Ekonomika
Nery
0
Za 1.15 milionu liber bych si tyto dvě značky koupil taky 😄
Pekelná Micinka
0
>😁 No, taky jsem se nad tím pozastavil...
Subaru.in
0
Otazka je, kolik by jsi byl ochoten investovat?
Nery
0
Tady jde spíš o to, že cena nebyla jistě v milionech, ale miliardách...
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
...s Jaguárom a Landíkom.Aj keď,aj značkové veci sa robia v Číne a sú kvalitné,ale robia sa tam hlavne kvôli zníženiu ceny na trhu a nízkym výrobným nákladom a pochybujem,že po presune do Ázie tieto autá zlacnejú :-!
Tak důvod je jasný, vozit auta přes půl světa by je neúměrně prodražilo pro tamější, velmi perspektivní trh.
Myslíš? Já bych řekl, že maximálně letecky s montujícím anglánem v odborech.
Tak i hliník něco váží, a proč tahat celou káru přes půl světa, navíc složený auto zabere mnohem víc místa. A taky, lodí to trvá dlouho. Plus to co dole píše Dinar, to mě nenapadlo a musím s ním souhlasit, přičemž tím nepadá ani to co jsem napsal já. Navíc je možné, že pro čínský/asijský trh vzniknou nějaké lokální verze, pročež platí opět to samé (clo, daně, doprava).
Přiznám se, že sem ten článek nečetl, tak předpokládám, že to budou jen modely pro jejich trh.
PS: ta doprava stojí prd, spíš jde o čas.
PS: ta doprava stojí prd, spíš jde o čas.
Jaké modely se neuvádí, ale chtějí přechodně najmout 1000 nových zaměstnanců v Británii na nový LR. Ta výroba v Číně má ještě tu výhodu, že je blíž dodavatelům surovin - hliník, ocel. Spíš jsem očekával výrobu v domácí Indii, ale to by pak znovu hráli roli ty daně a clo.
Ještě s tou dopravou... vzpomeň si, kolik tisíc XC90 se válí v atlantiku... asi 8000? Na takovej Maersk se těch kár teda vejde dost. Čekací doba byla tenkrát 12 měsíců. (02/03)
Není to otázka dopravních nákladů, ale jde o clo a daně, na dovoz aut jsou v Číně vysoká cla, na joint venture montážní fabriky naopak zajímavé daňové úlevy. Výsledek je jasný, evrybády (se) montuje do Číny. 😉
A ty daně a clo platí i pro rozložená auta, nebo jen pro hotový automobil? To samozřejmě neznamená, že by se vyplatilo vozit auta na díly. Snad jedině motory, které se dají rozložit na relativně neobjemné zásilky. Nevím, kde všude vyrábí ZF své převodovky, které jsou v RR a Jaguaru.
A co zbytek světa? To bude bez Jagu a LR? Není zase celní embargo na auta z číny? Jen usuzuju podle těch cen briliance, co jsem viděl v německu.I když si stejně nedovedu představit, jak si dneska někdo kupuje LR smontovanýho v číně.
No já bych řekl, že výrobu nemá smysl posouvat do Číny, když by se pak muselo kompletní auto přepravit lodí do Evropy. Celý auto už je špatně skladný, trvá to dlouho, jsou zde rizika (potopení, poškození, piráti)... A řekl bych, že bude i zájem EU, případně jednotlivých vlád, udržet zaměstnanost.
Něco pro odlehčení... Je to skvělá písnička, doporučuji sehnat celou. [odkaz]