Tak ze Hyunday dela televize a vysavace zaroven s autama, to chapu, ted i Samsung...mam kamarada a ten je blazen do Panasonicu, vsechno ma doma s napisem panasonic, vcetne nozu, kdyz si neco objednava, musi to bejt origo zabalene v neposkozene folii a ma specialni Samsungu vysunovaci nuz, kterym si to vlastnorucne otevira. O Samsungu vi vse a kdyz se ho zeptate, jake domaci kino, jakou televizi a proc, a cim se lisi od ostatnich, vyjmenuje vse od komercnich parametru, po undergrounove informace o subdodavkach, az po sroubky na sasi. Pokud by vyrobili auto se znackou samsung, stal by se z nej odbornik i na automobilizmus. Podotykam, ze toto vse vi, aniz by kdy vstoupil do raje informacnich moznosti internetu. Byl by z nej idealni manager pro servis Samsung vozu. :yes: Tak sup sup.
Joo jinak k tomu Samsungu na kolech...je to hnusny :) a tu pristrojovku uz jsem nekde videl :).
>:-[]:-! . Kdyz vemu v potaz pocet reakci, ktere by odpovidali pochopeni meho prispevku a porovnam ho s poctem reakci na zaklade spatneho pochopeni meho prispevku, musim nutne dojit k zaveru, ze jsem to blbe napsal >:D , coz je vzhledem k casu, kdy jsem to vkladal celkem ospravedlnitelne >:D .
Do Panaka >:D , ale ted uz je to jedno :D. Ja jsem tam parkrat napsal misto Panasoniku Samsumng.... a to je ten problem :D. Chyba se vloudila...co bys chtel po 4te rano v patek.. >:D
Tu su dalsie fotky, vratane prednej casti:
[odkaz]
[odkaz]
Myslim, ze tymto je rozsifrovana zahada o ktorej sme sa bavili s Emelom, ci Samsung bude vyrabat pre Renault novu Lagunu. Toto by europskym zakaznikom nemalo byt urcene. Exterierovy dizajn je takou zvlastnou zmesou azijskych a europskych tvarov a SM5 tak asi ostane iba v Azii.
Vel Satis to nahradzat urcite nebude, na to je to male - to skor novy SM6 na buduci roka. Aj tam ale pochybujem. Pre Renault uz asi nema moc velky vyznam pustat sa luxusnom segmente vyssej strednej triedy do boja s nemcami.
Vel Satis určitě ne. Ovšem kdysi jsem četl, že toto měla být Laguna sedan i pro Evropu. Vzhledem k prodejním úspěchům Laguny, toto dnes nepřichází do úvahy.
Ovšem co se týče Laguny jako takové, myslím si, že pokračování již nebude (alespoň v Evropě), vzhledem k rostoucím rozměrům nižší střední (např. nová Astra-4419, či Fluence-4620 vs. Laguna 4695, Passat 4765). A tímto směrem si myslím, že se vydají - tzn. nižší střední bude vytlačovat střední.
To je pravda, ze tie kompakty rastu...lenze oni nie su äzatial) moc uspesne na bohatsich trhoch Europy.
Ale nemyslim (aj vzhladom k tym rozmerom, ktore uvadzas), ze SM5 by nahradil Lagunu. Ak by ju teda malo nahradit nieco od Samsungu...potom by som cakal skor na buduci rok na SM7. Ale to uz asi bude prilis velke a skor by to nhradzalo Vel Satis.
Ja by som sa predsa len priklonil k tomu, ze Laguna bude nahradena z francuzskej produkcie, a dostane o nieco vacsie rozmery ako sucasna generacia. Zaroven tonajvacsie cestovne auto v podani Reanultu na tunajsich trhoch...
Dovolím si polemizovat - pokud bys viděl design Laguny III před jejím uvedením, možná bys také pochyboval, jestli je to auto pro evropský trh. Lehce poevropštit by to nebyl zase takový problém, stačila by jiná čelní maska... vevnitř je to hodně podobné Laguně a v nějaké základní verzi bys těžko hledal rozdíly.
Takže.. pokud bych se dozvěděl, že Laguna v roce 2011 ukončí výrobu v Evropě a nadále se sem bude vozit ze závodů Samsungu, zase tolik by mě to nepřekvapilo. Na druhou stranu, výroba v Korei není žádná nevýhoda.
Neviem...no. :-( Asi sa nechame prekvapit. Mas pravdu v tom, ze keby som videl novu Lagunu pred uvedenim, tak by som neveril, ze je pre Europu. Pravdou ale je, ze ja tomu nemozem uverit dodnes. A vzhladom k predajnosti toho auta nie som ani zdaleka sam... ;-\
Takze mne sa zas nezda, ze by si znova dovolili urobit nieco, co je pomerne dost sporne. A SM5 podla mna je. Vyraz toho auta je dost zvlastny - hlavne profil. Tie svetlomety zasahuju v boku dost daleko a ponton karoserie je vysoky - a dost mohutny. Proste tam vidim prilis vela prvkov, ktore zaujmu vo vychodnej azii, ale v Europe?
Upravit by to ako hovoris islo (ciastocne) ale nebolo by to prilis kompromisne?
NO a potom este jedna skusenost ktoru ma Renault - Koleos. Tiez korejsky dizajn upraveny ne europske pomery a predaje viac ako vlazne....
Mno, Renault by sice svým způsobem zopakoval starou chybu, jenže s daleko menšími náklady. Vozit sem nějaký Samsung a lepit na to vlastní znáček vlastně nic nestojí. Kolik se prodá, tolik se prodá... když v tom nemusíš rozpustit náklady na vývoj, nemusí tě to trápit a můžeš se soustředit na své klíčové segmenty (dokud ti nějaké zbývají).
Něco jako VW s Foxem, jenže na opačné straně modelového spektra (doufám, že jsi byl ušetřen místních plamenných diskusí :-)).
Trosku mi to pripomina Hyundai, ale to moze byt len nahoda.
Inac nevedel som, ze Samsung robi aj auta :-O
Elektroniku znacky Samsung priam zboznujem, zacalo to mobilnymi telefonmi, ked mi sadli najviac z ostatnych znaciek (a pokracuje - teraz mam OMNIU II) az po TV.
Osobne fandim SAMSUNGU a tento model je celkom pekny. Takze :yes:
Renault Fluence je Samsung SM3 ;-) ale prakticky základ je v novém Meganu. V Asii jezdí i Samsung Safrane a pokud se nepletu tak Koleos se tam prodává jako QM5. Takže Samsung je zejména na asijském trhu už celkem zaběhnutá značka. :yes:
Mobily Samsungu se mi taky líbí, ale dosud mne od nich odrazovala nefunkčnost Java aplikací.
Co se aut týká, řekl bych, že jsou technicky na srovnatelné úrovni s jinou korejskou konkurencí, pouze se zatím nemíchali do Evropy.
není to zas tak hrozný, ničím neuráží a pokud by byla dobře nastavena cennová politika tak by si našel zákazníky. Zas tak špatný být nemůže z technikou Renaultu a Nissanu, navíc by pro evropu řejmě prošel Samsung upravou
Auto je to netipické a navíc se zajímavým designem. Ale v Evropě se neuchytí. Je to moc Asiijské. Ale možná, že poslouží jako základ novému Renaultu střední třídy.
Náhodou, mě se tenhle Samsung SM5 celkem líbí. Ovšem záleží na dojmu z osobního kontaktu. Foto může zkreslovat. A taky na kvalitě provedení. A pokud bude dostatečně prostornej a pohodlnej (žádnej "tvrdolín") klidně bych v něm mohl jezdit. ;-) Ale to je jen takový plácání, stejně na něho nemám...
Nema to kelimky - naopak palubka je podobna Passatu, netaha to bricho po zemim a hlavne kvalita a spolehlivost (zejmena elektroniky) bude zcela nepochybne podstatne, podstatne vyssi, nez u rendliku. :yes:
Potvrzuje to moji predpoved - evropska vyroba rendliku pujde pod vodu, protoze vyrobky jsou prilis osklive a nekvalitni. Jediny zpusob, jak si zacit budovat slusne jmeno na trhu, bude to, pokud na tech vozech nebude nic francouzskeho, ani technika, ani design, ani management. A jeste lepsi by bylo, pokud by se to nadale prodavalo vyhradne pod znackou Samsung, aby na tom nestrasil ten nestastny "kosoctverec".
já taky, ale to je jen a jen dobře protože ten je moc povedený. A hodně se mi líbí ty jejich nové masivní volanty :yes:
Jinak SM5 se mi jako celek na základě těch pár fotek až tak moc nelíbí, je to prostě Laguna po C-sloupek a pak přilepená sedanovská záď. Ještě i ty elektrony jsou alá Laguna. Interiér super, tam není co řešit, ale raději než tohle bych bral klasickou Lagunu :yes: