Větší objem, více výkonu a točivého momentu. To je filozofie, kterou uplatnila mnichovská automobilka při vývoji kupé M3 GTS. Oranžová střela míří nyní za zákazníky.
Jj,kridlo je jak pest na oko. A i ta cena, 70 kilo dole-vesmes vybava, za kterou je nutno priplatit si zvlast. Nejaky ten karbon a vyssi vykon, no budiz. Tak si rikam- pres 3 a pul milionu a mam auto na okruhy a nebo na jezdeni? Da se za ty penize koupit ferrari? porche? Ty maji vahu, vykon i komfort vyvazenej. Toto je zalezitost ciste pro fanousky bmw, odpovim si sam. :-)
Zrejme sa narázalo na fakt, ze dnes sa preferuje aerodynamika bez výrazných krídel, integrácia difúzorov a pod. do karosérie tak, aby nevznikali práve takéto dizajnovo rusivé elementy.
No jasně, to má logiku srovnávat supersport a cestovní kupé střední třídy, které asi nemůže být konstruováno jen na verze M3 a M3 GTS s difuzorem, když se dělá třeba jako 320d že... Když se dělá Ferrari, tak se maximálnímu výkonu přizpůsobuje vše, BMW 3 těžko.
M3 už v "základu" je moc povedený sportovně-cestovní vůz. Úpravy vypadají skutečně funkčně, ale ta cena. Ano bude to lahůdka, ale příplatek cca jeden mil. Kč je trochu "dost". ;-\
Ale ta barva mu moc sluší. To křídlo bych sundal. max. bych tam dal nějaké decentnější clubsport. A na ty tmavý kola jsem si také ještě nezvykl.
todle bmw se opravdu povedlo(až na to křídlo ale asi nebude samoúčelné) ale co mi u bmw v nových generacích chybí je ta lehkost, todle je sice odlehčená verze ale i tak váží 1a půl tuny.
Chtělo by to nástupce m3 e30, něco menšího lehčího, obratného, třeba jedničku kupé s pořádným motorem v odlehčené variantě-to by byl regulérní nástupce e30- auta které i téměř 30letech oslovuje nadšence po celém světě.