Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brilliance: Číňané končí v Evropě

Značka Brilliance, jedna z prvních čínských automobilek, která vstoupila na evropské trhy, se stahuje z Evropy. Důvodem je nezájem zákazníků.
Zpět na článek
9. 5. 2010 14:36
neregistrovaný "soukon"
9. 5. 2010 16:49
neregistrovaný "soukon"
10. 5. 2010 15:59
neregistrovaný "soukon"
9. 5. 2010 13:20
9. 5. 2010 14:37
9. 5. 2010 15:15
9. 5. 2010 14:40
11. 5. 2010 17:51
9. 5. 2010 18:05
neregistrovaný "ex_midla"
9. 5. 2010 20:16
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
10. 5. 2010 14:16
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
9. 5. 2010 20:22
10. 5. 2010 00:26
10. 5. 2010 21:57
neregistrovaný "Kajfik"
11. 5. 2010 00:27
12. 5. 2010 00:02
Avatar - Ada je zase tady
9. 5. 2010 12:15
Nekvalitnich aut mame v Evrope dost
Treba tech od firmy rendlik a syn...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - theolli
9. 5. 2010 12:20
Re: Nekvalitnich aut mame v Evrope dost
nebo VW-Group >:D
neregistrovaný "soukon"
9. 5. 2010 14:36
Re: Nekvalitnich aut mame v Evrope dost
:yes: :yes: :yes:
9. 5. 2010 14:45
Re: Nekvalitnich aut mame v Evrope dost
A nekvalitných mozgov tiež... >:D ...ale radšej nebudem adresný... >:-[]
neregistrovaný "soukon"
9. 5. 2010 16:49
Re: Nekvalitnich aut mame v Evrope dost
Tys mě nepřišel zrovna jako ten ,kdo má rád jenom VW a na toho kdo napíše že je nekvalitní nadává. Jak vídím časy se mění.
PS: Ani jsem to tak nemyslel ty :yes: (jako reakce na theolli70) byli proto ,že ada jenom nadává na Renaulta... Netvrdím že Renault dělá kdovíjak dobrý auta jenom mě štve když někdo nějaký značce furt nadává aniž by měl nějaký větší důvod.
9. 5. 2010 21:14
Re: Nekvalitnich aut mame v Evrope dost
Nevysvetľuj, nediv sa - raz máš takú náladu, raz inú, niekedy vezmeš veci vpohode, inokey Ťa vytočia. Raz máš taký názor, časom ho pozmeníš...
Mimochodom, je dúfam jasné, že predchádzajúca poznámka ani náhodou nepatrila Tebe, a tentoraz určite ani theollimu... ;-)
neregistrovaný "soukon"
10. 5. 2010 15:59
Re: Nekvalitnich aut mame v Evrope dost
Jo tak promiň (Myslel jsem že jsi to napsal mě protože to byla jakoby reakce na mě. I když mě napadlo že to asi na mě nebude podle toho co jinak píšeš.)Jinak máš pravdu záleží na náladě při blbý mě hned hodně věcí naštve při dobrý jsem docela dlouho v klidu. A taky člověk po tom ,co něco přečte může někdy svůj názor hodně změnit.
10. 5. 2010 19:39
Re: Nekvalitnich aut mame v Evrope dost
;-) :yes:
Avatar - Frasier
9. 5. 2010 21:12
Re: Nekvalitnich aut mame v Evrope dost
:yes: :yes:
Avatar - ROBERTOO
9. 5. 2010 13:20
Youngtimer
Dalo sa to čakať.Je dobré,že predsalen ľudia nehľadia iba na ceny.
Len dúfam,že sa z tohto nikdy nestane vyhľadávaný youngtimer >:D :no:
Rozbalit vlákno
8
9. 5. 2010 13:55
Re: Youngtimer
Co se týká ceny, nemohl Briliance cenové politice evropských automobilek se***vat.
Avatar - gld
9. 5. 2010 14:37
Re: Youngtimer
Len na ceny sa pozerá pri nákupe naozaj málokto..aj keď chcem kúpiť lacné auto tak si prepočítam pomer cena/kvalita a v tejto kategórii na tom boli čínske autá veľmi biedne

úprimne povedané, nemyslím si žeby sme v európe potrebovali čínske autá. Vôbec..
9. 5. 2010 14:52
Re: Youngtimer
Už len keď sa pozrieš pod otvorenú kapotu motora, dôvera ide stranou. Rovné jednoducho naohýbané plechy, hodne jednoduchá priečka pod čelným sklom, subtílna výstuha pred chladičom, úplne odokryté ukotvenie tlmičov s trčiacimi koncami skrutiek...
Viem si predstaviť, že výsledky crash-testov ADAC ešte prikorenil nejakou "levárnou", napriek tomu si myslím, že toto auto by nemohlo uspieť v čelnom náraze, nech by ho už testoval ktokoľvek.
Je to až s podivom, európske značky vo veľkom produkujú a predávajú svoje autá v Číne, a domáce značky pritom tvrdohlavo kopírujú iba tvary a myslia si, že na úspech to stačí. Raz som sa vyjadril, že snáď nie sú blbí, a vedia, čo robia, ale asi som sa v tomto prípade mýlil. Nie iba nekvalita a lacné materiály, ale taktiež neznalosť a nedbalosť v konštrukcii.
Na ceste do Európy zatiaľ jednoznačne najlepším krokom bola kúpa Volva.
Avatar - gld
9. 5. 2010 15:15
Re: Youngtimer
Otázka znie, ako im to volvo pomôže? Alebo budú šéfovať rozumne, podobne ako indovia jaguaru, alebo pôjdu aj s volvom do bankrotu
Avatar - Katikakus
9. 5. 2010 15:20
Re: Youngtimer
V pripade Volva jde spis o to, ze se Cinane dostali k know-how, ktere muzou vyuzit pro vyvoj a vyrobu vlastnich aut. Jestli to dokazi zuzitkovat ukaze cas.
9. 5. 2010 15:51
Re: Youngtimer
Dostali know-how, ale najmä dostali zavedenú a akceptovanú značku. Podľa mňa im môže byť šuma-fuk, či budú v Európe predávať Geely alebo Volvo - peniaze pôjdu do toho istého vrecka. V prípade Volva neostáva iné, ako im držať palce.
9. 5. 2010 16:03
Re: Youngtimer
V tom mas naprostou pravdu, bohuzel Evropa je 100% na Cinskem trhu zoufala a bez nej by ekonomicky rust temer neexistoval...

Zkusili to, a zjistili ze maji jeste dlouhou cestu pred sebou jeto mozna to nejlepsi ponauceni...
9. 5. 2010 14:07
Odchod z rozumu
Ano cinsti komunisticti pohlavari opet zjistili, ze nemohou sve produkty v evrope prodavat pod svymi znackami a ze je dulezita aliance s evropskymi vyrobci. Jako Brilance ci Tin Tan Tong jsou jejich produkty zde neprodejne, ale jako BMW, WV ci Skoda to jde a jeste jim k tomu tleskame! ;-)
Rozbalit vlákno
2
9. 5. 2010 20:25
Re: Odchod z rozumu
Ty tu furt něco naznačuješ, ale nikdy nic konkrétního. Tak co ti leží v žaludku?
11. 5. 2010 16:54
Re: Odchod z rozumu
Hendly, Hendly, nic nenaznacuju, pouze konstatuji realitu. ;-)
Avatar - Ji/Ri
9. 5. 2010 14:40
Servis
Kam teď budeš jezdit, GTI, na servis? ;-)
Rozbalit vlákno
1
11. 5. 2010 17:51
Re: Servis
Ze by do Shangaie? Tam jsou na koncern specialisti! >:D
9. 5. 2010 17:46
Kdyby utocili cenou...
Kdyby nasadili ceny kolem 200 000, tak by o to asi i zajem byl, ale za 400 000 to nikdo nekoupi, ani s Playstationem pro kazdeho pasazera a obrazovkama i pod autem..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ex_midla"
9. 5. 2010 18:05
tak to je fakt škoda... :-)
činský shitfuck se vrací tam kam patří
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
9. 5. 2010 20:16
Brilliance preč, ale...
Ako sa na tie čínske autá pozerám, nemôžem sa ubrániť dojmu, že do troch rokov sa úplne vyrovnajú prinajmenšom kvalite juhokórejskej produkcie (ktorá je sama osebe úplne dostatočná)... Robia obrovský pokrok. Tak nebuďme prekvapení, ak sa o také tri roky budeme rozhodovať medzi Leafom a elektromobilom z Číny...
Rozbalit vlákno
4
9. 5. 2010 21:16
Re: Brilliance preč, ale...
Tak sa pozeráš zle, sledujem ich už dlhšie ako tri roky a tie pokroky, najmä v konštrukcii a kvalite sú slabšie ako by som čakal. Tri roky nie je žiadna doba, za ten čas nebudú čínske autá o toľko lepšie ako si myslíš. Určite nie. Majú peniaze, je ich jak hadov, ale zo dňa na deň sa z učňa inžinier nestane. ;-)
9. 5. 2010 23:25
Re: Brilliance preč, ale...
Proto koupili Volvo....vycorujou ho a je to...
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
10. 5. 2010 14:16
Re: Brilliance preč, ale...
Len mám podozrenie, že ich postup naberá podobu krivky geometrického radu... čím ďalej, tým rýchlejší. Akvizície zahraničných automobiliek, licencie na montovanie vyspelých technológií, jednos druhým - uvidíme. Ázijci sú šikovní, majú v sebe neskutočne pracovitú mentalitu. V r. 2000 by tiež nikto nepovedal, že do 2010 stúpne ekonomika Južnej Kórei o 100%. Čína môže profitovať z krívajúcej ekonomiky západného sveta.
10. 5. 2010 14:57
Re: Brilliance preč, ale...
Určite nespia. Iba sa vydali do Európy priskoro - a určite si z toho vezmú ponaučenie. Raz sa do Európy vrátia - a našim výrobcom už z toho fakt veselo nebude, pretože prídu pripravení a v plnej zbroji.
Avatar - Ji/Ri
10. 5. 2010 00:26
Briketanc
Minulý rok v Ženevě jsem do tohoto něco nahlídl a ten chemický smrad byl hnus. Kamarád do toho ze srandy vlezl (udělali jsme pár kompromitujících snímků a pak platil panáky) a pak říkal, že ho z toho smradu bolí nějak divně hlava. Tam by se zblil i chemický Ali. Byl to opravdu odporný zážitek. Ať si to rejžáci strčí do .... garáží sami. Lituju těch, co koupili i např. to ikspětoyolandamamrda. To si dobrovolně snad nemůže koupit nikdo.
PS: Další povedený kšeft pana Charouze? Ten nás už stál peněz ten pan "podnikatel", resp. podnikavec. :-! :-! :-! :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kajfik"
10. 5. 2010 21:57
Re: Briketanc
Jaká je souvislost s Charouzem? Mohl bys to upřesnit?
11. 5. 2010 00:27
Re: Briketanc
Asi jen tolik,ze tohle nechutny podvodnicky hovado,je importerem a prodejcem Brilliance.
10. 5. 2010 00:30
Bon voyage motherfuckers
Super zprava na dobrou noc :yes:.A to prase Charouzovo bych do totohle vyplodu posadil a poslal ho rychlosti 64km proti zdi!!!
Rozbalit vlákno
0
10. 5. 2010 11:10
Nepodaří se
To je dost překvapivá zpráva pro všechny, kteří automaticky tvrdili, že Čína si tady ukousne časem pořádný koláč. To co dokázali Korejci a Japonci se nemusí opakovat, trh je zcela jiný, být výrobkem Made in China je u aut marektingově koule na noze, vůči Koreji ani Japonsku takové antipatie zákazníci v Evropě neměli. Navíc když mají vlastní trh s miliardou a půl lidí, proč to lámat přes koleno a vstupovat za každou cenu někam, kde mám obrovskou nevýhodu, nedělám pro ně typově auta a ještě jsem tam za kvalitativního a technologického losera? Peníze vložené do trhu EU lépe podpoří prodej v Číně, či Rusku nebo jiných obdobných trzích. Dokud budou tito růst, Číňané sem nepůjdou.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hory
12. 5. 2010 00:02
NEUBYDE!!!!
CHYBĚT NÁM NEBUDE!!! >:-[]
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud