Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 320d EfficientDynamics: 1600 km na jednu nádrž

Britské zastoupení BMW provedlo zajímavý experiment. Sedan 320d EfficientDynamics vyslalo z Velké Británie do Mnichova s cílem zjistit skutečný dojezd nejúspornějšího provedení řady 3.
Zpět na článek
26. 5. 2010 08:14
26. 5. 2010 09:15
26. 5. 2010 10:27
26. 5. 2010 11:15
26. 5. 2010 13:03
26. 5. 2010 12:50
26. 5. 2010 15:12
26. 5. 2010 16:38
26. 5. 2010 22:54
26. 5. 2010 08:27
26. 5. 2010 08:36
26. 5. 2010 08:40
26. 5. 2010 09:33
26. 5. 2010 13:23
26. 5. 2010 13:24
26. 5. 2010 09:37
26. 5. 2010 10:09
26. 5. 2010 10:23
27. 5. 2010 02:15
27. 5. 2010 13:43
27. 5. 2010 23:31
Avatar - Dinar
26. 5. 2010 08:14
To je prd,
jedině prius, tohle BMW sice má maximálku dvěstětřicet, stovku dá za osm a umí jezdit bez křečí v pravé noze za čtyry litry, jenže je prostě přízemní, vůbec nemá ty kůůl sofistikované pluginhybridologickoekologické supertechnologie, a navíc ani neumí na displeji ukazovat kytičky, prostě trapárna. :-!
Rozbalit vlákno
10
26. 5. 2010 09:15
Re: To je prd,
Samozřejmě že je to trapárna, Bávo si přece kupujou jen pozéři a bývalý veksláci, kterým už nestačí Audi >:-[]

Zas ale musím se trošku Priuse zastat - když pomineme efektivitu/neefektivitu výroby pluginhybridu, stále se musíme dívat na jaký typ provozu byl navržen. A myslím že ve velkých městech US nebo Džapanu svoje přednosti prokáže. Detto když tam naftu tankují jen náklaďáky.

Uvidíme, jak na spotřebu 4.1l zareagují hard-core Oktávkáři TDI :-)
Avatar - Dinar
26. 5. 2010 10:27
Re: To je prd,
Ale jo, ta moje ironie se spíš týká hybridních proklamací o jejich univerzální spáse světa, jediné správné cestě vpřed apod., s nímž se nemůže klasická forma pohonu rovnat. No, a ono to tak není, navíc, jak správně říkáš, velmi záleží na způsobu využití, prius určitě dává více smyslu ve městě, kde by nejspíš tuhle naftu porazil, na druhou stranu pro ta města je určitě nejlepším řešením elektrika, z mého pohledu není hybrid ani mezistupeň, je to slepá ulička. ;-)
26. 5. 2010 11:15
Re: To je prd,
tak ono to zelené "šílenství" občas kvůli stromům nevidí les, to je pravda.

hybrid je asi skutečně jen mezistupeň, ale byla to asi jediná možnost než se přejde komplet na elektro

jak je to vlastně třeba s vodíkem? v této oblasti BMW taky něco nabízelo ne?
Avatar - Frasier
26. 5. 2010 13:03
Re: To je prd,
zrejme vytiahnu argument 'kufor jak prase' >:-[]
Avatar - JirkaVejrazka
26. 5. 2010 12:27
Re: To je prd,
Muj Prius neumi na displeji ukaozvat kyticky, asi ho budu muset prodat :-(

Ale vazne - od BMW je to skvely vysledek, blahopreju.
Avatar - Dinar
26. 5. 2010 12:50
Re: To je prd,
Ty kytičky ber jako připomínku, že v tom prius není sám, ono je těch "spasitelů" mimo něj ještě pár dalších.
Jinak, mě ta auta nevadí, jen v nich nevidím spásu světa. Jeden můj známý má priusy tři, jeden pro sebe, druhý pro ženu, oba doplněné o extra baterie, auta jezdí prakticky jen po městě a prakticky jen na elektriku. Třetí je ovšem na náhradní díly, údajně je celkem potřeba. Znám ho, vím že je to mnohem více projevem jeho hračičkovství, než nějakou zelenou pseudouvědomělostí, je to prostě ten typ, který si pochvaluje, jak jezdí po městě za nula nula nic na kilometr, aby ti další den řekl, že si koupil za pár set tisíc nějakou naprostou zbytečnost. Prostě každý jsme nějaký, stejně tak, jako neplatí "pravdy" o jediných možných cestách, pro něž je prius v tomto případě používán jako nástroj. ;-)
Avatar - JirkaVejrazka
26. 5. 2010 14:35
Re: To je prd,
treti na nahradni dily? To zni zle, mozna bych mel radsi taky jeste jeden koupit :-)

Obecne jsou na tom Priusy se spolehlivosti dost dobre, ale jestli je ma kamarad silne upravovane, tak to mozna bude ten duvod.

Mimochodem, pokud nema auto predelane na plug-in, tak je v principu nesmysl, aby jezdil "prakticky jen na elektriku". To by ho mohli zavrit za porusovani fyzikalnich zakonu ;-)
Avatar - Dinar
26. 5. 2010 15:12
Re: To je prd,
Jasně, že je z toho plug in, máš tu odkaz, kde mu to dělali, na fotkách je jedno z jeho aut. [odkaz]
26. 5. 2010 16:38
Re: To je prd,
Ses´nějak rozohnil :-)
26. 5. 2010 22:54
Re: To je prd,
S 2,5 tunama dojedu na nádrž 1000km a s karafiátem v držce ;-) (do pondělka)
26. 5. 2010 08:27
EkoDiesel
"Tom Ford přitom nevyužíval extrémních způsobů šetření paliva, jako je sjíždění kopců na neutrál" ... to je v dnešní době vtip ne?

Jinak krásný výsledek, co bych za to dal ujet 1600km na nádrž >:D :yes:
Rozbalit vlákno
11
26. 5. 2010 08:36
Re: EkoDiesel
759417,- Kč + DPH
26. 5. 2010 08:40
Re: EkoDiesel
Tak to si radši nechám co mám a projezdím za to 316423km :-)
26. 5. 2010 13:23
Re: EkoDiesel
:yes: :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
26. 5. 2010 11:03
Re: EkoDiesel
presne tak , co toto psalo za blba novinare???!!! vsak prave, ze pri neutralu ma auto nejakou spotrebu, ale pri zarazene rychlosti je spotreba 0!! teda u dnesnich motoru s primymvstrikem..
26. 5. 2010 13:24
Re: EkoDiesel
lenze ak mas zaradenu rychlost tak brzdis...a ked je kopec mierny a nechces brzdit, tak treba vyradit, alebo mat nohu na plyne
26. 5. 2010 11:08
Re: nesmysl s jizdou na neutra!
co toto psalo za blbce novinare??? dnes a uz par let dozadu, auta co maji primyvstrik jezdi pri zarazenem rychlostnim stupni bez nohy na plynu za 0 litru na 100km a prave, ze s neutralem je nejaka spotreba!!!
26. 5. 2010 20:16
Re: nesmysl s jizdou na neutra!
Ty co si mal z fyziky ? Zo zaradenym stupňom bude vždy vecsia spotreba ako s neutralom to že ti palubny počitač ukazuje 0 nič neznamena lebo ten motor ťa brzdi večšou energiou ako je potrebné na beh motora na neutrale. Plati to len keby si isiel dole takym kopcom že by si musel brzdiť brzdami. Mam 320d a žere mimo mesta minimalne 5,7 neviem či oni neišli cely čas za kamionom.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 5. 2010 22:38
Re: nesmysl s jizdou na neutra!
tak mimo město se dá jezdit i pod tebou zmiňovaných 5.7, ale v průměru ne.... Když využíváš tempomat, předjíždíš jen když jede někdo výrazně pomaleji než ty a ještě k tomu plynule, žádné za 3 a plný tak se dá jet něco kolem 5 litrů. Ale to je tak kolem té 90-100Km/h...Dálnice si vezme víc a město taky.
27. 5. 2010 01:50
Re: nesmysl s jizdou na neutra!
Já ti nevím...tohle mi bylo řečeno také, ale pak je tu test SM, kde se stejnými fábiemi (či stejnou, teď nevím) zkoušeli jet stejnou trasu v +- podobných podmínkách.
V jednom případě dojížděli na světlech s neutrálem a s neutrálem sjížděli kopce.
Rozdíl byl tuším přes 1L/100Km ve prospěch neutrálu...to se mi zdá dost na náhodu a SM působí jako regulérní médium. Jiná věc je, že je šílenství normálně sjíždět kopce na neutrál, ale to je snad jasné...
27. 5. 2010 13:39
Re: nesmysl s jizdou na neutra!
Jj, taky jsem se zarazil, kterej * by jezdil z kopce na neutral a palil benzin, kdz muze s kvaltem jet zadarmo...
26. 5. 2010 09:26
priemerna spotreba
..bola dosiahnuta, ale podla mna sa mesto moc nejazdilo, takze predsalen ta skutocna priemerna bude o nieco vyssie
Rozbalit vlákno
3
26. 5. 2010 09:33
Re: priemerna spotreba
Ty jsi to asi moc nečetl co?
26. 5. 2010 10:04
Re: priemerna spotreba
průměrná rychlost 95km/h naznačuje skutečně absenci výrazného podílu městského provozu.

Krom toho, v civilizovaném světě je běžné mít kolem velkých aglomerací dálniční okruhy, kde kromě ranních/večerních š***k se dá jezdit velice plynule.

Ale to je fuk, i kdyby byla městská spotřeba 6l, stejně by to bylo supr.
Avatar - Ji/Ri
26. 5. 2010 09:37
BMW
Tohleto je krásný vozík a šmrncovní....a v kombíku - mňam.... Líbí se mi více než A4 nová.... Prostě fakt paráda a ta spotřeba je super...
Jedno jsem měl prům. spotřebu s Vel Satisem 3,8lt/100km.....při cestě z prahy na moravu.....motor 3.0dCi 6válec. .... k Humpolci to jelo super, od Humpolce ještě líp - na odtahovce. 8-s 8-s 8-s
BraWo.... tak se to píše? ;-)
Rozbalit vlákno
1
26. 5. 2010 10:09
Re: BMW
Bravwo - takto se to píše
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 5. 2010 10:04
Není možné
>:D já mám těch 10kW navíc a dojezdy mám skoro poloviční, kde bude chyba? >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - S8
26. 5. 2010 10:23
Re: Není možné
Mezi sedadlem a volantem??? >:D
26. 5. 2010 10:30
Re: Není možné
tak to neviem, tiež nemam dojazdy na "20" viac ako 850-900 pri slušnej jazde >:D
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 5. 2010 13:14
Re: Není možné
jj, když chci potěšit své oko na "jednu" nádrž 1000km tak tam musím stříknout ještě jednou za 300 >:D

Jinak se tomu nebráním, že bude asi problém ve mně, ale takhle bych jezdit nedokázal.
26. 5. 2010 14:37
Re: Není možné
Reálně jsem běžně dával s 320d mezi 800-900km na nádrž. Že ty jezdíš jen na první 3 kvalty? ;-)
26. 5. 2010 14:54
Re: Není možné
ved to on tiež, za 300 kacek cca + 100-200 kilometrov
Avatar - Ricardo
26. 5. 2010 15:42
Re: Není možné
Já ti poradím - najeď na D1, dej tempomat na 100 km/h a vyraž na západ. A nezapomeň si to naplánovat, abys Prahou projížděl v noci >:D
26. 5. 2010 16:35
Re: Není možné
D1 je moc kopcovitá ;-)
27. 5. 2010 13:42
Re: Není možné
Kluci a neni podstatne, kam chce clovek dojet? Podle me to ma jeste porad vetsi vahu, nez spotrba... >:D , k cemu je ti super spotrba, kdyz se od cile budes vzdalovat >:D ?
Avatar - Vampix(Diesel Power)
26. 5. 2010 21:23
Re: Není možné
Ricardo: A kde je pak za prahou sjezd na centrum Ostravy? Za Prahu moc nejezdím >:D To zas bude cesta do školy zítra teda >:D
Avatar - Ji/Ri
27. 5. 2010 02:15
P607 2,2
Podle předpisů s lehkou nohou - na nádrž /70lt/ dojezd 1475km.... při normální jízdě cca. kolem 1100km...je dvadvojka benzin.... to mi přijde celkem rozumné a směle označím jako P607 Efficient Dynamics.... ;-)
Rozbalit vlákno
2
27. 5. 2010 13:43
Re: P607 2,2
Hm, na 70l nadrz se toho najezdi...
Avatar - bubucci
27. 5. 2010 23:31
Re: P607 2,2
Tak to já to mám asi nějaké pokažené...60l/420km lehká noha a 350km když se tomu sem tam šlápne... 8-s Jestli to nebude tím, že nemám 607 ;-)