Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Zisk Škody Auto v prvním čtvrtletí vzrost o stovky procent, na 2,6 mld. Kč

12 komentářů

Avatar - mrvolvo
mrvolvo
Když před tím klesl o spousty procent, musel teď zase o spousty procent stoupnout, že? A jen blázen si může myslet, že je to bůhví jaký rekord😊
Xawier
...jen blázen si může může myslet,že když loni klesl o 15 a letos stoupl o 30,tak to není úspěch! >😁
MajoX
zalezi na konkretnom cisle, ze ano.
zacnime tvojim prikladom 😒br /> 100 * (1 - .15 ) * (1 + 2 * .15 ) = 111
100 * (1 - .30 ) * (1 + 2 * .30 ) = 112
100 * (1 - .45 ) * (1 + 2 * .45 ) = 105
100 * (1 - .60 ) * (1 + 2 * .60 ) = 88

takze netvrdil by som nic o uspechu, pokial to nie je prave pokles o 15% a hned na to narast o 30% :-!

PS : este doplnim ze maximalizacia podle tejto jednoduchej funkcie kde je dvojnasobny percentualny rast oproti prvotnemu poklesu je pri poklese o 25% a to presne 112.5% povodneho zakladu. 😉
ryccardo
A hlavně, že furt břečej jak jsou na tom špatně. Od dodavatelů by nejraději měli všechno zadarmo a pak mají takovýhle výsledky.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nevím, jestli jsi to někdy už slyšel, ale účelem podnikání je vydělat co nevíc peněz. Ještě jsem neviděl podnik, co by dodavateli nutil peníze, místo aby smlouval o co nejnižší ceně.
Bohužel v ČR se úspěch neodpouští.
Xawier
....naprostej souhlas s kari.laz 😄 :yes:
milan3
S tim se neda nez souhlasit! Ovsem ma to jeden hacek a to😒br /> Ceny energii se nezlevnily, mzdy neklesly, produktivita prace se nezvysila pres noc o nekolik set procent, material a ocel nezlevnila, realizacni ceny se nezvysily o nekolik set procent, ze by dealerum sebrali vsechny marze? Kde se tedy tak razantne usetrilo, kde je zakopany pes? Ja myslim, ze vnimavejsim jedincum je to naprosto jasne na cem a jakym zpusobem se da usetrit! Jo dnes rada ceskych dodavatelu jen tise sedi a place bez prace a tise kazde rano vzhlizi k vychazejicimu slunci a tise hledi k vychodu ... A rozhodne nemysli na Rusko! 😉
ryccardo
No to máš pravdu s tím vycházejícím sluncem. Ještě bych taky doplnil, že přeživší tuzemští dodavatelé vyrábí díly z mizernějších materiálů než dřív všemožně odlehčené zkrátka šmejdy. Schováni za různé účelově zaměřené testy a všemožné nic neříkající normy pak hrají s výrobci aut hru o kvalitě a zákazníkovi se to prezentuje tak, že nové auto je mnohem lepší než předešlý typ ačkoliv to není pravda.
ryccardo
To je všechno jasný. Hele, tak když si takovej přející, tak si vezmi papír a tužku a napiš třeba Martinu Romanovi, že jsi velice spokojený jak se ČEZu daří a že navyšování ceny elektřiny schvaluješ, protože cílem každé firmy je přeci vytvářet zisk.
ryccardo
Jo ještě sem zapomněl. Aby si měl představu jak se to má s tím úspěchem. Pokud ti Škodovka při poptávce řekne, že chce rozpadový formulář nabízeného dílu tj. kolik % ceny tvoří materiál, práce, nástroj, tvůj ZISK apod., tak mi to přijde už docela přehnaný. Jenže tím to nekončí oni ti taky řeknou, že maximální tvoje marže na tom díle může být 5% a navíc každý rok od startu výroby po dobu 3 let jim dáš 5% slevu. Podotýkám, že máš 5% zisk. Takže podle počtů Škodovky jim bude za 3 roky ten díl dodávat s 10% prodělkem. Takže ti nedaj jinou možnost, než někde něco ošulit. To že by ti měli nechat taky nějaký peníze na rozvoj firmy a další vývoj neřeší. Jen aby si tady nemlel o tom jak se úspěch neodpouští. Když nevíš jak to Škodovka praktikuje tak radši nic nepiš.
milan3
Trefa primo na komoru!!! :yes: >😁
SkyDriver
když dokážou prodat Fabii 1,2 Tsi za 450.000.- tak proč ne. :yes: