Novinky
Interiér je opravdu hezký, elegantní a designově čistý, naštestí v něm chybí laciné designové výstřelky, které známe z korejských a francouzských křápů. :yes:
Volkswagenu lze ale těžko odpustit, že po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha, jako to známe například z Passatu kombi 4motion. :no:
Volkswagenu lze ale těžko odpustit, že po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha, jako to známe například z Passatu kombi 4motion. :no:
Ještě větší hlupák než jsme doufali viď Ádiku....
Souhlasím Ádo s tebou v tom, že jsou auťáky křápy, ale na rozdíl od tebe mezi ně až na pár vyjímek zahrnuji skutečně veškerou celosvětovou produkci. Ale i mezi oněmi křápy je jeden zásadní rozdíl. Totiž v interiérech. A zejména u německých značek jsou interiéry proti francouzským ostrašujícím příkladem.
Ani rádoby nová generace hnusarégu nic na faktu nezmění.
Vlez např. do Laguny III a jseš rázem na jiné planetě.
To si při své zaslepenosti zkus zapamatovat.
Moc naděje do tebe ale nevkládám. :no:
Souhlasím Ádo s tebou v tom, že jsou auťáky křápy, ale na rozdíl od tebe mezi ně až na pár vyjímek zahrnuji skutečně veškerou celosvětovou produkci. Ale i mezi oněmi křápy je jeden zásadní rozdíl. Totiž v interiérech. A zejména u německých značek jsou interiéry proti francouzským ostrašujícím příkladem.
Ani rádoby nová generace hnusarégu nic na faktu nezmění.
Vlez např. do Laguny III a jseš rázem na jiné planetě.
To si při své zaslepenosti zkus zapamatovat.
Moc naděje do tebe ale nevkládám. :no:
ty máš jako patent na správný názor nebo co? Právě proto, že se každému líbí něco jiného se dělá tolik aut. Ten kdo má rád klasiku bez kudrlinek jde do VW, kdo má rád výstřelky a testování nevyzkoušeného designu tak jde do korejců apod. Je to jen subjektivní názor a proto přece nemusím být špatný...
Tak si toho "hnusarégu" ("origínálně" hustej název 8-s ) nevšímej a skoč třeba do individualistického "krasokoleosu" teda pokud vůbec máš na to, mít podobné auto... 😉
Byl jsem nucen do noveho Rybniku vlezt ve Francii cestou na letiste. Jeste ted se mi dela spatne od zaludku. :no😒br />
Nicmene jedno pozitivum musim priznat - normalni tachometr a otackomer - bez kelimku - s cisly v normalni poloze (ne kolem dokola a vzhuru nohama). Asi nejvice se podoba S120.
Uz horsi je to s tim zbytkem - predevsim stredni cast pristrojove desky JE ZCELA ODSTRASUJICI, "vhodne" to doplnuje neforemny volant s nejakymi podivnymi nadory v miste, kde se drzi, gumove razeni, neforemna a velice nepohodlna sedadla. Motoru DCI zcela chybi zatah motoru TDI a jezdit s nim ve meste je utrpeni. Totez plati o jizdnich vlastnostech, protoze zad vozu vubec nedrzi stopu ale jen tak nejak je vlacena predkem. Vzadu je mene mista, nez ve Fabii, a to jak na delku, tak i na vysku. A to ani nemluvim o vnejsim designu, ktery je opravdu odpuzujici a ze vseho nejvic mi pripomina pramici. Kdyz k tomu prictu rendlikovsky nekvalitni dilenske zpracovani, poruchovou elektroniku a kosoctverec na kapote, na volante i (typicky) za volantem, povazuji tve srovnani s krasnym, domyslenym, praktickym a elegantnim Touaregem pouze za nehoraznou drzost. Takze shrnuto - tu jednu jizdu si opravdu budu pamatovat... priste radeji tu stodvacitku.
Nicmene jedno pozitivum musim priznat - normalni tachometr a otackomer - bez kelimku - s cisly v normalni poloze (ne kolem dokola a vzhuru nohama). Asi nejvice se podoba S120.
Uz horsi je to s tim zbytkem - predevsim stredni cast pristrojove desky JE ZCELA ODSTRASUJICI, "vhodne" to doplnuje neforemny volant s nejakymi podivnymi nadory v miste, kde se drzi, gumove razeni, neforemna a velice nepohodlna sedadla. Motoru DCI zcela chybi zatah motoru TDI a jezdit s nim ve meste je utrpeni. Totez plati o jizdnich vlastnostech, protoze zad vozu vubec nedrzi stopu ale jen tak nejak je vlacena predkem. Vzadu je mene mista, nez ve Fabii, a to jak na delku, tak i na vysku. A to ani nemluvim o vnejsim designu, ktery je opravdu odpuzujici a ze vseho nejvic mi pripomina pramici. Kdyz k tomu prictu rendlikovsky nekvalitni dilenske zpracovani, poruchovou elektroniku a kosoctverec na kapote, na volante i (typicky) za volantem, povazuji tve srovnani s krasnym, domyslenym, praktickym a elegantnim Touaregem pouze za nehoraznou drzost. Takze shrnuto - tu jednu jizdu si opravdu budu pamatovat... priste radeji tu stodvacitku.
Osobně jsem v novém už seděl a daleko lepší dojem na mě dělá stále starší vezre, interiér je prostě takový obyčejný oproti starší vezri 😢 .Škoda že nedávají ty novější motory s osmikvaltem do starší vezre.
Mně to také tak připadá. Starší Touareg byl takový chlapáčtější, nekompromisnější a působil mnohem robustnějším a přitom uhlazenějším dojmem.
Jak nebetyčný rozdíl v porovnání s zšenštilým a samoúčelným designem francouzských vozů a asiatskou vyumělkovaností.
Jak nebetyčný rozdíl v porovnání s zšenštilým a samoúčelným designem francouzských vozů a asiatskou vyumělkovaností.
Nový Touareg pôsobí o kus ľahšie a šviháckejšie. Atlét vedľa vzpierača. Nikdy ale nevyhovieš všetký, každému sa môže páčiť niečo iné.
No tak pani...
Tak jednak mame doma terajsiu generaciu Toarega po facelifte (2 roky), len pre ilustraciu interier seda koza, titanove listy, dotykova navigacia.
Na autosalone v BA pred cca mesiacom sme s bratom obsadili striebrony Touareg Hybrid (cierna koza, drevo, navigacia) na 15 minut 😄 Sedeli sme a porovnavali vsetko mozne.
- Novy Touareg posobi z vnutra priestranejsim dojmom (napriek tmavemu inetrieru)
- dojem a pocit KVALITY je asi 10x vacsi v novom Toauaregu, to sa neda opisat slovami, sorry, ale kto tvrdi nieco ine je ..... , bez mihnutia oka by som to prirovnal k AUDI A8 z ktorej sme do Toarega presadli (az na kozenu vybau Audi...)
- Sedadla v novom Touaregu su 2x pohodlnejsie ako v terajsej generacii
- ako minus by som dodal noapak ze posobi strasne vsedne (EXTERIER), absolutne zapada s davom napriek diodam, 20 kolesam... proste stratil ten BU BU BU efekt ako terajsi model
Kazdopadne novy model technicky kope vyssiu ligu. Nebodaj ma niekto inu SKUSENOST a je ineho nazoru? 😉
Tak jednak mame doma terajsiu generaciu Toarega po facelifte (2 roky), len pre ilustraciu interier seda koza, titanove listy, dotykova navigacia.
Na autosalone v BA pred cca mesiacom sme s bratom obsadili striebrony Touareg Hybrid (cierna koza, drevo, navigacia) na 15 minut 😄 Sedeli sme a porovnavali vsetko mozne.
- Novy Touareg posobi z vnutra priestranejsim dojmom (napriek tmavemu inetrieru)
- dojem a pocit KVALITY je asi 10x vacsi v novom Toauaregu, to sa neda opisat slovami, sorry, ale kto tvrdi nieco ine je ..... , bez mihnutia oka by som to prirovnal k AUDI A8 z ktorej sme do Toarega presadli (az na kozenu vybau Audi...)
- Sedadla v novom Touaregu su 2x pohodlnejsie ako v terajsej generacii
- ako minus by som dodal noapak ze posobi strasne vsedne (EXTERIER), absolutne zapada s davom napriek diodam, 20 kolesam... proste stratil ten BU BU BU efekt ako terajsi model
Kazdopadne novy model technicky kope vyssiu ligu. Nebodaj ma niekto inu SKUSENOST a je ineho nazoru? 😉
Já jsem dokonce četl, že na pohodlnoměru naměřili 2.1x více!
>😁 :yes😒br />
Ja som nic necital, ja som v oboch sedel 😉
Ja som nic necital, ja som v oboch sedel 😉
No a co? ja taky... Dokonce jen nesedel, ale jezdil. A ne jen 2 km. Presto, resp prave proto jsem presvedceny, ze starsi Touareg byl povedenejsi. Stacil facelift. Tohle uz neni ta kara, co na silnici budila vseobecny respekt.
Asi tak před 10 lety ještě ejme tomu.
Ale dnes? >😁 >😁 :no: :no: :no: