Novinky
Filip .
0
To hrozneee kridlo 8-s
Frantizsekk
0
Jj,kridlo je jak pest na oko. A i ta cena, 70 kilo dole-vesmes vybava, za kterou je nutno priplatit si zvlast. Nejaky ten karbon a vyssi vykon, no budiz. Tak si rikam- pres 3 a pul milionu a mam auto na okruhy a nebo na jezdeni? Da se za ty penize koupit ferrari? porche? Ty maji vahu, vykon i komfort vyvazenej. Toto je zalezitost ciste pro fanousky bmw, odpovim si sam. 😄
Navtech
0
Asi proto, že je je tam pro srandu králíkům
webpaja
0
Může být pro někoho hrozné, ale je podle všeho funkční, což se o 90% křídel různě nalepených na auta říct nedá...
iudex
0
Zrejme sa narázalo na fakt, ze dnes sa preferuje aerodynamika bez výrazných krídel, integrácia difúzorov a pod. do karosérie tak, aby nevznikali práve takéto dizajnovo rusivé elementy.
iudex
0
napríklad takto: [odkaz]
webpaja
0
Oproti GTS je Italia vlastně cesťák 😉
iudex
0
Na takové to domácí jezdení... >😁
webpaja
0
Zatím jsem ho projel jen s Chrisem Harrisem 😉
Parda71 (BMWfans)
0
No jasně, to má logiku srovnávat supersport a cestovní kupé střední třídy, které asi nemůže být konstruováno jen na verze M3 a M3 GTS s difuzorem, když se dělá třeba jako 320d že... Když se dělá Ferrari, tak se maximálnímu výkonu přizpůsobuje vše, BMW 3 těžko.
...už za dva roky
[odkaz]
[odkaz]
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
M3 už v "základu" je moc povedený sportovně-cestovní vůz. Úpravy vypadají skutečně funkčně, ale ta cena. Ano bude to lahůdka, ale příplatek cca jeden mil. Kč je trochu "dost". ;-\
Ale ta barva mu moc sluší. To křídlo bych sundal. max. bych tam dal nějaké decentnější clubsport. A na ty tmavý kola jsem si také ještě nezvykl.
Ale ta barva mu moc sluší. To křídlo bych sundal. max. bych tam dal nějaké decentnější clubsport. A na ty tmavý kola jsem si také ještě nezvykl.
todle bmw se opravdu povedlo(až na to křídlo ale asi nebude samoúčelné) ale co mi u bmw v nových generacích chybí je ta lehkost, todle je sice odlehčená verze ale i tak váží 1a půl tuny.
Chtělo by to nástupce m3 e30, něco menšího lehčího, obratného, třeba jedničku kupé s pořádným motorem v odlehčené variantě-to by byl regulérní nástupce e30- auta které i téměř 30letech oslovuje nadšence po celém světě.
Chtělo by to nástupce m3 e30, něco menšího lehčího, obratného, třeba jedničku kupé s pořádným motorem v odlehčené variantě-to by byl regulérní nástupce e30- auta které i téměř 30letech oslovuje nadšence po celém světě.