Novinky
Pekelná Micinka
0
Snažil jsem se najít alternativu, možná by dostatečnou volbou byla i nejslabší motorizace.
Přejít do diskuze
To jo,jen by si Myšák zasloužil vzhledem ke kvalitám podvozku lepší motorizace.1,5 neznám,ovšem papírově nadějná 1,8-ma mne člověče zklamala - jak částečnou letargií,tak žravostí.To auto má podstatně na víc...
Ano,souhlas 😉 ,napsal jsi to výstižně.Já ten rozdíl znám.Jen prostě při pohodové,skutečně pohodové jízdě je (podle mne)ten rozdíl vlastně neznatelný.A vcelku povedený podvozek bez víceprvku má nová Astra(Flex Ride jsem bohužel nejel)-kola 16" ještě stíhaly s podvozkem filtrovat i horší povrch a tendence k odskakování byla solidně potlačena 😉 - cítíš,že je skelet tuhý a hmotný >😒] ...trošku nám ta holka přibrala :-!
Ani ja som nepovedal, že je škaredá. Ale nepáči sa mi, lebo je bezpohlavná, a vyznáva niektoré opačné hodnoty, ako od auta očakávam - zvonka veľká, zvnútra malá.
Ja uz iba cakam na ceny. To auto sa mi javi ako dobra investicia do rodinneho auta. Jednoduche a spolahlive
já tou "spotřebkou" myslel kvalitu provedení, myslím, že Japonci schválně pojmenovali Auris Aurisem a ne Corollou, protože Corolla je legenda a nechtěli její jméno zprznit autem jako Auris, Auris je dělaný pro Evropu a myslím, že v Evropě, a to by mě jako zájemce odradilo, nic víc 😄
to je odpověď na příspěvek martinaX34
to je odpověď na příspěvek martinaX34
Niekto príliš nediferencuje voľbu rozumu a srdca..proste je to spoľahlivé rodinné auto a pozerať sa na to dá.. PRODÁNO >😒]
A to je ten problém. Já si ani typického zákazníka Toyoty nepředstavuji. Prostě to auto neříká skoro nic. Vlastně možná jo, potlačuji emoce, volím jen hlavou. Ty tu bezpohlavnost chápeš moc sexisticky. Bezpohlavnost, zde by měla být psána spíš s úvozovkami, je synonymem pro nezaujatost, bez názorovost.
A nač ty invektivy? Smetí? Že by současná japonská produkce byla pastvou pro oči, to se říct nedá. A Toyota tomu taky nepomáhá.
A nač ty invektivy? Smetí? Že by současná japonská produkce byla pastvou pro oči, to se říct nedá. A Toyota tomu taky nepomáhá.
Problém ne, spíš to nechápu. Ale stále se bavíme "jen" o designu, pokud někdo rozumem zvolí tuhle Corollu, nemám mu to za zlé
No je takový agresivnější. To je fakt. Ale jezdit s ním můžeš i klidně, ostatně jako s každým autem. Interiér je tedy rozhodně pohlednější než u Civicu Sedan. Hluboké usazení budíků mi nevadí, jde spíš o jejich dobrou čitelnost.
nechci ti do toho kecat, ale sedan je vyráběný v Japonsku, a připadá mi kvalitní, Auris je spotřebka pro Evropu, vyráběná někde tady ...
Lancera jsem nikdy neřídil, líbí se mi, že designově jde trochu proti proudu, respektive sklonění předku je jako u lodě, většina aut to má opačně, ve směru aerodynamiky, ale není to auto pro mě, Lancer vypadá permanentně naštvaně, představil bych si v něm nějakého mlaďocha, pořád v otáčkách, brzda, plyn ... a myslím, že má budíky v "kelímkách" a to se mi nelíbí, jsem konzerva
nevím jestli se Toyota bojí "mluvit o sexu" >😁, ale že by dělala v dopravě "křoví" dost pochybuju, mně nejbezpohlavnější připadá Golf (když vynechám francouzsko-italské smetí), i když jsem ho viděl x-krát, stejně bych ho nedokázal nakreslit, přestavuji si typického zákazníka - ženu nad 55 let, která autům nerozumí, ale prodavač jí vysvětlí, že má dost airbagů, tedy je bezpečné, dozadu se jí vejde týdenní nákup, a když o víkendu pojede za vnoučaty, má malou spotřebu, je úsporné ... a jezdí jich hodně. A proti bezpohlavnímu Golfu bych u Toyoty "nasadil" Yarise, toho člověk také viděl x-krát a také bych ho nenakreslil.
Tahle Corolla sedan vypadá šmrncovně, jestli žensky anebo mužsky nevím, takový odborník nejsem 😄 , ale bezpohlavně určitě ne (a žensky taky ne).
Tahle Corolla sedan vypadá šmrncovně, jestli žensky anebo mužsky nevím, takový odborník nejsem 😄 , ale bezpohlavně určitě ne (a žensky taky ne).
trhovou vyhodou corolly je podla mna mrave to, ze ide o sedan. V danej kategorii zas na vyber tolko sedanov nie je a corolla aspon nevizera ako hatch s nalepenym zadkom (ako napr. Astra sedan)
A ze by konkretne Roomster a Picasso mali gule, no neviem. V corolle by som sa aspon citil ako v osobnom aute a nie ako postar (roomster) alebo 4% (Picasso)
A ze by konkretne Roomster a Picasso mali gule, no neviem. V corolle by som sa aspon citil ako v osobnom aute a nie ako postar (roomster) alebo 4% (Picasso)
K tomu podvozku bych ještě doplnil, že běžně použitelný a bez problémů zvládající ostřejší jízdu je také Civic a nebo Astra. V nepoužití víceprvku vzadu nevidím problém.
Pravda pravdúca a zároveň jedna z mála súčasných Toyôt (slovenské skloňovanie), ktorú by som kúpil (keby na trhu nebola Civic sedan 😉 ). Je to proste veľmi kvalitné auto za rozumnú cenu pre ľudí, ktorí chcú auto pre vozenie.
Presne tak. Mojim zivotnym kredom je heslo zo serialu Navstevnici - "Hlavně nenápadne" 😄 , preto povazujem Toyotu za idealne auto pre mna. Aj ked, z praktickych dovodov, uvazujem skor o Aurise.
Srovnám li chování se obdobného vozu s víceprvkem, pak zcela jistě pozoruji jaksi "tvrdší" zadek vozu a při přejetí nerovností jeho menší ochotu kopírovat a více odskakovat. Každý může mít vjem odlišný, takhle to pociťuji já a jedno auto s tyčkou taky mám. 😉
Samozřejmě, že o to u tohoto vozu vůbec nejde.
Za druhé, ano, naladit jde a dobře to předvádí Renault, nicméně jeho podvozek je na můj vkus až příliš ultimativní, než aby spojoval pro mne dvě důležité vlastnosti a to být jak lehce sportovní, tak i pohodlný.
Za druhé, ano, naladit jde a dobře to předvádí Renault, nicméně jeho podvozek je na můj vkus až příliš ultimativní, než aby spojoval pro mne dvě důležité vlastnosti a to být jak lehce sportovní, tak i pohodlný.
U auta této třídy a určení bych toto neviděl jako problém. 99% kupců si stejně sedne za volant a pohodovou jízdou odveze sebe, manželku/rodinu/plato vajec/nákup tam, kam potřebuje. A to 1%, které bude řešit "nevyhovující" jízdní vlastnosti způsobené "klackem" vzadu jsou prostě hlupáci, kteří si neumějí koupit auto dle jejich potřeb.
Jen tak mimochodem, i bez víceprvku vzadu jde podvozek velmi dobře naladit na sportování.
Jen tak mimochodem, i bez víceprvku vzadu jde podvozek velmi dobře naladit na sportování.
Chcel som tým povedať, že v aute tohto typu a určenia by bola viacprvková zadná náprava viac-menej bezúčelná.
Teraz, v čase znižovania nákladov kvôli klesajúcim cenám, by sa hoci dokonalejšia, ale zbytočne drahá technika ťažko obhajovala.
Teraz, v čase znižovania nákladov kvôli klesajúcim cenám, by sa hoci dokonalejšia, ale zbytočne drahá technika ťažko obhajovala.
Podľa čoho usudzuješ, že myslím na VW? Naopak, VW postupom času priberá na výraze, aj keď lepí jeden ksicht na všetky autá. Korunu tomu dáva Opel, nudnejšie a nenápadnejšie auto ako Astra snáď nie je. Po rokoch prvý voz, za ktorým sa nikto neotočí, keď prejde po ceste a o Insignii začína platiť to samé. Ešte nech spravia v podobnom duchu aj Corsu, a budem si myslieť, že Opel krachol, lebo ho na cestách nebude vôbec vidieť.
Vidíš, ty v tom vidíš možno problém, podobné vlastnosti u iných áut sú, ako tu často čítam, zase vyslovene prínosom. 😉
Souhlas. Toyota jakoby se bála "mluvit o sexu". Jakoby se bála sdělit nějakej názor, prostě to auto vidím a nevím co si o něm myslet. Jako kdyby Toyota chtěla hrát v projíždějící dopravě to "křoví".
Ne ne, design VW je konzervativní, bezpohlavní je mnohem víc právě design Toyoty (až na vyjímky, jako sport.kupé apod.)... 😉
Ano, řekněme, že s touhle definicí mohu souhlasit. Tak cenově je Lancer
s tím CVT výš než 1.6 Corolla, ale bez něj je to už skoro na stejno. Výbavy jsem ale neporovnával, předpokládám, že zde Toyota vítězí. Lancer 469 900,- (1,8, 105 kW, Inform), Corolla 1.6 16V (91kW/6000) 514 000,-
s tím CVT výš než 1.6 Corolla, ale bez něj je to už skoro na stejno. Výbavy jsem ale neporovnával, předpokládám, že zde Toyota vítězí. Lancer 469 900,- (1,8, 105 kW, Inform), Corolla 1.6 16V (91kW/6000) 514 000,-
Přiznám bez obalu,že při skutečně pohodové jízdě jsem rozdíl nepoznal - rád se nechám poučit.Za to mne překvapila odskakující záď víceprvku při ne příliš ostré jízdě v Oktávce(pravda,na 17-ti palcích)na nepříliš rozbité,spíše zvlněné okresce...
Ano,i Fluence coby soupeř ano.Dále to byl Focus v sedanu a co takhle Mazdice 3-i když to je spíše elegantní sportovec.Skutečně mne Toyota překvapila tím,jak "šik" vypadala na větších kolech v lepší výbavě(né v šedé metle 😉 ).Ovšem poslední dekády Toyota volí umírněnější,ve výrazu klidnější design pro hodně "velké hřiště".Přesto za mne vcelku ok,něco mne na ní upoutalo(taková nevyřčená,nevykřičená solidnost) - že by to bylo autorovým věkem >😒] ?
Jo,a ten Lancer je svůj a má vcelku zábavný podvozek - jel jsem Sportback 1,8 a zatáčel na 18" s velkou chutí 😉
Jo,a ten Lancer je svůj a má vcelku zábavný podvozek - jel jsem Sportback 1,8 a zatáčel na 18" s velkou chutí 😉
Jetta se samozřejmě nabízí, ale třeba i Fluence. Hele, tohle sice není až tak praktické, stojí to víc než by se asi na rodinné auto slušelo, ale výraz tomu nelze upřít - Lancer Sedan. 😉 >😒]
samozřejmě, že to je otázkou ceny, Evropani dají na interiér, ok, budou mít lepší plastíky a ušetříme to na podvozku, ale upřímně, Honda Civic sedan víceprvek má, ale tak příšernou palubku, že je kvůli tomu nekoupitelný (pro mě), i když potmě to špatně nevypadá (hezky svítí a zbytek člověk nevidí)
Pokud se budeme držet dané třídy a typu karoserie,tak je to téměř společný znak,jmenovatel.Octavia je lift,u zbytku můžeme polemizovat.Ale dle mne jde pak spíše o osobní vkus.Faktem je,že tahle Japonka je "globální" a né každému sedne.Nicméně "trefená barva"(individuální 😄 ) a kola jí ve výsledném dojmu nečekaně pomohou.
PS:Tuším,že mi jako protiklad položíš Jettu 😉
PS:Tuším,že mi jako protiklad položíš Jettu 😉
Já myslím, že u tohle auta je to naprosto fuk. Viz: sociální průzkum účelnosti v horních příspěvcích.
No jo no, někdo holt musí mít vše pojmenované. Předek, zadek... Samozřejmě mám na mysli současnou verzi C4P, Bravo právě má ty koule a o Roomsteru jako designové lahůdce si psal ty, nikoliv já.
U stojícího auta, pokud ho neznám, tak to nepoznám a za jízdy jsem se ještě pod auto dívat nezkoušel. 😄
Hmmm, tak to jo >😁 , zvlášť ty "výše" (Picaso má výhodu, že může i v protisměru, málokdo pozná kde to má předek a kde zadek, Bravo si nevybavuju, a Roomster je "designová lahůdka", ale jen pro někoho, zrovna pro mě naštěstí ne)
Problém je ta nekonfliktnost, snaží se tak trochu zalíbit všem. A tím že se v této snaze nevnucuje, to jí zase ubírá na zábavnosti.
Výše... ale i ta Octavia mi nepřijde tak nudně všeobímající. Zvlášť pokud by byla rozšířená asi v tom počtu, co Corolla, tak by ještě víc vynikla.
můžeš prosím prozradit, které auto pro tebe "má koule" (a něco reálného, ne Aston Martin apod...)
Tak pokud by si netrval na sedanu, tak rodinné auto je i Picasso, Roomster, Bravo... Ani jedno bych nenazval nudné, bez koulí..
je možné, že bych to nepoznal, ale člověk nejezdí vždy jen pohodově, víceprvek je technicky dokonalejší, lepší jízdní vlastnosti beru i jako prvek pasivní bezpečnosti, dřív do Coroll víceprvek dávali, ale nevím do kdy, teď se přizpůsobili vkusu Evropanů - lepší plasty v interiéru a horší technické řešení, které není vidět
Myslím, že pokud máš cit pro řízení, tak víceprvek na těch našich rozbitých cestách bezpečně poznáš i při pohodové jízdě.
Neboj se jmenovat... No bezpohlavní je. Takový auto na půjčování - ráno tatka a máma, vecer máma na nákupy, víkendy táta na ryby. Je to univerzálka s globálním a špatně identifikovatelným designem. Pro mě prostě moderní Toyota nemá koule.
Tvůj příspěvek je taky nevkusně upozorňující... To je z hlediska netuningových aut absolutní blbost, to cos napsal. On ani ten zbytek není zrovna chytrý.
Prečo škoda? Nemá športové ambície a pri pohodovej jazde by si ani nespoznal, ak by tam náhodou viacprvok bol...
Prívlastok "bezpohlavné" sa hodí skôr na isté nemecké autá. Corolla zdaleka nie je tak sterilná a nudná. Skôr by som ju nazval nekonfliktnou, ale moderné tvary jej uprieť nemožno. Najmä je to ale vyvážené spoľahlivé auto s dobrou technikou a vyberať sedan v tejto veľkosti, určite by bol hriech obísť ju.
pro lidi, kteří nemají zapotřebí "vyjadřovat" se autem, nebo na sebe nechtějí zbytečně a nevkusně upozorňovat, zcela ideální auto!
ja myslim ze posledni dobou se to lepsi - treba novy avensis a auris po FL nevypadaji tak zle...
100 lidi - 100 nazoru, jako vzdy 😉 ...mozna zrovna neoslnuje, presto mi prijde hezka, minimalne ve srovnani se svymi sourozenci 😄
Fakt nevím o jiné značce, která by produkovala tak nudně vzhlížející auta na všední ježdění. Jedinné co mě v poslední době zaujalo jsou zadní světla Avensisu.
No nevim, za oceánem stojí tahle bedna na každym rohu a že by zrovna oslňovala? Moc krásy to teda nepobralo.