Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia RS: První jízdní dojmy

Fabia RS je dlouho očekávaným vrcholem nejmenší modelové řady z Mladé Boleslavi. Vše podstatné jste se od nás již dozvěděli, až na jednu maličkost. Jak Fabia RS vlastně jezdí?
Zpět na článek
28. 5. 2010 09:42
neregistrovaný "kubiii"
28. 5. 2010 11:36
28. 5. 2010 13:24
28. 5. 2010 14:01
neregistrovaný "kubiii"
28. 5. 2010 09:51
neregistrovaný "kubiii"
28. 5. 2010 11:23
28. 5. 2010 11:37
28. 5. 2010 11:49
28. 5. 2010 14:41
28. 5. 2010 15:48
28. 5. 2010 16:17
28. 5. 2010 21:24
28. 5. 2010 11:50
28. 5. 2010 12:51
28. 5. 2010 13:03
28. 5. 2010 12:24
28. 5. 2010 15:06
29. 5. 2010 10:48
28. 5. 2010 11:24
28. 5. 2010 12:15
28. 5. 2010 12:24
28. 5. 2010 12:36
28. 5. 2010 14:00
28. 5. 2010 14:19
28. 5. 2010 16:36
28. 5. 2010 16:44
28. 5. 2010 12:54
28. 5. 2010 13:17
28. 5. 2010 13:22
28. 5. 2010 13:35
28. 5. 2010 13:18
28. 5. 2010 13:56
28. 5. 2010 14:10
28. 5. 2010 14:10
28. 5. 2010 14:50
28. 5. 2010 14:11
28. 5. 2010 14:33
28. 5. 2010 14:41
28. 5. 2010 14:52
28. 5. 2010 14:48
28. 5. 2010 14:39
28. 5. 2010 13:56
28. 5. 2010 14:06
28. 5. 2010 14:28
28. 5. 2010 13:08
28. 5. 2010 13:58
28. 5. 2010 14:06
28. 5. 2010 13:32
28. 5. 2010 14:08
28. 5. 2010 14:11
28. 5. 2010 14:11
28. 5. 2010 14:28
28. 5. 2010 14:38
28. 5. 2010 14:41
28. 5. 2010 14:43
28. 5. 2010 14:59
28. 5. 2010 15:08
28. 5. 2010 15:27
28. 5. 2010 14:14
28. 5. 2010 16:45
neregistrovaný "RayBan"
28. 5. 2010 18:30
neregistrovaný "Jaroslavix"
28. 5. 2010 21:06
28. 5. 2010 22:22
neregistrovaný "RayBan"
29. 5. 2010 10:47
29. 5. 2010 14:24
neregistrovaný "FR34K"
29. 5. 2010 18:33
Avatar - iudex
28. 5. 2010 09:32
KONECNE RS, AKO MÁ BYŤ
A je to tu. Konecne Fabia RS, ktorá robí to, na co je svojím pomenovaním predurcená: výborne jazdí. Dynamický motor, ktorý plynule zaberá odspodu, pritom sa dá tocit do 7000 (konecne!), tomu sekundujúci istý podvozok, ktorý vsak nevytrasie z vodica dusu, spicková 7-stupnová prevodovka DSG (moznost volby manuálu je ale mínusom), moznosti bohatej individualizácie. Co chciet viac? Jedine dizajn, ktorý by k sportovej verzii pasoval: ze úzka a vysoká Fabia, osobitne kombi, nevyzerá dobre ani s extrémnymi kolesami, najlepsie vidiet tu: [odkaz]
Mozeme len chválit koncern, ze dovoluje Skodovke vyuzívat najmodernejsiu techniku a dúfam, ze zvesti o budúcom obmedzovaní prílis konkurujúcej mladoboleslavskej znacky sa nenaplnia. Zatial to tak kazdopádne i vdaka RS nevyzerá.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Atomas
28. 5. 2010 10:24
Re: KONECNE RS, AKO MÁ BYŤ
Souhlas, na fotce "to" vypadá spíše jako přejedený čmelák, než jako ostrý hatch...
28. 5. 2010 11:34
Re: KONECNE RS, AKO MÁ BYŤ
(moznost volby manuálu je ale mínusom) - a to jako proč?
Avatar - iudex
28. 5. 2010 11:39
Re: KONECNE RS, AKO MÁ BYŤ
Ja by som volil manuál, tak pre mna je jeho absencia mínusom. ;-)
28. 5. 2010 14:21
Re: KONECNE RS, AKO MÁ BYŤ
Aha tak to já špatně pochopil. Já myslel, že jako mínus bereš DSG s možností manuální volby. To že do RS nejde objednat manuální převodovka samozřejmě taky hodnotím jako mínus a recenzenti co napíšou, že DSG řadí docela dobře mě nepřesvědčí o tom, že DSG je lepší než manuál. Kdyby ho aspoň za příplatek dávali, ale asi se jim tam ta manuální převodovka nevešla či co?!
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:25
Re: KONECNE RS, AKO MÁ BYŤ
Presne. Konstrukcné dovody.
28. 5. 2010 09:34
Super svezení!!!
Jj,měl jsem možnost jí před časem protáhnout po okreskách a musím říci,že jsem nikdy neřídil zábavnější Škodu. Prostě bomba!!! Ještě teď mi buší srdce,když si na to vzpomenu! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
10
28. 5. 2010 16:59
Re: Super svezení!!!
Ty jsi ten, co by ji koupil klidně i za milion co? >:D
Avatar - white label
28. 5. 2010 19:02
Re: Super svezení!!!
Ceníková cena těsně pod půl milionu korun je u nás vstřícnější, než u POLA GTI (22.500,- euro) v Německu..., ale osobně bych si raději to něco připlatil...
Avatar - Martin911Turbo
28. 5. 2010 19:52
Re: Super svezení!!!
Říkám stále dělat z naprosto nesportovního auta sportovní auto je nesmysl, tuplem z takové krabice. Výkon je směšný a startovací cena mimo mísu :no:
Avatar - white label
28. 5. 2010 20:38
Re: Super svezení!!!
Výkon na subkompakt rozhodně nelze označit jako "směšný"...
a cena, to je relativní, ovšem pokud by byla zcela mimo mísu, pak by to auto bylo prakticky neprodejné... ;-)
28. 5. 2010 23:12
Re: Super svezení!!!
Tak to je směšný příspěvek mimo mísu.
29. 5. 2010 14:07
Re: Super svezení!!!
Dávat půl milionu za malý auto je pro mě nepředstavitelný. Za 21000 EUR seženeš novýho Focuse ST, takže není o čem přemýšlet...
Avatar - white label
29. 5. 2010 15:04
Re: Super svezení!!!
Řešil jsem subkompakty, jinak bych dal taky přednost kompaktu před subkompaktem, má obvykle lepší poměr cena/prostor/komfort...
29. 5. 2010 16:37
Re: Super svezení!!!
Vím, ale cenový rozdíl mezi některými subkompakty a kompakty je tak malý, že je zbytečný subkompakty řešit ;-)
Avatar - white label
29. 5. 2010 17:10
Re: Super svezení!!!
Ano... a podobné to může být i o "stupeň" níž...
Např. "největší" (a podstatně úspěšnější) konkurent pro Ford Ka je především Fiesta... ;-)
3. 6. 2010 11:50
Re: Super svezení!!!
Nebo BYS mohl jit do Rocca, taky kolem pul mega...
Je to super, ze si clovek muze rict: Kdyz uz chci mit v aute motor roku - dam si ho do maleho kombiku, nebo do drzeho maleho zamraceneho hatche, nebo rovnou do te eroticke placky v barve pavianiho zadku?

:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "kubiii"
28. 5. 2010 09:42
Sluší
FL se povedl a o RS to platí dvojnásob, u Fabií hodně záleží na barvě, trefou je pro mě ta zelená s černou střechou :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 13:24
Re: Sluší
Aby som RS stále len nehanil, tak tá zelená v kombinácii s čiernou sa fakt podarila, a je to snáď prvá farebná kombinácia, v ktorej sa mi Fabia relatívne páči...i keď, "mistrdizajnvokojediný" by povedal, "tmavá jedine dole", ale mýliť sa je ľudské, kúpiť si Fabiu s bielou strechou považujem za vrchol nevkusu, nakoľko to ešte väčšmi zvýrazňuje jej pomer výšky a šírky. ;-)
neregistrovaný "kubiii"
28. 5. 2010 14:01
Re: Sluší
Bílá střecha opravdu nepomáhá :no:
28. 5. 2010 09:44
7,6s, nebo 7,3s
Dobrý den,

zajímalo by mě, zda z 0 na 100 km/h se rozjede tato Fabia za 7,3, nebo 7,6 sekund. Reklamní letáky hovoří o 7,6s, ale motoristické časopisy v recenzi uvádí 7,3s. Také, když se Fabia poprvé předváděla tak i Škoda uváděla 7,3s.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Katikakus
28. 5. 2010 10:57
Re: 7,6s, nebo 7,3s
A neni to jedno? Stejne to nepoznas. Nebo ty se vzdycky z krizovatky rozjizdis na plny kotel, abys byl na 100 km/h v case, ktery uvadi vyrobce? ;-)
28. 5. 2010 15:10
Re: 7,6s, nebo 7,3s
Vždycky se tak rychle nerozjíždím ;-). Zajímá mě to proto, že jsem četl srovnání s "Hot hatchi" jiných značek a ty se pohybují od 6,9s, do 7,2s. Souhlasím, že to takový rozdíl není a prakticky to nepoznáš, jen by mě zajímalo proč Škoda, ač má stejný motor jako Polo GTI je o cca 0,7s pomalejší...
Avatar - Katikakus
28. 5. 2010 16:40
Re: 7,6s, nebo 7,3s
Zrejme koncernova politika.
neregistrovaný "kubiii"
28. 5. 2010 09:51
Nová felicia?
Četli jste toto: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
28. 5. 2010 11:40
Re: Nová felicia?
Mne to tým pádom nepripadá ako "lacný" model. Cenovo aj veľkostne zapadne medzi Fabiu a Octaviu, to je všetko. Štart na 12 tisíc € znamená ceny zhruba na úrovni renaultu Fluence - čiže žiadny zázrak sa podľa tohto scenára konať nebude.
Snáď nás Škoda prekvapí niečím pozitívnejším, ako je táto prognóza.
Avatar - Slavek-TDM
28. 5. 2010 10:34
Opet hmotnost
V clanku se potvrdilo, ze kratka Fabia ma u zadniho narazniku poradnej kus zeleza. Rad bych videl jeho tvar, jestli to neni Ickova traverza o hmotnosti 50 kilo... Kazdopadne tohle teda musim konstrukterum vytknout, urcite byly i jiny zpusoby, jak to auto vyvazit. Ale asi cena za takovy reseni byla neakceptovatelna...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - white label
28. 5. 2010 11:26
Re: Opet hmotnost
Že by možná taky "koncernové" dovážení, aby bylo POLO GTI/Ibiza Cupra rychlejší... :-O >:D
Avatar - iudex
28. 5. 2010 11:43
Re: Opet hmotnost
Mozno to nie je az taká blbost s ohladom na koncernovú hierarchiu. Zároven to celkom logicky vysvetluje o 3 desatinky horsie zrýchlenie.
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 11:50
Re: Opet hmotnost
Nehovorím, že je to blbá úvaha, ale konštrukčne je to riadna blbosť.
"Simply clever" riešenie, alebo "rodinné riešenie" u rodinne zameranej značky... Jazdíš často sám? Nevadí, pribalili sme Ti závažie >:-[]
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 11:45
Re: Opet hmotnost
Také riešenia sú skôr k plaču, ale ako Slávek píše, iné riešenie bolo zrejme cenovo neakceptovateľné...a pri vysokej kastli bolo potrebné popracovať nielen na vyváženosti na nápravy, ale i znížiť ťažisko a "prilepiť" zadok na zem...
Avatar - white label
28. 5. 2010 13:52
Re: Opet hmotnost
Pokud by šlo primárně o snížení těžiště a ne především o rovnoměrné rozložení hmotnosti na nápravy, pak by to závaží "muselo" být i u kombi, kde už ale není...
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:13
Re: Opet hmotnost
U kombi to zrejme vyvázi dlhsí zadok a svoje zrejme zohráva i fakt, ze kombi sa skor robia s ocakávaním vacsej zátaze v kufri, t.j. optimálne vlastnosti majú pri miernej zátazi.
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:23
Re: Opet hmotnost
Samotným delším zadním převisem u kombi, těžiště nesnížíž...
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:26
Re: Opet hmotnost
Nie, ale posunies ho smerom dozadu.
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:39
Re: Opet hmotnost
No a to je právě ta podstata o které jsem přesně psal ve 13:52, na což si reagoval... ;-)
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:54
Re: Opet hmotnost
d´accord. ;-)
28. 5. 2010 21:45
Re: Opet hmotnost
Jedná se o tři složená závaží u pravé strany pod nárazníkem. Celkově něco kolem 20kg.
28. 5. 2010 11:23
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - bubucci
28. 5. 2010 11:37
Re: vykon
Možné to je, ale z oktávky tam nezůstalo, co se týká motoru, pohonu, brzd a podvozku, vůbec nic. A cena 950.000 by ty úpravy rozhodně nepokryla. Podle mě fake...nebo šílenství.
Avatar - white label
28. 5. 2010 11:49
Re: vykon
Možné to je, jo?!? >:D
Turbodiesel 3,8! l v Octavii (zřejmě jedničkové) se 4x4 -
Výkon: 485 kW (660 PS)
Zdvihový objem: 3800 ccm
Pohotovostní hmotnost: (jen!) 1100 Kg
Maximální rychlost: 310 Km/h
Zrychlení 0-100: 3.2 s
Zrychlení 0-200: 6 s
Každý ten údaj je "fake perla" sama o sobě, ale uvažovat reálně o všem dohromady, to už je opravdu síla... :*) 8-s ;-)
Avatar - positivemind
28. 5. 2010 14:41
Re: vykon
kdepak, to jsou 4 chipnuté 1.9tdi - každá na každé kolo :-)

A nezapomeň na tu vlnu krouťáku!
28. 5. 2010 15:48
Re: vykon
a zabudol si na spotrebu v kombinovanom cykle
4,8 l/100km >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - white label
28. 5. 2010 16:17
Re: vykon
To by byla možná spotřeba tak na volnoběh... ;-)
Avatar - bubucci
28. 5. 2010 21:24
Re: vykon
rychlejší než veyron z 0-200 >:D takže cena by ta měla být 950.000 E
Jinak už jsem viděl z dvoulitru vytáhnout 540koní, ale to byl boxer cosworth, který točil 9000rpm.
28. 5. 2010 11:50
Re: vykon
Koukni na obsah motoru. To nemá se škodováckým motorem nic společnýho.. A pokud jo, tak to vydrží pár tisíc kilometrů.
Avatar - Ricardo
28. 5. 2010 12:51
Re: vykon
A co teprve objem toho motoru! >:D
28. 5. 2010 12:24
Re: vykon
Ona stačí i "seriovka" >:-[]
[odkaz]
28. 5. 2010 15:06
Re: vykon
To jsou turbokamna ! Tfuj, at jde nafta do haje...
29. 5. 2010 10:48
Re: vykon
A v tom odkaze od pavelsika je asi hybrid ne? ;-)
Avatar - Tomogo
28. 5. 2010 11:24
Pěkná hračka
Je to skutečně pěkná hračka, ale moc se mi nelíbí u nové fábie ty světla a vlastně celý čumák mi nepříjde moc atraktivní shledem ke "krabicózním" tvarům. Ale nezlobil bych se, kdybych ji měl v garáži ;-)
Ale co se týče motoru, tak to je jednička s hvězdičkou. Jen jsem zase nepochopil politiku VW, když vyrábí 1.4 se 132kW a 1.8 se 118kW. Mít 1.8 tak bych se cítil ošizený. Naštěstí mám 2.0TSI se 147kW ale i tak je rozdíl mezi 2.0 a 1.4 poměrně malý ( je hlavně v průběhu kroutícího momentu ), ale 2.0TSI by si zasloužilo taky trochu líp poladit.
Rozbalit vlákno
2
30. 5. 2010 12:10
Re: Pěkná hračka
2,0 TSI poladeny na 197kw v Golfu R je malo?
3. 6. 2010 11:57
Re: Pěkná hračka
Ber to tak, ze 1,4 se 132 kW je mezi 1,4mi extrem...
Avatar - Armin Tamzarian
28. 5. 2010 12:14
FABIA RS A POLO GTI
Obě jsou to velmi sympatická auta (Fabii nesmírně prospěl ten facelift), podobná, a přesto odlišná. Super motor, super převodovka. Špička.
Fabia v té kovové metalíze, Polo v červené...hmmmm...váhal bych, váhal.
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2010 12:15
závaží
no co, do kufru trabantu se kvůli zlepšení jízdních vlastností zase dávaly pytle s cementem 8-s.

co moc nechápu je profil pneu, na téhle fotce to vypadá fakt otřesně, jako přehnaný tunerský počin [odkaz]
Rozbalit vlákno
35
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 12:24
Re: závaží
Nemusím ísť do dôb Trabantov, známa mi jazdila v zime v MB s vrecom piesku...je to možno na smiech, ale so zaťaženým zadkom jej tak nekĺzal zadok pri rozbehu na klzkej vozovke, ale to je trošku o inom, pohon na zadok si to v jej prípade žiadal. V prípade Fabie RS to závažie však len tak nevyhodíš.
28. 5. 2010 12:36
Re: závaží
přesně, u "sportovního" auta vozit trvale navíc balast kvůli vyváženosti...opravdu podivné řešení.
Avatar - white label
28. 5. 2010 13:48
Re: závaží
Ovšem i to MB je auto s klasickou koncepcí, alek čemu by ti asi byl pytel cementu vzadu v Trabantu, který má "vše" vpředu?
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 14:00
Re: závaží
S Trabim osobné skúsenosti nemám, u MB som dôvod napísal. Teraz jazdí 330xD s M-packetom a sťažuje si zase na tuhšie riadenie, ženám ťažko vyhovieš :-)
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:08
Re: závaží
V Trabantu by ti v zimě pomohl pytel cementu jedině pod(nebo na) kapotou motoru, v kufru právě naopak...
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 14:19
Re: závaží
Skôr si myslím, že v Trabante by mi dnes nepomohli ani všetci svätí >:D >:D
28. 5. 2010 16:36
Re: závaží
Trabantu se zatezuje zadek ze dvou duvodu.. jednak to zmekci perovani (listy desne skacou, kdyz jsou lehke) a taky.. on kdyz je prazdnej, tak se snaze dostane do pretacivyho smyku (tohle odpozorovany nemam, kazdopadne s tim pohodlim to pravda urcite je)
Avatar - white label
28. 5. 2010 16:40
Re: závaží
V dobách, kdy (nejen) u nás ještě běžně jezdily Trabanty, aut pouze s řidičem moc nejezdilo, takže to zřejmě moc lidí řešit vůbec nemuselo... ;-)
Znal jsem za komančů osobně několik skalních Trabantistů, ale žádný z nich závaží v kufru nevozil...
28. 5. 2010 16:44
Re: závaží
Mno.. tak s tim by se mozna dalo souhlasit, avsak nic to nemeni na tom, co jsem napsal :-)
Avatar - Ricardo
28. 5. 2010 12:54
Re: závaží
Mně překvapil hlavně ten směšný kotouček
28. 5. 2010 13:17
Re: závaží
No ten vyzera fakt "hrozivo" :-)
Avatar - Ricardo
28. 5. 2010 13:22
Re: závaží
Možná kdyby tam dali pořádnej červenej buben, tak by to vypadalo líp >:D
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 13:35
Re: závaží
...a stačilo by ľahšie závažie >:-[]
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 13:18
Re: závaží
V pomere k ráfku je skutočne smiešny, a o moc lepšie to nie je ani vpredu [odkaz]
Avatar - white label
28. 5. 2010 13:36
Re: závaží
To tam zas dali, abys mohl jezdit v zimě i minimálně na 15" a možná i 14"... 8-s
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 13:56
Re: závaží
14" snáď nie, to by bola už riadna prasárna, tých 15" ako tak, ale pre dobro vzhľadu si RSo i na zimu zaslúži tých 16". Vpredu by to chelo kotúč v priemere o 20mm väčší, vzadu aspoň o 30mm.
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:03
Re: závaží
Já bych na FaII RS menší kolo jak 16" asi nedal ani na zimu, ale zvlášť tady se běžně dává to nejmenší co tam vleze, takový Golf GTI na 16" vypadá "tragicky" i v zimě...
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 14:10
Re: závaží
Chápem, Golf je zase auto o triedu vyššie, takže vravím, tých 15" je tuná možno prekusnuteľné minimum, ale tiež by som osobne pod 16" nešiel v prípade daného modelu, považoval by som to za potieranie jeho charakteru ;-)
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:10
Re: závaží
Ale no, nejaký si sfajnovelý tými svojimi osemnástkami. >:D Uz sme to prednedávnom rozoberali, 16´´ je základ pre o dve triedy vacsie autá, takze o nejakej tragédii pri Golfe by som nehovoril. Notabene ked standard GTI je iba o palec viac.
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:34
Re: závaží
Ale ty zase pleteš dohromady běžného Golfa s Golfem GTI. Na běžném Golfu je 16" opticky docela v pohodě, ale Golfa GTI už 16" (hlavně opticky) dokonale "zabíjí" a to i v zimě... ;-)
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:50
Re: závaží
Ja si práve pri tom Golfe myslím, ze vizuálny rozdiel medzi bezným Golfom a GTI nie je nijak dramatický. Preto ani nevidím velký rozdiel medzi kolesami na beznom Golfe a GTI. Ostatne porovnaj sám: 16´´ na beznom Golfe: [odkaz] a 17´´ na GTI: [odkaz] . Je to taký rozdiel, ze pri 17´´ povies "super" a pri 16´´ "tragédia"?
Avatar - Pierro
28. 5. 2010 14:11
Re: závaží
Ona taková Okta na 14" také zrovna moc krásy nepobrala....
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:14
Re: závaží
Tak to bez debat, ani na 15" to není "bohviečo"... ;-)
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:33
Re: závaží
Napríklad: [odkaz]
(nehovoriac, zo toto je príplatkový nadstandard).
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:36
Re: závaží
To je odkaz na něco, co se tobě líbí, nebo nelíbí...? :-O
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:41
Re: závaží
Co myslís? ;-) Vyzerá to ako koleso, ktoré spraví dojem a podtrhne výzor takéhoto velkého auta?
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:47
Re: závaží
Můj postoj k podobným "balónům" znáš, spíš ty na mě občas působíš jako jejich zdejší zastánce/obhájce... ;-)
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:52
Re: závaží
Dojem je nesprávny. Len sa úplne nestotoznujem s Tvojím postojom, ze pri kompakte je cokolvek pod 17´´ vizuálnym nedostatkom.
Avatar - Pierro
28. 5. 2010 14:48
Re: závaží
dyzajnově ty kola nejsou nijak urážlivá, ale velikostně tak na auto velikosti max. Pola nebo Fabie. Na oktávce vypadají hrozně, stejně jako třeba 16" u Supa II ...
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 14:39
Re: závaží
šmárjá, to sú utopenci na úteku :-) :*)
Avatar - Pierro
28. 5. 2010 13:56
Re: závaží
ale vypadá to fakt docela úsměvně. Podobně velké kotouče má navtechovic dětský kočárek.... ;-)
Avatar - white label
28. 5. 2010 13:42
Re: závaží
Do kufru Trabantu se pytel cementu určitě nedával (taky proč, když má "vše" vpředu), to si zřejmě pleteš s žigulem a spol. Pokud si chtěl vyjet do většího kopce v zimě s Trabantem museli se pasažeři ze zadních sedadel přestěhovat na přední "blatníky"... (znám z praxe) ;-)
28. 5. 2010 14:06
Re: závaží
proč "traverza" u fabie...? proto, že je zadek vzhledem k předku moc lehkej.. trabiho jsme měl, tak vím :-) . nejde o adhezi, ale vyváženější posaz na silnici.
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:12
Re: závaží
Opravdu chceš srovnávat potřebu vyváženosti rozložení hmotnosti u Trabiho a FabieII RS???
Pokud to vyvážení nepotřebuje ani běžná Fabie, tak to Trabi zvládne hravě taky bez něho... ;-)
28. 5. 2010 14:28
Re: závaží
nechci srovnávat. jen jsem si na to vzpomněl a byl to prostě stejný důvod. prázdnej trabant byl daleko nevyváženější - když jsem ho potřeboval srovnat do řady, tak jsem ho vzal vzadu za kouli a poponesl :-). takže zátěž vzadu zlepšovala jízdu. ale dost bylo OT.
Avatar - Pierro
28. 5. 2010 13:08
povzdech
tak panstvo, něco mi tu chybí. Zatím jsem tu nikde neviděl názor skutečného znalce. Zrajícího eurodrzka s ucelenými názory na svět kolem sebe. A to nejen na svět automobilový. Nějak se nám tu vytratil nadhled a to správné voko... :'-(
Rozbalit vlákno
2
28. 5. 2010 13:58
Re: povzdech
to víš, včera se zrealizoval pod Lancií, nemůže být každý den posvícení ;-)
Avatar - Pierro
28. 5. 2010 14:06
Re: povzdech
co nám tam náš velikán sdělil?? Čím nás designérsky u Lancie obohatil?? Prý se tam snad jezdilo výtahem..... >:D >:D >:-[]
Avatar - lamal
28. 5. 2010 13:32
trabant combi RS
ale je krasny ten kombik haha...fuj vazne je hnusny, BACHRATY jak ponorka a tie kola na tom vypadaju trapne...aj ta koncovka v zadu na trabante combi rs... ta kratke je celkom fajn ale na kombiku vidiet co za paskvil to vyrobili >:D
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2010 14:08
kola
já furt co mi ty kola připomínaj - teď už vím >:-[]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:11
Re: kola
No nie si daleko od pravdy... >:D >:-[]
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 14:28
Re: kola
Ono na eReSe to vyzerá tak trošku "silno" pri detaile na koleso (a v pomere k brzdovým kotúčom), ale pri globálnom pohľade na auto to nie je také zlé a v kombinácii s dravou zelenou je to slušivé.
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:38
Re: kola
Iste, ale detaily robia celok. A najsilnejsia, kvázisportová verzia by mala vyzerat dobre i bez barliciek typu vhodná farebná kombinácia, fólie a pod. (porovnaj RS v zltej farbe: [odkaz] ).
Avatar - Plautus
28. 5. 2010 14:41
Re: kola
Súhlasím. Ono žltú farbu ja celkovo na autách nemusím.
Avatar - white label
28. 5. 2010 14:43
Re: kola
On totiž kombík (zvlášť u subkompaktu) působí obecně celkově (designově) podstatně míň "RS"/HH, než HB...
Avatar - iudex
28. 5. 2010 14:59
Re: kola
Ze to ide i podstatne lepsie, ukazuje nová Ibiza ST, kde by som si takúto "RS" vedel predstavit ovela viac.
Avatar - white label
28. 5. 2010 15:08
Re: kola
Ibiza ST sice vypadá opravdu sportovněji, než Fabia Combi, ale to vůbec nic nemění ma tom, co jsem napsal. Vedle Ibizy Cupry, bude vypadat případná Ibiza ST Cupra podobně méně "HH" jako Fabia RS combi, vedle Fabie RS... ;-)
Avatar - Pierro
28. 5. 2010 14:14
Re: kola
sá se snad pokakám.... >:D >:D :yes: tak tohle je foto dne. >:-[]
28. 5. 2010 15:25
Radsi Polo GTI obal...
Motor super, DSG super. Jen bych to bral radsi v obalu Polo GTI. V cervene barve vypadalo fakt pekne.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
28. 5. 2010 16:35
Re: Radsi Polo GTI obal...
Proč zase ta červená...zrovna červená POLO GTI opticky "zabíjí" a vypadá v ní jako úplně běžné POLO. Z pěti barev, které se na POLO GTI nabízí, vyznívá celkově nejlépe bílá, ve které je taky nejčastěji presentováno, viz i "značkový" prospekt:
[odkaz]
neregistrovaný "RayBan"
28. 5. 2010 16:45
Re: Radsi Polo GTI obal...
Pro Polo bílá barva s černou střechou nebo komplet v černé :yes:
Avatar - white label
28. 5. 2010 16:51
Re: Radsi Polo GTI obal...
Jj, bílá s černou střechou (panoramatickým oknem) bude naprosto optimální... a dokonce i ta "komplet černá", bude vypadat podstatně lépe, než ta červená... ;-)
neregistrovaný "Jaroslavix"
28. 5. 2010 18:30
Mno
Všechno super, ale to je tak ošklivé auto, že i kdyby to mělo 300 koní za stejné peníze, tak bych to nechtěěěěl a v provedení kombi? Bere mě zvracení
Rozbalit vlákno
0
28. 5. 2010 21:06
Hm, co ja viem.
Ano, prevodovka je vynimocna...ale

[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RayBan"
28. 5. 2010 22:22
Re: Hm, co ja viem.
Bohužel, málo studovali marketing - zlatá poučka "dejte zákazníkům co chtějí" šla k ledu.

Automat pouze pro diesel !
Avatar - pelikoš
29. 5. 2010 10:47
no nevím
řekl bych jen bouře ve sklenici vody
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FR34K"
29. 5. 2010 14:24
vypadá to hrozně
Prostě taková splašená telefonní budka. :-!
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2010 18:33
1318 KG ???
To je čo za blbosť to turbo važi 250kg ked bežna fabia važi 1080kg
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
30. 5. 2010 09:57
Fabia RS bez dieselu?
Proč bez dieselu? Jen s motorem ze sekačky na trávu? To je mnohem lepší si koupit VW Scirocco TDI 125kW.
Rozbalit vlákno
5
30. 5. 2010 22:08
Re: Fabia RS bez dieselu?
o čtvrt míče víc...
Avatar - Ronault.
31. 5. 2010 01:14
Re: Fabia RS bez dieselu?
Ale byla by to hyper supet truper sportovní nafta, teď se budeš muset dívat na černobílou TV
Avatar - JDM
18. 8. 2010 13:58
Re: Fabia RS bez dieselu?
protože hot-hatchu vlastně ve všech sporťákách nemá diesel co dělat tenhle motor ze sekačky potrápí jakoukoliv dvoulitrovou naftu prosímtě i to tvoje Scirocco :-)
Avatar - JasteR
2. 11. 2010 04:56
Re: Fabia RS bez dieselu?
Diesel bude 2.0TDi CR 105kW... s manualem..
V hot-Hatchi ma nafta co delat.. Ibiza Cupra TDI 118kW je toho jasnym dukazem ;-)
3. 7. 2012 23:20
Re: Fabia RS bez dieselu?
Nafta není sportovní palivo , já bych diesely dal jen do náklaďáků .
8. 6. 2010 21:12
Nechci automat!
Já nechci automatickou převodovku! Za žádnou cenu! Baví mě řadit, jelikož mě baví řídit. To jsem mezi řidiči, obvzlášť mezi těmi, co dávají přednost něčemu ostřejšímu ( a tudíž je asi řízení baví )taková vyjímka? Nějaké ty destiny, které uspořím, mi jsou ukradené, protože o těch to podle mého není. To je jako tvrdit, že starý Ford Mustang Shelby je nudnější auto, než ten nový, jenom proto, že je na okruhu pomalejší...
Rozbalit vlákno
1
3. 7. 2012 23:18
Re: Nechci automat!
Já taky nechci automat. Automat patří do Ameriky ,ale ne do Evropy. Evropa má mít starý dobrý manuál.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku