Ekonomika
Lada zlevnila o 10 tisíc Kč: Kalina za 192.900,- Kč, Priora za 209.900,- Kč a Niva za 245.900,- Kč
61 komentářů
To by spíš museli dávat 10.000,- bonus za to, že si ten krám někdo odveze domu, aby to mělo šanci na úspěch >😁 >😁
No jasne, ty si macher. Ešte skús tvrdiť, že máš s tými autami nejakú osobnú skúsenosť... Už si zabudol, čo vyrábala Škoda, kým si ju vzali do parády Nemci...
tady toho moc neobhájíš. Jediné auto, které stojí za obhajobu je Niva. Nikdy jsem nepochopil, proč sem importér nezkusí dovážet to pětidvířko nebo pick-upy.
Niva je prý velmi silně nespolehlivá. Proto od něj měla ustoupit i policie.
No to nevím o jaké nespolehlivost mluvíš, jestli to není jenom žblept MV aby se obhájil ten nákup teréních vozů, co kdysi uspořádali.Co vím, tak si ji policisté chválili.
Když u nás rušili pohraniční policii, tak ta lada niva co tam měli přes 15 let šla dál do světa.Pokud se nepletu tak si ji koupil jeden policajt kvůli příjezdu k chatě.
Když u nás rušili pohraniční policii, tak ta lada niva co tam měli přes 15 let šla dál do světa.Pokud se nepletu tak si ji koupil jeden policajt kvůli příjezdu k chatě.
1) co má společného to, co vyráběla Škoda před 20 lety, a co dnes vyrábí Lada??? To že Lada je naprostá TRAGÉDIE se tím fakt omluvit nedá.
2) Logan dnes začíná na nějakých letákových 119 000 Káčé. Čeho si tedy na Ladě tak cení? Nebo žeby byl dovoz tak drahý???
3) Nic osobního proti Ladě nemám. Bytelností na tom asi špatně nebude, ale kvalita výroby, montáže a použitých materiálů je KATASTROFA (na evropské poměry). Byť poslední vozy jsou na tom neskonale lépe, než ještě tak 5 let zpět. Doporučuji osobní kontakt. ten rozdíl prostě nejde slovy popsat. Lada je naprosto jiný svět.
4) Každý soudný člověk podle mě zvolí Logana. Lada nabízí navíc jen zinkovanou kastli, jenže záruka na neprorezivění je 6 let, což má Logan také. Takže je to takové dost neurčité plus pro Ladu. A taky asi to jediné :-!
2) Logan dnes začíná na nějakých letákových 119 000 Káčé. Čeho si tedy na Ladě tak cení? Nebo žeby byl dovoz tak drahý???
3) Nic osobního proti Ladě nemám. Bytelností na tom asi špatně nebude, ale kvalita výroby, montáže a použitých materiálů je KATASTROFA (na evropské poměry). Byť poslední vozy jsou na tom neskonale lépe, než ještě tak 5 let zpět. Doporučuji osobní kontakt. ten rozdíl prostě nejde slovy popsat. Lada je naprosto jiný svět.
4) Každý soudný člověk podle mě zvolí Logana. Lada nabízí navíc jen zinkovanou kastli, jenže záruka na neprorezivění je 6 let, což má Logan také. Takže je to takové dost neurčité plus pro Ladu. A taky asi to jediné :-!
1. Spoločná je situácia - idú sami za seba s podmienkami aké mala Škoda vtedy, alebo skkôr ešte horšími.
2. Jediná pripomienka - za cenu Lady tej konkurencie bohviekoľko nie je, ak Logana trošičku dovybavíš, cena ide rapídne hore. Jasne Logan v akciovej cene je ešte o 20 litrov lacnejší ako Sandero...
3. Lada JE iný svet, sám by som si ju nekúpil. Ale určite mi nie sú na posmech ľudia, čo si ju kúpia.
4. Logan nie je podľa mňa najlepšia ani najlacejšia voľba.
2. Jediná pripomienka - za cenu Lady tej konkurencie bohviekoľko nie je, ak Logana trošičku dovybavíš, cena ide rapídne hore. Jasne Logan v akciovej cene je ešte o 20 litrov lacnejší ako Sandero...
3. Lada JE iný svet, sám by som si ju nekúpil. Ale určite mi nie sú na posmech ľudia, čo si ju kúpia.
4. Logan nie je podľa mňa najlepšia ani najlacejšia voľba.
1. to sice jo, ale nijak to neomlouvá "zakonzervovanost" Lady. Ono jen kdyby byla kvalita výroby na evropském standardu, pak by ty vozy jistě našly kupce. Ale takhle to je fakt jen pro Asii.
4. Co je lepší nabídka? Podle mě Logan nemá konkurenci, pokud budu požadovat jeho prostornost. Jinak jsou samozřejmě k dispozici mnohem propracovanější menší vozy za podobné ceny, to jo.
4. Co je lepší nabídka? Podle mě Logan nemá konkurenci, pokud budu požadovat jeho prostornost. Jinak jsou samozřejmě k dispozici mnohem propracovanější menší vozy za podobné ceny, to jo.
Ak ostaneme pri Logane, potom viac ako dobrou konkurenciou sú mu všetky malé sedany. Priestorovo ho nepreskočia, ale pomerom výbava/cena určite, tiež nemajú tak jednoduché spracovanie a nie sú ponímané vyslovene ako lacné autá na prácu. Aveo, Accent, Rio...na niektoré ponuky nemá ani Thalia.
Onehdá (pred krízou) som do konfigurátora hodil MCV v diesli, doplnil airbag, klímu, rádio, metlu, a bol som kámo, na pol melóne...
Odvtedy už Daciu až tak nepozerám.
Onehdá (pred krízou) som do konfigurátora hodil MCV v diesli, doplnil airbag, klímu, rádio, metlu, a bol som kámo, na pol melóne...
Odvtedy už Daciu až tak nepozerám.
Logan Sedan se dnes dá koupit někde kolem 170 tis. ve slušné výbavě a motorizaci. Extra vybavovat to auto naprosto nemá cenu. Nebudu kupovat Logana s full elektrikou a klimatizací, to mi nedává smysl. Když Logan, tak buď jako social edidion vyloženě na cenu, nebo v prostřední výbavě, kdy to má posilovač řízení. Jinak bych se už poohlížel jinde. Jinak osobně bych raději Logana než Thalii. Logan si na nic nehraje a je mnohem prostornější (v kabině). Thalia je pro pidilidi. A Logan v dýzlu? Naprostá zbytečnost... I když je pravda, že v MCV jistý smysl může mít.
A to jsem se bláhově domníval že se už nevyrábí, mít fabriku, chatu apod. někde v horách tak to auto beru ihned.Je to dříč, co si každý sám spraví+ ohromující jizdní vlastnosti v těžkém terénu(Vlastní zkušenost 😄 ).
ještě by to sem chtělo dodávat pětidvéřovou verzi a pick-up a mislifci by byli (u)spokojení >😒]
ne že bych chtěl ladu nějak obhajovat ale teměř v každe auto maš dneska řízene drátkem(elektronikou)....kdežto co je MADE IN RUSIA tak do toho mužeš klidně bušit kladivem a nic se tomu nestane....
Mám jí jako služebák od nova, je to fantasticky auto do terénu, všechny pseudooffroady se můžou jít klouzat... že žere něco přez 10, jede 130 a je tak trošku zastaralá? Ale to je všechno daň na bezkonkurenční průchodnost terénem, už jenom to jak je v interieru všechno z plastu, je to auto do nejtěžšího terénu, gumáky od blata není problém, takřka se to auto dá vystříkat hadicou i uvnitř. Co si budem vykládat, kterej off road dokáže to co lada za takovou cenu? Vím že jsou i lepší ale stojí 2x až 3x tolik, a to je právě to co ladě nahrává, máme jich ve firmě alespoň 15 a další jsou obědnany... Takže abych to shrnul jsem možná jeden zmála co zvás dikutérů co tdy píšete že je lada nahouno sní skušenot a to vesměs kladnou, takže GO LADA GO! >😁 A to nejsem fanatickej fanoušek lady, jsem Mercedesář ale niva mě prostě dostala...
Novou Nivu jsem měl jako služebni, v roce 1997 stála cca 400 tisíc. Za 6 let jsem na ni najel 90 tisíc km a k dalšímu majiteli šla za 90000 tisíc. Vždy jsme dojeli ale počet závad byl velmi dlouhý, už si všechny opravdu nepamatuju. Např: výměna palivového čerpadla po 1000 km, vypadávání vzpěr zadních dveří, neustálé problémy s elektroinstalací, vyteklé topení, zápach benzínu v interiéru, koroze karoserie už po 1 roce, příšerná přední sedadla a vůbec celý interier.... Vše korunoval neschopný značkový servis. Potom jsem jezdil ojetou Avii-Auverland a Vitarou a takové potíže jsem neměl. Jinak Nivu mám stále rád a fandím ji. Teď se dá sehnat nová jako ree😜ort z Německa už od nějakých 180 tisíc, přemýšlel jsem hodně o ní ale nevím, nevím.
V EU nema lada v sucasnosi sancu ale takto ju zatracovat a tvrdit ze je to auto pre blaznov je hlupost. Ludia v rusku, bielorusku na ukrajine maju ine naroky su radi ked auto vela nestoji, da sa lacno opravit, najlepsie na kolene, dobre kúri, zvladne silnu zimu, ma odolny podvozok a pod. Lada musi zvysit kvalitu a cenovo ostat na atraktivnej urovni potom ma sancu aj v EU no pre europu aj narocnejsich ruskych zakaznikov, potrebuje novy model. V tom by mal pomoc renault no ten ma už logan.
noo kúriť to musí pekne >😁 😉
ale vážne, bez modernejších a úspornejších motorov nemá lada ani teoretickú šancu na lepšie predaje mimo ruska
najväčší zmysel mi tam dáva niva, terénny pracant ktorý v svojej cenovej kategórii nemá konkurenciu
ale vážne, bez modernejších a úspornejších motorov nemá lada ani teoretickú šancu na lepšie predaje mimo ruska
najväčší zmysel mi tam dáva niva, terénny pracant ktorý v svojej cenovej kategórii nemá konkurenciu
Ladu by si koupil třeba fanoušek.Můj názor je ten že priora je pěkně ohavné auto.Kalina se mi už ale líbí,má dobrou výbavu za dobrou cenu ,ale to už na dnešního zákazníka není dobrá partie.ladě ujel vlak a už ho asi nechytne,musí investovat do vývoje.jo a lada niva je sice strohá ,ale v terénu je nepřekonatelná a takový nissan by se měl stydět
Nic proti, ale ono ta 1.6 u Lady není žádný zázrak a pokud je vůz novější, pak klidně stačí i 1.4, resp. 1.2... A výbava Lady mě fakt nevytrhne. Ona totiž ta výnbava je celkem na p-r-d, když je celé auto smontováno klíčem č. 72 + jemě doladěno 10kg kladivem 😉
Někde jsem slyšel hlášku, že ARO už krachlo ...
Ladu bych si nekoupil(Snad jenom nivu), takže mně to nezajímá.Ale fandím ji, že se dostane ze dna alepon na ten průměr.
Vzpomente si, co jste všichni říkali na dáčii s loganem?Dnes už nikoho nenapadne tuhle značku hanit...