Testy
zewlak
0
Nafta není sportovní palivo , já bych diesely dal jen do náklaďáků .
Přejít do diskuze
Já taky nechci automat. Automat patří do Ameriky ,ale ne do Evropy. Evropa má mít starý dobrý manuál.
Diesel bude 2.0TDi CR 105kW... s manualem..
V hot-Hatchi ma nafta co delat.. Ibiza Cupra TDI 118kW je toho jasnym dukazem 😉
V hot-Hatchi ma nafta co delat.. Ibiza Cupra TDI 118kW je toho jasnym dukazem 😉
protože hot-hatchu vlastně ve všech sporťákách nemá diesel co dělat tenhle motor ze sekačky potrápí jakoukoliv dvoulitrovou naftu prosímtě i to tvoje Scirocco 😄
Já nechci automatickou převodovku! Za žádnou cenu! Baví mě řadit, jelikož mě baví řídit. To jsem mezi řidiči, obvzlášť mezi těmi, co dávají přednost něčemu ostřejšímu ( a tudíž je asi řízení baví )taková vyjímka? Nějaké ty destiny, které uspořím, mi jsou ukradené, protože o těch to podle mého není. To je jako tvrdit, že starý Ford Mustang Shelby je nudnější auto, než ten nový, jenom proto, že je na okruhu pomalejší...
Nebo BYS mohl jit do Rocca, taky kolem pul mega...
Je to super, ze si clovek muze rict: Kdyz uz chci mit v aute motor roku - dam si ho do maleho kombiku, nebo do drzeho maleho zamraceneho hatche, nebo rovnou do te eroticke placky v barve pavianiho zadku?
:yes: :yes: :yes:
Je to super, ze si clovek muze rict: Kdyz uz chci mit v aute motor roku - dam si ho do maleho kombiku, nebo do drzeho maleho zamraceneho hatche, nebo rovnou do te eroticke placky v barve pavianiho zadku?
:yes: :yes: :yes:
Ale byla by to hyper supet truper sportovní nafta, teď se budeš muset dívat na černobílou TV
Proč bez dieselu? Jen s motorem ze sekačky na trávu? To je mnohem lepší si koupit VW Scirocco TDI 125kW.
Ano... a podobné to může být i o "stupeň" níž...
Např. "největší" (a podstatně úspěšnější) konkurent pro Ford Ka je především Fiesta... 😉
Např. "největší" (a podstatně úspěšnější) konkurent pro Ford Ka je především Fiesta... 😉
Vím, ale cenový rozdíl mezi některými subkompakty a kompakty je tak malý, že je zbytečný subkompakty řešit 😉
Řešil jsem subkompakty, jinak bych dal taky přednost kompaktu před subkompaktem, má obvykle lepší poměr cena/prostor/komfort...
Dávat půl milionu za malý auto je pro mě nepředstavitelný. Za 21000 EUR seženeš novýho Focuse ST, takže není o čem přemýšlet...
Bohužel, málo studovali marketing - zlatá poučka "dejte zákazníkům co chtějí" šla k ledu.
Automat pouze pro diesel !
Automat pouze pro diesel !
rychlejší než veyron z 0-200 >😁 takže cena by ta měla být 950.000 E
Jinak už jsem viděl z dvoulitru vytáhnout 540koní, ale to byl boxer cosworth, který točil 9000rpm.
Jinak už jsem viděl z dvoulitru vytáhnout 540koní, ale to byl boxer cosworth, který točil 9000rpm.
Výkon na subkompakt rozhodně nelze označit jako "směšný"...
a cena, to je relativní, ovšem pokud by byla zcela mimo mísu, pak by to auto bylo prakticky neprodejné... 😉
a cena, to je relativní, ovšem pokud by byla zcela mimo mísu, pak by to auto bylo prakticky neprodejné... 😉
Říkám stále dělat z naprosto nesportovního auta sportovní auto je nesmysl, tuplem z takové krabice. Výkon je směšný a startovací cena mimo mísu :no:
Ceníková cena těsně pod půl milionu korun je u nás vstřícnější, než u POLA GTI (22.500,- euro) v Německu..., ale osobně bych si raději to něco připlatil...
Všechno super, ale to je tak ošklivé auto, že i kdyby to mělo 300 koní za stejné peníze, tak bych to nechtěěěěl a v provedení kombi? Bere mě zvracení
Jj, bílá s černou střechou (panoramatickým oknem) bude naprosto optimální... a dokonce i ta "komplet černá", bude vypadat podstatně lépe, než ta červená... 😉
V dobách, kdy (nejen) u nás ještě běžně jezdily Trabanty, aut pouze s řidičem moc nejezdilo, takže to zřejmě moc lidí řešit vůbec nemuselo... 😉
Znal jsem za komančů osobně několik skalních Trabantistů, ale žádný z nich závaží v kufru nevozil...
Znal jsem za komančů osobně několik skalních Trabantistů, ale žádný z nich závaží v kufru nevozil...
Trabantu se zatezuje zadek ze dvou duvodu.. jednak to zmekci perovani (listy desne skacou, kdyz jsou lehke) a taky.. on kdyz je prazdnej, tak se snaze dostane do pretacivyho smyku (tohle odpozorovany nemam, kazdopadne s tim pohodlim to pravda urcite je)
Proč zase ta červená...zrovna červená POLO GTI opticky "zabíjí" a vypadá v ní jako úplně běžné POLO. Z pěti barev, které se na POLO GTI nabízí, vyznívá celkově nejlépe bílá, ve které je taky nejčastěji presentováno, viz i "značkový" prospekt😒br />
[odkaz]
Motor super, DSG super. Jen bych to bral radsi v obalu Polo GTI. V cervene barve vypadalo fakt pekne.
Vždycky se tak rychle nerozjíždím 😉. Zajímá mě to proto, že jsem četl srovnání s "Hot hatchi" jiných značek a ty se pohybují od 6,9s, do 7,2s. Souhlasím, že to takový rozdíl není a prakticky to nepoznáš, jen by mě zajímalo proč Škoda, ač má stejný motor jako Polo GTI je o cca 0,7s pomalejší...
Ibiza ST sice vypadá opravdu sportovněji, než Fabia Combi, ale to vůbec nic nemění ma tom, co jsem napsal. Vedle Ibizy Cupry, bude vypadat případná Ibiza ST Cupra podobně méně "HH" jako Fabia RS combi, vedle Fabie RS... 😉
Ze to ide i podstatne lepsie, ukazuje nová Ibiza ST, kde by som si takúto "RS" vedel predstavit ovela viac.
Dojem je nesprávny. Len sa úplne nestotoznujem s Tvojím postojom, ze pri kompakte je cokolvek pod 17´´ vizuálnym nedostatkom.
Ja si práve pri tom Golfe myslím, ze vizuálny rozdiel medzi bezným Golfom a GTI nie je nijak dramatický. Preto ani nevidím velký rozdiel medzi kolesami na beznom Golfe a GTI. Ostatne porovnaj sám: 16´´ na beznom Golfe: [odkaz] a 17´´ na GTI: [odkaz] . Je to taký rozdiel, ze pri 17´´ povies "super" a pri 16´´ "tragédia"?
dyzajnově ty kola nejsou nijak urážlivá, ale velikostně tak na auto velikosti max. Pola nebo Fabie. Na oktávce vypadají hrozně, stejně jako třeba 16" u Supa II ...
Můj postoj k podobným "balónům" znáš, spíš ty na mě občas působíš jako jejich zdejší zastánce/obhájce... 😉
On totiž kombík (zvlášť u subkompaktu) působí obecně celkově (designově) podstatně míň "RS"/HH, než HB...
kdepak, to jsou 4 chipnuté 1.9tdi - každá na každé kolo 😄
A nezapomeň na tu vlnu krouťáku!
A nezapomeň na tu vlnu krouťáku!
Co myslís? 😉 Vyzerá to ako koleso, ktoré spraví dojem a podtrhne výzor takéhoto velkého auta?
No a to je právě ta podstata o které jsem přesně psal ve 13:52, na což si reagoval... 😉
Iste, ale detaily robia celok. A najsilnejsia, kvázisportová verzia by mala vyzerat dobre i bez barliciek typu vhodná farebná kombinácia, fólie a pod. (porovnaj RS v zltej farbe: [odkaz] ).
Ale ty zase pleteš dohromady běžného Golfa s Golfem GTI. Na běžném Golfu je 16" opticky docela v pohodě, ale Golfa GTI už 16" (hlavně opticky) dokonale "zabíjí" a to i v zimě... 😉
nechci srovnávat. jen jsem si na to vzpomněl a byl to prostě stejný důvod. prázdnej trabant byl daleko nevyváženější - když jsem ho potřeboval srovnat do řady, tak jsem ho vzal vzadu za kouli a poponesl 😄. takže zátěž vzadu zlepšovala jízdu. ale dost bylo OT.
Ono na eReSe to vyzerá tak trošku "silno" pri detaile na koleso (a v pomere k brzdovým kotúčom), ale pri globálnom pohľade na auto to nie je také zlé a v kombinácii s dravou zelenou je to slušivé.
Aha tak to já špatně pochopil. Já myslel, že jako mínus bereš DSG s možností manuální volby. To že do RS nejde objednat manuální převodovka samozřejmě taky hodnotím jako mínus a recenzenti co napíšou, že DSG řadí docela dobře mě nepřesvědčí o tom, že DSG je lepší než manuál. Kdyby ho aspoň za příplatek dávali, ale asi se jim tam ta manuální převodovka nevešla či co?!
U kombi to zrejme vyvázi dlhsí zadok a svoje zrejme zohráva i fakt, ze kombi sa skor robia s ocakávaním vacsej zátaze v kufri, t.j. optimálne vlastnosti majú pri miernej zátazi.
Opravdu chceš srovnávat potřebu vyváženosti rozložení hmotnosti u Trabiho a FabieII RS???
Pokud to vyvážení nepotřebuje ani běžná Fabie, tak to Trabi zvládne hravě taky bez něho... 😉
Pokud to vyvážení nepotřebuje ani běžná Fabie, tak to Trabi zvládne hravě taky bez něho... 😉
Ale no, nejaký si sfajnovelý tými svojimi osemnástkami. >😁 Uz sme to prednedávnom rozoberali, 16´´ je základ pre o dve triedy vacsie autá, takze o nejakej tragédii pri Golfe by som nehovoril. Notabene ked standard GTI je iba o palec viac.
Chápem, Golf je zase auto o triedu vyššie, takže vravím, tých 15" je tuná možno prekusnuteľné minimum, ale tiež by som osobne pod 16" nešiel v prípade daného modelu, považoval by som to za potieranie jeho charakteru 😉
V Trabantu by ti v zimě pomohl pytel cementu jedině pod(nebo na) kapotou motoru, v kufru právě naopak...
proč "traverza" u fabie...? proto, že je zadek vzhledem k předku moc lehkej.. trabiho jsme měl, tak vím 😄 . nejde o adhezi, ale vyváženější posaz na silnici.
co nám tam náš velikán sdělil?? Čím nás designérsky u Lancie obohatil?? Prý se tam snad jezdilo výtahem..... >😁 >😁 >😒]
Já bych na FaII RS menší kolo jak 16" asi nedal ani na zimu, ale zvlášť tady se běžně dává to nejmenší co tam vleze, takový Golf GTI na 16" vypadá "tragicky" i v zimě...
S Trabim osobné skúsenosti nemám, u MB som dôvod napísal. Teraz jazdí 330😁 s M-packetom a sťažuje si zase na tuhšie riadenie, ženám ťažko vyhovieš 😄
ale vypadá to fakt docela úsměvně. Podobně velké kotouče má navtechovic dětský kočárek.... 😉
14" snáď nie, to by bola už riadna prasárna, tých 15" ako tak, ale pre dobro vzhľadu si RSo i na zimu zaslúži tých 16". Vpredu by to chelo kotúč v priemere o 20mm väčší, vzadu aspoň o 30mm.
Pokud by šlo primárně o snížení těžiště a ne především o rovnoměrné rozložení hmotnosti na nápravy, pak by to závaží "muselo" být i u kombi, kde už ale není...
Ovšem i to MB je auto s klasickou koncepcí, alek čemu by ti asi byl pytel cementu vzadu v Trabantu, který má "vše" vpředu?
Do kufru Trabantu se pytel cementu určitě nedával (taky proč, když má "vše" vpředu), to si zřejmě pleteš s žigulem a spol. Pokud si chtěl vyjet do většího kopce v zimě s Trabantem museli se pasažeři ze zadních sedadel přestěhovat na přední "blatníky"... (znám z praxe) 😉
ale je krasny ten kombik haha...fuj vazne je hnusny, BACHRATY jak ponorka a tie kola na tom vypadaju trapne...aj ta koncovka v zadu na trabante combi rs... ta kratke je celkom fajn ale na kombiku vidiet co za paskvil to vyrobili >😁
Aby som RS stále len nehanil, tak tá zelená v kombinácii s čiernou sa fakt podarila, a je to snáď prvá farebná kombinácia, v ktorej sa mi Fabia relatívne páči...i keď, "mistrdizajnvokojediný" by povedal, "tmavá jedine dole", ale mýliť sa je ľudské, kúpiť si Fabiu s bielou strechou považujem za vrchol nevkusu, nakoľko to ešte väčšmi zvýrazňuje jej pomer výšky a šírky. 😉
tak panstvo, něco mi tu chybí. Zatím jsem tu nikde neviděl názor skutečného znalce. Zrajícího eurodrzka s ucelenými názory na svět kolem sebe. A to nejen na svět automobilový. Nějak se nám tu vytratil nadhled a to správné voko... 😢
přesně, u "sportovního" auta vozit trvale navíc balast kvůli vyváženosti...opravdu podivné řešení.
Nemusím ísť do dôb Trabantov, známa mi jazdila v zime v MB s vrecom piesku...je to možno na smiech, ale so zaťaženým zadkom jej tak nekĺzal zadok pri rozbehu na klzkej vozovke, ale to je trošku o inom, pohon na zadok si to v jej prípade žiadal. V prípade Fabie RS to závažie však len tak nevyhodíš.
no co, do kufru trabantu se kvůli zlepšení jízdních vlastností zase dávaly pytle s cementem 8-s.
co moc nechápu je profil pneu, na téhle fotce to vypadá fakt otřesně, jako přehnaný tunerský počin [odkaz]
co moc nechápu je profil pneu, na téhle fotce to vypadá fakt otřesně, jako přehnaný tunerský počin [odkaz]
Obě jsou to velmi sympatická auta (Fabii nesmírně prospěl ten facelift), podobná, a přesto odlišná. Super motor, super převodovka. Špička.
Fabia v té kovové metalíze, Polo v červené...hmmmm...váhal bych, váhal.
Fabia v té kovové metalíze, Polo v červené...hmmmm...váhal bych, váhal.
Nehovorím, že je to blbá úvaha, ale konštrukčne je to riadna blbosť.
"Simply clever" riešenie, alebo "rodinné riešenie" u rodinne zameranej značky... Jazdíš často sám? Nevadí, pribalili sme Ti závažie >😒]
"Simply clever" riešenie, alebo "rodinné riešenie" u rodinne zameranej značky... Jazdíš často sám? Nevadí, pribalili sme Ti závažie >😒]
Koukni na obsah motoru. To nemá se škodováckým motorem nic společnýho.. A pokud jo, tak to vydrží pár tisíc kilometrů.
Možné to je, jo?!? >😁
Turbodiesel 3,8! l v Octavii (zřejmě jedničkové) se 4x4 -
Výkon: 485 kW (660 PS)
Zdvihový objem: 3800 ccm
Pohotovostní hmotnost: (jen!) 1100 Kg
Maximální rychlost: 310 Km/h
Zrychlení 0-100: 3.2 s
Zrychlení 0-200: 6 s
Každý ten údaj je "fake perla" sama o sobě, ale uvažovat reálně o všem dohromady, to už je opravdu síla... :😉 8-s 😉
Turbodiesel 3,8! l v Octavii (zřejmě jedničkové) se 4x4 -
Výkon: 485 kW (660 PS)
Zdvihový objem: 3800 ccm
Pohotovostní hmotnost: (jen!) 1100 Kg
Maximální rychlost: 310 Km/h
Zrychlení 0-100: 3.2 s
Zrychlení 0-200: 6 s
Každý ten údaj je "fake perla" sama o sobě, ale uvažovat reálně o všem dohromady, to už je opravdu síla... :😉 8-s 😉
Také riešenia sú skôr k plaču, ale ako Slávek píše, iné riešenie bolo zrejme cenovo neakceptovateľné...a pri vysokej kastli bolo potrebné popracovať nielen na vyváženosti na nápravy, ale i znížiť ťažisko a "prilepiť" zadok na zem...
Mozno to nie je az taká blbost s ohladom na koncernovú hierarchiu. Zároven to celkom logicky vysvetluje o 3 desatinky horsie zrýchlenie.
Mne to tým pádom nepripadá ako "lacný" model. Cenovo aj veľkostne zapadne medzi Fabiu a Octaviu, to je všetko. Štart na 12 tisíc € znamená ceny zhruba na úrovni renaultu Fluence - čiže žiadny zázrak sa podľa tohto scenára konať nebude.
Snáď nás Škoda prekvapí niečím pozitívnejším, ako je táto prognóza.
Snáď nás Škoda prekvapí niečím pozitívnejším, ako je táto prognóza.
Možné to je, ale z oktávky tam nezůstalo, co se týká motoru, pohonu, brzd a podvozku, vůbec nic. A cena 950.000 by ty úpravy rozhodně nepokryla. Podle mě fake...nebo šílenství.
Že by možná taky "koncernové" dovážení, aby bylo POLO GTI/Ibiza Cupra rychlejší... 😲 >😁
Je to skutečně pěkná hračka, ale moc se mi nelíbí u nové fábie ty světla a vlastně celý čumák mi nepříjde moc atraktivní shledem ke "krabicózním" tvarům. Ale nezlobil bych se, kdybych ji měl v garáži 😉
Ale co se týče motoru, tak to je jednička s hvězdičkou. Jen jsem zase nepochopil politiku VW, když vyrábí 1.4 se 132kW a 1.8 se 118kW. Mít 1.8 tak bych se cítil ošizený. Naštěstí mám 2.0TSI se 147kW ale i tak je rozdíl mezi 2.0 a 1.4 poměrně malý ( je hlavně v průběhu kroutícího momentu ), ale 2.0TSI by si zasloužilo taky trochu líp poladit.
Ale co se týče motoru, tak to je jednička s hvězdičkou. Jen jsem zase nepochopil politiku VW, když vyrábí 1.4 se 132kW a 1.8 se 118kW. Mít 1.8 tak bych se cítil ošizený. Naštěstí mám 2.0TSI se 147kW ale i tak je rozdíl mezi 2.0 a 1.4 poměrně malý ( je hlavně v průběhu kroutícího momentu ), ale 2.0TSI by si zasloužilo taky trochu líp poladit.
A neni to jedno? Stejne to nepoznas. Nebo ty se vzdycky z krizovatky rozjizdis na plny kotel, abys byl na 100 km/h v case, ktery uvadi vyrobce? 😉
V clanku se potvrdilo, ze kratka Fabia ma u zadniho narazniku poradnej kus zeleza. Rad bych videl jeho tvar, jestli to neni Ickova traverza o hmotnosti 50 kilo... Kazdopadne tohle teda musim konstrukterum vytknout, urcite byly i jiny zpusoby, jak to auto vyvazit. Ale asi cena za takovy reseni byla neakceptovatelna...
Dobrý den,
zajímalo by mě, zda z 0 na 100 km/h se rozjede tato Fabia za 7,3, nebo 7,6 sekund. Reklamní letáky hovoří o 7,6s, ale motoristické časopisy v recenzi uvádí 7,3s. Také, když se Fabia poprvé předváděla tak i Škoda uváděla 7,3s.
zajímalo by mě, zda z 0 na 100 km/h se rozjede tato Fabia za 7,3, nebo 7,6 sekund. Reklamní letáky hovoří o 7,6s, ale motoristické časopisy v recenzi uvádí 7,3s. Také, když se Fabia poprvé předváděla tak i Škoda uváděla 7,3s.
FL se povedl a o RS to platí dvojnásob, u Fabií hodně záleží na barvě, trefou je pro mě ta zelená s černou střechou :yes:
Jj,měl jsem možnost jí před časem protáhnout po okreskách a musím říci,že jsem nikdy neřídil zábavnější Škodu. Prostě bomba!!! Ještě teď mi buší srdce,když si na to vzpomenu! 😄 :yes:
A je to tu. Konecne Fabia RS, ktorá robí to, na co je svojím pomenovaním predurcená: výborne jazdí. Dynamický motor, ktorý plynule zaberá odspodu, pritom sa dá tocit do 7000 (konecne!), tomu sekundujúci istý podvozok, ktorý vsak nevytrasie z vodica dusu, spicková 7-stupnová prevodovka DSG (moznost volby manuálu je ale mínusom), moznosti bohatej individualizácie. Co chciet viac? Jedine dizajn, ktorý by k sportovej verzii pasoval: ze úzka a vysoká Fabia, osobitne kombi, nevyzerá dobre ani s extrémnymi kolesami, najlepsie vidiet tu: [odkaz]
Mozeme len chválit koncern, ze dovoluje Skodovke vyuzívat najmodernejsiu techniku a dúfam, ze zvesti o budúcom obmedzovaní prílis konkurujúcej mladoboleslavskej znacky sa nenaplnia. Zatial to tak kazdopádne i vdaka RS nevyzerá.
Mozeme len chválit koncern, ze dovoluje Skodovke vyuzívat najmodernejsiu techniku a dúfam, ze zvesti o budúcom obmedzovaní prílis konkurujúcej mladoboleslavskej znacky sa nenaplnia. Zatial to tak kazdopádne i vdaka RS nevyzerá.