Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M3 GTS: Odlehčená M3 zamíří v červenci k zákazníkům

Větší objem, více výkonu a točivého momentu. To je filozofie, kterou uplatnila mnichovská automobilka při vývoji kupé M3 GTS. Oranžová střela míří nyní za zákazníky.
Zpět na článek
17. 5. 2010 11:25
17. 5. 2010 11:29
17. 5. 2010 14:13
neregistrovaný "BM power"
Avatar - Filip .
16. 5. 2010 18:54
Vsetko OK az na
To hrozneee kridlo 8-s
Rozbalit vlákno
9
16. 5. 2010 21:07
Re: Vsetko OK az na
Jj,kridlo je jak pest na oko. A i ta cena, 70 kilo dole-vesmes vybava, za kterou je nutno priplatit si zvlast. Nejaky ten karbon a vyssi vykon, no budiz. Tak si rikam- pres 3 a pul milionu a mam auto na okruhy a nebo na jezdeni? Da se za ty penize koupit ferrari? porche? Ty maji vahu, vykon i komfort vyvazenej. Toto je zalezitost ciste pro fanousky bmw, odpovim si sam. :-)
17. 5. 2010 00:17
Re: Vsetko OK az na
Asi proto, že je je tam pro srandu králíkům
17. 5. 2010 09:32
Re: Vsetko OK az na
Může být pro někoho hrozné, ale je podle všeho funkční, což se o 90% křídel různě nalepených na auta říct nedá...
Avatar - iudex
17. 5. 2010 09:35
Re: Vsetko OK az na
Zrejme sa narázalo na fakt, ze dnes sa preferuje aerodynamika bez výrazných krídel, integrácia difúzorov a pod. do karosérie tak, aby nevznikali práve takéto dizajnovo rusivé elementy.
Avatar - iudex
17. 5. 2010 09:37
Re: Vsetko OK az na
napríklad takto: [odkaz]
17. 5. 2010 09:38
Re: Vsetko OK az na
Oproti GTS je Italia vlastně cesťák ;-)
Avatar - iudex
17. 5. 2010 09:42
Re: Vsetko OK az na
Na takové to domácí jezdení... >:D
17. 5. 2010 10:08
Re: Vsetko OK az na
Zatím jsem ho projel jen s Chrisem Harrisem ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
17. 5. 2010 16:17
Re: Vsetko OK az na
No jasně, to má logiku srovnávat supersport a cestovní kupé střední třídy, které asi nemůže být konstruováno jen na verze M3 a M3 GTS s difuzorem, když se dělá třeba jako 320d že... Když se dělá Ferrari, tak se maximálnímu výkonu přizpůsobuje vše, BMW 3 těžko.
17. 5. 2010 09:38
OT: Bavorská A1
...už za dva roky

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
17. 5. 2010 09:42
Re: OT: Bavorská A1
Logický krok ako nezostat pozadu. Teraz uz len cakám, ci príde Mercedes s klasickým hatchom alebo bude pokracovat v stýle A-Klasse.
17. 5. 2010 09:46
Re: OT: Bavorská A1
Nové A bude nižší a rozhodně klasický hatch. Sendvič jde do kantýny ;-)
17. 5. 2010 11:25
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
17. 5. 2010 11:29
Re: M3 CLS
CLS je M-B, tohle je CSL
neregistrovaný "BM power"
17. 5. 2010 14:13
Re: M3 CLS
CSL :-) Coupé Super Light :-! tak to určite a asi aj lepší :-)
17. 5. 2010 18:07
Moje hodnocení
M3 už v "základu" je moc povedený sportovně-cestovní vůz. Úpravy vypadají skutečně funkčně, ale ta cena. Ano bude to lahůdka, ale příplatek cca jeden mil. Kč je trochu "dost". ;-\
Ale ta barva mu moc sluší. To křídlo bych sundal. max. bych tam dal nějaké decentnější clubsport. A na ty tmavý kola jsem si také ještě nezvykl.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Mira328i
18. 5. 2010 07:33
návrat k tradicím
todle bmw se opravdu povedlo(až na to křídlo ale asi nebude samoúčelné) ale co mi u bmw v nových generacích chybí je ta lehkost, todle je sice odlehčená verze ale i tak váží 1a půl tuny.
Chtělo by to nástupce m3 e30, něco menšího lehčího, obratného, třeba jedničku kupé s pořádným motorem v odlehčené variantě-to by byl regulérní nástupce e30- auta které i téměř 30letech oslovuje nadšence po celém světě.
Rozbalit vlákno
2
18. 5. 2010 17:24
Re: návrat k tradicím
A ještě s atmosfericky plněným motorem a s jednou škrtící klapkou na jeden válec. :-) Nebo aspoň něco jako 320 Si E90.
Avatar - Mira328i
18. 5. 2010 18:25
Re: návrat k tradicím
samozřejmě atmosféru;-)