Větší objem, více výkonu a točivého momentu. To je filozofie, kterou uplatnila mnichovská automobilka při vývoji kupé M3 GTS. Oranžová střela míří nyní za zákazníky.
todle bmw se opravdu povedlo(až na to křídlo ale asi nebude samoúčelné) ale co mi u bmw v nových generacích chybí je ta lehkost, todle je sice odlehčená verze ale i tak váží 1a půl tuny.
Chtělo by to nástupce m3 e30, něco menšího lehčího, obratného, třeba jedničku kupé s pořádným motorem v odlehčené variantě-to by byl regulérní nástupce e30- auta které i téměř 30letech oslovuje nadšence po celém světě.
M3 už v "základu" je moc povedený sportovně-cestovní vůz. Úpravy vypadají skutečně funkčně, ale ta cena. Ano bude to lahůdka, ale příplatek cca jeden mil. Kč je trochu "dost". ;-\
Ale ta barva mu moc sluší. To křídlo bych sundal. max. bych tam dal nějaké decentnější clubsport. A na ty tmavý kola jsem si také ještě nezvykl.
No jasně, to má logiku srovnávat supersport a cestovní kupé střední třídy, které asi nemůže být konstruováno jen na verze M3 a M3 GTS s difuzorem, když se dělá třeba jako 320d že... Když se dělá Ferrari, tak se maximálnímu výkonu přizpůsobuje vše, BMW 3 těžko.
Zrejme sa narázalo na fakt, ze dnes sa preferuje aerodynamika bez výrazných krídel, integrácia difúzorov a pod. do karosérie tak, aby nevznikali práve takéto dizajnovo rusivé elementy.
Jj,kridlo je jak pest na oko. A i ta cena, 70 kilo dole-vesmes vybava, za kterou je nutno priplatit si zvlast. Nejaky ten karbon a vyssi vykon, no budiz. Tak si rikam- pres 3 a pul milionu a mam auto na okruhy a nebo na jezdeni? Da se za ty penize koupit ferrari? porche? Ty maji vahu, vykon i komfort vyvazenej. Toto je zalezitost ciste pro fanousky bmw, odpovim si sam. :-)