neviem kolko sice Juke vazi a ani sa mi to nechce hladat, ale velke a tazke auto to nebude...ja si teda myslim ze ta 1.5dCi je prenho motorizacia ako vysita :-)
Doufám, že se někdy Nissan vrátí k autům jako byla původní Micra nebo Primera v devadesátých letech, i když vyrábí teď kvalitní sporťáky a tereňáky tak zcela vyklidil pozice ve střední a nižší střední třídě...škoda...
Proč kazit docela dobře našlápnutou strategii crossoverů? Současné Nissany jsou vesměs velmi dobře přijímané, jak designově, tak technicky. Nemyslím, že změna celkové koncepce značky k "průměrné šedi" by jim prospěla. Svou nižší střední i střední třídu mají, byť poněkud svéráznou.
Škoda je to především z hlediska objemu prodejů, absence nabídky standardních modelů ve střední a nižší střední třídě (Primera, Almera) se prodejem vozů typu Juke, Note apod. těžko vyrovná. Že je o "průměrnou šeď" stále zájem je vidět třeba u korejských značek, KIA prodá mnohem víc Ceedů než Sportage, Nissan přitom ty Ceedy ve svojí nabídce škrtnul a nabízí jen ty Sportage.
Nejsem prorok, ale vypadá to, že po těch hubenejch letech, téměř krachu automobilky a díky restruktulizaci panem C.G. chytá Nissan vítr do plachet.
A to vše díky zcela nové strategii výrobního portfolia, vyklizením pozic po kterých sem tam někdo volá a hlavně partnerstvím s Renaultem, se kterým zdá se si rozdělili cílové skupiny a jednotlivé zájmy.
No uvidíme, nicméně QQ je důkazem správně zvolené cesty.
Jak dopadne J je ve hvězdách, ale nemohu se již nyní ubránit jistými sympatiemi k němu. :yes:
jsem rád, že se na naše cesty nedostane neekoligický patrol :yes: ... aspoň že nissan myslí ekologisticky na naši přírodu a ví co je dobré pro evropské řidičské ovce :yes::yes::yes: