Ekonomika
simson33
0
S motorem 1.6 turbo, aktuálně nejlepší přeplňovanou jednašestkou (viz International Engine of The Year), za 399tis. s uvedenou výbavou, je to hodně konkurenceschopná nabídka :yes:
Pokud už jde o ty akce automobilek určitě se hodí zmínit i SEAT Leon 1,4 TSI STYLE taky za 399 tis. Jo motor Peugeotu bude silnější ale to není všechno.... 😉
Nevím, kdo nově vede marketing Peugeotu, ale dělá to dobře. V poslední době jsou infa o Peugeotu na auto serverech časté a veskrze pozitivní. Dlouhodobý test 3008ky, obden zprávička co pro nás Peugeot zase udělal hezkého. Tuto změnu sleduji asi půl roku. Předtím autonovináři brali francouze ,,na milost" teď je přímo ,,chválí". Prosím ostatní připivatele o vyjádření, zda jsem v tomto postřehu osamělý a jde o mou bujnou představivost a nebo pozorují rovněž příklon k častému a pozitivnímu psaní o Peugeotech? A čím to????
Informace o francouzských automobilkách moc nesleduju, ale řekl bych, že důležitější než informace je konkurenceschopná nabídka - pokud jí nemám můžu informovat stále dokola a výsledek bude stejně nula. Já bych třeba tady pod článkem o Peugeotu 308 vůbec nic nepsal, ale když se dočtu, že se dá pořídit auto s nejlepším motorem roku za hodně dobrou cenu tak jsem tady taky... Jen pro srovnání, obdobně výkonný VW Golf 1.4 TSI 118kW stojí 578 200,- a to je ještě potřeba připlatit za 5dveří, automat. klimu a 17 kola. Cenový rozdíl je tedy více než 200 000 tis. a to už je opravdu nabídka hodná zamyšlení!
Peugeot se na Auto.cz snaží. Stačí si přečíst srovnávačku 308 s Meganem, kde vyhrál díky mohutnému pochromování. Kvalita se dle redaktorů pozná dle množství chromu na autě. Ještě k tomu srovnávají Megana v druhé nejnižší výbavě s nesmyslně nakonfigurovanými příplatky oproti top modelu 308. Peugeot se opravdu hodně snaží. Díky chromu vyhrál ikdyž trochu hůř řadí, řídí a jede. Ale to jsou jen maličkosti.
Naopak mi přišlo, že novináři vynáší dlouhou dobu do nebe Škodu (to je pochopitelné - je přece česká) a VW Group. Po francouzích se trochu šlapalo a dle mého soudu bezdůvodně. Je tak dál...
Souhlas. Jen tak dál.... otázka zní, co za tím je? Proč k té změně došlo?
Kdo platí, ten jede, z čeho by podobné severy žily, když ne z peněz z reklamy!
Co v tom je za reklamu, napsat, že někde udělali zase slevu?
Pokud v jednou týdnu vyjde skoro celý akční ceník té či oné automobilky, určitě to není náhoda. O tom, že jsou motorističtí novináři finančně motivovaní při testování vozů se asi nemá cenu ani bavit...