Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v březnu 2010: Velkolepý příchod nové generace BMW řady 5 do vyšší střední

Leden 2010 patřil ve vyšší střední třídě Mercedesu E, únor Audi A6 a březen? V minulém měsíci se oba soupeři museli sklonit před novým BMW řady 5 F10, které se u nás začalo prodávat.
Zpět na článek
22. 4. 2010 10:40
22. 4. 2010 10:57
22. 4. 2010 11:11
22. 4. 2010 11:13
22. 4. 2010 11:21
22. 4. 2010 11:25
22. 4. 2010 11:27
22. 4. 2010 11:20
22. 4. 2010 12:05
23. 4. 2010 00:12
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2010 07:13
Překvapení = 0
To auto se povedlo, já bych jen přivítal čudlíky a display rádia na jednom místě, aby člověk nemusel překmitávat očima. Jinak v dnešní době jasná volba. Ve čtyřkolce a v tom případě teda v naftě.
Rozbalit vlákno
29
Avatar - pelikoš
22. 4. 2010 08:24
Re: Překvapení = 0
já bych volil infiniti m ;-)
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2010 09:10
Re: Překvapení = 0
Já taky, ale já jedině v kombíku, který není a navíc je to do Prahy daleko.
22. 4. 2010 08:32
Re: Překvapení = 0
Zdá se mi, že by bylo možné zajásat, BMW je zpět. TOHLE je BMW, jak má být. Jsem strašně rád (byť vím, že žádné BMW nikdy mít nebudu, je to nad moje možnosti...), že Bangleho designové experimenty skončily. Na druhou stranu, o technice nebylo potřeba u téhle značky pochybovat nikdy.

Pozoruhodné je, že se objevily hlasy (dokonce v nějakém televizním testu), že ten design je "nudný". Je-li tohle nuda, tak ale mnehm lepší, než nějaká superzábava a la Alfa nebo kdovíco jiného....
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2010 08:35
Re: Překvapení = 0
Díky Bangleovi se dnes může BMW opět prsit korejským designem. Onehdy jsem projížděl Německem a pokaždé, když mne dojelo nějaké BMW 3, zděsil jsem se, jak korejsky čelní maska vypadá.
Zlatý Bangle !!! :yes:
Avatar - Ricardo
22. 4. 2010 09:20
Re: Překvapení = 0
Nová Pětka je pěkná, víc nic.
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 10:37
Re: Překvapení = 0
Asi tak. Prostě 5, ničím zajímavá, jen generačně zase o něco lepší. Bez emocí, chladná, za chvíli tuctová
22. 4. 2010 10:53
Re: Překvapení = 0
Kolikrát si takovou tuctovku jezdil?
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 11:08
Re: Překvapení = 0
Novou? Ještě nikdy. Předchozí generací nesčetněkrát (a ne, párkrát to vážně nebylo) ;)

Tohle auto prostě tuctovka bude, jako každá pětka od BMW. Možná ne někde na maloměstě, ale v Praze určitě. Neříkám, že je na tom něco špatně, ale prostě to bude tuctovka ;)
22. 4. 2010 11:17
Re: Překvapení = 0
Jakékoliv auto vyšší střední se většinou může stát tuctovější, když ceny ojetin spadnou pod půl mio.

Úplně nechápu nutkání být něčím překvapován. Nová pětka vypadá jako bavorák, jezdí jako bavorák a bohužel i stojí jako bavorák. Žádné překvapení jsem nečekal. A nikdo nemohl čekat, že po revolučním E60 přijde znovu revoluční model. Pak by angažmá Banglea bylo k ničemu.
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 11:50
Re: Překvapení = 0
O tom ale mluvím. Je to prostě nová pětka, o kousek lepší než stará. Stejně jako byla stará o kousek lepší než předchozí. Ničím to nepřekvapí, je to prostě kvalitní BMW s moderní technikou.

Podívej se, kolik jezdí BMW 5 teď - a kvalitní ojetinu pod půl milionu neseženeš :-) čísla prodeje navíc opět ukazují, že tomu tak bude. Je tomu tak stejně třeba u A6.

Nemyslím to nijak špatně
22. 4. 2010 12:04
Re: Překvapení = 0
Mám obavu, že obecně kvalitní ojetinu neseženeš, ale říkej to někomu :-) .

K prodejům ještě jedna věc...neprodává se zatím 520d a žádný xDrive, po uvedení se dá očekávat ještě nárůst.
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 12:06
Re: Překvapení = 0
Taky si myslím, kdybych se rozhodoval pro BMW, bral bych určitě xDrive, zadokolky mne nijak nelákají
22. 4. 2010 12:55
Re: Překvapení = 0
Mě lákají...do doby než se zaplní keleje na silnicích vodou, nebo napadne sníh :-)
Avatar - white label
22. 4. 2010 12:15
Re: Překvapení = 0
Třeba pro mě nikdy nebyla a nebude E60 lepší, než E39, prostě jen "novější"... ;-)
22. 4. 2010 12:20
Re: Překvapení = 0
Pro mě ano, E39 jsem neřídil dýl, než 2hodiny celkem :-)
Avatar - Belo13
28. 11. 2016 10:35
Re: Překvapení = 0
to su kecy..jasne že bola e60/61 lepsia nez predchadzajuca. generacny skok, ktory znamenala nedokazu majitelia e39 predychat, lebo ich auta vyzeraju, v porovnani s novou radou, zrazu skarede a zastarale.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2010 11:18
Re: Překvapení = 0
Spíš bych řekl, že bude víc tuctovka. Ale v BMW asi dobře vědí, co dělají, a myslí si asi, že další desetitisíce zákazníků nalákají kombinací "sportovní" image a naprosto nesportovní jízdní vlastnosti...
22. 4. 2010 11:24
Re: Překvapení = 0
Jak si představuješ u vyšší střední vyjádření sportovních jízdních vlastností? Ať je nová pětka jakákoliv, nesportovní zcela jistě není. A neznám nikoho, komu by scházela nepříliš vysoká komfortnost E60 na kolech s RF od 17" a výše.
Bludy novinářů, kteří najedou 1000km jsou třeba mě úplně fuk.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2010 12:09
Re: Překvapení = 0
Třeba tak, že aspoń na "Sport" bude tvrdší a nebude gumová, stačilo by tak jako Éčko Avantgarde ve standardním nastavení. Bohužel už i v mých očích BMW s tímto modelem nezadržeitelně směřuje k úspěšnému naplnění posměšku "Bayerische Mist Wagen".
Jo hlavně, když se to prodává... Navtech bude mít radost, jak ty čísla rostou. Jenže za 10-20 let tady budeme s nostalgií psát (a na představenstvehc bude zaznívat to samý), že Ferrari byla jediná značka, která měla tu odvahu nezpronevěřit se svým hodnotám. Teda doufám, že aspoň oni odolají. Protože image a značka je to jediné, co má v dnešním světě opravdu hodnotu.
22. 4. 2010 12:18
Re: Překvapení = 0
Nevím jak jiným, mě se s adaptivním podvozkem jezdilo naprosto příjemně. Slušný komfort v běžném režimu (ne nepodobný právě Éčku) a jednoznačné přitvrzení ve sportovním módu. Auto je pevné a velmi jisté a přitom ne zbytečně tvrdé (myslím ten druh tvrdosti, který rozhodí zadní nápravu na hrbolu v zatáčkách). Avantgarde je sice pevná taky, ale tvrdší. Ne příjemně, ale spíš opačným směrem.
Navíc, neznám nikoho (opět kromě novinářů), kdo chce být u velkého sedanu natřásán v jakémkoliv okamžiku, kromě pár vyjímečných kilometrů po hladkém asfaltu.
Nová pětka mi připadá jako nejlepší kompromis výborných jízdních vlastností a komfortu. Nevím ale, jak se chová bez elektronických tlumičů.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2010 12:51
Re: Překvapení = 0
Jistě, ale pak není jediný důvod, aby taková ryze komfortní limuzína nesla znak BMW...
22. 4. 2010 13:01
Re: Překvapení = 0
To nevím proč? Stále je pocit z řízení a jízdy dost vzdálen M-B a Audi. Představy o managerovi brousícím v táhlých powerslidech silničky jsou naprosto liché.
Nebo si snad někdo kupuje řady 5,6,7 kvůli tomu?
Avatar - Ricardo
22. 4. 2010 13:17
Re: Překvapení = 0
Kupuje si to samozřejmě kvůli image. Jenže stačí pár generací v nastoleném směru a ta image bude v háji a už se nikdy nevrátí. Dobrým příkladem je Honda, ta je v tomto vývoji o několik kroků napřed...
Čekal bych, že BMW bude dělat SUV a paskvily typu 5 GT proto, aby mohlo uspokojit touhy těch, co jdou po "vrtulce", a zároveň budou dělat klasická auta, respektující DNA značky. Bohužel (a i kdžy je v tom samozřejmě důležitý i posun Mercedesu) dnešní Éčko má pro mě spotovněji naladěný podvozek než nová 5. Mám na mysli především pocit kontaktu se silnicí a přesnost řízení. Protože ta 5er i ve sportovním nastavení má pořád místo kusu volantové tyče nějakou žvýkačku a místo aby pevně seděla na silnicí, nějak nad ní jakoby pluje.
Manageři BMW by se podle mě měli hluboce zamyslet nad tím, pro jakou značku pracují. Netvrdím, že jejich poslední výtvory jsou špatná auta, to v žádném případě ne, ale nejsou to typaická BMW. Ta jejich systematická snaha pošlapat tradice značky nemá v současnosti obdoby...
A tradice je to jediné, co Evropu drží nad vodou, protože elektroniku, počítače i ty BMW dneska dokážou bez potíží vyrobit i na čínském venkově.
22. 4. 2010 13:20
Re: Překvapení = 0
Neměl jsi píchlé pneumatiky? S podvozkem nemůžu souhlasit. Bavorák je sice poddajnější, ale přesný a pevný. To neznamená nesportovní. Ale ano, řízení Éčka je výborné. Bohužel jsem jezdil s aktivním řízením a to je spíš o komfortu obsluhy, než o požitku.
Jinak pro mě M-B zůstává mimo. Spíš z podstaty, je to určitě stejně dobré auto jako pětka.
Avatar - DRBNUTY
22. 4. 2010 15:01
Re: Překvapení = 0
Ked chces sportove BMW, aj tvojim poziadavkam bude vyhovene, kup si M3 alebo M5.Clovek co kupuje limuzinu chce v prom rade komfort, aby bo celodennom jazdeni nevystupoval z auta cely dolamany. :-!
22. 4. 2010 09:23
Re: Překvapení = 0
mna osobne tento design tiez nenadchyna...minula generacia vyzera ovela dynamickejsi a svojim designom nedavala najavo svoju vekost...toto je nejake(aspon na fotkach) priliz rozkvasene, este aj nova 7 mi pride dynamickejsia.
22. 4. 2010 09:47
Re: Překvapení = 0
U mňa je to presne naopak. Predchádzajúca generácia (banglovská) vyzerá taká roztečená - ako keď namočíte auto do pudingu a vytiahnete. Prosto otras - vytiahnuté blatníky, že čokoľvek pod 19 palcov tam vyzeralo stratené, pretiahnuté oči - brrr!
Súčasná vyzerá o moc lepšie. Stále však za nejlepší mix elegancie a športovosti považujem predbanglovskú 5 (okrem "žralokov" samozrejme - tie sú najkrajšie).
22. 4. 2010 12:30
Re: Překvapení = 0
Naprostej souhlas. Nezapomenu na zděšení, když jsme viděli na uatosalonu novou trojku od Bangleho.
22. 4. 2010 10:54
Re: Překvapení = 0
Je mi líto, ale současná 5 naživo vypadá menší a nižší než E60
Avatar - WinDiesel
22. 4. 2010 08:37
Bezpohlavní Audi....
.... je konečně zase tam, kam patří, to znamená pod Mercedesem a BMW. Bezpohlavní zakulacená nuda na ntou... :no:
Rozbalit vlákno
5
22. 4. 2010 08:55
Re: Bezpohlavní Audi....
Audi je tam kde je, protože má nejstarší model. Einsteine. :-!
22. 4. 2010 09:41
Re: Bezpohlavní Audi....
tak tak, a mozno trochu ajtým faceliftom! ten tomu nalozil efekt garazmajstra, ktoremu sa pozdava aj A4.
Avatar - kari.laz
22. 4. 2010 09:24
Re: Bezpohlavní Audi....
Nevím, co je na AUDI bezpohlavní, ale vem taky v potaz, že je v tabulce rozdělana A6 a Allroad. Po sečtení jsou nad MB. To že BMW bude první se dalo čekat. Začali prodeje nové generace a spousta lidí si na ní počkalo. Myslím, že podobně to bude vypadat po uvedení nová A6. Ale jinak super výsledky. Na prvních čtyřech místech je německá premie. Je vidět, že v těchto třídách se tolik na cenu nehraje a pořád je na vyšší úrovni prestiž.
Avatar - twistedTSD
22. 4. 2010 12:30
Re: Bezpohlavní Audi....
tak to pozor, na svuj vek vypada podle me vyborne! :-!
Avatar - Frasier
22. 4. 2010 19:15
Re: Bezpohlavní Audi....
:yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2010 09:19
Viem ze ma ukamenujete
ale mne sa Bangleho vytvory pozdavali daleko viacej

Tieto nove bavoraky su nudne fakt nudne, predchadzajuca 5ka je uz teraz legendou co sa novej stat nemoze.

Nova 7micka je velka 5ka alebo nova 5ka je mala 7micka da sa to interpretovat hociako :-) kazdopadne su velmi podobne a az moc uhladene nenapadne predne svetla, cela linia je akasi jemna az moc.

Bangleho 5ka je genialna , klobuk dole , taky bavorak uz nebude
Rozbalit vlákno
14
22. 4. 2010 09:48
Re: Viem ze ma ukamenujete
Chvalabohu nebude ... >:D
22. 4. 2010 09:49
Re: Viem ze ma ukamenujete
suhlas, ale predchadzajucej 5 pasovala výhradne cierna farba. vsetky ostatne farby ju mierne degradovali. terajsia myslim ze uz nema problem, podobne ako E(tej pasuje snad každa farba)
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2010 10:03
Re: Viem ze ma ukamenujete
Ideální je šedá, třeba se přizpůsobit asfaltu. I bílá jak pračka jde.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2010 10:14
Re: Viem ze ma ukamenujete
mne sa ta bangleho 5ka najviac paci v takej tmavej modrej :-) s typickymi mnoholucovymi diskami :yes:

stare dobre bavoraky su prec
22. 4. 2010 10:19
Re: Viem ze ma ukamenujete
najlepšia je čierna (ako na každé auto :-! ), ale dnes som videl aj jedného sýto modrého krásavca (farba čo sa dáva napr. na Oktávky RS) a ten vyzeral tiež parádne.

Inak súhlas - bangleho obdobie síce velmi nemusím, ale 5-er sa mu fakt podarila :yes:
Avatar - T613
22. 4. 2010 10:49
Re: Viem ze ma ukamenujete
no, ale to je taky jediný bawor, který se mu povedl.
22. 4. 2010 12:28
Re: Viem ze ma ukamenujete
+/- ano

osobně se mi celkem líbí i 6-er, a aktuální X5 (teda jestli jí taky dělal ještě Bangl, to nevím)
Avatar - T613
22. 4. 2010 12:47
Re: Viem ze ma ukamenujete
šestka mě nebere vůbec.. a ano na tu X5 jsem zapomněl. Jen netuším kdo ji udělal. Pro mne je největším děsem "1"
22. 4. 2010 13:36
Re: Viem ze ma ukamenujete
ano, všechno s číslicí "1" je nějaké divné. A ještě X3 se mi fakt nelíbí.

Normální 3er když má M-paket vypadá docela k světu, bez něj ale nic moc.
22. 4. 2010 10:55
Re: Viem ze ma ukamenujete
A co by tam jako mělo být? Kudrlinky, spojlery nad střechu, nebo co??? Nejvíc nudy vidí ti, kteří ještě v této třídě nevolili...
22. 4. 2010 12:35
Re: Viem ze ma ukamenujete
Neber jim sny ;-)
jinak nová pětka je ve všem podstatně lepší. A jakou barvu? Jedině bronzovou metalízu. :-!
22. 4. 2010 12:50
Re: Viem ze ma ukamenujete
Hnědá Havana :-) Interiér dtto
22. 4. 2010 13:11
Re: Viem ze ma ukamenujete
;-) :yes:
Avatar - twistedTSD
22. 4. 2010 12:32
Re: Viem ze ma ukamenujete
neco na tom bude, ale stejne se nova 5 docela povedla...
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 10:40
Citrák
Obdivuji lidi, kteří si koupí Citráka C6. Je to krásné auto, uvnitř sice děs, ale tím lidi neoslníš :yes:

Design je nadčasový, dovedu si dokonce představit dveře otevírající se od sebe. Myslím, že tohle auto dostane prostor ještě v budoucnu ;-)

Každopádně mne překvapilo jen jedno XF - tyhle statistiky jsou u nových vozů koupených v ČR nebo i z dovozu? Jeden kus je zoufale málo, je to konkurent těch 3 nahoře...
Rozbalit vlákno
12
22. 4. 2010 10:57
Re: Citrák
V zásadě se od začátku roku neprodávalo. Očekávat nějaké lepší prodeje bude možné od srpna...doufejme.
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 11:09
Re: Citrák
Čím se má lišit od té stávající verze?
Avatar - T613
22. 4. 2010 11:11
Re: Citrák
od stávající verze? Webpaja měl spíše na mysli, že zde nefungovalo zastoupení Jaguaru a je zde teprve budováno.
22. 4. 2010 11:13
Re: Citrák
Děkuji, budu uvažovat o zřízení funkce tiskového mluvčího :-)
Avatar - T613
22. 4. 2010 11:21
Re: Citrák
na platu se dohodneme >:D
22. 4. 2010 11:25
Re: Citrák
To druhé slovo nejde přečíst >:-[]
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 11:15
Re: Citrák
Aha :)) já myslel, že už je fúze dokončena :-)
22. 4. 2010 11:20
Re: Citrák
Pomalu se to rozbíhá. Minulé zastoupení udělalo dost problémů a ačkoliv prodej běží, tak se s následky předchůdce bude ještě nějakou dobu potýkat.
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 11:52
Re: Citrák
Známý má XF a ačkoliv bydlí dost daleko od hranic, jezdí servisovat do Rakouska... myslím, že předchůdce udělal vážně velkou paseku, viz recenze Range Roveru tady na MA atp.
22. 4. 2010 12:05
Re: Citrák
No a to je jen jeden z problémů. Nástupce to bude mít setsakra těžký ;-)
23. 4. 2010 00:12
Re: Citrák
Jedná se o tzv. první registrace v ČR, tedy auta jak prodaná přímo u nás, tak i dovezená, vždy ale nová. Jaguar neměl donedávna oficiálního dovozce, proto ty nízké počty.
22. 4. 2010 11:13
OT: Čínský allroad :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - T613
22. 4. 2010 11:22
Re: OT: Čínský allroad :-)
konečně pěkné Audi >:D
22. 4. 2010 11:25
Re: OT: Čínský allroad :-)
:-) Chudáci kluci z Ingolstadtu :-)
Avatar - Emel
22. 4. 2010 12:43
Re: OT: Čínský allroad :-)
Vypadá to jako Octavia v kombíku...
Avatar - Plautus
22. 4. 2010 13:32
Re: OT: Čínský allroad :-)
Vyzerá to ako zo všetkého niečo.
Avatar - Falco
22. 4. 2010 21:25
Re: Čínský Cayenne
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2010 11:46
Pochvalit treba Peugeot 607
To auto je nadcasove a je vidiet to aj na predajoch, 10 rokov vo vyrobe a stale sa co to par kuskov preda :yes:

Taka c6 -tka je tu par rokov a Peugeot predava aj tak lepsie a zoberme si hoci aj mercedes aj ten by auto po desiatich rokoch vo vyrobe nepredaval lepsie ako tento Peugeot.

Klobuk dolu - 607 je elegantna klasika a to sa ceni aj dnes :yes:
Rozbalit vlákno
7
22. 4. 2010 12:12
Re: Pochvalit treba Peugeot 607
To už musí být spíš sběratel youngtimerů, než fanoušek designu...
Avatar - Emel
22. 4. 2010 12:42
Re: Pochvalit treba Peugeot 607
Jeden kus měsíčně bych rozhodně za úspěch nepovažoval... BMW E39 by se prodalo víc ;-). Prodej C6 byl u nás ukončen, takže ve statistice ani být nemůže... a když se ještě prodávala, byla dost drahá.

Nic proti 607, pokud někdo chce prostorné auto s umírněným designem a nepotřebuje superexkluzivní techniku, pak je 607 zajímavá volba.
22. 4. 2010 12:51
Re: Pochvalit treba Peugeot 607
Tak to už radši nový Magentis...
22. 4. 2010 13:41
Re: Pochvalit treba Peugeot 607
to jsi ale pak o třídu níž ;-)

mně se 607 hodně líbí. V černé metle s hezkýma kolama vypadá stále šik :yes:
23. 4. 2010 00:15
Re: Pochvalit treba Peugeot 607
Emele a proč tam tedy C6 je? :-) Oficiální dovoz byl sice ukončen, na individuální objednávku ti jej ale přiveze ktrýkoliv prodejce značky. Nebo by alespoň měl. V několika starších článcích o vyšší střední jsem to psal.
Avatar - white label
23. 4. 2010 00:37
Re: Pochvalit treba Peugeot 607
Tak to je obdoba jako třeba u Golfu eR, ten je tu taky jen na individuální objednávku...
Avatar - Emel
24. 4. 2010 09:39
Re: Pochvalit treba Peugeot 607
Hmm... no i tak je to pro C6 značná nevýhoda, která prodejům právě neprospívá.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
22. 4. 2010 17:51
F10- pecka
Pro mě je nová 5 F10 nejlepší BMW od roku 1998, kdy se zrodila E46. Ne, že by modely jako E90-93 nebo E60 byly zlé, ale byly to prostě Bangeleho výstřelky. Sice dokonalé auta, nádherné, nicméně něco mi na nich chybělo. Přesně to, co má nová F10!!! Když přišla na svět, tak jsem z ní nemohl a to doslova. Touring tomu nasadil korunu. Prostě dokonalost sama. Design s typickými prvky BMW- nízká siluleta celého auta, zadní svělta klasického stylu, přední převis krátký, zadní dlouhý... A nové prvky jako zřasená kapota, co na to říct :yes: Superlativy všech jazyků by mi nestačily. Jo, jednu nevýhodu to má, nepořídím si ji za 50K :-| >:D
Prostě suverén třídy a těm 63 lidem, nových majitelů F10, jen mohu pogratulovat a tiše závidět, že se stali majiteli tak dokonaleho stroje.
P.S. C6 je pro mě jeden z mála citrónu co uznávám. Je nádherný a jsem moc rád, že i u nás se najdou lidé, co se nebojí jej koupit. Jen tak dál.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Vampix(Diesel Power)
24. 4. 2010 11:57
5er
Dalo se to čekat. 5ka je zase nová zase hezká a je to zase BMW takže se zase bude dobře prodávat. Auto je to opravdu hezké, včera jsem spatřil jednu s tmavšími obrovskými koly a i v te šedé je to paráda. Ale mně tento model nijak neoslovuje. Pořád bych raději E60. Jak svým designem který byl podle mně jednodušší, "sportovnější" nevím no. Tahle se tváří dynamicky ale tak nějak na mně nepůsobí. Každopádně gratuluji a doufám že se to bude nadále prodávat :-)

P.S: tuctovka z toho bude určitě, lidi peníze mají auto to hezké je. Právě proto mi to ani nevadí, protože to auto je hezké a rád se otočím. Naproti A6 která mi krkem neotočila víc jak 10x(velký podíl na tom má RS6)
Rozbalit vlákno
0