Novinky
Pekelná Micinka
0
Hezký výlet pane Láník. 😄
Tak teď už nejde o benzínu uvažovat, leda že ho máš moc a potřebuješ ho zbavit. Při svižnější jízdě nebude 20 problém.
Chce to vrtat na zahradě. Pozor však na splaškovou kanalizaci, barvu může mít stejnou, ale úpravou z ní benzín neuděláš...
Suhlas, neviem o co BMW ide asi chce ziskat titul Mucsle stupid high engine car. Tie benziny budu absolutne k nicomu - spotreby sli hore a realne budu este ovela vyssie ako tabulkove hodnoty. Nechapem zmysel zvysovania uz aj tak vysokeho vykonu pricom nedoslo k uspore paliva ale naopak k zvyseniu spotreby. Auto bude s novou prevodovkou a silnejsimi motormi iste aj tazsie a ktovie ci aj pneumatiky nebudu opat sirsie - cize ta spotreba nema sancu sa dostat na slusnu hodnotu. Vo firme znamy jazdi na Pajere 3.2D silna masinka s automatikou - priemer je udavany okolo 9.5 litra ale vravel ze pod 12 sa sotva dostane pri realnej jazde a to ma diesel nie benzin. Neviem teda aky je vyznam mat premotorovane monstrum s ktorym budem jazdit za 16 az 20 litrov priemer a tankovat kazdych 300 km. Jediny zmysel su len diesle u tohoto premotorovaneho cuda menom X5 a aj tie budu mat ovela vyssiu spotrebu ako tabulka uvadza. Neviem ale to ohurovanie vykonom so strany BMW mi je absolutne nesympaticke. Mercedes by take nieco nepripustil aby urobil silnejsiu verziu a sucasne by dovolil zvysit spotrebu( benzin ). Mercedes ma totiz smrnc a noblesu a techniku ktora mu to nedovoli 😉 BMW mi bolo sympaticke este za cias minulej generacie 5ky a 3ky to boli pekne vozy , teraz je to len o vykone a cim vacsia ozruta tym akoze je to auto lepsie? Jendoducho hnus ...
:-!
:-!
Rád bych tě trochu poopravil ve tvých soudech...
Je to právě BMW, které zavedlo úsporné nehybridní technologie do prémiové třídy. Právě BMW vyniká snad nejlepší kombinací reálná spotřeba vs. výkon a je to opět BMW, které nahrazuje víceválcové motory s velkým objemem. Ač se to některým fanouškům hesla "objem ničím nenahradíš" líbí nebo nelíbí, postupným cizelováním dokáží bavorské motory při běžné jízdě díky přeplňování zajistit velkou dávku točivého momentu důležitého pro přirozený pohyb vozidla bez nutnosti vytáčení a tím pádem s nižší spotřebou paliva.
A pokud jde o výkon...toho až na výjimky není nikdy dost.
Argumentace Mercedesem je velmi, velmi scestná. Ten se totiž k přeplňování vrací také.
Je to právě BMW, které zavedlo úsporné nehybridní technologie do prémiové třídy. Právě BMW vyniká snad nejlepší kombinací reálná spotřeba vs. výkon a je to opět BMW, které nahrazuje víceválcové motory s velkým objemem. Ač se to některým fanouškům hesla "objem ničím nenahradíš" líbí nebo nelíbí, postupným cizelováním dokáží bavorské motory při běžné jízdě díky přeplňování zajistit velkou dávku točivého momentu důležitého pro přirozený pohyb vozidla bez nutnosti vytáčení a tím pádem s nižší spotřebou paliva.
A pokud jde o výkon...toho až na výjimky není nikdy dost.
Argumentace Mercedesem je velmi, velmi scestná. Ten se totiž k přeplňování vrací také.
116i je dvoulitr a třílitr s turbem je pořád třílitr. BMW udává příliš nízké spotřeby daleko od reality. Pravda ale je, že má stejnou spotřebu jak konkurenti, ale jede jim to líp.
Nevím k čemu je mít v autě diesel, když pak jezdí za víc než 10 na 100
K tomu, aby to nebylo 15 😉
V článku se píše, že se benzínovou lze jezdit za 10 a s dieselovou se nedá dostat pod 10. Já v tom zase tak zásadní rozdíl nevidím, zvlášť vzhledem k poklesu hodnoty nového auta
Ale prdlačky, píší: "Tiše a klidně běžící řadový šestiválec v dálničním režimu (60 mph, tj. cca 96 km/h) pracoval jen těsně nad volnoběhem, takže by nebyl problém jezdit se spotřebou jen lehce nad udávaným průměrem (10,1 l/100 km). Při občasném využití celého potenciálu průměr rychle roste, ale v evropských podmínkách bude možné s tímto motorem jezdit do 15 l/100 km"
a
"V Mnichově jsou pyšní zejména na nízkou kombinovanou spotřebu (7,5 l/100 km), která je důležitá především z politických důvodů. Nic na tom nemění ani fakt, že pod 10 l/100 km se nebude v praxi snadné dostat."
Po zkušenostech s 530d si troufám říct, že za 10 bude jezdit ten, kdo se s tím nemazlí a u benzínu ten, kdo to má do práce po rovině a dynamiku motoru nevyužívá.
a
"V Mnichově jsou pyšní zejména na nízkou kombinovanou spotřebu (7,5 l/100 km), která je důležitá především z politických důvodů. Nic na tom nemění ani fakt, že pod 10 l/100 km se nebude v praxi snadné dostat."
Po zkušenostech s 530d si troufám říct, že za 10 bude jezdit ten, kdo se s tím nemazlí a u benzínu ten, kdo to má do práce po rovině a dynamiku motoru nevyužívá.
Mam takovou mozna hloupou otazku;
Teoreticky pokud by jsi planoval tahat prives s lodkou, karavanem ci premistovat sveho oblibeneho kone velmi casto.
Je zasadni vyhodou diesel u takoveho SUV nebo jeto jedno?
Teoreticky pokud by jsi planoval tahat prives s lodkou, karavanem ci premistovat sveho oblibeneho kone velmi casto.
Je zasadni vyhodou diesel u takoveho SUV nebo jeto jedno?
Zálezí, s cím porovnávas. Ak medzi súcasnou X5 3,0i a 3,0d, volba dízlu je jasná. Ak medzi 40i a 30d faceliftovanej verzie, tam by som sa benzínu nebál, notabene pri 50i. Sestranica má na tahanie prívesu s jej konom XC90 s preplnovaným benzínom T6 a nepocituje s prívesom nijaký výkonový deficit.
v článku přepískli že s 40d nepůjdeš pod 10, když naše 35d jezdí i za 8.5. Nešlo to ale hned prvních 10-15 tisic ta spotřeba pod 10 taky nešla. Hlavně ale když budeš dávat plyn časteji na podlahu tak se stejně dostaneš tak na 13... Pokud takhle jezdi 35i tak v pohodě, ale majitelé hovoří jinak. Ti jsou rádi když jezdi za 12 v klidném režimu...
ja si myslím, ze nehovoris pravdu, alebo si sa nikdy neviezol v aktualnej verzii BMW. Ano, BMW ide stale za vyssim vykonom, ale s tou spotrebou by som to nevidel tak tragicky. Jazdim 2.0 diesel 177 PS, a minule som dal na 220 km trati priemernu spotrebu 4,0 pri rychlosti 89,9 km/h a to som na spotrebu este nesiel!!! stale o 10 km viac, ako je povolene, to znamena na tempomate bola 100 km/h rychlost. Navyse okrem toho jazdim bmw z4 sdrive35i a vyslovene pri blazneni nedam z neho viac ako 15 - 16 litrov. bezne jazdenie znamena odber 9,5 - 11 litrov. A to je na 306 PS auto viac ako slusna spotreba. Ak neveris, zober si mercedes adekvatnej triedy a motorizacie a mozeme dat suboj. P.S. predaval som mercedes, tak viem o com hovorim...
keď uvidia tú spotrebu Oktávkári, roztrhnú ťa jak hada >😒]
Nejslabší a nejstarší článek modelových řad BMW se představí na podzim. Fabrika už nedělá s maskováním příliš velké obstrukce, takže oficiální foto přijde zřejmě stejně jak je v poslední době u bavorských zvykem o pár měsíců dříve.
Tady je malá ochutnávka😒br />
[odkaz]
Tady je malá ochutnávka😒br />
[odkaz]
X3 uz facelift potrebuje ako svatenú vodu. Je to zdaleka najskaredsie auto v súcasnom portfóliu BMW. Pritom táto velkostná kategória SUV má vacsí potenciál ako X5/X6; kedze ale názor na dizajn X3 so mnou zdiela asi i vacsina záujemcov o SUV od bavorských, výsledok predajov X3 je momentálne taký, aký je. Takze nová X3 by v záujme BMW mala príst cím skor.
Posledný odstavec clánku mi pripomenul moje dojmy z dopravy v Amerike. Práve Ford Crown Victoria je este stále symbolom "american way of drive", dlhá kára s relatívne krátkym rázvorom a dlhými prevismi, bublajúci velkoobjemový motor s konfiguráciou V8 a tyckovým rozvodom OHV, 4-stupnový automat radiaci pomalsie ako student autoskoly, ale královský komfort, ladné pohupovanie a ignorovanie nerovností vozovky, a to vsetko za cenu u nás lepsie vybavenej Octavie 2,0 TDI. Ako bolo spomínané, americké verejné cesty (nie platené highways) sú v prekvapivo zlom stave a run-flaty si tam dobrovolne nechá iba masochista. Aj ked treba povedat, ze Crown Victoria sa uz nevyrába a prestáva byt symbolom nových amerických áut; tam by som dosadil skor americkú obdobu Mondea, predávanú pod menom Fusion ci Cadillac CTS.
Crown Victoria + jej sesternica Grand Marguis a ich priamy konkurent Chevrolet Caprice to sú skutočné ameriky :yes: :yes: :yes:
Osobně tyhle mamuty považuju za supermasírky. Dokonale. Sám bych si to nikdy nekoupil. Taky mi to BMW ani nikdy nenabídlo, a to i přesto, že dostávám do schránky poměrně dost dobrejch letáků. Zrovna včera jsem jeden využil a koupil v akci patnáct litrů lenoru za třicet kaček. Budu voňet jak koko šanel, tohle zejtra, až pojedu na šichtu v autobuse voceněj. Nevim, možná by vocenili i toho bavoráka, já ho ale zásadně necenim. Podle mně to slouží jenom k prodlužování penisů. Počítám to někam až ke čtyřiceti číslům. Mně osobně moje nádobíčko stačí, vejdu se s ním v pohodě i do narvanýho busu, když máme padla. Dokonce se mi zdá, že v tom busu se mi nějak zmenšuje, ale Mařka z kantýny mi jednou řekla, že to nebude tím busem. Tohle sem moc nepobral, vona Mařka taky často jen tak plácá.
Jo, taky slouží k masírování ega. Nemyslím Mařku, myslím toho bavoráka. To masírování si představuju asi takhle... no, to je vlastně jedno, prostě je to masírka.
Osobně mám v tomhle jasno, a mám i vybráno. Už dlouho. Vybírání aut, to je totiž můj koníček. Vyznávám hlavně zásadu bejt na silnici za originála. Taky sem si už vyhlíd´ auto. Favorita od Bertoňáka, nebo Bertoneho, teď nevím. Už jenom ten název - Favorit - dává každýmu kolem najevo, kam patřím. Ostatně já už jednoho kdysi měl. S pětikolečkem vzadu a trojtalířem vpředu. Do toho se mi ale motaly tepláky. Tak nevím, na tohle se budu muset ještě zeptat. Neví někdo z vás, jestli se ve Favoritu namotávaj tepláky? Zatím čus.
Jo, taky slouží k masírování ega. Nemyslím Mařku, myslím toho bavoráka. To masírování si představuju asi takhle... no, to je vlastně jedno, prostě je to masírka.
Osobně mám v tomhle jasno, a mám i vybráno. Už dlouho. Vybírání aut, to je totiž můj koníček. Vyznávám hlavně zásadu bejt na silnici za originála. Taky sem si už vyhlíd´ auto. Favorita od Bertoňáka, nebo Bertoneho, teď nevím. Už jenom ten název - Favorit - dává každýmu kolem najevo, kam patřím. Ostatně já už jednoho kdysi měl. S pětikolečkem vzadu a trojtalířem vpředu. Do toho se mi ale motaly tepláky. Tak nevím, na tohle se budu muset ještě zeptat. Neví někdo z vás, jestli se ve Favoritu namotávaj tepláky? Zatím čus.
S tim Favoritem natuším, ale pokud by se ti taky namotávaly tepláky, zajdi za Jardou s Bertoňákem a nech si od nich vytunit oblečení do Favoritu. Třeba šikmý zastřižení nohavic dole by to vyřešilo. A když to budeš prát v tom Lenotu, musí to fungovat i ve Favoritu. Možná lenor pojede i jako alternativní palivo.
Nechápu proč tady zasíráš normální diskusi touhle po stopadesátý opakovanou trapárnou.Začínáš parodovat sám sebe :no:
takže veškerý SUV jsou zde kvůli masírovaní ega, vůbec není možné, že by byly třebas pro posádku bezpečnější a na cestování příjemnější....
Musím se zeptát kamarádky jak už ho má z tý x5ky dlouhýho :no😒br />
Apropo jezdil jsem asi rok ve starší generaci a nepozoroval jsem žádný změny....
Musím se zeptát kamarádky jak už ho má z tý x5ky dlouhýho :no😒br />
Apropo jezdil jsem asi rok ve starší generaci a nepozoroval jsem žádný změny....
ironie a sarkazmus, to je oč tu běží 😉
Aj ked stokrát prepraná a zvetralá ako týzden otvorené víno... 😉
To je jasné, jenže celkem nevkusným způsobem. Záleží tedy na příjemci. Já tohodle pána osobně neznám a vím, že píše rozsáhlé příspěvky, tenhle mně ale nařknul, jistě jako fandu BMW a taky jako zastánce SUV jako ideálním vozidlem pro rodinu...
problém bude asi v tom, že ten pán naopak docela oblibuje velká SUV (nejlépe z Reichu) a ještě víc oblibuje BMW (+ ty ostatní z Reichu). A tímhle chtěl vyjádřit relativitu argumentů odpůrců této kategorie vozidel - takže buď jsi jist, že tam žádná kritika směrem k Mnichovu nebyla 😉
a ideální pro rodinu je samozřejmě velké MPV. Určitě to taky víš, akorát že BMW v této kategorii moc nenabízí, takže jsi se musel spokojit s SUV 😄
a ideální pro rodinu je samozřejmě velké MPV. Určitě to taky víš, akorát že BMW v této kategorii moc nenabízí, takže jsi se musel spokojit s SUV 😄
Děláš si z obyčejného člověka legraci, ale i na Tebe dojde. Na ulici politických vězňů na tebe Grebeníček vede zvláštní spis. Keťas a nepřítel lidu. A možná taky sionisticko-imperialistický agent najatý anglo-americkým kapitálem. Přiznej se!!!!
Máš úplnú pravdu - sakra, čo je to nakoniec za auto, keď má ľadviny na rypáku, prdí z dvoch dierok a z klímy ští pod seba... 8-s
Promiň chlape,ale mluvíš úplně z cesty >😁 Jistě že SUV jsou tu, ne jen, ale hlavně! kvůli egu... A co jako??? Když to někomu to ego zvedne, tak by byl podle mne stejně omezenej, jako ty, když by si ho nekoupil!!! 😉 Jde jen o to, že tobě ego zvedá něco jiného... a tak ty druhy, co se po tobě neopičí odsuzuješ... To je ale dětinské a hodné rozmazleného fracka, nemyslíš? 😄 😉 ............ Jinak jsem tu četl názor, že SUV jsou (snad díky své velikosti) některými lidmi vnímány jako bezpečnější, s čímž teda osobně nesouhlasím. ...Já bych si SUV asi taky nekoupil, ale naprosto chápu lidi, co si je kupují. Pohodlí a POCIT bezpečí obecně hodnotím kladně a třeba u Yetiho jsem se nestačil divit, kam jsem se s tím autem v lese vydrápal 😲 To vše při prakticky stejných, ne li lepších, jízdích vlastnostech na klikaté silnici, jako například u běžné Octavie II. Takže přesto že já osobně u automobilu preferuji jiné hodnoty, naprosto chápu lidi, co si tyto vozy kupují! 😄 :yes:
v nemecku na vozoch typu ML, GL, X5, Q7 dôchodcovia ťahajú príves s koníkmi, loďkami, karavan na bývanie a na SK, CZ si v tom niekto dvíha ego...zaujímavé...určite sú to autá, ktoré majú význam, ale ja som radšej na niečo nižšie, ľahšie, výkonnejšie a športovejšie 😉
Zajímavá soucioekonomická studie. Daly by se prosím pokytnout materiály ze kterých jsi čerpal?
Ego autem si tu zdvihají jenom místní diskusní ňoumové, většina lidí si auto kupuje proto, že vyhovuje jeho potřebám. Chápu, že pohled na to, co má splňovat auto, je u dvacetiletého kluka, který svůj majetek sbalí do jedné tašky, jiný, než u toho stejného "kluka" za dvacet let. Já to vím, a chápu, protože už jsem, bohužel, ten kluk v uvozovkách, jenže paměť mi slouží a vím, že jsem to chápal i před těmi dvaceti lety, proto mě intelektuální úroveň (absolutní schopnost nechápat) některých zdejších mladíků celkem zaráží. Obecně, chlapci, vězte, že mezi lidmi, kteří si můžou dovolit auto za dva miliony je velmi málo nesebevědomých, kteří jaksi přirozeně to péro, čti sebevědomí, zvětšovat nepotřebují, prostě v těchto kategoriích vůbec neuvažují. 😉
Někdy mě podobné postoje zaráží, čekal bych je u podstatně starších lidí, kteří před dávnými časy sázeli na myšlenku totální rovnoprávnosti, která už z principu fungovat nemůže.
Jakmile něco vybočí z normálu, tak jak jej vnímají podobní lidé, není nic snažšího než ukaázat prstem a křičet "to je zloděj", nebo "ten ho má malýho", případně "ta jde na muže přes peněženku s véčkem od pasu dolů".
Jak jednoduché Watsone...proč hledat příčinu vlastních možností u sebe? Jde to přece jednodušeji 😉
Jakmile něco vybočí z normálu, tak jak jej vnímají podobní lidé, není nic snažšího než ukaázat prstem a křičet "to je zloděj", nebo "ten ho má malýho", případně "ta jde na muže přes peněženku s véčkem od pasu dolů".
Jak jednoduché Watsone...proč hledat příčinu vlastních možností u sebe? Jde to přece jednodušeji 😉
naše společnost je stále hodně rovnostářská. Prostě 50 let to tady bylo do lidí vtloukáno a ty bys chtěl aby už po 20 letech to bylo zase jinak >😒]
Zatím jsou drahé auta nástavce na pinďoura, ale až dorazí to pravé zelené šílenství, budou to původci globálního oteplování, hladomorů, povodní + žerou malé děti a sumkompakty :-!
Zatím jsou drahé auta nástavce na pinďoura, ale až dorazí to pravé zelené šílenství, budou to původci globálního oteplování, hladomorů, povodní + žerou malé děti a sumkompakty :-!
Tak keď ide práve o to, zrovna takého chlapca poznám, čo si autom buduje iba to ego...
Vždy jazdil na Fabii, keď prišiel k peniazom, kúpil Pajero, ale v spoločnosti, kde sa teraz pohybuje, sa nosí aspoň Q7, takže ide meniť... Výnimka, potvrdzujúca pravidlo? Z môjho pohľadu také auto vôbec nepotrebuje, z jeho pohľadu ho musí mať absolútne nevyhnutne. Takže ego-neego, kto na to má, nech si to, keď chce, kúpi. Je to jeho vec a čo koho vlastne do toho? Dobrý či zlý šofér, solídny človek alebo prasa za volantom sa nerozoznáva podľa auta, v akom sedí... Len tu vzniká občas pocit, že na to niekto má priamo tabuľky...
Vždy jazdil na Fabii, keď prišiel k peniazom, kúpil Pajero, ale v spoločnosti, kde sa teraz pohybuje, sa nosí aspoň Q7, takže ide meniť... Výnimka, potvrdzujúca pravidlo? Z môjho pohľadu také auto vôbec nepotrebuje, z jeho pohľadu ho musí mať absolútne nevyhnutne. Takže ego-neego, kto na to má, nech si to, keď chce, kúpi. Je to jeho vec a čo koho vlastne do toho? Dobrý či zlý šofér, solídny človek alebo prasa za volantom sa nerozoznáva podľa auta, v akom sedí... Len tu vzniká občas pocit, že na to niekto má priamo tabuľky...
Mno tohle je preci klasika, ne? Podivej se do Moskvy na mistni zbohatliky - my jsme na pul cesty na zapad, takze tak strasne to tu neni, ale videt to jde. Nemame vyprofilovanou stredni a vyssi tridu - tim to je, je tu trida rychlokvasek, ktere svuj status dohaneni otresne nevkusnym domem (viz Pitr) a drahym autem. Tim nerikam, ze je to dobre nebo spatne, je to proste konstatovani faktu. Musime si to vse prozit, nemuzeme udelat nejaky vyvojovy skok - tak to proste je. Jak se to rikalo v USA? Pradedecek byl mafian, dedecek se stydel a prevzal rodinny business, otec pokracoval a vyprofiloval se na skveleho obchodnika, syn ma prestizni univerzity....
zaujímavé, keď sa objavil nový tuareg tak si ho vyniesol do nebies.... a o triedu lepšie auto (X5) je pre teba masírka :no: :no:
Zrovna ty mu nemáš, se svým (podobně omezeným) mottem v profilu, moc co vyčítat... :😉 😉
Navíc, kde jsi přišel na to, že zrovna X5 je o třídu výš než Touareg, to že je BMW prémiová značka je jiná věc.
Nebo chceš tvrdit, že Passat (nebo Mondeo) je o třídu níž, než 3kové BMW?
Navíc, kde jsi přišel na to, že zrovna X5 je o třídu výš než Touareg, to že je BMW prémiová značka je jiná věc.
Nebo chceš tvrdit, že Passat (nebo Mondeo) je o třídu níž, než 3kové BMW?
Ale kto tu hovorí o mondeu a passate? A prečo je X5 o triedu vyššie než Tuareg? motory, imidž, !hmotnosť!...
Zařazení do třídy (např. střední třída) není o image...
Motory a hmotnost sice přímo taky ne, ale i tak, napiš v čem jsou motory a hmotnost Touaregu "o třídu níž", než u X5?
Co je lepší (nebo aspoň stejně dobrá) alternativa motorizace od BMW k V8 4,2 TDI, nebo k hybridnímu 3,0 TFSI?
Motory a hmotnost sice přímo taky ne, ale i tak, napiš v čem jsou motory a hmotnost Touaregu "o třídu níž", než u X5?
Co je lepší (nebo aspoň stejně dobrá) alternativa motorizace od BMW k V8 4,2 TDI, nebo k hybridnímu 3,0 TFSI?
Opýtam sa ťa ja, čo je lepšia alternatíva k motorizácii 50i? s tým V8 TDI súhlasím, ale ako poznám BMW za chvíľu na V8 TDI príde adekvátna odpoveď a k hybridu sa nebudem vyjadrovať... všeobecne sú hybridy pre mňa *, a keď už hybrid tak jedine Lexus RX :-!
myslím si že od BMW nemůžeme čekat víc než R6 diesel a maximalně vyšperkují ještě víc 40d který má deficit pouze 25kW oproti V8 TDI, což je na 2 válce podle mně přiměřené....
Druhá věc ale je, že nový Touareg není podle mně vůbec o třídu níž než X5ka. Starý byl v Onroad režimu, zato byl o třídu výš v Offroad režimu a pokud budeme brát celkově schopnosti SUV tak Touareg snížil rozdíl v onroad režimu přičemž nikterak moc neupustil od svých mimosilničních schopností. Nemluvě o ceně s jakou touareg přišel, je to nebezpečný konkurent a nepodceňoval bych ho. Naopak bych se ale nebál, že někdo kdo jezdil v x5ce a rozhoduje se pro nové SUV by vyměnil značku...
Otázkou zůstává jak budou Touaregy spolehlivé, tam by jedině mohlo mít BMW navrch nějak znatelněji...
p.s: Nový touareg v V8TDI je asi o +- 50 kilo těžší než X5ka v 40d takže hmotnost bych už sem nezaváděl vůbec
Druhá věc ale je, že nový Touareg není podle mně vůbec o třídu níž než X5ka. Starý byl v Onroad režimu, zato byl o třídu výš v Offroad režimu a pokud budeme brát celkově schopnosti SUV tak Touareg snížil rozdíl v onroad režimu přičemž nikterak moc neupustil od svých mimosilničních schopností. Nemluvě o ceně s jakou touareg přišel, je to nebezpečný konkurent a nepodceňoval bych ho. Naopak bych se ale nebál, že někdo kdo jezdil v x5ce a rozhoduje se pro nové SUV by vyměnil značku...
Otázkou zůstává jak budou Touaregy spolehlivé, tam by jedině mohlo mít BMW navrch nějak znatelněji...
p.s: Nový touareg v V8TDI je asi o +- 50 kilo těžší než X5ka v 40d takže hmotnost bych už sem nezaváděl vůbec
Napsal jsi to dobře... :yes:
I když třeba zrovna můj známý se už dvakrát rozhodoval přímo mezi X5 a Touaregem. Poprvé to vyhrál TOUAREG první generace (k jeho dlouhodobé spokojenosti), díky většímu komfortu vzduchového odpružení a tentokrát naopak X5, především díky tomu, že je Touareg II. generace v prvním roce výroby ještě nevychytaný, jako každé "čerstvé" auto... Ale svezl se už i v novém Touaregu 4.2 TDI a sám přiznává, že už za takový rok, by mu dal právě s touto motorizací určitě přednost i před X5..., čímž chci říct, že jsou i lidi, kteří se při výběru auta neřídí zdaleka jen jeho samotnou značkou a s ní spojenou image...
Jinak zásadnější rozdíl mezi V8 4,2 TDI a R6 40d, není určitě v kW, ale v Nm (+200! Nm) a hlavně v kultivovanosti...
I když třeba zrovna můj známý se už dvakrát rozhodoval přímo mezi X5 a Touaregem. Poprvé to vyhrál TOUAREG první generace (k jeho dlouhodobé spokojenosti), díky většímu komfortu vzduchového odpružení a tentokrát naopak X5, především díky tomu, že je Touareg II. generace v prvním roce výroby ještě nevychytaný, jako každé "čerstvé" auto... Ale svezl se už i v novém Touaregu 4.2 TDI a sám přiznává, že už za takový rok, by mu dal právě s touto motorizací určitě přednost i před X5..., čímž chci říct, že jsou i lidi, kteří se při výběru auta neřídí zdaleka jen jeho samotnou značkou a s ní spojenou image...
Jinak zásadnější rozdíl mezi V8 4,2 TDI a R6 40d, není určitě v kW, ale v Nm (+200! Nm) a hlavně v kultivovanosti...
tento aspekt nemůžeme řešit jen z pohledu evropského sociálního státu, zabezpečujících všeobecný blahobyt a jistoty pro obyčejné lidi třeba prostřednictvím enormního zdanění pohonných hmot (nebo alkoholu >😒] )
USA, Arabský poloostrov, Rusko - tohle jsou významné trhy pro tuto kategorii vozidel, a tady jednoznačně dominuje benzin.
Když tady nedávno byly statistiky prodejů Volva tuším za loňský rok celosvětově, vycházel podíl benzin vs. nafta skoro půl na půl. Takže pro výrobce to určitě má smysl vyrábět nové a nové generace benziňáků.
USA, Arabský poloostrov, Rusko - tohle jsou významné trhy pro tuto kategorii vozidel, a tady jednoznačně dominuje benzin.
Když tady nedávno byly statistiky prodejů Volva tuším za loňský rok celosvětově, vycházel podíl benzin vs. nafta skoro půl na půl. Takže pro výrobce to určitě má smysl vyrábět nové a nové generace benziňáků.
Vsak to je jen dukaz, ze marketingova strategie Volva a stanoveni cen je spravne. Neni nic lepsiho, nez vyrabet od kazdeho druhu predem dany pocet kusu - aby si zakaznik mohl vybrat z co nejvetsiho rozsahu a zaroven, aby se vsechny kategorie prodavaly pokud mozno co nejvic (a stejne) = pak se naklady na vyvoj a vyrobu krasne rozprostrou...
Mimoto, stejne emisni limity pro naftu a benzin v nekterych statech USA ropaky predem vylucuji (a to obcas i s AdBlue).
Mimoto, stejne emisni limity pro naftu a benzin v nekterych statech USA ropaky predem vylucuji (a to obcas i s AdBlue).
V těchto těžkých a neaerodynamických autech byla nafta logickou volbou... protože krouťák. Ani ty nejlepší atmosferické šestiválce (čti BMW) či osmiválce nemohly turbodýzlům v SUV konkurovat, dokud nedostaly turba. Teď se rozdíl ve spotřebě i u X5ky smrskává na 2 litry (35d resp. 40d vs. 35i), myšleno pochopitelně při srovnávání dlouhodobých spotřeb. 35d umí v X5 bez problémů za deset litrů (žádný klobouk), 35i stejné (v X6)zvládá za 12 litrů. Vezmu-li v potaz, že tu mluvíme o třistakoňových autech, resp. autech umějících z nuly na sto pod 7 vteřin, řekl bych, že můžem jen smeknout. Kolik mnohem menších a lehčích HH se srovnatelnou dynamikou (pominu, že nižším výkonem) dokáže jezdit výrazně úsporněji?
těch je spousta! Jen si na ně vzpomenout 😄
Súhlas. BMW mozes vycítat cokolvek (vlastne velmi málo), len nie to, ze by robili neúsporné motory (benzíny). V pomere k výkonu, aký z daného objemu vedia bavorskí vydolovat, je spotreba famózna. Len pre ilustráciu zo spritmonitor.de😒/a>
530i - 200 kW - 10,1 l
A6 3,2 FSI - 188 kW - 11,73 l
E 350 - 200 kW - 12,21 l.
530i - 200 kW - 10,1 l
A6 3,2 FSI - 188 kW - 11,73 l
E 350 - 200 kW - 12,21 l.
10,1 jsem měl na HTP v roce 2000, když jsem s ní pravidelně jezdil po D1 😄
Ze sa nehanbís to nahlas povedat! Miestni HTP jazdci, co jazdia kombináciu mesto-mimo mesto za 6,0/4,0 Ti vysvetlia, aký si neschopný jazdec. A ked sa pridá GTI so svojou tézou o tom, ze ak jazdís nad tabulku, neumís..., si nadobro odpísaný >😁
P.S. Tiez sa nepriznávam, ze na svojom aute neviem dat tabulkovú spotrebu... >😒]
P.S. Tiez sa nepriznávam, ze na svojom aute neviem dat tabulkovú spotrebu... >😒]
Spotreby nafty a benzinu se budou podle meho nazoru dale sblizovat, dokavad se ve vetsi mire neuplatni hybridy nebo se zasadne nezmeni konstrukce motoru (napr. spalovani chude smesi u benzinu). Ted se uz pouzivaji hodne podobne technologie (CR s turby), zacinaji se srovnavat kompresni pomery a emisni limity. Nekolika procetni rozdil ve spotebe uz je nepodstatny...
Auto to je krásné, parádní interier. Ale, už jsem to psal dříve, kazí mu to majitelé. Ono prostě platí čím větší ch.u.j. tím více bmw. Nechci se dotknout nikoho slušného, kdo ji má, osobně znám pouze 1 normálního. Jinak je to trotl vedle trotla. Stačí se dívat, co tito .... předvádí na silnici. Znám i dvě ženy - majitelky tohoto vozu....fajn baby, ale jak do toho sednout, tak se oči převrací a hlava nebere, kde se bere ten vypi.čismus. Je to tak, že audi tito ... berou jako drachší folcvagen, meďáka si koupí až budou dělat do plinek. Ale zase to BMW umí, že takhle zacílí a dostane prachaté, ale zamindrákované jedince. Jinak znovu říkám: Tohle se nevztahuje na ty normální, co si autem nepotřebují nic masírovat. :-!
Tohle prázdné plácání, o "typických majitelích/řidičích", je o ničem naprosto stejně pod BMW, MB, nebo AUDI, ale i pod jakoukoli jinou značkou... :no: 8-s
No tím, co jsi napsal, jen potvrzuješ to, že to co píšu, je pravda. Prostě jsi to potvrdil. Jsou vyhlášené modely, kde tu image prostě neodpáráš.... . Díky za potvrzení. >😁 :yes: :yes:
Sorry, ale jsi "mimo", nepotvrdil jsem ti nic (ty mně o sobě ano), dej argument s jasnou logickou souvislostí...
Jaký je tedy v principu zásadní rozdíl např. mezi (dle tebe "typickým") majitelem BMW/MB/AUDI?
Proč by tvá věta: "Ono prostě platí čím větší ch.u.j. tím více bmw" měla platit nejvíc právě na majitele bmw?!?
Jaký je tedy v principu zásadní rozdíl např. mezi (dle tebe "typickým") majitelem BMW/MB/AUDI?
Proč by tvá věta: "Ono prostě platí čím větší ch.u.j. tím více bmw" měla platit nejvíc právě na majitele bmw?!?
Ad. 1. Jak podle tebe vypadá argument s jasnou logickou souvislostí? To abych tě neunavoval něčím, čemu nerozumíš....
Ad 2. Na to si umíš odpovědět sám....teda doufám, ale já vím, že umíš. Napovím - marketingové zacílení.
Ad. 3. Oprava: tady nepatří bmw jako komplet paletová řada, ale opravdu x5. Je to jen a jen zkušenost z tras. Napříč čr. U škody je taky pověstná oktafkavestřibrnemetleftedeičku....
Ad 2. Na to si umíš odpovědět sám....teda doufám, ale já vím, že umíš. Napovím - marketingové zacílení.
Ad. 3. Oprava: tady nepatří bmw jako komplet paletová řada, ale opravdu x5. Je to jen a jen zkušenost z tras. Napříč čr. U škody je taky pověstná oktafkavestřibrnemetleftedeičku....
no vidíš, a mně přijdou víc problematičtí řidiči TDI oktávek s cheap/chip tuningem( význam pro mně stejný) kteří dělají krále a zbytečně majitelé takových vozů provokují a nadělají více škody...
Omg tak se občas ukáže někdo v BMW kdo děla na cestě kraviny. Je to určitá skupina řidičů která se tak bude chovat v jakémkoliv autě. Je mě tě líto kde žiješ, protože podle všeho jsi natrefil epicentrum těchto řidičů, já znám řidičů a majitelů BMW hodně a jeden, vlastně dva, ještě jeho syn totiž, jezdi podle mně trošku přehnaně a zbytečně. Ale jezdil tak vždycky oddělal 1.8T Oktávku, syn ve 120 skáče na horizontech po okreskách v A3ce, bohužel ted má X6 50i a má tam druhý motor... A co naděláš? NIC. Přežil ošklivý pád na motorce po kterém skoro nemluvil a zase jezdí. Zbývá doufat a modlit se aby nikoho nikde nezabil.
Tak se s tím smiř že někdo na to má a jiný zase ne...Začíná mně unavovat jak si má někdo autem něco dokazovat. Mám na to, koupím si ho, užívám si ho (každý po svém). Nemám, nekoupím, závidím a píšu kraviny...tak to začínám vidět já...
Omg tak se občas ukáže někdo v BMW kdo děla na cestě kraviny. Je to určitá skupina řidičů která se tak bude chovat v jakémkoliv autě. Je mě tě líto kde žiješ, protože podle všeho jsi natrefil epicentrum těchto řidičů, já znám řidičů a majitelů BMW hodně a jeden, vlastně dva, ještě jeho syn totiž, jezdi podle mně trošku přehnaně a zbytečně. Ale jezdil tak vždycky oddělal 1.8T Oktávku, syn ve 120 skáče na horizontech po okreskách v A3ce, bohužel ted má X6 50i a má tam druhý motor... A co naděláš? NIC. Přežil ošklivý pád na motorce po kterém skoro nemluvil a zase jezdí. Zbývá doufat a modlit se aby nikoho nikde nezabil.
Tak se s tím smiř že někdo na to má a jiný zase ne...Začíná mně unavovat jak si má někdo autem něco dokazovat. Mám na to, koupím si ho, užívám si ho (každý po svém). Nemám, nekoupím, závidím a píšu kraviny...tak to začínám vidět já...
Popsal jsi hezky pravidlo potvrzující výjimku.
Jinak jestli tvá poslední věta Nemám, ...... trošku jsem to nepochopil, nedává mi to souvislost. To myslíš obecně nebo je to přímá reakce na moje řádky? Dík.
Jinak jestli tvá poslední věta Nemám, ...... trošku jsem to nepochopil, nedává mi to souvislost. To myslíš obecně nebo je to přímá reakce na moje řádky? Dík.
To myslím velmi obecně, ty jsi to nepodal ještě tak hrozně jako někteří to řeknou do očí nebo napíšou.... Nemám důvod na někoho přímo útočit 😉
Tohle auto bylo v autosalonu, Merunka si v tom samym dile procital autotip-ten netreba kupovat, kdyz mame auto cz 😄 Jen ten roadlook se nejak paktuje s jinou televizi, cim to?