Profi
Já zapomněl, že postrádáš dost inteligence na to, aby jsi pokaždý dokázal pochopit, že zcela jasně píšu o tobě >😁 >😒] :yes:
Zas raz píšeš o sebe tým svojim podivným spôsobom v 2.osobe jednotného čísla... >😒] Skús nejakého doktora, možno sa to dá liečiť.
Naopak, já se vždycky velmi dobře pobavím, jak při nesouhlasných reakcích děláš, že jsi hrozně nad věcí, ale přitom jsi čím dál víc vytočenej a dokola meleš čím dál víc nesmyslů zcela mimo mísu, natož aby jsi vůbec někdy dokázal napsat k tématu. Místo toho máš řečí, jak opice chcaní >😁
To je možné, ale nebude to skôr ich štýl - s novým modelom nové meno, ako účelová zmena, že starý model bol zlý, teraz ideme vyrábať úplne iný a dobrý...? To je Fiat, Renault, aj Opel, na vrchole slávy aj Auris vystriedal Corollu...
Proste si myslím, že dôvod na zmenu mena, ktorý si uviedol, je skôr výnimočný ako pravidlo. 😉
Proste si myslím, že dôvod na zmenu mena, ktorý si uviedol, je skôr výnimočný ako pravidlo. 😉
Skôr mám pocit, že penu u huby a niečo v gatiach tu má niekto iný...
Nevieš o tom nič a mudruješ - musí ťa to hrozne iritovať, že? Ale nemaj obasvu, nič ťa to stáť nebude, nechceme ze to Čechov predsa penalizovať...
>😁
Nevieš o tom nič a mudruješ - musí ťa to hrozne iritovať, že? Ale nemaj obasvu, nič ťa to stáť nebude, nechceme ze to Čechov predsa penalizovať...
>😁
Ten by sa predával len štátnym podnikom a bol by na prídel...
veď vieš, že živnostníci u nás boli vtedy už dávno neznámym pojmom...
Ale určite uznáš, že lepší taký štart ako žiadny.
veď vieš, že živnostníci u nás boli vtedy už dávno neznámym pojmom...
Ale určite uznáš, že lepší taký štart ako žiadny.
Tvoje hysterický ukřivděný výkřiky o zlých pánech z Prahy, co jsi tu několikrát předvedl, jsou přesně tím zhmotněním slovenského nářku a proto palec nahoru. Vztekej se a mel si ty tvoje nesmysly jak chceš, třeba se p0ser, stejně na tom nic nezměníš 😉
Končím, už sa to ťažko číta. Furgonet nebol taký zlý - na rozvoz jabĺk a uhoriek do našich úbohých zelovocov tak akurát... 😉
Bez ohľadu na obsah príspevku palec hore za čokoľvek proti môjmu názoru. >😒] Pochybujem, že máš šajn, o čom Tatrovák píše.
No jo, aj blbosť je cnosť, O.K.... :😉
No jo, aj blbosť je cnosť, O.K.... :😉
Uno a Punto? >😒]
Ja registrujem iba jednu triedu - Ritmo, Tipo, Brava, Stilo, Bravo. Croma sa zachovala ako meno, zmenilo sa auto. Čo ďalej? 😉
Ja registrujem iba jednu triedu - Ritmo, Tipo, Brava, Stilo, Bravo. Croma sa zachovala ako meno, zmenilo sa auto. Čo ďalej? 😉
ano dva .. s děvínem tři .. to ti je málo? Co deset let jeden prototyp.
S Liazem to nezačínalo, ale končilo. Z S430 se nakonec vyvinul Liaz 100.
U T603MB byl úmysl chválihodný, výsledek byl slibný, ale přišel v nesprávný čas (technologická úroveň ČSSR) a navíc byl poháněn motorem jenž byl kritizován v Kačeně pro nehospodárnost provozu (u civilů, vojclům to bylo jedno). Takže ti klidně řeknu, že kdyby měla T603MB/NP klasický náhon měla o 100% větší šanci se dostat do výroby než s koncepcí Slováky zvolenou.
Na motor 603 se dívat nemusím, byla to prostě improvizace. Sanit na bázi 613 také moc nebylo.
A kolik zabral místa motor ve 120 mám v živé paměti, to by byla sranda dodávka, a ne dodávka.
S Liazem to nezačínalo, ale končilo. Z S430 se nakonec vyvinul Liaz 100.
U T603MB byl úmysl chválihodný, výsledek byl slibný, ale přišel v nesprávný čas (technologická úroveň ČSSR) a navíc byl poháněn motorem jenž byl kritizován v Kačeně pro nehospodárnost provozu (u civilů, vojclům to bylo jedno). Takže ti klidně řeknu, že kdyby měla T603MB/NP klasický náhon měla o 100% větší šanci se dostat do výroby než s koncepcí Slováky zvolenou.
Na motor 603 se dívat nemusím, byla to prostě improvizace. Sanit na bázi 613 také moc nebylo.
A kolik zabral místa motor ve 120 mám v živé paměti, to by byla sranda dodávka, a ne dodávka.
Pozri sa na motoragregát T603 zblízka, a možno pochopíš. Jedným z konštrukčných zámerov bola jednoduchá montáž, celý blok obsahoval motor, prevodovku aj nápravu a dal sa do karosérie namontovať ako samostatný celok.
O.K., tak pod výrazom "nepočítaně" budem odteraz myslieť a poznať číslo 2 >😁
Inak tie AVIE sú pomerne neznáme prototypy, nezačínalo to náhodou v Liaze? Teda S360. Liazka tuším robila aj niečo v zmysle S5T, ale s pôvodnou kabínou Liaz. Každopádne ale nedosahovali dopracovanosti Devína, ani šírku záberu. Devín bol zastavený po skúškach 15 prototypov a väčšina vozidiel skončila v šrote. Doklad skutočnej úbohosti myslenia vtedajších šéfov.
T603X proti Volge, T613 proti Čajke - máš skutočne podivné delenie do tried...
O.K., tak pod výrazom "nepočítaně" budem odteraz myslieť a poznať číslo 2 >😁
Inak tie AVIE sú pomerne neznáme prototypy, nezačínalo to náhodou v Liaze? Teda S360. Liazka tuším robila aj niečo v zmysle S5T, ale s pôvodnou kabínou Liaz. Každopádne ale nedosahovali dopracovanosti Devína, ani šírku záberu. Devín bol zastavený po skúškach 15 prototypov a väčšina vozidiel skončila v šrote. Doklad skutočnej úbohosti myslenia vtedajších šéfov.
T603X proti Volge, T613 proti Čajke - máš skutočne podivné delenie do tried...
VW - jestli se nepletu, tak měly motor boxer. Trošku kompaktnější jednotka než V8 od Tatry nebo motor Škody.
T603MB - nekritizuji motor vpředu, ale to že nikdo zde začátkem šedesátých let neuměl udělat přední NÁHON. Proč soudruzi nenavrhli klasické uspořádání pohonu je mi záhadou. Holt si sami uzavřeli potenciál.
T603X - problém byl prosadit vývoj T613 což byla skutečně repre auto. T603X šla přímo proti Volze, což bylo v době zaříznutí projektu (196😄 nepřípustné. U T613 to nehrozilo, protože jejím jediným konkurentem byla v malých sériích vyráběná Čajka.
Náhrada za V3S - Avia S360 (1959-1960), Avia S430 (1967)
T603MB - nekritizuji motor vpředu, ale to že nikdo zde začátkem šedesátých let neuměl udělat přední NÁHON. Proč soudruzi nenavrhli klasické uspořádání pohonu je mi záhadou. Holt si sami uzavřeli potenciál.
T603X - problém byl prosadit vývoj T613 což byla skutečně repre auto. T603X šla přímo proti Volze, což bylo v době zaříznutí projektu (196😄 nepřípustné. U T613 to nehrozilo, protože jejím jediným konkurentem byla v malých sériích vyráběná Čajka.
Náhrada za V3S - Avia S360 (1959-1960), Avia S430 (1967)
"...ale ber to tak, že žádná generace si netrhla takovou ostudu, že bylo potřeba změnit její název..."
"Názov sa mení kvôli ostude?"
Zatiaľ si mi uspokojivo neodpovedal.
😉
"Názov sa mení kvôli ostude?"
Zatiaľ si mi uspokojivo neodpovedal.
😉
Sám si odpovedáš, pričom napadáš vlastné protichodné názory - u 603A kritizuješ motor vzadu, u 603MB vpredu. Furgonet bol super nápad za pár korún, inšpirovaný možno Volkswagenom s motorom vzadu (VW robil dodávky s motorom vzadu do roku 89) - vpodstate to bol predchodca vozov ako Inca, Caddy alebo hoci dnešné Berlingo.
603X, hoci šlo prakticky o fungl nové auto bol označený za púhu čiastočnú modernizáciu 603 a jeho nezavedenie do výroby bolo odôvodnené reálne iba tým, že mu chýbal ten "správne noblesný" výraz luxusnej limuzíny...
Tie náhrady V3S by si mi musel priblížiť, to "nepočítane" je hodne neurčitý počet...
Hádžeš dosť neisté argumenty, ktoré na mňa, kámo, nejak nemajú účinok. 😉
603X, hoci šlo prakticky o fungl nové auto bol označený za púhu čiastočnú modernizáciu 603 a jeho nezavedenie do výroby bolo odôvodnené reálne iba tým, že mu chýbal ten "správne noblesný" výraz luxusnej limuzíny...
Tie náhrady V3S by si mi musel priblížiť, to "nepočítane" je hodne neurčitý počet...
Hádžeš dosť neisté argumenty, ktoré na mňa, kámo, nejak nemajú účinok. 😉
Co to tu moceš za kraviny? Za neekonomickou pokládám celou tu řadu T603MB/NP! A používanější by byla asi řada NP, že?
Hej, takže vy jste uměli ve velkých sériích dělat komponenty pro přední pohon. Hahaha, potrhal jsem se smíchy.
T603X - fajný výrobek, ale šel proti Volze. Byl použit u vývoje T613.
T603MB/NP - slepá ulička, viz výše. Motor ze 603 byl nenažraný (viz limuzína 603 a Kačena); přední náhon, který technologicky předběhl možnosti ČSSR (proč soudruzi z Blavy neudělali klasický náhon?).
T603A Sanita - není nad to mít motor pod přepravním prostorem. u T613 sanita bylo toto řidiči milováno.
Locusta - první auto, kterého byla škoda, ale takových projektů bylo v historii ČSSR plno a zaříznuté byly všechny.
Oficiál - to si snad děláš kozy? >😁
Furgonet - to si snad děláš kozy?
Dodávky - ano, byla jich velká škoda
Děvín - ano, byla ho škoda. Ale náhrad V3S bylo zaříznuto od padesátých let nepočítaně.
Hej, takže vy jste uměli ve velkých sériích dělat komponenty pro přední pohon. Hahaha, potrhal jsem se smíchy.
T603X - fajný výrobek, ale šel proti Volze. Byl použit u vývoje T613.
T603MB/NP - slepá ulička, viz výše. Motor ze 603 byl nenažraný (viz limuzína 603 a Kačena); přední náhon, který technologicky předběhl možnosti ČSSR (proč soudruzi z Blavy neudělali klasický náhon?).
T603A Sanita - není nad to mít motor pod přepravním prostorem. u T613 sanita bylo toto řidiči milováno.
Locusta - první auto, kterého byla škoda, ale takových projektů bylo v historii ČSSR plno a zaříznuté byly všechny.
Oficiál - to si snad děláš kozy? >😁
Furgonet - to si snad děláš kozy?
Dodávky - ano, byla jich velká škoda
Děvín - ano, byla ho škoda. Ale náhrad V3S bylo zaříznuto od padesátých let nepočítaně.
Vida, tak už nebol neekonomický mikrobus, ale NP? nejak posúvaš nenápadne názor k novým obzorom... >😁
Inak presne si to vystihol - čo je zo Slovenska, neberieme. Bez ohľadu na to, čo si o tom dnes myslíš ty, to tak proste bolo. Vtedajší mocipáni boli schopní odmietnuť čokoľvek zo Slovenska, hoci sa natíska otázka, načo potom na Slovensku taký podnik vznikol.
Nakoniec to aj tak dopadlo - vývoj zrušili a slovenský závod sa stal montovňou, niekedy aj z druhotriednych dielov - práve v BAZ-ke vznikla matná čierna strecha škodoviek. Nie pre krásu, ale preto, že boli nútení používať výlisky strechy, ktoré boli zvlnené, a matná čierna farba mala tento neduh skryť - na lesklom laku to bolo príliš viditeľné.
De facto nič na štyroch kolesách z Bratislavy nedostalo šancu - všetko to boli neekonomické, nepotrebné, nezmyselné a zle navrhnuté autá? A že ich nebolo málo, T603x, T603MB, T603NP, T603A SANITA, Salamander,Furgonet, Locusta, Official, TAZ I, TAZ II, MNA 900, MNA 1000,M8, Devín. >😁
Inak presne si to vystihol - čo je zo Slovenska, neberieme. Bez ohľadu na to, čo si o tom dnes myslíš ty, to tak proste bolo. Vtedajší mocipáni boli schopní odmietnuť čokoľvek zo Slovenska, hoci sa natíska otázka, načo potom na Slovensku taký podnik vznikol.
Nakoniec to aj tak dopadlo - vývoj zrušili a slovenský závod sa stal montovňou, niekedy aj z druhotriednych dielov - práve v BAZ-ke vznikla matná čierna strecha škodoviek. Nie pre krásu, ale preto, že boli nútení používať výlisky strechy, ktoré boli zvlnené, a matná čierna farba mala tento neduh skryť - na lesklom laku to bolo príliš viditeľné.
De facto nič na štyroch kolesách z Bratislavy nedostalo šancu - všetko to boli neekonomické, nepotrebné, nezmyselné a zle navrhnuté autá? A že ich nebolo málo, T603x, T603MB, T603NP, T603A SANITA, Salamander,Furgonet, Locusta, Official, TAZ I, TAZ II, MNA 900, MNA 1000,M8, Devín. >😁
Ach Klaudie, že zrovna tobě musím vysvětlovat jaký je rozdíl mezi masovou a prototypovou výrobou.
Před vznikem 1000MB se postavily tři prototypy Škodovek - Š976 (vše vpředu), Š977 (vše vzadu) a Š978 (klasický pohon). Prostorově to vyhrála "978", ale byla o 15% dražší. "977" byla brána jako nejhorší varianta, ale díky tomu, že ŽÁDNÝ podnik v ČSSR nedokázal vyrobit kloubové hřídele pro pohon předních kol a nákup licence v cizině za valuty nepřipadal v úvahu, tak zvítězila tato nejhorší varianta.
Takže snad mi nechceš říct, že soudruzi z Mladé Boleslavi respektovali fakt, že v Bratislavě to již umějí, ale raději tuto technologii chtěli koupit v cizině?
Spotřebě 16litrů u užitkové verze (ne toho minibusu) se pěkně klidně zasměji. Jestli máš data naložené T603NP, sem s nima. Minibus vozící vzduch mi je u zadnice.
Před vznikem 1000MB se postavily tři prototypy Škodovek - Š976 (vše vpředu), Š977 (vše vzadu) a Š978 (klasický pohon). Prostorově to vyhrála "978", ale byla o 15% dražší. "977" byla brána jako nejhorší varianta, ale díky tomu, že ŽÁDNÝ podnik v ČSSR nedokázal vyrobit kloubové hřídele pro pohon předních kol a nákup licence v cizině za valuty nepřipadal v úvahu, tak zvítězila tato nejhorší varianta.
Takže snad mi nechceš říct, že soudruzi z Mladé Boleslavi respektovali fakt, že v Bratislavě to již umějí, ale raději tuto technologii chtěli koupit v cizině?
Spotřebě 16litrů u užitkové verze (ne toho minibusu) se pěkně klidně zasměji. Jestli máš data naložené T603NP, sem s nima. Minibus vozící vzduch mi je u zadnice.
Nemám dôvod. Ty tvrdíš niečo iné, a chýbajú k tomu podklady. Môjmu názoru realita neodporuje. 😉
Avia 15 brala menej ako 16 litrov, chceš povedať...
Žuka mal istý čas môj fotrík, bol to trojkvalt, objem tuším cez dva litre, presne neviem a spotreba tiež cez 15...
T603MB nezabila nehospodárna prevádzka.
A keďže koncepciu "všetko vpredu" nevedel nikto vyrobiť, ako mi vysvetlíš, že T603MB fungovala a skúšal sa aj valník? Kto to vyrobil, mimozemšťania?
A kľudne argumentuj, s tebou sa rád hádam (lebo je to o niečom). >😁 :yes:
Žuka mal istý čas môj fotrík, bol to trojkvalt, objem tuším cez dva litre, presne neviem a spotreba tiež cez 15...
T603MB nezabila nehospodárna prevádzka.
A keďže koncepciu "všetko vpredu" nevedel nikto vyrobiť, ako mi vysvetlíš, že T603MB fungovala a skúšal sa aj valník? Kto to vyrobil, mimozemšťania?
A kľudne argumentuj, s tebou sa rád hádam (lebo je to o niečom). >😁 :yes:
minibus žral kolem dvanácti až patnácti..já četl jen o 16. kolik by žrala plně naložená dodávka? 16-25? Prototyp (!) T603MB vznikl v 60roce. Tedy v době, kdy zde již existovaly Barkasy (nosnost 1t) a Žuky (nosnost 1,5t). Už při porovnávání nosnosti je jasné, že T603MB nebyl konkurentem 1203. Tudíž si nekonkurovali. Konkurentem T603MB byl pouze a jen Žuk a později Avia A15 (ale to jsme o nějakých osm let později).
T603MB zabil nehospodárný provoz a KONCEPCE VŠE VPŘEDU! COŽ TADY NIKDO(!!) NEUMĚL VYROBIT!
U vývoje náhrady 1203 se už zařezávalo zbytečně, o tom není sporu
T603MB zabil nehospodárný provoz a KONCEPCE VŠE VPŘEDU! COŽ TADY NIKDO(!!) NEUMĚL VYROBIT!
U vývoje náhrady 1203 se už zařezávalo zbytečně, o tom není sporu
Chlape, čo ti na to povedať?
Žuk-1958, Barkas s prednou kabínou od roku 1961 - to je všetko nábeh výroby, čiže v Československu sa v tej dobe mohlo o týchto autách leda tak snívať. Škoda mala vo vývoji už pekných pár rokov budúcu Š1203, a stále sa zdalo, že sa do výroby nikdy nedostane. To bol dôvod vzniku tohto auta a je blbosť vyčítať mu neekonomickú prevádzku, škodovácke motory vtedy výkonovo stáli za howno. Prvá Š1203-až rok 1968, hoci vo vývoji bola viac ako 10 rokov - mala výkon 35 kW.
Zato Tatra disponovala výkonom 77 kW (všimni si ten nepomer), rýchlosťou 120 km/h a 12(!) miestnym interiérom, v skúškach bol aj pick-up. Spotreba okolo 12-15 litrov nebola nijak hrozná, naložená 1203 ťažko žrala menej.
Vzali proste hotové veci, kvôli dostupnosti a možnosti čo najskôr začať výrobu a uspokojiť hlad po úžitkových autách. Že sa to nedostalo do výroby kvôli neekonomickej prevádzke je blbina, chlape.
Žuk-1958, Barkas s prednou kabínou od roku 1961 - to je všetko nábeh výroby, čiže v Československu sa v tej dobe mohlo o týchto autách leda tak snívať. Škoda mala vo vývoji už pekných pár rokov budúcu Š1203, a stále sa zdalo, že sa do výroby nikdy nedostane. To bol dôvod vzniku tohto auta a je blbosť vyčítať mu neekonomickú prevádzku, škodovácke motory vtedy výkonovo stáli za howno. Prvá Š1203-až rok 1968, hoci vo vývoji bola viac ako 10 rokov - mala výkon 35 kW.
Zato Tatra disponovala výkonom 77 kW (všimni si ten nepomer), rýchlosťou 120 km/h a 12(!) miestnym interiérom, v skúškach bol aj pick-up. Spotreba okolo 12-15 litrov nebola nijak hrozná, naložená 1203 ťažko žrala menej.
Vzali proste hotové veci, kvôli dostupnosti a možnosti čo najskôr začať výrobu a uspokojiť hlad po úžitkových autách. Že sa to nedostalo do výroby kvôli neekonomickej prevádzke je blbina, chlape.
ach Klaudie, tohle je hodně chabé ..
Stejnou práci jako nabízela tahle dodávka udělal i poslký Žuk, který měl úspornější provoz. (A to nemluvím o Barkasech, chystané 1203 a Avii A15)
Vyvinout dodávku z máloseriově vyráběného reprezentativního auta s neúsporným motorem je opravdu ekonomický počin..
Ale udělali jste ji hezkou, to je zase pravda. Ale taky je to vše.
edit: a to ani nemluvím o předním pohonu. Přeci kvůli tomu, že československý průmysl neuměl komponenty tohoto pohonu sériově vyrábět bez velkých valutových investic, odsoudil mladoboleslavskou Škodu ke koncepci vše vzadu, tedy k výrobě 1000MB.
Stejnou práci jako nabízela tahle dodávka udělal i poslký Žuk, který měl úspornější provoz. (A to nemluvím o Barkasech, chystané 1203 a Avii A15)
Vyvinout dodávku z máloseriově vyráběného reprezentativního auta s neúsporným motorem je opravdu ekonomický počin..
Ale udělali jste ji hezkou, to je zase pravda. Ale taky je to vše.
edit: a to ani nemluvím o předním pohonu. Přeci kvůli tomu, že československý průmysl neuměl komponenty tohoto pohonu sériově vyrábět bez velkých valutových investic, odsoudil mladoboleslavskou Škodu ke koncepci vše vzadu, tedy k výrobě 1000MB.
Jaké fakty? já píšu zřejmě protože šly prodeje do pr.. což je třeba u toho Senatoru neobkecatelný fakt.
A že nový model Brouka byl v té době nepřijatelný? Golf měl podědit jméno po "šrotu" ze Západu?
A že nový model Brouka byl v té době nepřijatelný? Golf měl podědit jméno po "šrotu" ze Západu?
Ale bola to dodávka s nenažraným motorem! Nemusím být bzum bzum, abych si dokázal spočítat, že spotřeba by nešla pod 20litrů!
Vskutku ekonomická přeprava >😁
Vskutku ekonomická přeprava >😁
Ale bola to dodávka. Bol vtedy vo výrobe podobne orientovaný voz, alebo mali niečo v zálohe? Dôvody boli iné, kamarát.
Hlavně sem motej morálně větší právo, když vůbec nevíš jaký ty slova mají význam, natož nějakou souvislost s výše uvedeným >😁
ale prd .. konkrétně tahle dodávka byla s ekonomikou provozu pěkně v háji. To by do výroby schválil jen osel.
Keď len taká alergia, tú znesieš ľavou zadnou. Pretože skuočnosť, že zo slovenského vývoja sa do série nedostalo nič len a jedine rozhodnutiami Prahy, je ťažko odškriepiteľná.
😉
Keby to bolo opačne - vývoj v Čechách a centrála na Slovensku, plače by zneli opačným smerom.
😉
Keby to bolo opačne - vývoj v Čechách a centrála na Slovensku, plače by zneli opačným smerom.
Chrobák? Kdo by chtěl jezdit s autem, které má přímý odkaz na hodně levné vozidlo?
U zbytku je to věc čísel.. zřejmě šly jejich prodeje dopr...
U zbytku je to věc čísel.. zřejmě šly jejich prodeje dopr...
Keby páni z vedenia autopriemyslu povolili výrobu, hovoril by si dnes inak. 😉
A že pod slovenským kabátom nájdeš tatrovácku techniku T603 ťa za srdce neberie? >😁
A že pod slovenským kabátom nájdeš tatrovácku techniku T603 ťa za srdce neberie? >😁
Názov sa mení kvôli ostude? Povedal by som, že opačných prípadov je viac. Čím spravila Sierra ostudu, že ju nahradilo Mondeo a prečo po Escorte začali vyrábať Focus? Čo pokazil Chrobák, že všetci potenciálni nástupcovia dostali iné názvy? Prečo dnes nemáme Ople s menami Kadett, Rekord, Senator, Ascona a ďalšie? 😉
Vietnamci by kupovali Transit. Ale kdeže... ti by koupili jakoukoliv bílou dodávku. Hlavně aby to bylo laciný a chrotal tomu motor.
z tohto pohľadu áno ale nie je to 6 miliónov áut jedného typu..len nesú spoločné meno a úlohu v rámci modelovej ponuky 😉
Píšu právě o tom, že nelze tradici spojovat s nějakým názvem modelové řady, ale se značkou a jejím působením v segmentu jako takovém.
jasně, že je to jen PR kec .. ale ber to tak, že žádná generace si netrhla takovou ostudu, že bylo potřeba změnit její název. A za to má :yes: :yes:
No vždyť píšu, že žádný tvůj argument nevidím. Ale aby jsi to pochopil, musel bys především umět číst, ovšem ve tvém případě žádný okuliare nepomůžou. Proto nikdy nedokážeš napsat větu, která by měla hlavu a patu. 😉
Pokud jde o tradici tak je tvá argumentace úplně mimo, protože od tohoto [odkaz] jich vyrobili mnohem více.
Jo tobě šlo o legendu ne o odkaz prvního transitu tak to sorry to ti nepovím pro někoho určitě něco může být legenda a někomu to neleží ani v paži takže s legendami je to těžké, pro někoho je legenda Led Zepelin a někdo neví co to je.
Dodávke všeobecne sa hovorí "transit"? To si snáď naučil od GTI-ho, vymyslieť nejakú "pointu" a zaviesť ju ako všeobecne platný fakt...? >😁 Nikdy nikoho som nepočul hocakú dodávku mimo Transita označiť týmto slovom. Navyše auto dostalo meno kvôli významu tohto slova, nie opačne. 😉
Koľko Fordov má štyri kolesá, motor v predu a rovnaký náhon alebo typ karosérie...a nie sú legendou, lebo nenesú rovnaké meno...? Tá poznámka je len o tom, o ničom inom.
Kde vidíš aký argument? Iba neveselé konštatovanie. Keď si slepý, kúp si okuliare. Si posledný na auto.cz, kvôli komu by som hociktorý svoj názor šiel rozoberať alebo vysvetľovať. Na fajn diskusiu si vyberám lepších. :-!
Tvůj standardní pokus o argumentaci je tradičně zcela mimo mísu. Marně čekám, jak tu vysvětlíš svojí typickou kritiku zdejších článků, který nazýváš blbostma, na konkrétním příkladu Daimleru.
K veci nič, ale navážaš sa do niekoho vždy. Chcelo by to trocha sebakontroly. Ak ty ideš s prúdom a nemáš vlastný názor, je to tvoja vec, ja mám vlastný názor.
Já bych s tebou nesouhlasil že první a poslední transit nemají nic společného, jsou to stále dodávky nebo šasi na které je možné dát různé nadstavby třeba nákladní což už uměl i původní transit. Taktéž je zachována koncepce motor v předu a pohon i zadní nápravy což měl i původní model. Taktéž první transit měl jako každá další řada tohoto modelu velmi zajímavé jízdní vlastnosti na to že to je dodávka což právě první transity odlišovalo od předchozích dodávek jak od fordu tak dalších značek. Takže určitě ta návaznost tam je a ten znáček na kapotě mohl se změnit rozměry snad i designem ale pořád je to ford. Takže opravdu si myslíš že současný transit není nástupce toho původního?
ja reagujem na tvoj príspevok, nie na článok samotný
a invektív sa zdrž, takých hajzlíkov ako ty, čo sa snažia bezdôvodne vyprovokovať hádku neznášam
a invektív sa zdrž, takých hajzlíkov ako ty, čo sa snažia bezdôvodne vyprovokovať hádku neznášam
a odborník z protektorátu zase nepochopil pointu príspevku :-!
bolo myslené že čo konkrétne má spoločné prvý tranzit a ten súčasný? Ani len ten znáčik na kapote, len meno, a preto tá pochybná tradícia v štýle "vyrobili sme xy miliónov auta yx"
to isté corolla, golf atď
bolo myslené že čo konkrétne má spoločné prvý tranzit a ten súčasný? Ani len ten znáčik na kapote, len meno, a preto tá pochybná tradícia v štýle "vyrobili sme xy miliónov auta yx"
to isté corolla, golf atď
Odborník z horních uher zase rozumuje... odkdy je po tradici kvůli jinému obchodnímu názvu? Daimler nemá tradici ve výrobě LUV, protože před sprinterem vyráběl T1/TN nebo Hannomag? 😄
Který jiný auto získalo takový respekt, že se dnes nezřídka říká Transit (jako dodávka obecně) a přitom je to reálně Boxer, Ducato atp? 😉
Na co ti je auto do kterého narveš leda pár beden .. škoda peněz investovaných do výroby.