Novinky
Mitsubishi ASX: 1,8 DI-D (110 kW) 4x4 za 599.900,- Kč, slabší motory v prodeji od srpna
43 komentářů
KANKUNEN
0
Mitsu začlo všude dávat EVOksicht a působí to moc tvrdě, hlavně na Coltu.
WinDiesel
0
Na ASX je to dobré, alespoň se liší od všech těch zaoblenců.
iudex
0
Presne. Ak niekto vycíta Audi a spol. jednotnú masku, mal by sa pozriet najprv na tri diamanty. Osobitne zmena malého usmievavého mestského autícka na zamracené auto s maskou Eva je smiesna a je príkladom nepodareného faceliftu.
Plautus
0
Kto na koho by sa mal pozrieť, by som nechal radšej tak. Niekto tú cestu nastúpil a väčšina výrobcov chce, aby všetky nimi vyrábané modely boli identifikovateľné na prvý pohľad. My, zákazníci, s tým príliš nenarobíme, resp. narobíme to, že si vyberieme model, ktorý nám vyhovuje, a na ktorom nám neprekáža unifikácia "ksichtu", hoc unifikovaný je.
iudex
0
Moj názor je, ze sa mi ovela lepsie pozerá na relatívne unifikovanú masku nových Audi ako na "tvárimsa***oakoLancerEvo" predok nových Mitsubishi. Zrovna Mitsubishi je cítankovým príkladom, ako túto - na tomto fóre casto kritizovanú - dizajnovú politiku nerobit. Respektujem vsak, ze Ty to mozes vidiet inak.
Plautus
0
Ja to práveže vidím podobne, len nefandím v tomto príliš ani štvorkruhovým, ani trojdiamantovým, lebo práve táto dvojka si v ksichtoch toho príliš nemá čo vyčítať (Audiny sa mi doslova a dopísmena objedli), oveľa oveľa lešie mi to príde u ľadvinkových a trojcípohviezdových, kde sa "unifikácia" nevymkla príliš spod kontroly a funguje tam, kde má 😉 Ale tak ako som písal, nič moc s tým nenarobíme, je to vždy na zákazníkovi, čo si vyberie.
Nenadchne a ani neurazi ...jen ty zadni svetla by mohla byt mene tuctova.
Zajimavejsi to bude az Infinity prijde s konkurentem maleho SUV, a konkurentem proti A3 jak jiz se pise jinde.
Zajimavejsi to bude az Infinity prijde s konkurentem maleho SUV, a konkurentem proti A3 jak jiz se pise jinde.
Podla mna viac pozornosti ako nijak zaujímavý malý crossover je motor. Ukazuje, ze ked treba, Japonci vedia spravit aj slusný dízel so spickovými parametrami a okorenit to naviac progresívnou technikou (VVT v dízli). Cím skor tento motor dajú do iných modelov, tým viac v Európe zvýsia predaje.
To je občas hlavný problém Japoncov, buď prídu s dieslom neskoro alebo vôbec. Viď Murano, CX7, Legaci, Legend (iba jeden benzínový motor v ponuke) a potom sa stiahnu z EU trhu lebo sú slabé predaje viď Camry, Maxima... a pritom ide o skvelé autá. 😒
Každý trh má svá specifika a je jedině jejich problém, že jim modely nepřizpůsobí. Copak by uvedli na US trh auto bez možnosti automatu?
Správny postreh. Ak to Japonci dokázu (vyrobit spickový dízel) a nejde teda o technický problém, chyba je niekde v rozhodovacom procese vedenia a marketingu. Ved tolko kritizovaná politika VW - dat novovyvinutý motor postupne do vsetkých modelových rád, kde sa vojde, nakoniec slávi úspech a ked nic iné, aspon zlacnuje výrobu daného motora. Mat spickový dízel ako tento 1,8 DI-D, dám ho okamzite do Lancera a spol. a necakám az na novú generáciu/facelift.
Tak tak, politika Japoncov je zvláštna čo sa týka výbav aj motorizácií... Je to na škodu lebo je kopec modelov ktoré by s tým správnym motorom v ponuke predávali omnoho lepšie nehovoriac o EU kde model bez dieslového motora je vopred odsúdený do úlohy outsidera... ;-\ Pokiaľ sa samozrejme nebavíme o športových modeloch.
Presne tak, tahle informace o novem motoru uplne zapadla. Osobne nejsem fanousek ropaku (a uz vubec ne, kdyz se "pysni" dotatky jako EKO..., GREEN... nebo BLUE...), ale z hlediska techniky me zacaly trochu zajimat.
A to se chystá ještě 2,2 DI-D, pro Outlander, jak VW (2,0 DI-D), tak PSA (2,2 DI-D) jde do kopru. Mitsubishi bude mít všechny dieselové motory svoje. (1,8 DI-D, 2,2 DI-D, 2,5 DI-D, 3,2 DI-D)
Jen počkej, brzdi své nadšení, on ti Áda brzo vysvětlí, že to je oproti motorům od VW obrovský krok zpět. 😉
Treba bude Ada vysvetlovat neco jinyho viz Lidovky >😁 😒br />
"Muži převáželi lovecké trofeje a maso ve vozidle Mitsubishi Outlander po dálnici D2. Čerstvou nasolenou medvědí kůži s hlavou a dva kusy masa, ke kterým muži nedokázali předložit žádné doklady, nalezli celníci v kufru. Další již vypreparovaná a pravděpodobně starší kůže ležela na zadních sedadlech." >😁
"Muži převáželi lovecké trofeje a maso ve vozidle Mitsubishi Outlander po dálnici D2. Čerstvou nasolenou medvědí kůži s hlavou a dva kusy masa, ke kterým muži nedokázali předložit žádné doklady, nalezli celníci v kufru. Další již vypreparovaná a pravděpodobně starší kůže ležela na zadních sedadlech." >😁
Je otázka jaké ASX bude a to ve vztahu k následujícím řádkům...
Sice na sklonku života, ale přesto jsem měl o víkendu možnost projet Outlander ve vrcholné verzi s motorem 2,2 od PSA. Vynechám hodnocení exteriéru, neboť ve mě neprobouzí ani negativní, ale ani pozitivní emoce. Verze před FL však na mě působila jako jemnější a vyváženější, obzvláště vzhledem k jeho francouzským mutacím.
Co zarazí je poklepání na obvodové plechy karoserie, zvuk napovídá něco o velmi tenkých plechových výliscích, rozhodně nebudí důvěru, takový zvuk bych nečekal ani u malých aut do města, natož od pořízka za více než milion korun.
Do interieru se nešplhá, ale přirozeně nasedne, přední sedáky s perforovanou kůží vyhoví útlejším i ***áčům. Po 30kkm však vykazují notnou dávku opotřebení a kůže je v lomech popraskaná, to by se asi stávat nemělo. Palubní, velmi jednoduché deskce vládnou "alfa" kelímky a obrazovka vestavěné navigace se zobrazením couvací kamery. Celkové tvary jsou jednoduché až tak, že působí chudě.
Na zadních sedadlech a v kufru je místa požehnaně, ale vadí absence výdechů klimatizace pro pasažéry vzadu a nikdy se mi příliš nelíbilo dělené víko zavazadlového prostoru. Člověk si gatě prostě sem tam ušpiní...
Zpátky za volant a nastartovat HDI, které je rozumně, ale nijak nadprůměrně utlumené, každopádně bez vibrací v pedálové skupině a řadící páce. Couvání s kamerou je hračka i pro blondýnu a můžu jet. Kvalty padají se slušnou přesností a páka jezdí po krátkých drahách, vypínám kvalitní příplatkové audio a zkouším silnici 25. třídy s výmoly, které podvozek žehlí, ale je zároveň až příliš měkký. V zatáčkách se díky krouťáku a pneumatikám (po jízdě jsem zjistil, že zimním!) po přidání plynu ukáže drobná přetáčivost, která by mohla být zábavná, ale na sněhu a v menších rychlostech. Na nějaké řádění na suchu nemá Outlander ideální podvozek, hmotnost a samozřejmě výšku. Motor má velmi slušný tah a do 130km/h, kdy už je cítit odpor vzduchu dává SUVce slušnou dynamiku. Hlučnost podvozku v normě a víc není co dodat. Snad jen jednu drobnou věc...
Přes milion bych za Outlandera nedal, vážně ne. I ve vrcholné výbavě může být rozumnou volbou za o 200tisíc korun nižší cenu.
Sice na sklonku života, ale přesto jsem měl o víkendu možnost projet Outlander ve vrcholné verzi s motorem 2,2 od PSA. Vynechám hodnocení exteriéru, neboť ve mě neprobouzí ani negativní, ale ani pozitivní emoce. Verze před FL však na mě působila jako jemnější a vyváženější, obzvláště vzhledem k jeho francouzským mutacím.
Co zarazí je poklepání na obvodové plechy karoserie, zvuk napovídá něco o velmi tenkých plechových výliscích, rozhodně nebudí důvěru, takový zvuk bych nečekal ani u malých aut do města, natož od pořízka za více než milion korun.
Do interieru se nešplhá, ale přirozeně nasedne, přední sedáky s perforovanou kůží vyhoví útlejším i ***áčům. Po 30kkm však vykazují notnou dávku opotřebení a kůže je v lomech popraskaná, to by se asi stávat nemělo. Palubní, velmi jednoduché deskce vládnou "alfa" kelímky a obrazovka vestavěné navigace se zobrazením couvací kamery. Celkové tvary jsou jednoduché až tak, že působí chudě.
Na zadních sedadlech a v kufru je místa požehnaně, ale vadí absence výdechů klimatizace pro pasažéry vzadu a nikdy se mi příliš nelíbilo dělené víko zavazadlového prostoru. Člověk si gatě prostě sem tam ušpiní...
Zpátky za volant a nastartovat HDI, které je rozumně, ale nijak nadprůměrně utlumené, každopádně bez vibrací v pedálové skupině a řadící páce. Couvání s kamerou je hračka i pro blondýnu a můžu jet. Kvalty padají se slušnou přesností a páka jezdí po krátkých drahách, vypínám kvalitní příplatkové audio a zkouším silnici 25. třídy s výmoly, které podvozek žehlí, ale je zároveň až příliš měkký. V zatáčkách se díky krouťáku a pneumatikám (po jízdě jsem zjistil, že zimním!) po přidání plynu ukáže drobná přetáčivost, která by mohla být zábavná, ale na sněhu a v menších rychlostech. Na nějaké řádění na suchu nemá Outlander ideální podvozek, hmotnost a samozřejmě výšku. Motor má velmi slušný tah a do 130km/h, kdy už je cítit odpor vzduchu dává SUVce slušnou dynamiku. Hlučnost podvozku v normě a víc není co dodat. Snad jen jednu drobnou věc...
Přes milion bych za Outlandera nedal, vážně ne. I ve vrcholné výbavě může být rozumnou volbou za o 200tisíc korun nižší cenu.
Fajn zhodnotenie, palec hore. Ja poznám jeho technické dvojca 4007-cku a tam je dojem z interiéru omnoho lepsí (koza i na palubke, plasty, chróm). Kamarát ho kúpil s 2,2 HDI, kozeným interiérom a 7 sedadlami i s automatom (dvojspojkou) za nejakých 28t. eur (skladovka) co mi prijde fajn za tolko muziky.
další quashqai ... kolikátý už?? že jo, koncerne ...?? ale docela v pohodě ... myslím, že to lidi koupěj 😉 proč ne? 😄
No už dneska se dá objednat i o dost levněji, stačí vykašlat se na "dovozce", který značku systematicky likviduje nesmyslnou cenovou politikou...
[odkaz]
[odkaz]
Á, konečne sa niektorý výrobca vrátil k objemu 1,8 pri nafťáku, prináša slzu do môjho oka >😁
Myslim ze ten diesel je velmi slusny a zrejme bude aj v Lanceri aj v Outlanderi je to len otazka casu. Ja by som prijal ten benzin 1.6tku v Lanceri - iste lepsie ako terajsia 1.5ka a zase zbytocne silna 1.8micka pre bezneho cloveka. Snad sa dockam :yes:
A to se chystá ještě 2,2 DI-D, pro Outlander, jak VW (2,0 DI-D), tak PSA (2,2 DI-D) jde do kopru. Mitsubishi bude mít všechny dieselové motory svoje. (1,8 DI-D, 2,2 DI-D, 2,5 DI-D, 3,2 DI-D). 1,8 DI-D do Outlanderu nepůjde.
cena je mimo realitu, možná to naceňovali před dvěma lety 😄
Tak těch 600 tis. je za 4x4 s nejsilnější naftou, takový Yeti se srovnatelným motorem (2.0 TDI 103 kW) vyjde dle konfigurátoru na 624 tis.