Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Verna: Světová premiéra nové generace Accentu v Pekingu

Hyundai přivezl na autosalon do Pekingu novou generaci malého sedanu, který známe pod názvem Accent. V Asii se ovšem bude jmenovat Verna.
Zpět na článek
27. 4. 2010 10:45
27. 4. 2010 14:00
27. 4. 2010 16:13
28. 4. 2010 06:07
28. 4. 2010 06:42
28. 4. 2010 11:53
27. 4. 2010 10:45
Pekne, ale...
Docela povedene, v posledni dobe si nepamatuju zadne vylozene osklive auto od hyundai a kia, takze urcite palec nahoru, ale...toto je radoby dospele auto na malem zaklade, nejak mi to cele nestymuje. Bud meli udelat prditko a nebo vetsi podvozek, toto je divna skladanka.
Jinak zadni partii chvali, vetsina sedanu by mohla zavidet!
Rozbalit vlákno
2
27. 4. 2010 12:07
Re: Pekne, ale...
Kromě fotek bys měl mrknout i na text, jak je to s tím malým podvozkem. Rozvor to má na úrovni Octavie a délka je proti ní o 20 centimetrů menší.
Co bys asi tak napsal o Octavii.
27. 4. 2010 10:50
Útok na české peněženky
Asi není a nebude na trhu lepší malý sedan než tenhle s ohledem na určitě nízkou cenu (která už není pro hyundai typická!), bohatou výbavu a povedený design.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2010 14:00
Reinkarnace
Byl jsem tuhle překvapený obecně malým počtem malých sedanů, který se prý po celém světě ročně prodá - už se nepamatuju číslo, nevíte někdo? Accent/Verna v téhle verzi poslouží k nakrmení čínského trhu, prodeje tam Hyundaii i Kie ostře rostou, rošiřují se výrobní kapacity. Všechno se kladně zlomilo v okamžiku, kdy Korejci přestali vozit do Číny svoje domácí modely a začali připravovat speciální designy a výbavy pro čínský trh. Jistěže externí design bejby Sonáty se moc měnit nebude ani pro ostatní trhy. V téhle velikosti a provedení si říkám, že se začíná stavět třeba i proti Corolle, v každém případě proti City. Uvidíme, co z toho vyjde pro Evropu (taky v interním posouzení proti filozofií i20)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
27. 4. 2010 17:02
Re: Reinkarnace
corolla je jina trida ;-)
27. 4. 2010 22:58
Re: Reinkarnace
Že sis vybral na reakci zrovna tohle, jako nějaký zatuhlý purista >:D Nebýt toho, že existuje Elantra, mohl by Hyundai ještě dnes kvalifikovat nový Accent "na spodní okraj" nižší střední - rozvorem/šířkou/velikostí interiéru, ale i upgradem provedení. Tohle není žádný Jazz přestrojený za sedan. A protože do Evropy se zřejmě Elantra nadále vozit nebude, tak ji tady Accent zřejmě může zastoupit. Což záleží na (případné) evropské modifikaci Accentu a na marketingovém vymezení proti rivalům, které má Hyundai ve zvyku obvykle vyjmenovat.
P.S. Ta platforma pro Accent je komplet nová, se sníženou podlahou (..asi i světlostí?). Zdroje upozorňují, že je nejdelší ve třídě (malé :-)) a že má větší interiér než všichni rivalové. Čili žádný derivát na platformě i20. Stejně tak se zdůrazňuje, že tahle verze byla vyvinuta speciálně pro čínský trh (5 let vývoje) a že verze pro US trh (2012) bude vypadat poněkud jinak a mj. bude už osazena 1,6 GDI.
Avatar - twistedTSD
28. 4. 2010 00:38
Re: Reinkarnace
no nepredbihal bych, kdo vi (ja ne) komu to ma vubec konkurovat :-)
27. 4. 2010 14:29
Starej dobrej Accent
Trošku zklamání, ale jsou to jenom fotky. Obecně se mi Getz líbil víc než i20 a především, Accent byl ve své době podle mně jediný hezký malý sedan. Konkurence nebyla zpočátku valná (hrůzy typu Thalia I nebo - bohužel Honda City I), ale podle mně obstál i vedle nové City (o Cliu ani nemluvě) a i třeba vedle sedanverze nové Fiesty nebo Fiatu (na jméno si nevzpomenu).

No, uvidíme, fakt je, že čínský vkus je prostě čínský vkus (je to něco jako Amerika) a modelové těžiště Hyundaie pro Evropu je někde jinde. Nemám proti Hyundai nic, ale ta KIA mi sedí víc. A toho Accenta je mi trochu líto, ale dál se vyrábět už nedal.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
27. 4. 2010 17:04
Re: Starej dobrej Accent
s getzem souhlasim, ale toto se podle me povedlo, i kdyz soucasny accent taky nebyl osklivej, to rozhodne ne :-)
27. 4. 2010 21:26
Re: Starej dobrej Accent
Neviem, či sa Accent vyrába, každopádne sa ale stále predáva.
27. 4. 2010 16:13
mala sonata
:yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
27. 4. 2010 17:06
první dojem...
...je dost dobry :-) , uz bylo taky na case...vzhledem k tomu, ze jde o maly sedan, vypada hezky
Rozbalit vlákno
0
28. 4. 2010 06:07
ach jo
Nechapu, jak v tyhle dobre muzou jeste montovat ctyrstupnove automaty.... vsechno uz technicky ujde, akorat ty automaty. V principu uz delaji dobra auta, ale ty omezene vybavy a nemoznost si poskladat auto podle sveho me silene vadi.... tohle jsou dva minusy, ktere je podle meho pohledu hodne srazi.
Rozbalit vlákno
1
28. 4. 2010 06:42
Re: ach jo
mas pravdu,moznost poskladat si vlastne auto trosku vadi pri nizsich vybavach,ale uricte je to lepsie ako Audi ,alebo BMW kde nemas napr.ani kozeny volant,uchyt isofix a vypinanie airbagu a musis si ich priplatit,alebo aj FABIA a priplatok za vypinanie airbagu.Ak by aj toto ludia ratali do azijskych automobilov tak su podstatne lacnejsie,ale hlavne vo Vychodnej EU plati mat radcej prestiznu znacku s prdo motorom a takmer bez klimatizacie...
28. 4. 2010 11:14
A jméno pro Evropu?
Jsem zvědavý, jestli se tohle povedené autíčko dostane do Evropy. Jestli ano, už se nemůžu dočkat, až místo jména zase dostane hnusné strohé označení i. Tohle mi na Hyundaii poslední dobou opravdu vadí. Když už začal vyrábět hezká auta, zprzní je aspoň tímhle... :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
28. 4. 2010 11:53
Malé sedany
Už je tomu pár dlouhých let, kdy jsem vlastnil Chrysler Neon první generace. Při délce 4360 mm (o 20 mm více, než tento) to bylo velmi elegantní auto, které nevypadalo jako nakopnuté zezadu. Přestávám chápat, kam se vytratila elegance z malých sedanů, když to dříve šlo...
Rozbalit vlákno
1
29. 4. 2010 07:18
Re: Malé sedany
Príčiny poznáš - vysoký čumák, aby sa pri autonehode chodec zabil jemnejšie, a čo najväčší kufor, lebo litre na papieri predávajú. A samozrejme, každý voz musí byť športiak, čiže viac plechu a menej skla. Recept univerzál...