Novinky
Dost mě mrzí konec Cromy, už její uvedení mi přislo tehdy docela nesmyslné a předčasné. Navíc cenová politka pro tohle auto u nás nebyla dobře nastavená (v zahraničí na tom byla rozhodně lépe) a příchodem Grande Punta a Brava prakticky zabili prodeje tohoto auta. Kdo chtěl kombíka, šel hold jinam, Croma byla předražená, přitom jde o kvalitní kousek se spolehlivýma motorama...
Co se týče Delty, taky mě mrzí její konec někdy v roce 2013, celkově to má Lancia jinde než v Itálii hodně těžké a přemýšlím, že si Deltu nechám radši dovést z Itálie, vyjde to rozhodně lépe...
Co se týče Delty, taky mě mrzí její konec někdy v roce 2013, celkově to má Lancia jinde než v Itálii hodně těžké a přemýšlím, že si Deltu nechám radši dovést z Itálie, vyjde to rozhodně lépe...
Tak vidíš...
Chryslery maj oproti tomu altíky a startéry Denso třeba, brzdovej systém byl Bendix, oleje dělá ExxonMobil a PetroCanada atd...
Každý známe to svoje. Každý vím o tom, čemu fandíme.
Bazíruju na tomhle😒br /> 1) kde je to vyrobený - chci americký auto Made in Canada či USA - ne vyrobený někde v Burkina Faso, to si nemusím kupovat ameriku pak, aby to mělo z ameriky jen ty loga, si můžu koupit korejskej Chevy, ten má ty loga taky..
2) hodně bazíruju na designu, motorech, výkonu a pohodlí + výbavě
To je totiž dávná filozofie amerik už od 50.let
Zbytek už mě až tak moc nezajímá.
Teda krom ceny - kolik za to dam a co za to dostanu.
U amerik vždy platilo že za málo peněz je hodně muziky a tak by to mělo zůstat.
Chryslery maj oproti tomu altíky a startéry Denso třeba, brzdovej systém byl Bendix, oleje dělá ExxonMobil a PetroCanada atd...
Každý známe to svoje. Každý vím o tom, čemu fandíme.
Bazíruju na tomhle😒br /> 1) kde je to vyrobený - chci americký auto Made in Canada či USA - ne vyrobený někde v Burkina Faso, to si nemusím kupovat ameriku pak, aby to mělo z ameriky jen ty loga, si můžu koupit korejskej Chevy, ten má ty loga taky..
2) hodně bazíruju na designu, motorech, výkonu a pohodlí + výbavě
To je totiž dávná filozofie amerik už od 50.let
Zbytek už mě až tak moc nezajímá.
Teda krom ceny - kolik za to dam a co za to dostanu.
U amerik vždy platilo že za málo peněz je hodně muziky a tak by to mělo zůstat.
tak ona F 500 se dělá v Tychy, takže tam je hodně subdodavatelů od nás, z Polska a okolí a je to i tak jedno z nejkvalitnějších aut na trhu. Jinak Bosch už tam na Moparu nebude... Spíš, mě přijde úsměvné, jak ty často bazíruješ na tom, co na tom autě je... Je to stejná pikačovina, jako říkat, že te´d bdue mít AR starej podvozek z Mercedesu... Ty podvozky budou samozřejmě úplně něco jiného, přepracovaného a i podle typu auta a určení trhu se to bude dost odlišovat... Ale to je jedno...
Co konrétně je italského je na třeba Fiatu 500?
Když to vzemem do poslední součástky? Co vše je made in Italy a od italských dodavatelů? 60%? Možná sotva.
vítej ve světě globalizace, na origo kotoučích Mopar je vyraženo Bosch....
Když to vzemem do poslední součástky? Co vše je made in Italy a od italských dodavatelů? 60%? Možná sotva.
vítej ve světě globalizace, na origo kotoučích Mopar je vyraženo Bosch....
>😒] >😒]
Zase si přišel aby si pobavil a zase a znovu si nezklamal...
Je zbytečné tady cokoliv psát, o něčem (opravdu v málo věcech máš pravdu, resp. máš pravdu jen v těch koních bez truba a pišišand a v tom, že tento motor dorazí do Itálie, tedy do evropy), ale jen bych tě poprosil... zkus příště, než zase něco chytrého napíšeš, ty svoje důvěryhodné zdroje under the pentastar poslouchat až dokonce a informace vstřebávat bez klapek na očích... A když už máš potřebu psát o něčem o čem nevíš, snaž se aspoň nepoužívat obchodní názvy koncernu Volkswagen... Děkuji.
Jinak co konkrétně je na tom motoru amerického? Tak jak šel teď do výroby, tak americký je jen blok motoru, že?
Zase si přišel aby si pobavil a zase a znovu si nezklamal...
Je zbytečné tady cokoliv psát, o něčem (opravdu v málo věcech máš pravdu, resp. máš pravdu jen v těch koních bez truba a pišišand a v tom, že tento motor dorazí do Itálie, tedy do evropy), ale jen bych tě poprosil... zkus příště, než zase něco chytrého napíšeš, ty svoje důvěryhodné zdroje under the pentastar poslouchat až dokonce a informace vstřebávat bez klapek na očích... A když už máš potřebu psát o něčem o čem nevíš, snaž se aspoň nepoužívat obchodní názvy koncernu Volkswagen... Děkuji.
Jinak co konkrétně je na tom motoru amerického? Tak jak šel teď do výroby, tak americký je jen blok motoru, že?
paradox je ten, že náhon na zadek je od Mercedesu, - převodovka a diferák pro chryslerovské RWD modely je všechno Mercedes...
Nápravy a zavěšení taky, i když je to postupem času modifikováno
Nápravy a zavěšení taky, i když je to postupem času modifikováno
No nesmíš věřit co se píše v novinkách - Pentastar V6 byl vyvinut už dávno před příchodem Fiatu - jen díky krizi byl uveden později - a ta verze pro 2011 Jeep GrandCherokee žádný přímý vstřik nemá - zatím.
Těch 290 HP je bez turba a bez FSI hoši, ověřené informace od zdroje...
FSI a turbo má teprve dorazit a pro milovníky všecho made in Italy mam špatné zprávy, tento mtoor nahradí všechny V6 u Alfy a popř. i u Lancie(pokud Lancie jako zančka vůbec nezkončí) - tudíž budete mít v Italech americké motory.
Samozřejmě se počítá s různými obsahy a výkony a variantami s turbem i bez
Těch 290 HP je bez turba a bez FSI hoši, ověřené informace od zdroje...
FSI a turbo má teprve dorazit a pro milovníky všecho made in Italy mam špatné zprávy, tento mtoor nahradí všechny V6 u Alfy a popř. i u Lancie(pokud Lancie jako zančka vůbec nezkončí) - tudíž budete mít v Italech americké motory.
Samozřejmě se počítá s různými obsahy a výkony a variantami s turbem i bez
Taliánům to s amíkama šlo vždycky dobře. Podívej se na Kmotra, jak jím ten společnej byznys klape.
Ja si myslim, ze americke motory budu v pohode.
Nový závod spoločnosti Chrysler Group LLC spustil v meste Trenton (americký štát Michigan) výrobu motora Pentastar V6 (3,6 litra). Novo vyvinutý zážihový agregát je oproti predošlým siedmim, doposiaľ vo vozidlách značiek spoločnosti Chrysler používaným motorom V6, o viac než štvrtinu úspornejší. Vďaka spolupráci s Fiatom získa novo vyvinutý agregát priame vstrekovanie paliva, časovanie ventilov Multiair, či turbodúchadlo. Má tiež možnosť spaľovania zmesi E 85 a ďalšie najmodernejšie technológie.
Nový závod spoločnosti Chrysler Group LLC spustil v meste Trenton (americký štát Michigan) výrobu motora Pentastar V6 (3,6 litra). Novo vyvinutý zážihový agregát je oproti predošlým siedmim, doposiaľ vo vozidlách značiek spoločnosti Chrysler používaným motorom V6, o viac než štvrtinu úspornejší. Vďaka spolupráci s Fiatom získa novo vyvinutý agregát priame vstrekovanie paliva, časovanie ventilov Multiair, či turbodúchadlo. Má tiež možnosť spaľovania zmesi E 85 a ďalšie najmodernejšie technológie.
A dneska může říkat - podívejte se na to, já se v tom novým Chrysleru vozil už dva roky nazpět >😁
Asi tak nějak..náhon na "zadek" od chrysleru proč ne, jen ne ale prosím ostatní techniku a už vůbec ne americké motory!!! Nějak si spáření Ameriky a Itálie nedokážu představit..prostě je to jako, kdyby jste si představili typického hubeného a načančaného itala s hamburgrem...
Ono si dneska spousta lidí místo Fiata s logem Lancia koupí něco jiného, a to vytváří neodkladnou nutnost s tím něco udělat - z Lancie se téměř stala lokální značka pro Itálii (a Italy žijící v zahraničí) + pár fajnšmekrů a natáčení filmu Andělé a Démoni...
rekl bych, ze ludeco to vycetl odsud [odkaz] . Nicmene podle obrazku dole by mela Delta koncit s rokem 2013
Nevím, z čeho jsi tu spoustu jobovek vyčetl... třeba o Deltě se v článku nic nepíše. Pro mě je pozitivní třeba Bravo kombi..
...a začínám uvažovat nad tím, jestli tohle spojení nakonec nezníčí Fiat a jeho dceřiné značky, jak je známe dnes.
Velice mě trápí praktický konec Lancie, ještě více mne zaráží brzké ukončení výroby Delty. Vždyť ji představili teprve před rokem!? A to má v roce 2011 končit???
Mutace Alfy s Chryslery možná přinese něco zajímavého, jako náhon na zadek, ale konec kupé od Alfy mi podlomil kolena. A MiTo pro mne kupé není, je to jen hatch. A konec 166 bez náhrady je také bodnutím do srdce milovníka velkých Alf.
Dalším šokem je pro mne "změna filosofie" Maserati Quattroporte. Děsím se toho, že Fiat stvoří monstrum jako je Panamera... nevím přitom proč, Q-porte mi připadá jako jedno z nejkrásnějších vozů a nevídím důvod něco na jeho pověsti měnit...nakonec to dopadne jako když Seat zavraždil Toledo, nebo Fiat Lancii Thema...
Čeho se však děsím nejvíce, je vzájemná výměna technologií, nejen, že by to mohlo dělat paseku, ale jako fanda do Italských aut bych pod kapotou svého Itala nechtěl žádného amerického lenocha, ale ostrý motor který půjde do otáček tak rychle, že se mi jen mihne ručička otáčkomeru, a už vůbec bych si místo Lancie nekoupil Chryslera s logem Lancia...
Celkové jsem od spojení těchto značek čekal spíš něco, jako při převzetí Seatu, Audi atd. Volkswagenem, tj. dokončení výroby stávajících modelů a následná výroba technicky stejných, vlastně jen převlečených aut...
Prostě z toho všeho nemám dobrý pocit.
Velice mě trápí praktický konec Lancie, ještě více mne zaráží brzké ukončení výroby Delty. Vždyť ji představili teprve před rokem!? A to má v roce 2011 končit???
Mutace Alfy s Chryslery možná přinese něco zajímavého, jako náhon na zadek, ale konec kupé od Alfy mi podlomil kolena. A MiTo pro mne kupé není, je to jen hatch. A konec 166 bez náhrady je také bodnutím do srdce milovníka velkých Alf.
Dalším šokem je pro mne "změna filosofie" Maserati Quattroporte. Děsím se toho, že Fiat stvoří monstrum jako je Panamera... nevím přitom proč, Q-porte mi připadá jako jedno z nejkrásnějších vozů a nevídím důvod něco na jeho pověsti měnit...nakonec to dopadne jako když Seat zavraždil Toledo, nebo Fiat Lancii Thema...
Čeho se však děsím nejvíce, je vzájemná výměna technologií, nejen, že by to mohlo dělat paseku, ale jako fanda do Italských aut bych pod kapotou svého Itala nechtěl žádného amerického lenocha, ale ostrý motor který půjde do otáček tak rychle, že se mi jen mihne ručička otáčkomeru, a už vůbec bych si místo Lancie nekoupil Chryslera s logem Lancia...
Celkové jsem od spojení těchto značek čekal spíš něco, jako při převzetí Seatu, Audi atd. Volkswagenem, tj. dokončení výroby stávajících modelů a následná výroba technicky stejných, vlastně jen převlečených aut...
Prostě z toho všeho nemám dobrý pocit.
Proboha jen ne žádné změny v desingnu 500!!! Fiat dokáže udělat krásný auta, ale taky dost ošklivý a pětistovka patří k těm nejhezčím. Tak jen ať to nezkazí žádný facelift. U tohoto typu aut se to prostě nedělá! Speciální verze? JO! Nové motory? JO! Změna interiéru? Né! Změna designu? Je to nééééé!!! Nebo je to v pr...😊
My se nakonec ještě domluvíme... 😉