Docela povedene, v posledni dobe si nepamatuju zadne vylozene osklive auto od hyundai a kia, takze urcite palec nahoru, ale...toto je radoby dospele auto na malem zaklade, nejak mi to cele nestymuje. Bud meli udelat prditko a nebo vetsi podvozek, toto je divna skladanka.
Jinak zadni partii chvali, vetsina sedanu by mohla zavidet!
Kromě fotek bys měl mrknout i na text, jak je to s tím malým podvozkem. Rozvor to má na úrovni Octavie a délka je proti ní o 20 centimetrů menší.
Co bys asi tak napsal o Octavii.
Asi není a nebude na trhu lepší malý sedan než tenhle s ohledem na určitě nízkou cenu (která už není pro hyundai typická!), bohatou výbavu a povedený design.
Byl jsem tuhle překvapený obecně malým počtem malých sedanů, který se prý po celém světě ročně prodá - už se nepamatuju číslo, nevíte někdo? Accent/Verna v téhle verzi poslouží k nakrmení čínského trhu, prodeje tam Hyundaii i Kie ostře rostou, rošiřují se výrobní kapacity. Všechno se kladně zlomilo v okamžiku, kdy Korejci přestali vozit do Číny svoje domácí modely a začali připravovat speciální designy a výbavy pro čínský trh. Jistěže externí design bejby Sonáty se moc měnit nebude ani pro ostatní trhy. V téhle velikosti a provedení si říkám, že se začíná stavět třeba i proti Corolle, v každém případě proti City. Uvidíme, co z toho vyjde pro Evropu (taky v interním posouzení proti filozofií i20)
Že sis vybral na reakci zrovna tohle, jako nějaký zatuhlý purista >:D Nebýt toho, že existuje Elantra, mohl by Hyundai ještě dnes kvalifikovat nový Accent "na spodní okraj" nižší střední - rozvorem/šířkou/velikostí interiéru, ale i upgradem provedení. Tohle není žádný Jazz přestrojený za sedan. A protože do Evropy se zřejmě Elantra nadále vozit nebude, tak ji tady Accent zřejmě může zastoupit. Což záleží na (případné) evropské modifikaci Accentu a na marketingovém vymezení proti rivalům, které má Hyundai ve zvyku obvykle vyjmenovat.
P.S. Ta platforma pro Accent je komplet nová, se sníženou podlahou (..asi i světlostí?). Zdroje upozorňují, že je nejdelší ve třídě (malé :-)) a že má větší interiér než všichni rivalové. Čili žádný derivát na platformě i20. Stejně tak se zdůrazňuje, že tahle verze byla vyvinuta speciálně pro čínský trh (5 let vývoje) a že verze pro US trh (2012) bude vypadat poněkud jinak a mj. bude už osazena 1,6 GDI.
Trošku zklamání, ale jsou to jenom fotky. Obecně se mi Getz líbil víc než i20 a především, Accent byl ve své době podle mně jediný hezký malý sedan. Konkurence nebyla zpočátku valná (hrůzy typu Thalia I nebo - bohužel Honda City I), ale podle mně obstál i vedle nové City (o Cliu ani nemluvě) a i třeba vedle sedanverze nové Fiesty nebo Fiatu (na jméno si nevzpomenu).
No, uvidíme, fakt je, že čínský vkus je prostě čínský vkus (je to něco jako Amerika) a modelové těžiště Hyundaie pro Evropu je někde jinde. Nemám proti Hyundai nic, ale ta KIA mi sedí víc. A toho Accenta je mi trochu líto, ale dál se vyrábět už nedal.
Nechapu, jak v tyhle dobre muzou jeste montovat ctyrstupnove automaty.... vsechno uz technicky ujde, akorat ty automaty. V principu uz delaji dobra auta, ale ty omezene vybavy a nemoznost si poskladat auto podle sveho me silene vadi.... tohle jsou dva minusy, ktere je podle meho pohledu hodne srazi.
mas pravdu,moznost poskladat si vlastne auto trosku vadi pri nizsich vybavach,ale uricte je to lepsie ako Audi ,alebo BMW kde nemas napr.ani kozeny volant,uchyt isofix a vypinanie airbagu a musis si ich priplatit,alebo aj FABIA a priplatok za vypinanie airbagu.Ak by aj toto ludia ratali do azijskych automobilov tak su podstatne lacnejsie,ale hlavne vo Vychodnej EU plati mat radcej prestiznu znacku s prdo motorom a takmer bez klimatizacie...
Jsem zvědavý, jestli se tohle povedené autíčko dostane do Evropy. Jestli ano, už se nemůžu dočkat, až místo jména zase dostane hnusné strohé označení i. Tohle mi na Hyundaii poslední dobou opravdu vadí. Když už začal vyrábět hezká auta, zprzní je aspoň tímhle... :no:
Už je tomu pár dlouhých let, kdy jsem vlastnil Chrysler Neon první generace. Při délce 4360 mm (o 20 mm více, než tento) to bylo velmi elegantní auto, které nevypadalo jako nakopnuté zezadu. Přestávám chápat, kam se vytratila elegance z malých sedanů, když to dříve šlo...
Príčiny poznáš - vysoký čumák, aby sa pri autonehode chodec zabil jemnejšie, a čo najväčší kufor, lebo litre na papieri predávajú. A samozrejme, každý voz musí byť športiak, čiže viac plechu a menej skla. Recept univerzál...