatak a JardaFerda a naviac je to relativne male auto, ktore diesel az tak nepotrebuje - je to skor auto do velkomesta. Pochybujem, ze si to niekto kupi na dedinu.
Neviem ale kolko je takych, co chcu byt individualni aj za cenu tragicky skaredeho dizajnu. Snad aspon v J to ide na dracku
Člověk aby se bál napsat, že se mu to nelíbí. No, nelíbí. Připadá mi to, jako auto pro ty, co se bojí si nechat střelit do bradavek a frňáku kroužky na klíče, tak si koupili tohle. Ale třeba zmrzlinář s tím udělá terno.
pro zmrzlináře za půl melounu? to by byl kopeček za 49...
spíš pojízdný zverimex
vždycky jsem žil v představě, že automobil je funkční, užitkový předmět a takový by měl mít design. tohle je křečovité a originální za každou cenu asi tak, jako kulatá krabice na boty. to už víc parády nadělám s traktorem. john deere, fendt, ferguson, international harvester... takový pěkný jména ;-)
Je to hnusné. Bez debaty. Ale jasné je aj to, že je také zámerne. Otázka je, či práve vzhľad priláka v našich končinách dostatok zákazníkov.
To hlavné - veľký priestor na malom pôdoryse, ostáva v úzadí, a absenciu dieslového motora tiež nemožno vyzdvihnúť. Cena, napriek výbave, by mohla byť aj nižšia, za individualitu sa platí, ale nie ešte v srdci Európy.
Kdyz tyhle dva modely porovnam, neni ta cena vubec premrstena. Soul za tyhle penize dostanete s o trosku silnejsim motorem, ale napr. bez navigace.
Designove jsou si taky hodne podobni, takze 450 000 je cena naprosto adekvatni.
Tohle autí se snad ani nemůže nelíbit. Je to stylovka, je to designovka, je to paráda. Sedan z toho udělat nepůjde, kabrio taky ne, tak se nemusíme bát, že to pozdějc zmršej (viď Polo sedane).
Má to look, má to prostor (pro lidi), je to tak krásně....hranatý. Ten strop je geniální.
Jo a .... kufr v tomhle nehledej.
Co je to za humus ?! Vždyť to vypadá jako invalidní vozík zkřížený s kontejnerem na plasty !!?? Proč radši v Nissanu neudělají nějaké auto !!! A že je to originální a extravagantní neznamená že je to hezký. Až budu chtít být extravagantní tak si radši koupím nákupní vozík a budu se v něm vozit po městě ... a ještě ušetřím :-(
Nissan Cube a Honda Element jsou dvě auta s podobným designem - takové krychličky. V USA (v Japonsku asi také, ale to nevím jistě)už se prodávají řadu let a jsou tam poměrně úspěšné. Proto ho Nissan vyrábí, abych odpověděl na tvou otázku. Když se to někde pěkně chytlo, není daleko k myšlence zkusit to i v jiné části světa pro případ, že by se úspěch dostavil i tam. Bylo by škoda promarněné příležitosti, ne? :-)
No, tak tohle je nářez. Pro mne je to všechno, jenom ne... auto. Popravdě si umím představit jen to, že vedení automobilky sedí a před nima je pod plachtou jeden kubikula. Pak se ta plachta strhne a... vidím to jak ve filmu - třicet japončíků se řehtá na celý kolo, plácaj se do stehen a nikdo je nemůže půl hodiny zastavit. Pak se každej zrube po litru saké a na závěr se vrávorající generální ředitel dopotácí k pultíku a zablekotá - doblý doblý, tlochu jiný ale doblý.
P.S. Poté ovšem, co jsem tu jednou shlédl Subaru Stella jsem schopnej se ve světě aut nedivit už vůbec ničemu.
Je to vyslanec z jinýho světa. Sedni si, polož si před sebe kámen, dívej se něj a až ho uvidíš růst, tak trochu pochopíš i tohle auto. Tohle je Japonsko. :-)
Tohle není nic jiného, než japonský "zázrak" stylu Kei.
Sice je kapku poevropštěno (lepší motor), ale ten základ tam je. V Japonsku takových krabiček jezdí mraky a mraky. Prakticky každé třetí auto. A je to jedna z prvních věcí, čeho si člověk všimne, když tam přijede - že tam jezdí malé a hranaté auta.
tak tohle přátelé, tohle, resp. tu cenovku beru jako ne zrovna povedenej pokus o vtip. Nissan kdysi platil za sice nenápadnou, ale velice solidní japonskou značku. Dnes se vnímání Nissanu zmrsklo na terénní a SUV vozy + dva sporťáky. Fenomenální GT-R a vynikající 370 ZX. S trochou nadsázky lze pochválit i veškeré Infiniti. Zato tahle ohavná krabice, primárně navržená pro zacpaná centra japonských měst mi přijde tady v Evropě jako omyl... :-!
Nooooo, good luck Nissan ! Ale vypadá to líp jak ten paskvil Džouk. Tohle neni zas tak zlý, jen je zvláštní že z jednoho boku je jinej než z druhýho. Prostě se líbí nebo ne. Mě ale jo. A odpor vzduchu má asi jako Scanie, nebo ne ? >:D
Murano, qashai (či jak se to píše), juke a teď tohle.. V dobách celkem konzervatichních almer a primer málem skončili v propadlišti dějin. Teď tvoří tohle a já jim fandím :yes:
Vozidlu nelze upřít osobitost... a vzhledem k jeho nadmíru nezvyklým tvarům (myšleno pro Evropu) bych si s ním velice přál nějakou dobu jezdit. Člověk (zejména mužského pohlaví) v něm sice vypadá všelijak, ale v bílé barvě je neskutečně zajímavý.
Zkrátka typický příklad vozidla, které je natolik, ale natolik ošklivé, až jsou do něj lidé schopní se zamilovat. A vůbec se jim nedivím :-)
Stačí mít určitou sumu peněz a odvahu být jiný :yes:
tak tohle přátelé, tohle, resp. tu cenovku beru jako ne zrovna povedenej pokus o vtip. Nissan kdysi platil za sice nenápadnou, ale velice solidní japonskou značku. Dnes se vnímání Nissanu zmrsklo na terénní a SUV vozy + dva sporťáky. Fenomenální GT-R a vynikající 370 ZX. S trochou nadsázky lze pochválit i veškeré Infiniti. Zato tahle ohavná krabice, primárně navržená pro zacpaná centra japonských měst mi přijde tady v Evropě jako omyl... :-!
Tohle auto bude zajímavé i za 15 let. Je to typická "manga". Asymetričnost je velmi inspirující, ale jako celek je to prostě příliš vzdálené evropskému cítění. Ozývá se z toho japonská hračičkovitost a nadšení pro technologie a elektroniku. Bohužel, v době, kdy japonci musí vymýšlet i robota, který by mladé lidi inspiroval k výchově dětí. To je kultura, se kterou se nechci ztotožnit. Nadšení mladých japonců je až infantilní a hraničí s rituální sebevraždou celého národa.
Čím viac kontroverzie pri uvedení, tým viac záujmu a nakoniec aj slušné predaje. Nissan to robí v poslednom čase pravidelne a podľa mňa mu to vychádza ;-)
P.S. Cube sa mi páči. Neexistuje iný spôsob, akým by ste narvali tak veľa priestoru do tak malého auta.
Skupuji všechny klobouky a smekám je.
Ano, takový obdiv má v mých očích tento kočár.
Odvaha, kreativnost, vyspělá praktičnost, funkčnost, vlastní nezaměnitelný styl(kolik těch ostatních je zaměnitelných že) a hlavně nesporná kvalita. Nic pro konzervy.
Kritiku, ať už korektní či prostou chápu jako nepochopení.
Takže jasná :yes::yes::yes:
.....aby na mě zbyl alespoň jeden kus. Každému dle chuti,kdyby to stálo 250 tisíc,ale za tuto cenu koupit lidovku v plastu v podstatě bez úložného prostoru ? A ten aerodynamický šustot při 120km,to musí za ty peníze , to musí býti fajn.....! :no:
Na trhu je veľa modelov áut, ktoré sa navzájom podobajú a tak tu stále čítame že kto a čo od koho okopíroval. Ale našťastie sú tu aj autá, ktoré si človek hneď všimne, ktoré ho hneď zaujmú a potom je už len na ňom, že či uzná dizajn za pekný alebo škaredý. Cube je presne tento prípad. Auto, ktoré ide svojou cestou a jeho jednoduchý ale originálny dizajn tak ľahko nezostarne ako sa tu už spomínalo. Oceňujem tiež opačné otváranie 5. dverí pre európsky trh a hlavne slušnú výbavu a priestor pre posádku.
Počet predaných kusov je ťažké teraz odhadnúť. Ak by bola dobrá reklamná kampaň, tak snáď presvedčí aj pomerne konzervatívny český/slovenský trh. Na západe v tom problém nevidím. :-)
No ale v zemi, kde jdou na drčku zes.rané a proscané majtky za 10-25dolarů se už nedivím ničemu. Určitě bude praktické,účelné, odolné, prostě bude mít a určitě má vše, co má mít.....jen to auto jim nějak uniklo. Holt v Evropě jsme nastavení jinak. Osobně bych to nekoupil....ale na odvoz přepravek do výkupu lahví se může hodit.
Veeelmi zdatný konkurent Multyplovi...... ;-\ >:D