Již před příchodem faceliftovaného Hyundai i30U nabízí české zastoupení tento model s novým designem přední části v rámci edice FIFA. K dispozici je jen jako dobře vybavená verze s motorem 1,4 CVVT za cenu 294.900,- Kč.
Jojo, skoro přesně o 100 tisíc levnější než o kousek dál popisovaný Golf 1,2 TSI. Ať se na to díváme, jak chceme, 100 tisíc je u takto drahých aut dost zásadní suma, za kterou můžeš i30 několik let provozovat
Neřekl bych... 100tis je sice oporavdu hodně peněz, ale rád si je připlatím, než abych denně musel využívat služeb plastovýho interiéru aut jako KIA, Hyundai, Toyota atp... Věřím, že technicky a cenově to jsou zdařilá auta, bohužel kvalita zpracování interiéru je stále na mizerné úrovni, ať si kdo chce říká co chce...
Právě že jsem všechny mnou zmiňované "prolejzal" na autosalonu v Drážďanech, KIA a Hyundai i v autosalonech v ČR.... Designově OK, zpracování interiéru a detailů má do německých aut hooodně daleko :no:
Která automobilka nepoužívá plast v interiéru?Ano může být celý interiér v kůži,ale to zřejmě je úplně jiná liga.
Kvalita zpracování?Ta nesouvisí s použitým materiálem a konkrétně u i30 je na velmi dobré úrovni.
No to je takovej evergreen, když není jak zdůvodnit o třetinu vyšší cenu, tak se vytáhne kvalita zpracování a prémiový dojem z plastů. Ne že by na tom něco nebylo, ale jsou auta, která na Golf v tomto ohledu ztrácí mnohem víc než zrovna Hyundai i30...
Oproti současné výbavě Classic Plus chybí ještě loketní opěrka, čtecí lampičky u předních sedadel, osvětlení kosmetických zrcátek v clonítku.
Naopak "Nový i30" (oficiální marketingový název pro i30U) má 2 nové funkce palubního počítače - ekoindikátor řazení a aktuální spotřeba, světlomety s Escort Function (Folow me home po hyundaiovsku) a na voze je také nová generace stěračů.
Ceník pro Nový i30 již obsahuje "jen" 4 stupně výbavy - Start, Classic, Comfort a Style
Pro ceny se můžete vydat k nejbližšímu Hyundai dealerovi :-)
Ještě drobnost - vozů i30 ve výbavě FIFA bylo vyrobeno 100 ks