Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Tiguan 2011: Nový základní motor 1,4 TSI (90 kW) a převodovka DSG pro 2,0 TSI

Menší SUV Volkswagen Tiguan dostalo nový základní motor a dvouspojkovou převodovku DSG v kombinaci s dvoulitrovými pohonnými jednotkami TSI a TDI.
Zpět na článek
11. 5. 2010 09:27
11. 5. 2010 10:23
neregistrovaný "risohom"
13. 5. 2010 11:56
neregistrovaný "exctenar"
Avatar - R32
11. 5. 2010 09:27
2011
čakal som či nedostane aj novú prednú masku, tú čo bola predstavená na autosalóne v Číne... [odkaz] , mne sa celkom páči. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "risohom"
11. 5. 2010 10:23
2028
Podla mna by mohol mat oznacenie 2028, alebo preco nie aj 2043. :-)

Pravdu povediac, tie oznacenia o rok vpred vobec nechapem. Je rok 2010, predavat sa to bude teraz, nic sa na tom uz menit nebude, takze preco nie Tiguan 2010? Lebo by to nebolo take atraktivne?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "exctenar"
13. 5. 2010 11:56
Re: 2028
Prostě to neřeš a nemáš problém ani v 2222 či 9999. :-! Automobilky po letní DOV dělají další model.ročník-stalo se jaksi zvykem (pár věcí se na linkách nebo u nástrojů musí změnit). Jak známo,info o něm bývají o chvilku dřív. Řešit tohle mi připadne jako kupovat auto podle hvězdiček,v nadsázce...
Avatar - Ada je zase tady
12. 5. 2010 21:44
Srovnání se Škodovkou Yeti
Zrovna dnes jsem jezdil s Yetim, a je třeba říci, že Tiguan má o 200% lepší přístrojovou desku před řidičem = přístroje nejsou utopeny v nevzhlednych pochromovanych kelímcích od piva, tachometr a otáčkoměr mají čísla smysluplně uspořádány tak, aby byly čitelné a ne francouzsky nesmyslně kolem dokola, resp. téměř "vzhůru nohama" jako u Yetiho. Naopak, Yeti vede v designu větracích otvorů, ta dvojitá kolečka jsou v tom Tiguanu jak pěst na oko a vypadají, že designér potřeboval rychle dokončit práci, aby mu neujel vlak...
Tiguan také výrazně vede v uspořádání "šíbru", protože Yeti má jen zcela nepraktickou skleněnou střechu a namísto zatahovacího pevného deklu jen nepoužitelný bílý dírkovaný hadr. Brr...
Nějak ale nerozumim tomu, proč má Tiguan nahoře na přístrojovce nad rádiem tu misku, ve které se bude držet jen nepořádek a špína. To Yeti tam má praktickou uzavírací schránku. Proč ji tam nemá Tiguan? Nepovedený je v obou vozech volant, resp. tlačítka na něm. Na každém voze jsou ovšem nepovedené volanty jinak. [odkaz] U Tiguana připomíná volant od kombajnu, U Yetiho je nápadný čínský design s obludným chromovaným smajlíkem a podivnými nádory, kde by se měl držet. Mnohem lépe by oběma vozům slušel volant, který držím dost často: [odkaz] Bohužel za ním, podobně jako u Yetiho, vykukují obludné "kelímky".
Z praktického hlediska si nemohu zvyknout na plyn u Yetiho, ukotvený v podlaze, protože je na můj posaz za volantem příliš kolmý - více mi tedy sedí klasický plyn, zavěšený shora. Bohužel plyn u Tiguana je stejně hloupý, jako u Yetiho... Dalším nedostatkem obou vozů jsou zadní sedadla, která po sklopení nevytvoří rovnou plochu. To je velký handicap a koncern by si měl vzpomenout na Passata a Škodu Octavia 4x4.
Zvnějšku vypadá mnohem lépe příď Yetiho, "čumák" Tiguana s moderními "francouzskými" bočními světlomety vypadá oplzle. Naopak budku má lepší Tiguan, dodávková krabicoidnost budky Yetiho a zcela nepovedené přední dveře od Rumunstera - to je snad až příliš silná káva.
Závěrem už jen poznámku - do obou vozů samozřejmě patří motor TDI 110, nebo ještě lépe 125kW. Petrolejové agregátky typu TSI patří snad jen do sekačky na trávu.
Tož tak.
A teď se vy všichni, hrdí majitelé francouzských bazarových pleček, do mne můžete směle pustit :-!
Rozbalit vlákno
0