Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jaguar Land Rover chce montovat auta v Číně

Skupina značek Jaguar Land Rover má zájem montovat automobily v Číně. BBC to řekl generální ředitel automobilky Carl-Peter Foster. Jaguar Land Rover vlastní indická skupina Tata Motors.
Zpět na článek
31. 5. 2010 11:58
31. 5. 2010 12:11
31. 5. 2010 14:20
31. 5. 2010 15:02
31. 5. 2010 21:00
31. 5. 2010 14:59
31. 5. 2010 11:58
Dobrý obchod
Za 1.15 milionu liber bych si tyto dvě značky koupil taky :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Pekelná Micinka
31. 5. 2010 12:14
Re: Dobrý obchod
>:D No, taky jsem se nad tím pozastavil...
31. 5. 2010 23:15
Re: Dobrý obchod
Otazka je, kolik by jsi byl ochoten investovat?
1. 6. 2010 08:07
Re: Dobrý obchod
Tady jde spíš o to, že cena nebyla jistě v milionech, ale miliardách...
2. 6. 2010 09:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - ROBERTOO
31. 5. 2010 12:11
Amen tma...
...s Jaguárom a Landíkom.Aj keď,aj značkové veci sa robia v Číne a sú kvalitné,ale robia sa tam hlavne kvôli zníženiu ceny na trhu a nízkym výrobným nákladom a pochybujem,že po presune do Ázie tieto autá zlacnejú :-!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Pekelná Micinka
31. 5. 2010 12:15
Re: Amen tma...
Tak důvod je jasný, vozit auta přes půl světa by je neúměrně prodražilo pro tamější, velmi perspektivní trh.
31. 5. 2010 13:26
Re: Amen tma...
Myslíš? Já bych řekl, že maximálně letecky s montujícím anglánem v odborech.
Avatar - Pekelná Micinka
31. 5. 2010 14:40
Re: Amen tma...
Tak i hliník něco váží, a proč tahat celou káru přes půl světa, navíc složený auto zabere mnohem víc místa. A taky, lodí to trvá dlouho. Plus to co dole píše Dinar, to mě nenapadlo a musím s ním souhlasit, přičemž tím nepadá ani to co jsem napsal já. Navíc je možné, že pro čínský/asijský trh vzniknou nějaké lokální verze, pročež platí opět to samé (clo, daně, doprava).
31. 5. 2010 14:43
Re: Amen tma...
Přiznám se, že sem ten článek nečetl, tak předpokládám, že to budou jen modely pro jejich trh.

PS: ta doprava stojí prd, spíš jde o čas.
Avatar - Pekelná Micinka
31. 5. 2010 14:57
Re: Amen tma...
Jaké modely se neuvádí, ale chtějí přechodně najmout 1000 nových zaměstnanců v Británii na nový LR. Ta výroba v Číně má ještě tu výhodu, že je blíž dodavatelům surovin - hliník, ocel. Spíš jsem očekával výrobu v domácí Indii, ale to by pak znovu hráli roli ty daně a clo.
31. 5. 2010 15:03
Re: Amen tma...
Ještě s tou dopravou... vzpomeň si, kolik tisíc XC90 se válí v atlantiku... asi 8000? Na takovej Maersk se těch kár teda vejde dost. Čekací doba byla tenkrát 12 měsíců. (02/03)
Avatar - Pekelná Micinka
31. 5. 2010 15:08
Re: Amen tma...
A to ještě nebyli piráti. Taky pojištění bude něco stát. Ale fakt je, že ta doprava asi nebude tak drahá, aby se to nevyplatilo. Zde snad můžeme být klidní, auta se sem k nám asi z Číny vozit nebudou. Ale co víš, možná bude čínská produkce kvalitnější, než evropská.
Avatar - Dinar
31. 5. 2010 14:20
Re: Amen tma...
Není to otázka dopravních nákladů, ale jde o clo a daně, na dovoz aut jsou v Číně vysoká cla, na joint venture montážní fabriky naopak zajímavé daňové úlevy. Výsledek je jasný, evrybády (se) montuje do Číny. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
31. 5. 2010 14:41
Re: Amen tma...
A ty daně a clo platí i pro rozložená auta, nebo jen pro hotový automobil? To samozřejmě neznamená, že by se vyplatilo vozit auta na díly. Snad jedině motory, které se dají rozložit na relativně neobjemné zásilky. Nevím, kde všude vyrábí ZF své převodovky, které jsou v RR a Jaguaru.
Avatar - Dinar
31. 5. 2010 15:02
Re: Amen tma...
Clo je vysoké pro hotové auto, míru "rozložení" auta k násl. smontování určí kombinace různých faktorů, tohle mají u Jagu určitě domyšleno.
31. 5. 2010 14:42
Re: Amen tma...
A co zbytek světa? To bude bez Jagu a LR? Není zase celní embargo na auta z číny? Jen usuzuju podle těch cen briliance, co jsem viděl v německu.I když si stejně nedovedu představit, jak si dneska někdo kupuje LR smontovanýho v číně.
Avatar - Pekelná Micinka
31. 5. 2010 14:46
Re: Amen tma...
No já bych řekl, že výrobu nemá smysl posouvat do Číny, když by se pak muselo kompletní auto přepravit lodí do Evropy. Celý auto už je špatně skladný, trvá to dlouho, jsou zde rizika (potopení, poškození, piráti)... A řekl bych, že bude i zájem EU, případně jednotlivých vlád, udržet zaměstnanost.
31. 5. 2010 15:00
Re: Amen tma...
No hlavně jsem zvědav, jak udrží tu zaměstnanost. To samý u Volva.
Avatar - Pekelná Micinka
31. 5. 2010 15:04
Re: Amen tma...
No jak, to nevím. Ale dá se předpokládat, že i Čína postupně přestne být levnou montovnou.
Avatar - Falco
31. 5. 2010 21:00
Re: Amen tma...
Ano, a nebude to dlouho trvat. [odkaz] [odkaz]
Avatar - Dinar
31. 5. 2010 14:59
Re: Amen tma...
Tak, já to chápu jako obvyklý postup, tj. v Číně se budou montovat auta pro čínský, možná i jiné blízké asijské trhy, auta pro Evropu nebo USA se budou dál dělat v Evropě.
Avatar - Pekelná Micinka
31. 5. 2010 15:03
Darjeeling Express
Něco pro odlehčení... Je to skvělá písnička, doporučuji sehnat celou. [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
1. 6. 2010 19:34
Re: Darjeeling Express
Já uznávám jedině trololo [odkaz]