Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500: Nový diesel a nový by Diesel (české ceny)

Fiat přiváží na český trh u modelu 500 hned dvě novinky: nový turbodiesel 1,3 MultiJet II a edici „by Diesel“.
Zpět na článek
21. 4. 2010 08:21
21. 4. 2010 09:08
21. 4. 2010 09:16
21. 4. 2010 09:45
21. 4. 2010 09:47
21. 4. 2010 09:52
21. 4. 2010 10:04
21. 4. 2010 10:40
21. 4. 2010 10:48
21. 4. 2010 10:56
22. 4. 2010 21:16
21. 4. 2010 13:54
21. 4. 2010 09:26
21. 4. 2010 09:32
neregistrovaný "RayBan"
21. 4. 2010 09:37
21. 4. 2010 09:41
21. 4. 2010 10:33
21. 4. 2010 20:40
21. 4. 2010 10:33
21. 4. 2010 10:55
21. 4. 2010 10:36
21. 4. 2010 10:43
21. 4. 2010 13:12
21. 4. 2010 19:56
21. 4. 2010 20:38
21. 4. 2010 10:54
21. 4. 2010 19:57
21. 4. 2010 13:19
21. 4. 2010 14:41
21. 4. 2010 19:59
21. 4. 2010 20:00
21. 4. 2010 20:36
21. 4. 2010 15:59
21. 4. 2010 17:15
21. 4. 2010 20:02
21. 4. 2010 09:40
21. 4. 2010 09:47
21. 4. 2010 10:05
21. 4. 2010 10:51
21. 4. 2010 20:53
21. 4. 2010 11:06
21. 4. 2010 12:32
21. 4. 2010 18:21
21. 4. 2010 10:07
21. 4. 2010 20:28
21. 4. 2010 16:03
21. 4. 2010 21:02
22. 4. 2010 21:28
21. 4. 2010 10:14
21. 4. 2010 10:18
21. 4. 2010 11:00
21. 4. 2010 13:12
21. 4. 2010 23:11
22. 4. 2010 09:45
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2010 08:21
krasa
:yes:

neskututocne auticko :yes:
Rozbalit vlákno
12
21. 4. 2010 09:08
Re: krasa
tak tak. ako mi padajú diesle tak mi padá sánka ako ztoho spravili celkom mužské auto :yes:
Avatar - 3_diamanty
21. 4. 2010 09:16
Re: krasa
to auto ma dusu, smrnc, imidz, osobnost, styl, hravost, krasu, ladnost, cit, charakter , je ako clovek :yes: zive auto nie kus plechu a la VW
21. 4. 2010 09:45
Re: krasa
btw. skušal si 500? vo mne vždy vzbudí velký úsmev. sadol som za volant(ten je mimochodom bezkonkurečný)a bol som stále vysmiaty >:D to auto je pre mna výnimočne. druhé auto do mesta priam dokonalé :yes:
21. 4. 2010 09:47
Re: krasa
Ideální auto do města je Mercedes-Benz GL. Zkus a určitě mi dáš za pravdu.
21. 4. 2010 09:52
Re: krasa
Pokud ti nevádí že potom doma taháš z masky důchodce s taškou z kauflandu tak proč ne >:D
21. 4. 2010 10:04
Re: krasa
v tom sa zhodneme. ale ako auto PRVÉ ;-)
21. 4. 2010 10:40
Re: krasa
Myslíš jako první auto pro mladého člověka (nové)? Zde v Česku? Fabia 1.2 HTP. Ideální, praktický vůz s náležitým image a velmi příznivou cenou.

Z pohledu - bez finančního limitu - pak jedině a zásadně - MINI. Tedy pro kluka. Pro holku pak... MINI :-)
21. 4. 2010 10:48
Re: krasa
v prvom rade som myslel ako idealne auto do mesta( ako si podotkol v prispevku vyššie )
nie pre mladeho chalana.
nemám dokonca ani nič proti fabii 1.2htp

avšak z pohladu bez finančneho stropu(pidiaut) stále volím BMW jednicu(5 dverí je 5 dverí = 25rokov >:D )
Avatar - Ronault.
22. 4. 2010 21:16
Re: krasa
Popravdě cpát pořád 1,2 HTP, když je tady povedený 1,2 TSI je hloupost, hlavně když je ten rozdíl malý proti nabízenému rozdílu. :no:
21. 4. 2010 09:26
CINGRLÁTKA
Tak nějak mi nesedí to zvelebování. Pětistovka byla je a bude malým milým autem pro méně majetné vrstvy, a na tom by se mělo stavět. Chce to udělat ikonu právě a než z "holátka". Plecháče, žádné vnější parádičky, nějaký malomotůrek a tradá do města. Cenu má pětistovka jen, když je jemně obouchaná z hustého městského provozu, jen když ji vlastníš jako ... mimoděk. Prostě... musí z tebe na sto metrů táhnout, že tvůj druhý vůz je... Cayman. Kapiš?
Rozbalit vlákno
58
neregistrovaný "RayBan"
21. 4. 2010 09:32
Re: CINGRLÁTKA
Lupo ?
21. 4. 2010 09:37
Re: CINGRLÁTKA
JAko druhý vůz? :-) Dobrá dvojka... >:D
21. 4. 2010 09:33
Re: CINGRLÁTKA
"Pětistovka byla je a bude malým milým autem pro méně majetné vrstvy"
"Prostě... musí z tebe na sto metrů táhnout, že tvůj druhý vůz je... Cayman. Kapiš?"

Asi nebude tak zle když méně majetné vrstvy jezdí v Caymanech. ;-)
21. 4. 2010 09:41
Re: CINGRLÁTKA
Píši, že musíš "působit", co tam máš opravdu už není tak důležité... ;-) >:D

Tys nikdy nejel autem, které k tobě "typově" neladilo? Píši o tom, že pětistovka má právě dávat na odiv tu svou genetickou "prostotu", v tom bylo, je a bude její kouzlo, její přitažlivost. Jakmile z toho děláš nazdobenej květináč na velikonoce, kouzlo se vytrácí. Tvrdím, že pětistovka má jezdit na plecháčích. Je to obdoba kachny (citroen 2CV), ta je také nejpřitažlivější jako to "holátko".
21. 4. 2010 09:50
Re: CINGRLÁTKA
Genetické prostot se brzo dočkáš bude dvojhrnek a bílé bočnice pneu už si každej domaluje sám. Jinak samozřejmě sem tě pochopil. To se dá aplikovat i na mini a new beatle ;-)
21. 4. 2010 10:33
Re: CINGRLÁTKA
Tam je to trochu hodně o něčem jiném, tedy zejména u MINI.
Avatar - Plautus
21. 4. 2010 14:13
Re: CINGRLÁTKA
Klameš si do vlastnej kapsy...MINI vzniklo ako štýlovka tiež z holátka, že áno ([odkaz] ...o nič iné nejde a jednoducho je iná doba, vývoj pokročil nielen v Nemecku, ale kľudne si kúp Mini, Caymana, GL a iné "antiMINIpinďúr" vozítka, sú fajn, ak si ich kúpi človek s charakterom.
21. 4. 2010 20:40
Re: CINGRLÁTKA
Asi špatně chápeš zdejší pojem "holátko".

P.S. a co teprve, když si člověk s charakterem koupí F500, toje něco, panečku. Příště si víc utáhni mokrej ručník...
Avatar - Plautus
22. 4. 2010 08:24
Re: CINGRLÁTKA
Mokré uteráky si nechaj hlavne pre seba a prikladaj pravidelne na čelo, musíš mať riadne zvýšenú teplotu a metať sa v kŕčoch, ale to už nie je o autách...
Avatar - Ronault.
22. 4. 2010 21:19
Re: CINGRLÁTKA
A jak vzniko Mini? Jako náhrada Bentleye snad? Auto pro méně majetné, holátko... žádné téměř prémiové auto do města. Stejná logika jako u 500. Jen je to Fiat, což je pro tebe poněkud nepochopitelné, ale to není problém F500, ale tebe. :-|
Avatar - Ricardo
21. 4. 2010 09:52
Re: CINGRLÁTKA
GTI hlavně nepostřehl, že toto už je ta nová 500 >:D
21. 4. 2010 10:33
Re: CINGRLÁTKA
>:D Tak nevím, zda je to vyznamenání pro mne či pro fiat... ;-)
21. 4. 2010 10:46
Re: CINGRLÁTKA
>:D >:D >:D >:D čekal sem cokoliv ale tohle ne :yes:
21. 4. 2010 10:24
Re: CINGRLÁTKA
Niet krajšieho a sympatickejšieho malého vozítka ako je Fiat 500.
21. 4. 2010 10:36
Re: CINGRLÁTKA
Těžko ho zde vidět na silnicích, ale kdykoli ho potkám vlastně mě vždy zklame, jak působí sterilně, bez emocí. Je to proto, že postrádá markanty svého předchůdce - vystouplá světla a "bobek" vzadu.

Za nejkrásnějšího (pominu-li nesehnatelného mistra elegance) bych volil MINI.
21. 4. 2010 10:43
Re: CINGRLÁTKA
blá blá blá blá blá... >:-[]

Fascinuje mě, jak ti to auto (propadák století) leží v žaludku. Jsi průhledný jak nezletilá modelka na molu... Je ti vidět až do krku... >:D >:D
Co na to říct. Bavíš.. Ještě pár tvých poznatků... a mám dneska o hezký den postaráno...
21. 4. 2010 10:51
Re: CINGRLÁTKA
Myslím že žádné citoslovce nedokáže vystihnout zvukový projev tohoto turbodieselu, ale oceňuji tvoji snahu :yes:
21. 4. 2010 12:30
Re: CINGRLÁTKA
stoleti? Tak moment, moment, zas nepodcenuj nasho vizionara! Vyjadril sa jasne, ze to (Fiat 500) bude "vejbuch tisicileti!"... :-)
21. 4. 2010 12:31
Re: CINGRLÁTKA
Tak neviem kde a čo ty považuješ za päťstovku, gény sú absolútne markantné a ľahko čitateľné na prvý pohľad od prvej do poslednej krivky.
Ak niečo pôsobí sterilne a bez emócií, tak je to zrovna Fox, ktorého si onehdá vynášal skoro do neba...
Mini a 500 si navzájom nemajú čo vyčítať, niekomu sa viac páči ten, druhému onen, dizajn a štýl majú rovnako čisté.
21. 4. 2010 13:12
Re: CINGRLÁTKA
Tohle můžeš napsat jenom proto, že původní pětistovku nemáš v paměti. Jen si vyhledej snímky a porovnej. Nebe a dudy.

MINI je jiná kapitola. Vůz, který svého předchůdce vskutku dokonale rozvíjí.
Avatar - Plautus
21. 4. 2010 14:56
Re: CINGRLÁTKA
>:D >:-[]

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

[odkaz]
[odkaz]
Jak je libo, cingrlátka: [odkaz]
21. 4. 2010 19:56
Re: CINGRLÁTKA
Dobré připomenutí, ta krása původní F500 je nesmazatelná.
21. 4. 2010 20:25
Re: CINGRLÁTKA
Preto sa tak výrazne prejavila aj na tvaroch novej Fiatky 500... ;-)
21. 4. 2010 20:38
Re: CINGRLÁTKA
Jenomže to, co dělalo F500 krásným autíčkem chybí...
21. 4. 2010 20:41
Re: CINGRLÁTKA
Čo konkrétne?
Avatar - Plautus
22. 4. 2010 08:27
Re: CINGRLÁTKA
Hlavne sa jedná o pošahané vnemové/zrakové senzory GTI-ho a ešte viac snaha prekrúcať realitu.
Avatar - Ronault.
22. 4. 2010 21:23
Re: CINGRLÁTKA
Tady je krásně vidět, že kdyby se dnes postavilo Mini a nikdo by neřekl, že je to jeho nástupce, tak by šlo daleko hůře poznat, že jde o retro. To F500 je daleko více podobný a více se inspiruje původní pěristovkou.
Avatar - Plautus
21. 4. 2010 14:17
Re: CINGRLÁTKA
"Mostecko" musí byť veľmi chudobný región...
21. 4. 2010 10:54
Re: CINGRLÁTKA
Myslím, žes nyní na F500 moc kritický. Na palec dolů to není, je to malé pohledné autíčko. Já nahoře vyjadřuji kritiku než k těm cingrlátkům. Jinak, prvě na tom holém základu a plecháčích je to podle mne přesně to pravé, jak to má být.
Avatar - Plautus
21. 4. 2010 15:20
Re: CINGRLÁTKA
Holý základ sa u teba naplno prejavuje dosť často. ;-\ :no:
21. 4. 2010 19:57
Re: CINGRLÁTKA
Máš problém s plecháči? Já ne, podle mého je to ideální volba. S krásnými poklicemi.
Avatar - Plautus
22. 4. 2010 08:33
Re: CINGRLÁTKA
Proti gustu žiaden dišputát.
21. 4. 2010 12:28
Re: CINGRLÁTKA
"...pro méně majetné vrstvy..."

No ak si niekto z menej majetnej vrstvy bude kupovat mini-auto, tak asi siahne po niecom lacnejsom. F500 tu stoji od 11800 do 19600e, a to su uz teda panecku ceny za ktore sa da kupit aj auto o 2 triedy vacsie (pre porovnanie, dizajnova "ze vraj ikona" Fox: od 9000 do 13000e, a stejne sa ktovieako nepredava).

500-vka je imidzovka s odkazom na retro, a nalezite tomu ma nasadenu cenu. Urcite to nie je nic pre "menej majetnych"...
21. 4. 2010 13:19
Re: CINGRLÁTKA
Jo, tak nějak to určitě bude, majetková a finanční smetánka, magnáti, garnáti a rentiérové sedlaj zásadně pětistovky... Kde bydlíš, Teddy? Máte už zavedenou elektřinu, nebo si ještě honíte... ebonitové tyče? >:D ;-)
21. 4. 2010 13:25
Re: CINGRLÁTKA
Pre teba tak typicke odbiehanie od temy, no ale uspokojim tvoju zvedavost: byvam v Grazi. A co si honite tam u vas? Uranove tyce?
Avatar - jazva
21. 4. 2010 14:41
Re: CINGRLÁTKA
Keď chýbajú argumenty, prichádza agresivita. Len či si taký "macher" aj v súkromí... 8-s :no:
21. 4. 2010 16:56
Re: CINGRLÁTKA
Ty ho máš dobre v zuboch... :-!
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2010 18:41
Re: CINGRLÁTKA
kdyz je mene majetna vrstva toto, kdo jsou ti, kdo kupuji fabie easy? (tedy kdyz vubec kupuji nove auto)
21. 4. 2010 19:03
Re: CINGRLÁTKA
na to ti určitě neodpoví... ;-)
21. 4. 2010 19:59
Re: CINGRLÁTKA
Pokus se o vlastní názor. Nemáš-li jasno, jaká třída kupuje Fabie easy, stala se někde v tvé výchově chyba.
Avatar - twistedTSD
21. 4. 2010 21:54
Re: CINGRLÁTKA
neboj, ja nazor mam, jen bych rekl ze 500 uz ma trochu jinou cilovou skupinu zakazniku ;-)
21. 4. 2010 22:04
Re: CINGRLÁTKA
tak nám řekni jak to je, neboj se přeci ;-) sou to snad důchodci? nebo méně majetní, kterým je jedno co je pod kapotou v případě HTP, hlavně že to jezdí? Nebo je snad dostávají spratci, aby se naučili jezdit s nejkvalitnějším vozem třídy a pak přesedli na premiovku :-!
21. 4. 2010 15:07
Re: CINGRLÁTKA
Promiň, ale musím nesouhlasit. 500 se prodává za cenu kompaktu. Z tohoto pohledu se určitě nejedná o auto pro nemajetné vrstvy. Samozřejmě netvrdím, že platinoví kovbojové sedlají pětikilo, ale "nemajetná vrstva" určitě nekupuje malinkaté nepraktické autíčko za cenu Golfa. ;-)
21. 4. 2010 20:00
Re: CINGRLÁTKA
Do cca 300 za čtyři (kola) je to stále jen o jednom. O penězích. Tedy... prioritně o nich...
21. 4. 2010 20:36
Re: CINGRLÁTKA
Nenazval bych to blostí, je to prostě životní stav. Bez jakékoliv kritiky.
21. 4. 2010 20:42
Re: CINGRLÁTKA
Omyl. Vidíš päťstovku aká nie je.
Avatar - Plautus
22. 4. 2010 08:36
Re: CINGRLÁTKA
On ju nevidí, on klame sám sebe.
21. 4. 2010 15:59
Re: CINGRLÁTKA
"Píši o tom, že MINI má právě dávat na odiv tu svou genetickou "prostotu", v tom bylo, je a bude jeho kouzlo, jeho přitažlivost. Jakmile z toho děláš nazdobenej květináč na velikonoce, kouzlo se vytrácí. Tvrdím, že MINI má jezdit na plecháčích. Je to obdoba kachny (citroen 2CV), ta je také nejpřitažlivější jako to "holátko"."

je to křeč, velká křeč. A to stačilo jednoduše napsat, že se ti F500 nelíbí
;-)
Avatar - Plautus
21. 4. 2010 16:07
Re: CINGRLÁTKA
V jednoduchosti je krása, že? ;-) Hlavne, ak si človek nese.ie do vlastnej huby. Ale diagnóza je diagnóza [odkaz]
21. 4. 2010 17:15
Re: CINGRLÁTKA
tak to je asi prvý VW (okrem CC) ktorý by stál za hriech :-! >:-[]
21. 4. 2010 20:02
Re: CINGRLÁTKA
Řeč není o tom, co se komu, včetně mně, líbí či nelíbí. Řeč je o cingrlátkách, a v té souvislosti píši, že nejlepší F500 je holá F500. Plecháče, lehce obouchaná z Říma. Načinčaněj mončičák se holt zase líbí tobě.
22. 4. 2010 08:10
Re: CINGRLÁTKA
takže je to o tom, čo sa komu páči alebo nepáči. Porážaš seba vlastnými slovami.
21. 4. 2010 09:40
No nevim
Vseobecne Fiat 500 je pekny auto, ale davam prednost kdyz majitele aut nemaji na autech zadne pismena, nazvy a znaky typu pocet ventilu... Diesel-GXL sXY...DCI 200..V8 ci 1.8 16V ...etc

Mam rad kdyz na zadnim kufru neni nic ani na dverich ci jinde! silueta a ladnost karoserie by nemera byt rusena nicim jen pekna barva nesmi chybet.
Rozbalit vlákno
12
21. 4. 2010 09:47
Re: No nevim
To je sindrom takzvaného červeného I nebo VRS velmi často k vidění hlavně na Fabiích HTP.
Já mám na svém autě z výroby označní motorizace na levé i pravé otěrové liště, kousek od C sloupku na obouch stranách označení modelu a kdyby snad někdo pochyboval o původu vozu tak ještě dvakrát na víku zavazadlového prostoru. >:D
21. 4. 2010 10:05
Re: No nevim
Ja plne chapu, ze majitele vRS ci GTI jsou plne hrdi co maji, ale mne jde spis o vseobecne nechtel jsem mit na aute nudne napsane A4 S line 2.0 TDI k cemu jen to vypada zbytecne a v servisu nez jsem vuz prebral vsechno odstanili a zadni cast kufru je pekne cista a hladka!

Dokonze jsem nechtel ani zadne adressy na SPZ mineneho autosalonu, a oni to pochopili a bylo vyhove meho prani.

Takove ty detske sny ze na aute bude napsano XL de luxe a jine nazvy mne nikdy nebraly! To se samosebou netyka u vyslechtenych sportovnich vozy kde kazdy je pravem hrdy ze ma V8 500SL a tak dale...

Musi bezet ...
21. 4. 2010 10:51
Re: No nevim
Zde je nutno ti přitakat. Na záď stačí jen elegantním písmen napsat třeba - carrera - :-)

"F 500 GTS 2+2 8x8 mp3 mončiči" to už je fakt příliš... :-)
21. 4. 2010 20:53
Re: No nevim
>:D >:D >:D mp3 mončiči
21. 4. 2010 11:06
Re: No nevim
U Mercedesu nejde o hrdost. Ona je totiž položka "bez vnějšího označeni" součástí výbavy na přání a je ceněna na nějaký ten tisíc navrch. ;-)
21. 4. 2010 12:32
Re: No nevim
Tak ja ti usekam z kufra oznacenie tvojej 500SL-ky aj za polovicu! Dlato a kladivo uz mam... :-)
21. 4. 2010 18:21
Re: No nevim
Ne dík, neměl bys co sekat. ;-)
21. 4. 2010 10:07
Re: No nevim
nastastie mam len na 5 dverách. ak by som ale vedel ako, a mat este cas tak aj to odlepím
21. 4. 2010 16:03
Re: No nevim
někdo ale holt rád zvýraní že máš něco extra - nedávno mě na dálnici předjížděla Mazda 6 předposlední generace s označením "TDI" (Dčko a Ičko červené). Asi nějaký sběratelský kousek. Nebo Áda? >:-[]
21. 4. 2010 21:02
Re: No nevim
pripadne si ako ada prilep na kufor hrdy napis tdi >:-[] >:-[] Ked som to cital, tak som zacal pochybovat o jeho veku
Avatar - Ronault.
22. 4. 2010 21:28
Re: No nevim
Já takhle jel nedávno za P406, pod nápisem HDI měl nápis TDI. Jak si někdo může dát označení horší motorizace místo té původní. To je jako by si majitel Fabie TSI tam nacpal HTP.
21. 4. 2010 10:14
BE DUMP
ešte by som prijal novú diesel verziu fiat500 "BE DUMP" napr. gumový bazén na streche >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2010 10:18
no bacha na to
Za 1. Ono je strašně těžké nemít vzadu na víku napsáno 500, když máš pětistovku

Za 2. nesmál bych se mosteckému ubožátku...on v tom neplave sám. Dost často se můžu setkat, že se lidi ptají, jestli je v tom autě opravdu motor o objemu 500 ccm. Lidi si obecně neumí dávat věci do souvislostí. Takže tento mostecký hodinář v tom bohužel není sám, o to větší údiv je, když se doví, že je tam čtrnáctistovka, co je výkonější než ten jejich uberwagen (vzhledem k hmotnosti téměř v 90% případů)
Za 3. tyhle ty speciální edice F 500 jsou prostě k sežrání... :yes: a nový diesel v tom autě :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
1
21. 4. 2010 20:30
Re: no bacha na to
1.súhlas
2.zbytočný sarkazmus, každý má právo na vlastný názor
3.súhlas
;-)
21. 4. 2010 11:00
Reklama
Tohle auto prezentovaná jako exkluzivita není nic jiného než reklama na hadry. Něco jako Twingo Rip Curl... pár najivních jedinců si to koupí s tím že si myslí, že kupují něco extra a ještě za to zaplatí nemalej peníz.

Jo dělat reklamu a ještě za to platit... :-) no kdo chce kam...
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2010 13:12
Pěkné..
Mě se 500 líbí od první chvíle co se objevila na trhu, protože převzala retro prvků ze svého předchůdce kolik jen šlo. Osobně ale čekám na dvouválec. Těším se na ten zvuk :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - kari.laz
21. 4. 2010 16:53
Předražený kýč
Možná zde budu jediný s tímto názorem, ale na mě to auto působí jako předražený kýč. Nijak ve mě nevzbuzuje pocit, že se jedná o odkaz na původní pětistovku. Použitou technikou to auto nebude špatné, ale nevidím jediný důvod o tom autě nějak přemýšlet. Když vemu v potaz hlavního konkurenta mini, tak ten působí dospělým dojmem. Působí na mě jako auto, které je zaměřeno pro širší spektrum zákazníků (pokud neberu v potaz cenu). V pětistovce si dovedu představit náctileté holky bohatších rodičů, nebo maximálně 4% spoluobčany.
Skoro se až divím, že to auto má tolik příznivců. Ale tisíc lidí, tisíc chutí :-)
Rozbalit vlákno
20
21. 4. 2010 19:59
Re: Předražený kýč
Mne se treba Mini libi taky, ale jen z venci zevnitr je to jako plastova hracka! hlavne ta pristrojovka...
21. 4. 2010 20:45
Re: Předražený kýč
Ak by som si mal vybrať, či Fiat 500 alebo Mini, asi by to bola Fiatka.
21. 4. 2010 20:04
Re: Předražený kýč
Zajímavý pohled, ta tvá úvaha o kýči á la F500 rozhodně stojí za zamyšlení :yes:
Avatar - kari.laz
22. 4. 2010 09:10
Re: Předražený kýč
Pětistovka na mě tak zkrátka působí. Nemůžu si pomoct.
21. 4. 2010 20:44
Re: Předražený kýč
Mini má vlastnú auru, päťstovka tiež. Každý z nich vsádza na vlastné hodnoty - Mini je hoci "vážne" dospelé malé auto, Fiatka chce byť veselá a hravá - a o tom to je. Každému podľa chuti.
Avatar - kari.laz
22. 4. 2010 09:13
Re: Předražený kýč
To asi jo a hodně lidem se líbí. Ale na mě působí prostě divně až kýčovitě. Když někde potkám pětistovku, nijak výrazně nevyčnívá mezi auty a dohání to jenom reklamní masáží retro auta a různými doplňky. Ta snaha evokuovat super retro auto z ní dělá kýč. Když potkám mini, tak je vidět na dálku a na nic si nehraje. Musím ale říct, že například řada DS od Citroenu na mě působí podobně, tam se mi to akorát mísí kýč s tuzingem. Ale jak říkám. Tisíc lidí tisíc chutí.
22. 4. 2010 14:51
Re: Předražený kýč
Fiat 500 sa nesnaží evokovať retro, Fiat 500 je retro. Dáva jasne najavo, aké gény má a darí sa mu to. K dokonalosti chýba jedine dvojvalec umiestnený vzadu. ;-)
Avatar - kari.laz
22. 4. 2010 16:30
Re: Předražený kýč
Ve mě evokuuje pocit asi jako sádrový trpaslík na zahradě. Prostě kýč, co si člověk koupí právě proto, že je to kýč, protože jiné využití to nemá.
22. 4. 2010 09:33
Re: Předražený kýč
presne si to vystihol, podobne to cítim ja :yes:
Avatar - T613
22. 4. 2010 09:40
Re: Předražený kýč
:yes:
22. 4. 2010 13:06
Re: Předražený kýč
Tak nějak, toť i můj názor. Jako hlavní auto nikdy a jako nákupní tašku bych si koupil něco za poloviční cenu se stejnou užitečnosti. Jsem ovšem jen obyčejný přízemní plebejec který nerad utrácí za nepraktické věci.
22. 4. 2010 14:53
Re: Předražený kýč
Ja si hovorím, že keď decká odrastú, tak pre dvoch so ženou kľudne. Primeraná veľkosť, príjemné tvary, zaujímavý štýl, dobrá cena. AJ keď za tých 15-20 rokov už bude aktuálna asi iná päťstovka, možno aj s tým dvojvalcom vzadu... ;-)
Avatar - T613
22. 4. 2010 14:58
Re: Předražený kýč
za 15 až 20roků? Tam nebude nic co by dělalo vrrr, spíš to bude dělat bzzz
22. 4. 2010 15:16
Re: Předražený kýč
vrrr si pustím z reprákov - ale o to sa nebojím, 20 rokov nie je zas tak dlhá doba
22. 4. 2010 16:13
Re: Předražený kýč
si predsa kúpiš cd s nahrávkou TDI :-!

a v príplatkovej výbave budú aktívne tlmiče, ktoré auto rozkolíšu ako TDI :-!
22. 4. 2010 18:54
Re: Předražený kýč
...lacnejší bude vibrátor na volant... ;-)
Avatar - kari.laz
22. 4. 2010 16:32
Re: Předražený kýč
Tak jstli by jsem si se ženou pro dva koupil zrovna pětistovku, tak by mě muselo něco bacit do hlavy. Když už budu chtít něco pro dva, tak si pořídím nějaké kupé. Když nebudu chtít něco pro dva, tak si pořídím auto ne pětistovku.
Avatar - DRBNUTY
22. 4. 2010 19:46
Re: Předražený kýč
Ty so zenou si mozes kupit akurat tak:
[odkaz]
Avatar - kari.laz
23. 4. 2010 08:51
Re: Předražený kýč
Jednoduchost některých diskutujících se bohužel musí přecházet, protože diskuze s nimi nemá cenu. Viď, DRBNUTY
21. 4. 2010 21:11
vykonnejsia verzia turbo ropaku
vyzera byt zaujimava :yes: - myslim parametre. Snad sudruhovia z talianska popracovali na nedostatkoch - najma maly rozsah pouzitelnych otacok, lahodny zvuk po starte a uz len dufat, ze ju zacnu montovat do viacerych svojich modelov
Rozbalit vlákno
3
22. 4. 2010 07:12
Re: vykonnejsia verzia turbo ropaku
Prečo "ropák"?
22. 4. 2010 14:17
Re: vykonnejsia verzia turbo ropaku
tak chrochtak, kachle....staci???
22. 4. 2010 14:54
Re: vykonnejsia verzia turbo ropaku
Problém s pochopením jednoduchej otázky? Neodpovedal si na to, čo som sa pýtal. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
21. 4. 2010 22:45
CR 1600 barů. Pche!
A snížený komprení poměr to jistí... :no:
Rozbalit vlákno
0
21. 4. 2010 23:11
1600 Bar...
Vím že tímhle asi vyvolám flame, ale údaj o "zvýšení vsatřikovacích tlaků na 1600 Bar" působí celkem úsměvně v kontextu s kecy o tom, jak VW má ztrátu na ostatní u naftových motorů, když už 1. generace R4 VW-CR motorů měla vstřikovací tlaky až 1800 Bar a to už se nějaký ten pátek montuje generace druhá... :-!
Rozbalit vlákno
3
22. 4. 2010 07:08
Re: 1600 Bar...
No ak je vstrekovací tlak jediným meradlom kvality, tak máš pravdu. ;-)
22. 4. 2010 09:45
Re: 1600 Bar...
tak tak...

ale aspoň sa možu utešovať, že majú super tlaky, keď už nič iné >:-[]
22. 4. 2010 15:22
Re: 1600 Bar...
Ešte zvýšia tlak na 2000 Bar, dajú silnejšie dúchadlo, na koniec výfukov zaradia trysky a reaktívna sila výfukových plynov sa pripočíta do celkového výkonu motora... ;-)