Novinky
Český trh v březnu 2010: Druhé místo pro C-Max mezi středními MPV, ve velkých stříbrná Alhambra
51 komentářů
tradicny vitaz je roomster a tak skoro sa to nezmeni (ked vobec niekedy). Venga sa po pomalom zaciatku prepracovala na 2. priecku a klobuk dole pre merivou, ktora je aj cez svoj vek ziadana
Gratulácia Scenicu...to auto sa fakt podarilo..jednoznačne najlepšia voľba v triede :-!
Máš pravdu. Pokud hledáš rodinné auto do 500 000,-, tak asi skončíš v Grand Scenicu.
prave si sposobil srdcovu zastavu Adovi >😒] >😒] .Francuzska kreatura firmy rendlik a syn a najlepsia >😁
A ešte mu ukáž predaje v tej triede - jediný C-Max medzi samými Francúzmi....ostatní až za nimi...
Renault by mal už konečne nasadiť nástupcu Modusu, túto triedu už silne zanedbáva. Vzhľadom na postupne sa zvyšujúcu výrobu by tiež mohol myslieť na nový Espace a neprenechávať triedu, ktorú v Európe prakticky zaviedol, ostatným...
Renault by mal už konečne nasadiť nástupcu Modusu, túto triedu už silne zanedbáva. Vzhľadom na postupne sa zvyšujúcu výrobu by tiež mohol myslieť na nový Espace a neprenechávať triedu, ktorú v Európe prakticky zaviedol, ostatným...
Espace není zázrak a ve srovnání s konkurencí nemá zdaleka tak dominantní postavení jako Scenic. Scenic je prostě skutečně třída sama poro sebe. Etalon. I když je to renault, je to něco jako golf ve své kategorii. Tady a u původního Twingy bych viděl největší výdobytky renaulta. Bohužel, napodobit nebo rozvinout Twingo nejde a jeho nástupce je tak trochu o ničem, prostě další pidiauto. Scenic je o něčem jiném - nová třída a náskok, který se oproti snažící se konkurenci rozhodně nezmenšuje.
Scenic to prebral po Espace, akurát Espace je proste na značku akou je Renault už hodne drahý voz, a súčasná generácia je už dosť morálne zastaralá. vraj sa dokonca nová generácia neplánuje, ak to teda ešte nezmenili.
Twingo II je podľa mňa omyl. Nie že by to bolo nepatričné auto, ale pod menom Twingo si predstavujem príjemné vozítko s jednopriestorovou karosériou a ohurujúcou ponukou priestoru (vzhľadom na rozmery), čo druhou generáciou pokazili.
Twingo II je podľa mňa omyl. Nie že by to bolo nepatričné auto, ale pod menom Twingo si predstavujem príjemné vozítko s jednopriestorovou karosériou a ohurujúcou ponukou priestoru (vzhľadom na rozmery), čo druhou generáciou pokazili.
Já na Scenicu obdivuju, že v době jeho vzniku existovaly tyhle auta jenom ve velkém provedení. Pak přišli renaulťáci s nápadem, že to udělají stejně, ale v malém. A dodnes se jim všichni dívají na paty. S tím Twingem bych se někdy rád dozvěděl, jak to vlastně bylo s vozidlem Wars. Poláci údajně (bylo to kdysi za socíku ve světě motorů) vyvinuli tuhle dvouprostorovou karoserii a tvar byl shodný, pak dlouho dlouho nic a pak se objevilo Twingo. Ten prostor mně taky dostal, movitější kamarád vlastnící už před mnoha lety pětkovýho bavoráka (měří dva metry) to koupil manželce, když se jim narodil syn a nakonec se prali o volant - ve městě dokonalé a prostor taky. Prostě legenda. S tím Espacem jsme byl jednou na horách (dva roky nazad) a bylo to nejméně příjemné, pohodlné a hlavně skladné vozidlo od renaultu, co jsme kdy jel. Val Satis, či jak se to jsmenuje, vypadal zvenčí podivn, ale vevnitř to bylo pohodlné prostorné auto na klidné cestování. Espace ani náhodou. GrandScenic je podlě mně rozhodně lepší, ale nejvíc se mi kupodivu stejně líbí ta krabička od Citroenu, ale z tou nemám osobní a praktickou zkušenost.
Twingo je chlapci coolový jako blázen, což dokládají stále se zvyšující prodeje, bohužel na jih od nás.
Má ale poměrně vysokou cenu a né příliš konzervativní desig, proto člověk raději sáhne např. po Cliu, když už se rozhodne pro Rencka.
Jinak Twingo je skutečnou ozdobou silnic. Ovšem tady, kde oku lahodí design by liška, je hranice vkusu a nevkusu malinko posunutá.
Má ale poměrně vysokou cenu a né příliš konzervativní desig, proto člověk raději sáhne např. po Cliu, když už se rozhodne pro Rencka.
Jinak Twingo je skutečnou ozdobou silnic. Ovšem tady, kde oku lahodí design by liška, je hranice vkusu a nevkusu malinko posunutá.
Ani by som nebral v úvahu vkus-nevkus. Negatívne hodnotím zmenu koncepcie auta, nie auto ako také.
Sorry Claudie, ale nesouhlasím.
Tohhle Twingo II je koncpečně jinde zcela záměrně. Co zůstalo, je jeho hravost, sympatický vízor a nadčasová coolovost.
Myslím, že pravdivost mých slov dokazují stále rostoucí prodeje a zvyšující se podíl na trhu.
Twingo není můj šálek kávy, ale přesto, anebo právě proto je mi něčím moc sympatické.
:yes:
Tohhle Twingo II je koncpečně jinde zcela záměrně. Co zůstalo, je jeho hravost, sympatický vízor a nadčasová coolovost.
Myslím, že pravdivost mých slov dokazují stále rostoucí prodeje a zvyšující se podíl na trhu.
Twingo není můj šálek kávy, ale přesto, anebo právě proto je mi něčím moc sympatické.
:yes:
Nebuď smiešny, už si niekedy videl, aby automobilka zmenila koncepciu auta neúmyselne? >😁 Jasne, že to bol zámer tvorcov, akurát ja sa s ním nestotožňujem. Mne bola sympatickejšia a coolovejšia jednotka, dvojka už nie je tak výsadná a výnimočná, hoci je to tiež celkom hravé auto - ale je už z iného cesta a ten koláč mi už proste tak nechutí. To je celé. 😉
Na Twingo moje stará pořád s láskou vzpomíná. Ve dvaceti na něj přešla z Faforita a od té doby nechce nic jiného než Renaulta. Přes Clio a Megana si vyprosila Grand Scenica. Jen je trochu divné, že ten Grand Scenic dnes stojí skoro stejně jako před 15 lety Twingo. >😒]
Já spíše nechápu, že v titulku stojí, že C-max je druhý, ale o tom, že Scénic je první, se tam nepíše. :no: Chápu, že se o prvenství škodovek v titulcích o prodejích často nepíše, přecejen je to samozřejmost, ale že by prvenství Scénica byl už takový evergreen?
Kia Venga niet co dodat ... parada :yes:
a ze fandim Kii a Hyundaiu vie uz kazdy 😄 Venga pojde po Roomsteri :yes:
K tomu b - turbomotory podle mně výhra budou až do chvíle, než přijde alternativní pohon mající výhody stávajících spalovacích motorů. Vodík bude asi tím nejlepším, ale má jednu vadu a tou je výroba. Nicméně u jaderných reaktorů 4. generace je to de facto odpad, takže se tím částečně mohou pořešit dvě věci. Čemu nevěřím, je elektrika, protože baterie se prostě nedají mobilností srovnávat s palivem, které si vezeš sebou a kterého spotřebuješ právě tolik, kolik je ho třeba na daný účel. U elektromobilů mi vadí jednak jejich účinnost (podstatně nižší, než u spalovacích motorů) a jednak fakt, že všichni ekologové, kteří propagují nabíjení ze zásuvky nejsou schopni vzít v úvahu, že ta elektrika se někde musí udělat a ony negativní dopady se "schovají" jenom někam k elektrárně. A k TSI motorům, obecně VW nikdy nepřijde s ničím převratným a novým. Ani Golf nebyl absolutní novum, dvouprostorová karoserie nebyla jejich vynálezem, ale co VW umí, je dotažení toho, co se jakž takž jinde prosadilo do "skoro" dokonalosti. Navíc, přes hýkaní (protichůdné) stran "mainstreamů" a "supermainstreamů" většinou svoje řešení skutečně dostávají na hranici toho nejlepšího v běžné produkci, možná je to proto, že dodnes je výroba aut v Německu na špici. Částečně to platí i pro japonce (mám druhého) a nemohu si vynachválit - ale co mně u Japonců drtí, je jejich snaha po inovativnosti a především jejich výsledky - Toyota je toho bohužel typickým důkazem.
A ještě k těm turbomotorům, ony ty hybridy nemají nižší spotřebu než řada turb ať už benzínových nebo naftových, sám jsem jezdil ještě loni se služební obstarožní Oktávií I s tím posmívaným motorem 1,9 TDI a spotřebu jsem měl 5 až 5,5 litru. Kamarád měl nějaký čas k dispozici Toyotu Prius a pod šest se nedostal ani náhodou....
Takže tak. Přeji hezký zbytek dne.
Vodík - myslíš spaľovanie vodíka klasickým spôsobom, alebo palivové články? Oboje má podobné nevýhody ako elektromobil na baterky - problém s uskladnením paliva a nízku energetickú hustotu.
Zamestnanost ****
Konkurence ***
Jen blazen by chtel 100% monopol jednoho jedineho koncernu a je uplne jedno zda se podivas do USA ci Evropy nebo Asie ... jinak by jsi mohl zapomenout na TSI ve Skodovkach a Ja nevim co jeste...