Bezpečnost
0
Tak keď poviem pravdu tento výsledok ma milo prekvapil, kedže je to cenovo podstate pre nás low-endová značka. Za to chevroletu :yes:
Tak to je veľké prekvapenie Daewoo / Chevrolet sa doteraz potacal niekde okolo 3*.A to o výsledku Avea radšej pomlčím. Klobuk dolu.
Cruze je pro chevrolet v evrope jeste vetsi zmena, nez ceed a i30 prpo kia/hyundai, dalsi nepopiratelny milovy skok v kvalite auta. Jen tak dale, chevrolet mam rad, ale az do cruze nebyl moc duvod se po nem u nas poohlizet, jsem moc rad, ze je tomu ted uz jinak
O tom, co je low-lend a není bych radši pomlčel, leckdo se chová, jako by vyráběl prémii a nabízí převlečený malý auto ze spodních pater středního proudu, ale - Cruze se hodně povedl. Design, prostor a když vezmu ten design, tak jak vypadla podle mně Cee´d dobře (facelift ho zhoršil... a byl zcela zbytečný), tak tohle auto prostě vůbec nevypadá jako klasická Korea....
A když ho sleduji v MS cestovních vozů v elegantní modré, tak je to auto, které je mi tam nejsympatičtější.
Zkrátka, je to sympaťák. :yes:
A když ho sleduji v MS cestovních vozů v elegantní modré, tak je to auto, které je mi tam nejsympatičtější.
Zkrátka, je to sympaťák. :yes:
zdar, už ti ho konečně dodali? Doufám že pak napíšeš nějakou recenzi 😉
Mně osobně se Cruze líbí velice převelice. Momentálně asi nejhezčí sedan v nižší střední. Z práce mám výhled na dvůr prodejce Opel/Chevrolet a když tam vedle sebe parkovali Insignia a Cruze, ten druhý se mi zdál fakt hezčí.
Nevíš jestli plánují i kombíka?
Mně osobně se Cruze líbí velice převelice. Momentálně asi nejhezčí sedan v nižší střední. Z práce mám výhled na dvůr prodejce Opel/Chevrolet a když tam vedle sebe parkovali Insignia a Cruze, ten druhý se mi zdál fakt hezčí.
Nevíš jestli plánují i kombíka?
Nazdar, bohuzel az zacatkem unora, je to hruza, uz ho vyhlizim jak prvni snih, zrovna se stehujeme, takze nam dost chybi, uz jen jako osobni doprava( stehovak to opravdu neni). No a taky se prihodila docela mila vec, volala pani z renocaru, ze se omlouva, ale musi zmenit barvu, takze misto cervene budeme mit daleko hezci funglovou vinovou 😄 Recenze bude stopro, hned jak si ho trosku osaham, to se spolehni.
kombik pry nebude, sice se tu objevily fotky, ale byl to fake, misto kombiku pry bude Orladno, to jsou ofiko zpravy, nic vic netusim
kombik pry nebude, sice se tu objevily fotky, ale byl to fake, misto kombiku pry bude Orladno, to jsou ofiko zpravy, nic vic netusim
jejda, to se načekáš 😒
sám mám podobnou kategorii, Megana v sedanu, a už jsem ho 2x využil při stěhování. Není to sice superextra praktické, ale když se chce (nebo spíš musí >😒] ) tak tam narveš i na první pohled neuvěřitelné věci >😁 Teď jsem ale už snad minimálně na 15 let se stěhováním seknul a pak už stejně budu bohatý a budu mít velkého kombíka
Vinová je určitě lepší než červená :yes: >😒]
sám mám podobnou kategorii, Megana v sedanu, a už jsem ho 2x využil při stěhování. Není to sice superextra praktické, ale když se chce (nebo spíš musí >😒] ) tak tam narveš i na první pohled neuvěřitelné věci >😁 Teď jsem ale už snad minimálně na 15 let se stěhováním seknul a pak už stejně budu bohatý a budu mít velkého kombíka
Vinová je určitě lepší než červená :yes: >😒]
jj, s tou barvou jsme moc radi, kdyz jsme ho objednavali (uz v rijnu!!), jina barva se nam nelibila, dali ji do katalogu az ted, takze vlastne docela stesti.
Stehujeme se uz ted, k dispozici mam sluzebni oktavku (ne kombi) a nacpu tam co chci, na skrine si samozrejme bereme stehovaky, klavir by ani komik nedal 😄 takze vyuziti kombi vidim pro soukrome ucely docela male, i ten cruze ma 450 litru v kufru, otvirani vika je solidni, takze zadny duvod nadavat na sedan neni.
A tak to je jasne, ze az budem prachati chlapi, budem si vozit zadky v tech nejvetsich autech, jako spravni egohonici >😒]
Stehujeme se uz ted, k dispozici mam sluzebni oktavku (ne kombi) a nacpu tam co chci, na skrine si samozrejme bereme stehovaky, klavir by ani komik nedal 😄 takze vyuziti kombi vidim pro soukrome ucely docela male, i ten cruze ma 450 litru v kufru, otvirani vika je solidni, takze zadny duvod nadavat na sedan neni.
A tak to je jasne, ze az budem prachati chlapi, budem si vozit zadky v tech nejvetsich autech, jako spravni egohonici >😒]
tohle auto ma prome jen dva nedostatky, absence 6 valce v benzinu a absence kombi 😢 , jinak designem je pro me oko suprove 😄
Teda zrovna ten 6valec je v teto tride dost neobvykly, takze se neni co divit a combi verim, ze nekomu chybi, ja osobne preferuju jen a jen sedan, takze absolutni spokojenost, samozrejme nejaky ten 5,3 V8 z Tahoe by byl supr 😄
stacil by me i treba 2 litr 6 val z Epica, nebo v lepsim pripade 3.2 litr 6 val z Captiva, u takovejch motoru jde proste o tu kultivovanost a pohodlnost na dalnicich kdy ani pri 180 nemusis motor ntne rvat jako by ho nekdo chtel zabit
No jasne, ale toto auto neni na 180 na dalnici, zas to musis brat takto. A silnejsi motor...i ja bych si ho moc pral, ale zivit bych to asi nehctel, o to tu v Evrope precejen jde. Ale je fakt, ze ani americani 6valec mit nebou, coz je zajimave
vetsi objem s vice valci ma na dalnicich vetsinou prave mnohem lepsi spotrebu protoze se nemusi tolik honit, jeden priklad za vsechny A6 2.4 121kW prumer na D11 jsem mel okolo 9-10litru, A6 2.7tq 184kW a prumer na D11 okolo 8 litru, pravda vyhodou je i prevodovka s 6 kvaltem, 5 kvalt nebil moc idealni na spotrebu, ale i s 2.8 se da na dalnici jezdit s mensi spotrebou nez s 2.4, mimo dalnice je ale 2.8 des a hruza co se spotreby tyce
No prave, vyssi objem je dobry tak po ty sestivalce, ale zivit americky osmivalec, to je peklo, uz jen z logiky veci pri neutralu musis tema valcema neco prolit 😄 Mel jsem pujcene dodge durango 4,7 l osmivalec, po dalnici ve 120 kmh si bral deset, pri 150 uz bohuzel 20 😊Ale nema smysl srovnavat americke zrave motory s temi evropskymi.
no v ramci moznosti jsem proto volil 1,8 pred 1,6, auto bude snad zivejsi a bude mene zrat, doufam
no v ramci moznosti jsem proto volil 1,8 pred 1,6, auto bude snad zivejsi a bude mene zrat, doufam
No dieselem sem dal maximálku 210 a do 160 je to v pohodě. je docela dobrý ticho..ale do 8 se taky vejdeš. sice je to pětikvalt ale má dlouhý převody. 160/3tis.ot. u nafty se dá snést v klidu
fuj nafta, zbytecne drahe, s LPG jezdim za mensi naklady a mam porad klady benzinaku, vyhody nafty nevyuziju pac zadnej vlek s lodi nebo karavan netaham
a to nemluvit otom kdyz si chci uzit zvuk motoru treba na srazech
a to nemluvit otom kdyz si chci uzit zvuk motoru treba na srazech
Na rychlost, při které se dnes dělají crash testy už jsou auta celkem připravená a rozdíly začínají být naprosto minimální. Změna v tom, že se začne do bezpečnosti počítat ESP, to je naprostý nesmysl (nízké auto se skvělým podvozkem je bezpečnější než vysoká SUV krabice s ESP - za stejné situace). Ale nějakou změnu asi udělat museli a na zvýšení rychlosti pro test neměli odvahu... Přitom to je jediný logický krok, který by opět rozdělil auta na ta "bezpečná" a "bezpečnější". Taky by bylo vhodné začít testovat všechny velikostní kategorie aut podle stejných kriterií a ne v nějakých pochybných kategoriích, aby nedocházelo k matení zákazníků tím, že maličké auto má stejný počet hvězdiček jako 3 tunový offroad a zdá se tedy stejně bezpečné. A potom při vzájemném střetu jsou uživatelé mikro auta na kaši a majitel offroadu nemá ani odřeniny...
Ale predsa kriteria su rovnake. Naraz vozidla do pevnej prekážky stanovenou a vždy rovnakou rýchlosťou. To že niektoré auto strednej triedy má 4* a niektoré malé auto 5* neznamená, že keď sa tieto dve autá čelne zrazia dopadne to 5* lepšie. výsledok hovorí o tom, ako dopadnú pri rovnakej rýchlsti do pevnej prekážky. Vyšia hmotnosť = väčšia zotrvačnosť, teda väčšie sily s ktorými sa musí ťažšie auto vysporiadať pri náraze do pevnej prepážky.
no ale kolko aut narazi v realite do pevnej prekazky? Velke mnoztvo nehod je medzi auami samotnymi, znacnu cast su zrazky so zvieratami a ludmi. potom napr stromy, zvodidla, ktore sa do istej miery podvolia narazu... Pokial to nenapali vodic zrovna ochrannej hradby Fort Noxu, tak vacsie a tazsie auta su vo vseoebcnosti bezpecnejsie