Novinky
Tak tohle asi obrečím... 😢 :-!
Nebul, ber to z té lepší stránky, je to teď výběhový model, ojetiny spadnou, dva tři roky počkáš a první ročníky budou tak za dvě mega, pak už stačí jen trochu přisušit, rozšířit vrata do garáže a můžeš chovat býka. 😄 😉
První ročníky mám úplně nejraději. V té světle žabičkové bych ho chtěl.
Jo, je skoro stejná jako na legendární šestestjedničce, tedy trabim šestsetjedničce, jestli mi rozumíš. 😄 😉
Mně se nejvíc líbí taky původní verze (dýchá z ní duch doby) a pak neuvěřitelně brutální SV.
Mimochodem SV look od BF Performance je taky jediná verze Gallarda, která mně něco říká
Mimochodem SV look od BF Performance je taky jediná verze Gallarda, která mně něco říká
Mě nesedí ty trojúhelníkový otvory vzadu a nový provedení světel. To starší je prostě parádní tak jak je. 😄
Vypadá to neuvěřitelně nadčasově. jestli půjde nástupce ještě víc ve stopách Reventonu, je to jedině dobře. Ten stealth design je nádherný a naprosto unikání :yes:
Myslíš ty trojúhelníkový fuky po faceliftu, nebo Murcielago před faceliftem jako takový? Reventon je samozřejmě úžasnej, ale toho jsem na mysli neměl. [odkaz] Spousta pěknejch obrázků.
Myslel jsem všechny změny na Murcielagu LP. je pravda, že původní verze měla úhlednější tvary zadku a drsnější laufy, ale celkově je LP (nejen) ve smyslu designu dál. No a vedle SV všechno bledne, proti tomu vypadá mnoho jiných supersportů jako krotká hračka...
A má to zelený podsvícení jako škodovka >😁
To víš, to je koncernovej standard. Mě se zelená líbí, ale do Murcie by mi víc seděla červená. Nebo oranžová. Otázka je, jestli to třeba v noci víc neunavuje, nebo nějak špatně psychologicky nepůsobí.
Tady bych se bál spíš těch italskejch nápisů.. [odkaz] Ještě, že ty čísla jsou arabský... >😒]
Tady bych se bál spíš těch italskejch nápisů.. [odkaz] Ještě, že ty čísla jsou arabský... >😒]
Mají i Reventón, máš-li zájem. 😉 Total price 1.599.000,00 E >😒]
já obrečel Diablo, tohle mě už moc nebralo >😒]
brečíte jak ženský! vzchopte se! 😄
kdyby to byl Saab, tak bys brečel ještě víc! >😒]
Chce to vrazit ten plakát někam, kde je relativní vlhkost blízká nula, pak vydrží věčnost 😄
kušuj >😁 Co já se s ním najezdil v NFS4 >😁
No jo, ty jsi mladší, to já s ním ještě jezdil jen po koberci... :😉 8-s >😒]
>😁 >😁 :yes:
Já jsem ještě z generace kobercových kovbojů, což zdejší plejstejšnoví kovboji nejsou schopni vůbec pobrat... 😲 8-s 😉
Klídek, my to berem. Koneckonců, někteří to dál, než k tomu psx nedotáhnem... ;-\ 8-s 😉 Ale někdy si něco zahraj. Konkrétně na Murci bych doporučoval NFS Hot Pursuit 2.
Mohl bys dát ten konec ještě jednou, ale česky... 😲 8-s :😉 , já se vyznám jen v materiálech, struktruře a výšce vlasu/chlupu koberce... >😁
Ty tak s Miurou. 😉 >😒]
Miurou? Optimisto .. [odkaz]
A nemáte to jedno, Lambo jak Lambo, a tohle by mohlo i do vyššího koberce, jako správný zemědělský offroad... 😉
>😁 Pravdu díš. (Snad se to píše se š).
Pokud jsi zrovna nemyslel třeba "díži" na těsto, tak určitě... 😲
>😒]
>😒]
Nemyslel. Chtěl jsem ten příspěvek ještě doplnit. Takže CtrlC CtrlV (jako v Plzni). >😁 Pravdu díš (snad se to píše se š), ale Enzo by s tebou asi nesouhlasil... Mimochodem, je to už několik let, ale myslím syn p. Ettoreho byl v pořadu "Na Plovárně". Mohlo by to být na webu ČT, zkusím to najít.
Nepopletly se ti náhodou dvě křestní jména Ettore (Bugatti) a Ferruccio (Lamborghini)? 😉
Ano, jsem kus vola. 😉 A bohužel rozhovor s Toninem jsem nenašel ani na Čt, ani na Ytubě.
Ten díl s Toninem jsem už stejně viděl...
[odkaz]
[odkaz]
A tos nemohl říct dřív, ty kuko.. >😁 😉
No tak já přece logicky čekal nějaký odkaz Na plovárnu se synem "Ettoreho", který jsem ještě opravdu neviděl..., ty kuko 😲 :😉 8-s
>😁 >😒]
>😁 >😒]
Tak to máme přesně naopak. Předfaceliftový Diablo je dle mého názoru hrůze (oproti ostatním Lamborghini).
Souhlasím... (a to včetně toho Eddym vzpomínaného interiéru)
to auto bylo zvráceně krásné 😉
murci mi pak přišlo oproti němu sterilní
murci mi pak přišlo oproti němu sterilní
nejnejnej Lambo je stejně Countach. S obrovským křídlem, v černé nebo bíle :-!
Nejlepší je to první, bez křídel. Takový elegantní. Faktem je, že LP5000 má taky hodně co do sebe. Skoro jako kdyby to byla jiná auta. To je taky důvod, proč si myslím, že Diablo je takový "plastový". Takový zbytečně zaoblený, ten přední nárazník s blinkry na mě vždy působil strašně chatrným a laciným dojmem. Vždy si vzpomenu na českej supersport od Tatry. Ale ten vznikal za jiných podmínek a Lambo to neomlouvá.
Na mě Diablo působilo dojmem, tedy to první s vysouvacíma světlama, jako že se musí každou chvílí rozpadnout. Něco jako, design je dál, než ty plasty umíme poslepovat.
A tohle je vůbec nejlepší.. 8-s 8-s [odkaz]
Tak přesně tímhle odstínem si moje babička lakovala (všechny)nehty... >😒] :yes:
[odkaz]
[odkaz]
😄
[odkaz]
😄
Kolikrát tě ještě musím žádat, abys tu nedával odkazy na mou "garáž", teď mám konkrétně na mysli ten druhý odkaz...
😲 :😉 8-s ;-\
😲 :😉 8-s ;-\
Tak to první nejede a to druhý ten západ slunce nezachrání, a ten předek teprv ne. Ještě že není žlutý.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
No jo no, zlatý traktory. Ty ten hnůj tahaly aspoň na vlečňáku... >😒]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Diablo a Countach .. to jsou pro mě tvary arogantní síly, do kterých se zamiluješ právě kvůli té jejich arogantnosti. Murci je už takové "páprdovské", možná designově dokonalejší, ale už není tak provokativní, ale elegantnější. Už se tolik tvarově nevymezuje vůči svému rivalovi Ferrari, kterému pak dám ovšem logicky přednost 😉
[odkaz]
[odkaz]
Diablo a Countach .. to jsou pro mě tvary arogantní síly, do kterých se zamiluješ právě kvůli té jejich arogantnosti. Murci je už takové "páprdovské", možná designově dokonalejší, ale už není tak provokativní, ale elegantnější. Už se tolik tvarově nevymezuje vůči svému rivalovi Ferrari, kterému pak dám ovšem logicky přednost 😉
S Countachem nemám jediný problém. A to Murcielago si sem nastrčil v té unylé barvě úmyslně.. Murcielago si to lepší z Diabla odneslo. Viz třeba ta zrcátka, dlouhá, úzká, vím to je tak trochu konstrukční nutnost, ale i tak tam vnímám jistou návaznost. Nebo určitý výraz z části za bočním prosklením (kvůli sklonu se zdráhám použít slovo bok). Hezky je to patrné zde. [odkaz]
Naopak to příšerně utopené zadní kolo se u Murcielaga nekoná, stejně jako ta sociální příď. Na té je vidět, že vznikala v hlubokých osmdesátkách a troufnul bych si tvrdit, že to byla jedna z prvních věcí, co na autě navrhli a pak už s tím moc "nehýbali". Tohle [odkaz] už vypadá dramaticky líp, byť ze mě nikdy nebud příznivce té vpředu klesající linky oken a v případě Diabla ani té nízko položené přídě, skoro na úroveň hrany přední nápravy.
Naopak to příšerně utopené zadní kolo se u Murcielaga nekoná, stejně jako ta sociální příď. Na té je vidět, že vznikala v hlubokých osmdesátkách a troufnul bych si tvrdit, že to byla jedna z prvních věcí, co na autě navrhli a pak už s tím moc "nehýbali". Tohle [odkaz] už vypadá dramaticky líp, byť ze mě nikdy nebud příznivce té vpředu klesající linky oken a v případě Diabla ani té nízko položené přídě, skoro na úroveň hrany přední nápravy.
Doufám, že nástupce bude mít lepší interier... auto krásné ale vnitřek tragický ;-\
Tak na vnitřek to ale nejezdí...
Ale to trápí každýho uživatele 😄
tak na každodenní olizování si přece koupíš třeba Oktávku, s tímhle Lambem pak ten víken nějak protrpíš :-! >😒]
Nevíte někdo, jak se u toho mění vpředu žárovka? >😒]
Hlavne at to nema ten audixicht >😒]
taylorM - toto je zaujímavá vec robiť vývoj...Si o krok vpred pred celým automobilovým svetom :yes: Závidím.Ale len v dobrom.