Novinky
.... je konečně zase tam, kam patří, to znamená pod Mercedesem a BMW. Bezpohlavní zakulacená nuda na ntou... :no:
Audi je tam kde je, protože má nejstarší model. Einsteine. :-!
Nevím, co je na AUDI bezpohlavní, ale vem taky v potaz, že je v tabulce rozdělana A6 a Allroad. Po sečtení jsou nad MB. To že BMW bude první se dalo čekat. Začali prodeje nové generace a spousta lidí si na ní počkalo. Myslím, že podobně to bude vypadat po uvedení nová A6. Ale jinak super výsledky. Na prvních čtyřech místech je německá premie. Je vidět, že v těchto třídách se tolik na cenu nehraje a pořád je na vyšší úrovni prestiž.
ale mne sa Bangleho vytvory pozdavali daleko viacej
Tieto nove bavoraky su nudne fakt nudne, predchadzajuca 5ka je uz teraz legendou co sa novej stat nemoze.
Nova 7micka je velka 5ka alebo nova 5ka je mala 7micka da sa to interpretovat hociako 😄 kazdopadne su velmi podobne a az moc uhladene nenapadne predne svetla, cela linia je akasi jemna az moc.
Bangleho 5ka je genialna , klobuk dole , taky bavorak uz nebude
Tieto nove bavoraky su nudne fakt nudne, predchadzajuca 5ka je uz teraz legendou co sa novej stat nemoze.
Nova 7micka je velka 5ka alebo nova 5ka je mala 7micka da sa to interpretovat hociako 😄 kazdopadne su velmi podobne a az moc uhladene nenapadne predne svetla, cela linia je akasi jemna az moc.
Bangleho 5ka je genialna , klobuk dole , taky bavorak uz nebude
suhlas, ale predchadzajucej 5 pasovala výhradne cierna farba. vsetky ostatne farby ju mierne degradovali. terajsia myslim ze uz nema problem, podobne ako E(tej pasuje snad každa farba)
mne sa ta bangleho 5ka najviac paci v takej tmavej modrej 😄 s typickymi mnoholucovymi diskami :yes😒br />
stare dobre bavoraky su prec
stare dobre bavoraky su prec
najlepšia je čierna (ako na každé auto :-! ), ale dnes som videl aj jedného sýto modrého krásavca (farba čo sa dáva napr. na Oktávky RS) a ten vyzeral tiež parádne.
Inak súhlas - bangleho obdobie síce velmi nemusím, ale 5-er sa mu fakt podarila :yes:
Inak súhlas - bangleho obdobie síce velmi nemusím, ale 5-er sa mu fakt podarila :yes:
no, ale to je taky jediný bawor, který se mu povedl.
+/- ano
osobně se mi celkem líbí i 6-er, a aktuální X5 (teda jestli jí taky dělal ještě Bangl, to nevím)
osobně se mi celkem líbí i 6-er, a aktuální X5 (teda jestli jí taky dělal ještě Bangl, to nevím)
A co by tam jako mělo být? Kudrlinky, spojlery nad střechu, nebo co??? Nejvíc nudy vidí ti, kteří ještě v této třídě nevolili...
Obdivuji lidi, kteří si koupí Citráka C6. Je to krásné auto, uvnitř sice děs, ale tím lidi neoslníš :yes😒br />
Design je nadčasový, dovedu si dokonce představit dveře otevírající se od sebe. Myslím, že tohle auto dostane prostor ještě v budoucnu 😉
Každopádně mne překvapilo jen jedno XF - tyhle statistiky jsou u nových vozů koupených v ČR nebo i z dovozu? Jeden kus je zoufale málo, je to konkurent těch 3 nahoře...
Design je nadčasový, dovedu si dokonce představit dveře otevírající se od sebe. Myslím, že tohle auto dostane prostor ještě v budoucnu 😉
Každopádně mne překvapilo jen jedno XF - tyhle statistiky jsou u nových vozů koupených v ČR nebo i z dovozu? Jeden kus je zoufale málo, je to konkurent těch 3 nahoře...
V zásadě se od začátku roku neprodávalo. Očekávat nějaké lepší prodeje bude možné od srpna...doufejme.
Čím se má lišit od té stávající verze?
od stávající verze? Webpaja měl spíše na mysli, že zde nefungovalo zastoupení Jaguaru a je zde teprve budováno.
Děkuji, budu uvažovat o zřízení funkce tiskového mluvčího 😄
Aha 😊) já myslel, že už je fúze dokončena 😄
Pomalu se to rozbíhá. Minulé zastoupení udělalo dost problémů a ačkoliv prodej běží, tak se s následky předchůdce bude ještě nějakou dobu potýkat.
[odkaz]
To auto je nadcasove a je vidiet to aj na predajoch, 10 rokov vo vyrobe a stale sa co to par kuskov preda :yes😒br />
Taka c6 -tka je tu par rokov a Peugeot predava aj tak lepsie a zoberme si hoci aj mercedes aj ten by auto po desiatich rokoch vo vyrobe nepredaval lepsie ako tento Peugeot.
Klobuk dolu - 607 je elegantna klasika a to sa ceni aj dnes :yes:
Taka c6 -tka je tu par rokov a Peugeot predava aj tak lepsie a zoberme si hoci aj mercedes aj ten by auto po desiatich rokoch vo vyrobe nepredaval lepsie ako tento Peugeot.
Klobuk dolu - 607 je elegantna klasika a to sa ceni aj dnes :yes:
Jeden kus měsíčně bych rozhodně za úspěch nepovažoval... BMW E39 by se prodalo víc 😉. Prodej C6 byl u nás ukončen, takže ve statistice ani být nemůže... a když se ještě prodávala, byla dost drahá.
Nic proti 607, pokud někdo chce prostorné auto s umírněným designem a nepotřebuje superexkluzivní techniku, pak je 607 zajímavá volba.
Nic proti 607, pokud někdo chce prostorné auto s umírněným designem a nepotřebuje superexkluzivní techniku, pak je 607 zajímavá volba.
Tak to už radši nový Magentis...
Emele a proč tam tedy C6 je? 😄 Oficiální dovoz byl sice ukončen, na individuální objednávku ti jej ale přiveze ktrýkoliv prodejce značky. Nebo by alespoň měl. V několika starších článcích o vyšší střední jsem to psal.
Pro mě je nová 5 F10 nejlepší BMW od roku 1998, kdy se zrodila E46. Ne, že by modely jako E90-93 nebo E60 byly zlé, ale byly to prostě Bangeleho výstřelky. Sice dokonalé auta, nádherné, nicméně něco mi na nich chybělo. Přesně to, co má nová F10!!! Když přišla na svět, tak jsem z ní nemohl a to doslova. Touring tomu nasadil korunu. Prostě dokonalost sama. Design s typickými prvky BMW- nízká siluleta celého auta, zadní svělta klasického stylu, přední převis krátký, zadní dlouhý... A nové prvky jako zřasená kapota, co na to říct :yes: Superlativy všech jazyků by mi nestačily. Jo, jednu nevýhodu to má, nepořídím si ji za 50K 😐 >😁
Prostě suverén třídy a těm 63 lidem, nových majitelů F10, jen mohu pogratulovat a tiše závidět, že se stali majiteli tak dokonaleho stroje.
P.S. C6 je pro mě jeden z mála citrónu co uznávám. Je nádherný a jsem moc rád, že i u nás se najdou lidé, co se nebojí jej koupit. Jen tak dál.
Prostě suverén třídy a těm 63 lidem, nových majitelů F10, jen mohu pogratulovat a tiše závidět, že se stali majiteli tak dokonaleho stroje.
P.S. C6 je pro mě jeden z mála citrónu co uznávám. Je nádherný a jsem moc rád, že i u nás se najdou lidé, co se nebojí jej koupit. Jen tak dál.
Dalo se to čekat. 5ka je zase nová zase hezká a je to zase BMW takže se zase bude dobře prodávat. Auto je to opravdu hezké, včera jsem spatřil jednu s tmavšími obrovskými koly a i v te šedé je to paráda. Ale mně tento model nijak neoslovuje. Pořád bych raději E60. Jak svým designem který byl podle mně jednodušší, "sportovnější" nevím no. Tahle se tváří dynamicky ale tak nějak na mně nepůsobí. Každopádně gratuluji a doufám že se to bude nadále prodávat 😄
P.S: tuctovka z toho bude určitě, lidi peníze mají auto to hezké je. Právě proto mi to ani nevadí, protože to auto je hezké a rád se otočím. Naproti A6 která mi krkem neotočila víc jak 10x(velký podíl na tom má RS6)
P.S: tuctovka z toho bude určitě, lidi peníze mají auto to hezké je. Právě proto mi to ani nevadí, protože to auto je hezké a rád se otočím. Naproti A6 která mi krkem neotočila víc jak 10x(velký podíl na tom má RS6)
Pozoruhodné je, že se objevily hlasy (dokonce v nějakém televizním testu), že ten design je "nudný". Je-li tohle nuda, tak ale mnehm lepší, než nějaká superzábava a la Alfa nebo kdovíco jiného....
Zlatý Bangle !!! :yes:
Tohle auto prostě tuctovka bude, jako každá pětka od BMW. Možná ne někde na maloměstě, ale v Praze určitě. Neříkám, že je na tom něco špatně, ale prostě to bude tuctovka 😉
Úplně nechápu nutkání být něčím překvapován. Nová pětka vypadá jako bavorák, jezdí jako bavorák a bohužel i stojí jako bavorák. Žádné překvapení jsem nečekal. A nikdo nemohl čekat, že po revolučním E60 přijde znovu revoluční model. Pak by angažmá Banglea bylo k ničemu.
Podívej se, kolik jezdí BMW 5 teď - a kvalitní ojetinu pod půl milionu neseženeš 😄 čísla prodeje navíc opět ukazují, že tomu tak bude. Je tomu tak stejně třeba u A6.
Nemyslím to nijak špatně
K prodejům ještě jedna věc...neprodává se zatím 520d a žádný 😁rive, po uvedení se dá očekávat ještě nárůst.
Bludy novinářů, kteří najedou 1000km jsou třeba mě úplně fuk.
Jo hlavně, když se to prodává... Navtech bude mít radost, jak ty čísla rostou. Jenže za 10-20 let tady budeme s nostalgií psát (a na představenstvehc bude zaznívat to samý), že Ferrari byla jediná značka, která měla tu odvahu nezpronevěřit se svým hodnotám. Teda doufám, že aspoň oni odolají. Protože image a značka je to jediné, co má v dnešním světě opravdu hodnotu.
Navíc, neznám nikoho (opět kromě novinářů), kdo chce být u velkého sedanu natřásán v jakémkoliv okamžiku, kromě pár vyjímečných kilometrů po hladkém asfaltu.
Nová pětka mi připadá jako nejlepší kompromis výborných jízdních vlastností a komfortu. Nevím ale, jak se chová bez elektronických tlumičů.
Nebo si snad někdo kupuje řady 5,6,7 kvůli tomu?
Čekal bych, že BMW bude dělat SUV a paskvily typu 5 GT proto, aby mohlo uspokojit touhy těch, co jdou po "vrtulce", a zároveň budou dělat klasická auta, respektující DNA značky. Bohužel (a i kdžy je v tom samozřejmě důležitý i posun Mercedesu) dnešní Éčko má pro mě spotovněji naladěný podvozek než nová 5. Mám na mysli především pocit kontaktu se silnicí a přesnost řízení. Protože ta 5er i ve sportovním nastavení má pořád místo kusu volantové tyče nějakou žvýkačku a místo aby pevně seděla na silnicí, nějak nad ní jakoby pluje.
Manageři BMW by se podle mě měli hluboce zamyslet nad tím, pro jakou značku pracují. Netvrdím, že jejich poslední výtvory jsou špatná auta, to v žádném případě ne, ale nejsou to typaická BMW. Ta jejich systematická snaha pošlapat tradice značky nemá v současnosti obdoby...
A tradice je to jediné, co Evropu drží nad vodou, protože elektroniku, počítače i ty BMW dneska dokážou bez potíží vyrobit i na čínském venkově.
Jinak pro mě M-B zůstává mimo. Spíš z podstaty, je to určitě stejně dobré auto jako pětka.
Súčasná vyzerá o moc lepšie. Stále však za nejlepší mix elegancie a športovosti považujem predbanglovskú 5 (okrem "žralokov" samozrejme - tie sú najkrajšie).