Novinky
Český trh v březnu 2010: Střední třída proti loňsku výrazně narostla, Legacy a Avensis v TOP5
179 komentářů
Sleeper
0
Webpajo, asi je to středeční passat 😄
Přejít do diskuze
to vím že nejsou, ale zdaleka to není tak drastické jako v EU. Je to už deset let co jsem tam byl, takže se to určitě poměnilo, ale tehdy tam byl fakt levno, a to dolar stál skoro 3x tolik jako teď! :-!
tak pokud vím, v US třeba nemají DPH, takže to máš mínus 20% (jestli to teda kupuješ jako soukromá osoba) Evropa je celá prošpikovaná daněma, takže to není jen otázka cen aut - elektronika, oblečení, muzika, všechno je tam o 30%-50% levnější
rozdíl v daňových sazbách, podle mě, může udělat 10-30%, ale to nevysvětluje rozdíl v ceně nějakých 110%
Myslim ze mistnimu vrchnimu obveselovaci Kokoškovi nema cenu konkurovat. Na to jsem moc objektivni.
Staci? 😉
Staci? 😉
kazda krajina ma jine priority. V nemecku se jezdi rychle tam nejake japonske auta nemaji sanci. Ja jsem mel kdysi nissan 200sx, primeru, pujeceny lexus, jen kdyz jezdis pravidelne po dalnici berlin-hamburg tak jejich houpavy podvozek, neprime rizeni a rychle chabnouci brzdy nestaci. Radeji sednu do 5er BMW. Kdybych byl v anglii nebo japonsku kde se jezdi max. 100kmh tak bych si nemecke auta nekupoval, staci prius nebo nejaky peugeot do 1.4 obsah.
Testujici aut v jinych krajinach nevi co je rychla jizda po dalnici. proto si nevsimaji chyby ktere vidi clovek v nemecku. Myslim ze testy z autobildu se pro cesko ani moc nehodi.
Testujici aut v jinych krajinach nevi co je rychla jizda po dalnici. proto si nevsimaji chyby ktere vidi clovek v nemecku. Myslim ze testy z autobildu se pro cesko ani moc nehodi.
Samozřejmě je slovo "nacionalistické" přehnané až hypertrofované, ale v podstatně vystuhuje situaci.
Speciálně v Autobildu jde nadržování německým automobilkám často velmi zjevé. Ale i v Autobildu jsou si jistě vědomi toho, že nadržují velmi průhledně, a proto se musí čas od času zachovat "neutrálně".
A ono by taky asi nešlo po provedení 100000 testu a jeho vyhodnocení (vše velmi náročné) říct: "Chlapi, výsledek se neshoduje s všeobecnou doktrínou, je proti národu, a zfalšovat ho nemůžeme, tak ho nuveřejníme vůbec!". To by byl moc drahý špás.
Právě onen megasrovnávací test Japonsko-Německo byl tak okatě a odporně proněmecký, že si to u mě Autobild hodně pos.... :no😒br />
Ten test byl jasně na první pohled nastaven tak, aby vyhráli Němci. Něco jako proti Boxerovi postavit Samuraje s katanou 8-s
Speciálně v Autobildu jde nadržování německým automobilkám často velmi zjevé. Ale i v Autobildu jsou si jistě vědomi toho, že nadržují velmi průhledně, a proto se musí čas od času zachovat "neutrálně".
A ono by taky asi nešlo po provedení 100000 testu a jeho vyhodnocení (vše velmi náročné) říct: "Chlapi, výsledek se neshoduje s všeobecnou doktrínou, je proti národu, a zfalšovat ho nemůžeme, tak ho nuveřejníme vůbec!". To by byl moc drahý špás.
Právě onen megasrovnávací test Japonsko-Německo byl tak okatě a odporně proněmecký, že si to u mě Autobild hodně pos.... :no😒br />
Ten test byl jasně na první pohled nastaven tak, aby vyhráli Němci. Něco jako proti Boxerovi postavit Samuraje s katanou 8-s
je to terazky fakt šialené 😲
doležité je že si kúpil čo si chcel a aby slúžilo. To, že do pol roka určite začneš ľutovať že si nevzal Apoštola, alebo že na benzínke musíš každému vysvetlovať prečo si kúpil to čo máš a pod. je už len collateral damage >😒]
doležité je že si kúpil čo si chcel a aby slúžilo. To, že do pol roka určite začneš ľutovať že si nevzal Apoštola, alebo že na benzínke musíš každému vysvetlovať prečo si kúpil to čo máš a pod. je už len collateral damage >😒]
On ten Autobild nebude zjevně tak nacionalistický jak tu občas někteří rádi tvrdí. To by nenapsal nejen to, co tu píšeš, ale ani výsledky namátkových testů po 100. tis km např. u některých VW...
Problém je spíš v v tom, že se tu na nacionalismus hází veškeré kladné hodnocení čehokoli "německého"..., pokud se ale naopak něco německého (nejen v Autobildu) kritizuje, je to pro změnu bráno jako velmi seriózní hodnocení. 😉
Problém je spíš v v tom, že se tu na nacionalismus hází veškeré kladné hodnocení čehokoli "německého"..., pokud se ale naopak něco německého (nejen v Autobildu) kritizuje, je to pro změnu bráno jako velmi seriózní hodnocení. 😉
Realne se kupuji pasaty protoze drtiva vetsina ceskych firem ma smlouvu s VW koncernem, proto jezdi pesaci ve fabkach, nizsi "mananagement" oktavky, vyssi management pasat/superb a topmanagement A6.
Jestli tohle nevis, tak jsi to ty, co by mel vytahnout hlavu z pisku, nebo si to proste jen priznat 😉
Jestli tohle nevis, tak jsi to ty, co by mel vytahnout hlavu z pisku, nebo si to proste jen priznat 😉
Ne nadarmo bývá v japanu i americe vyhlašováno jako auto s nevyšší přidanou hodnotou. Ano, cena je vysoká, ale výbava taky a zakazník nemusí hodinu zaškrtávat výbavu. Většina subaristů jezdila koncern, ale většina koncerňáků nejezdila subaru a vaří většinou z vody.
P.S. Nějak jsem nepochopil ty drifty na trávě ?
P.S. Nějak jsem nepochopil ty drifty na trávě ?
Jak chces😒br />
Passat dodnes určuje design i techniku mainstreamu ve střední třídě. >😁
Mladá Boleslav stvořila evropského středního boha. Ano, Superba. Vůz, na kterém v kombimutaci nelze nalézt jediný vlásek. Exklusivní kabina, exklusivní karoserie, exklusivní jízda a (na poměry v Česku) exklusivní image. >😁
Bav se 😉
Passat dodnes určuje design i techniku mainstreamu ve střední třídě. >😁
Mladá Boleslav stvořila evropského středního boha. Ano, Superba. Vůz, na kterém v kombimutaci nelze nalézt jediný vlásek. Exklusivní kabina, exklusivní karoserie, exklusivní jízda a (na poměry v Česku) exklusivní image. >😁
Bav se 😉
Viem, o com hovorís; i ked som kupoval nedávno a o velkú sumu neslo, den po tom, co som doviezol auto domov mi volal iný predajca, ze je na moje auto nová akcia... ;-\
Třeba můj interieér je výborný, ale řekl bych, že je za posledních 10 let mezi svými příbuznými černá ovce v rodině. Např. celá horní část přístrojovky je z měkčeného plastu, což už u nového L/O není, a nejsem si jist, jestli je to vůbec v Tribece. A jiná Subaru i z posledních let měkčené plasty neznají vůbec.
Ale pro mě jsou interiérové plasty úplně podřadná kapitola. Rozmístění ovladačů, jejich tvar a funkčnost jsou mnohem důležitější
😄
Ale pro mě jsou interiérové plasty úplně podřadná kapitola. Rozmístění ovladačů, jejich tvar a funkčnost jsou mnohem důležitější
😄
Tak já věřím, že souzi v Japonsku pracují na nějakém tom downsizingu - byli by sami proti sobě. Máš pravdu, že taková 1,5 nadopovaná na nějakých 85-90kW nebyla k zahození....
Jo to "něco" tam bude. Většina lidí, co znám od subárek to má podobně. Při jízdě tě to zkrátka pojme a nekoukáš, "kde co v interiéru lítá" ale jedeš....
Jo to "něco" tam bude. Většina lidí, co znám od subárek to má podobně. Při jízdě tě to zkrátka pojme a nekoukáš, "kde co v interiéru lítá" ale jedeš....
Samozřejmě, že motory BMW jsou špička, o tom se nehodlám bavit 😉 :yes😒br />
Ale porovnávat je třeba vždy stejné kubatury a stejné počty válců. To, že X1 má 130 kW a Forester "jen" 110 kW samozřejmě znatelně promlouvá do dynamických vlastností, a X1 byla tímtéž Autobildem po právu prohlášena jasně dynamičtějším vozidlem.
Suba mají tolik nectností, že se jen těžko dají uceleně sepsat. Ale zároveň mají tolik nezvyklých ctností a to záhadné "NĚCO", kvůli čemu na všechny ty nectnosti majitel velmi rád zapomene 😄 - já třeba na mém Outbacku naprosto zbožňuji věci, které by spoustu lidí odpuzovaly >😒]
Věřím, že H6Diesel dorazí a bude to minimálně stejná pecka, jako současný H4D :yes: 😄
Ještě by to chtělo nacpat turbo na (buď současnou postarší 1,5ku), nebo na nějaký podobně velký nový boxer, aby měla Impreza a Legacy konkurenceschopné základní motory :-!
Ale porovnávat je třeba vždy stejné kubatury a stejné počty válců. To, že X1 má 130 kW a Forester "jen" 110 kW samozřejmě znatelně promlouvá do dynamických vlastností, a X1 byla tímtéž Autobildem po právu prohlášena jasně dynamičtějším vozidlem.
Suba mají tolik nectností, že se jen těžko dají uceleně sepsat. Ale zároveň mají tolik nezvyklých ctností a to záhadné "NĚCO", kvůli čemu na všechny ty nectnosti majitel velmi rád zapomene 😄 - já třeba na mém Outbacku naprosto zbožňuji věci, které by spoustu lidí odpuzovaly >😒]
Věřím, že H6Diesel dorazí a bude to minimálně stejná pecka, jako současný H4D :yes: 😄
Ještě by to chtělo nacpat turbo na (buď současnou postarší 1,5ku), nebo na nějaký podobně velký nový boxer, aby měla Impreza a Legacy konkurenceschopné základní motory :-!
Dík - já už před nějakými lety vyrostl z doby, kdy jsem tvrdil, že mám nej káru na světě a všechno ostatní je plečka - dneska mi dělá radost, když má někdo pěkné(ať už technicky nebo "na oko" auto(mnohdy veterány))vozítko a rád si o něm pokecá a nechá třeba nahlédnout nebo projet a objektivně zhodnotí....
Ad BMW - no tak autobild - no jasně - pokud budeme srovnávat stejný obsah a specifikace - tak je suboD rovnocenné - ale taky je pravda, že jejich motory ohledně vyššího objemu a "vypiplanosti" jsou špička. Doufám, že u FHI časem taky dojdou k více hrnkům černých sazí a vyššímu objemu - to by slušelo Tribece a vyšším otíkům....
Ad BMW - no tak autobild - no jasně - pokud budeme srovnávat stejný obsah a specifikace - tak je suboD rovnocenné - ale taky je pravda, že jejich motory ohledně vyššího objemu a "vypiplanosti" jsou špička. Doufám, že u FHI časem taky dojdou k více hrnkům černých sazí a vyššímu objemu - to by slušelo Tribece a vyšším otíkům....
Samozrejme by som najradšej bral voňavku, ale to vieš, robím pre nadnárodnú firmu a štátne zakázky akosi nemáme, takže to všetko stojí a padá na love. Práve preto ani neviem presne odhadnúť, aký rozpočet bude budúci rok k dispozícii. Mať 400tis (českých), beriem nejakú Lagunu predvádzačku a nič neriešim.
BMW mne osobne nič nehovorí, takže kvoli imidž to určite nebude (ak bude) Je to len proste dobrá ponuka od ludí ktorým verím a to auto je fakt v dobrom stave. Priestorovo E46 nie je žiadny zázrak, Megane Sedan je min. porovnatelný, a okrem šírky možno aj lepší.
Inak keď som sa pozeral, že za cenu čo som dal za Sedana v základe by som teraz kúpil Megane III Grandtour s 1.4TCE, bolo mi až mdlo
>😒]
BMW mne osobne nič nehovorí, takže kvoli imidž to určite nebude (ak bude) Je to len proste dobrá ponuka od ludí ktorým verím a to auto je fakt v dobrom stave. Priestorovo E46 nie je žiadny zázrak, Megane Sedan je min. porovnatelný, a okrem šírky možno aj lepší.
Inak keď som sa pozeral, že za cenu čo som dal za Sedana v základe by som teraz kúpil Megane III Grandtour s 1.4TCE, bolo mi až mdlo
>😒]
V nacionalistickém Autobildu při srovnání BMW X1 a Forestra D napsali něco ve smyslu: "BoxerDiesel je mnohem kultivovanější než diesel BMW, má výrazně příjemnější a přirozenější chod, a o tichu ani nemluvě"
Jinak jsi sepsal krásně pravdivý a rozumný příspěvek, pod který se můžu podepsat 😄 :yes:
Jinak jsi sepsal krásně pravdivý a rozumný příspěvek, pod který se můžu podepsat 😄 :yes:
To my máme zatím reálnou spotřebu kolem 10,5 litru na 100 8-s
Jezdí prakticky jen město, ale občas vyjede i mimo Prahu. Ale žere (s úplně stejně nezajetým motorem jako nový Outback) min. o 1 až 1,5 litru víc než Outback v podobném jízdním režimu :no😒br />
O tom, že je ten motor fantasticky neslyšný a silný jak býk ale nemůžu říct špatný slovo. Jeťák 1,8t je fakt dělo >😒] :yes: ... a převodovka a odstupňování taky zaslouží absolutorium
Na houby je miniaturní kufr po dostavbě dojezdového kola. Dno je v rovině s nakládací hranou, a tím, že je kufr relativně krátký, tak věci vypadávaj z kufru na ulici ;-\
Jinak ale funguje vše jak má, a mamka si ho nemůže vynachválit. Geniální je taky neskutečný rejd kol - parkuje se s ním snad lépe, než s naším minulým VW Polo.
Co nám (mě) vadí:
1) moc široké sedačky pro osoby tak nad 100 kg. Já lítám od bočnice k bočnici. Jinak ale sedačky hodně dobrý.
2) kola (17") na dírách hodně dutě tlučou, tvrdý podvozek sice nezná náklon, ale o pohodlí se u něj moc mluvit nedá
3) zpětná zrcátka jsou vůči řidiči hodně vzadu, takže na pravé se člověk musí vyloženě otočit a nekouká na cestu
4) předpotopní dlouhatánská prutová anténa: musel jsem ji štípačkama zkrátit, aby se dalo zajet do garáže
Co na něm oceňuji/oceňujeme😒br /> 1) dynamika
2) parkovací senzory s vizuálem na displeji
3) (já ne) - snadnost ovládání - auto (i) pro ženský
4) výborný všesměrný výhled
5) nesmírnou kultivovanost
Ještě malé srovnání se Scoutem (2,0 PD)😒br />
Jízdní chování prakticky identické, náklony skoro stejné, řízení má Scout trochu tužší a přesnější. Pohodlí a přirozenost posazu za volantem ve Scoutu o kus lepší. Úzký vevnitř jsou oba. Fakt podobná auta. Jel jsem Scouta asi 250 km, ale ten otřesný zážitek s motorem 2,0 TDI PD už nechci nikdy zažít 8-s :no: - Scout s 1,8T musí být totálně geniální auto 😄
Jezdí prakticky jen město, ale občas vyjede i mimo Prahu. Ale žere (s úplně stejně nezajetým motorem jako nový Outback) min. o 1 až 1,5 litru víc než Outback v podobném jízdním režimu :no😒br />
O tom, že je ten motor fantasticky neslyšný a silný jak býk ale nemůžu říct špatný slovo. Jeťák 1,8t je fakt dělo >😒] :yes: ... a převodovka a odstupňování taky zaslouží absolutorium
Na houby je miniaturní kufr po dostavbě dojezdového kola. Dno je v rovině s nakládací hranou, a tím, že je kufr relativně krátký, tak věci vypadávaj z kufru na ulici ;-\
Jinak ale funguje vše jak má, a mamka si ho nemůže vynachválit. Geniální je taky neskutečný rejd kol - parkuje se s ním snad lépe, než s naším minulým VW Polo.
Co nám (mě) vadí:
1) moc široké sedačky pro osoby tak nad 100 kg. Já lítám od bočnice k bočnici. Jinak ale sedačky hodně dobrý.
2) kola (17") na dírách hodně dutě tlučou, tvrdý podvozek sice nezná náklon, ale o pohodlí se u něj moc mluvit nedá
3) zpětná zrcátka jsou vůči řidiči hodně vzadu, takže na pravé se člověk musí vyloženě otočit a nekouká na cestu
4) předpotopní dlouhatánská prutová anténa: musel jsem ji štípačkama zkrátit, aby se dalo zajet do garáže
Co na něm oceňuji/oceňujeme😒br /> 1) dynamika
2) parkovací senzory s vizuálem na displeji
3) (já ne) - snadnost ovládání - auto (i) pro ženský
4) výborný všesměrný výhled
5) nesmírnou kultivovanost
Ještě malé srovnání se Scoutem (2,0 PD)😒br />
Jízdní chování prakticky identické, náklony skoro stejné, řízení má Scout trochu tužší a přesnější. Pohodlí a přirozenost posazu za volantem ve Scoutu o kus lepší. Úzký vevnitř jsou oba. Fakt podobná auta. Jel jsem Scouta asi 250 km, ale ten otřesný zážitek s motorem 2,0 TDI PD už nechci nikdy zažít 8-s :no: - Scout s 1,8T musí být totálně geniální auto 😄
Jak mne vůbec mohlo napadnout, že by snad.....mohlo.... ach můj Bože... Ne nebojte - Jedna věc je na evropském, potažmo našem rybníčku jasná - subaru nikdy nebude na špici evropské prodejnosti a naopak Superb se tam, pokud mu soudruzi z Vlkova nehodí pod kola klacky, bude pomaličku valit(na domácím už je a jasně). Má to několik prostých příčin. Standartního "kárjůzra" zajímá krom spotřeby a ceny náhradních dílů i rozlehlost servisního zázemí - servis škodovky najdete na každý návsi.... Země, která je plná odborníků přes škodovky je značce zemí zaslíbenou. A nutno přiznat, že v případě Superbu je to zasloužené. Auto, ze které se nikdo nemusí stydět - vypadá velmi dobře a velmi dobře také jezdí. Ano je to velký vůz, od kterého asi nemůžete čekat, že s ním střihnete serpentýny jako s imprezou - ale páni od plejstejšnů - bavíme se o střední tříííděěěěě. Kdo se chce stydět za superba v kombíku s pohonem 4x4, ať si dojde pro medikaci k psychiatrovi. Haldex čtvrté generace vyřeší s přehledem drtivou většinu požadavků při standartním ježdění a tvrdit, že je to "šit", může jen pampersjůzr(abych byl světový v používání cizích výrazů 😉 ). A abych si ohřál i subaru eintopf - zaslouží si za svůj mezigenerační vývoj uznání - posun k dieselům je jistě potěšující. Navíc ten motor patří k tomu lepšímu, co bylo stvořeno - všimněte si, že nepíši k nejlepšímu - to bychom museli k vrtuli nebo k těm, kterým ze znaku olympiády jeden turečtí dělníci šlohli.... Subaru si šlape vlastní cestou - cestou odlišnou od hlavního proudu, ať již designem či technikou - za to patří soudruhům do Japonska dík a přání ještě větších -reálně už jen mírně - prodejů. A hlavně uznání, že dokáže plavat i v našem rybníčku.....
Jak jste jinak spokojeny s Jetakem? Pro mne je to jeden z kandidatu na pristi auto (jeste se starym Foresterem). Uvidime, jak bude 1.8T trvanlivej, ale co se tyce spotreby, tak super. Kolega uz ma zajetej kousek a spotreba spadla na 8.6 prumer (jezdi hlavne kratsi trasy a mesto), ale po okreskach pri sviznym tempu to bylo 7.4, coz je parada.
"Neznalý čtenář by se tak mohl domnívat, že avensis je lepší než BMW3..." tomu se už nedá ani smát, kdyby na "3" nebyl znáček BMW, tak je to nižší střední - bez pochybností a bez povšimnutí
Podívej se na ceny Subaru v USA, a to jsou oficiální ceny na netu, bez slevy při skutečném nákupu u prodejce, a stejně jsou ty ceny poloviční než v ČR, argument že je to sem z Japanu dál beru, ale to navýšení bych potom čekal okolo 5-8% a ne 100-120% ;-\
Impreza přestřelená trochu je, ale Forester a hlavně nový LegoOutback jsou cenově naprosto zázračné. Jak jinak si vysvětlit to, že nové Legacy je v průměru o nějakých 100 až 150 tisíc levnější, než předchůdce. Když dovybavíš konkurenci na základní výbavu jednotlivých stupňů výbavy Subaru, zjistíš, že jsou ty ceny velmi podobné, a přitom Subaru jen tak zdarma přihazuje navíc 4x4 😉
Celkom sa divím, ze chces prejst od vonavky (predpokladám, ze Megana si kupoval nového, nie?) k jazdenému. I ked som fanúsik modrobielej vrtule a nejaký ten pretácavý smyk som na 3er spravil, sám by som jazdenú E46ku dnes nebral. Ak predpokladám kombík, neponúka Ti o nic viac priestoru ako dnesné kombi nizsej strednej (naopak vacsina ho priestorovo poráza, o sedane nehovoriac) a ako si písal, nie si na drifty na mokrej tráve, tak len kvoli image majitela BMW by som to nerobil.
S.r na image a kúp si vonavku; ak chces strednú triedu, s vedomím Tvojich preferencií by som na Tvojom mieste bral Lagunu; za cenu Golfa s priemernou výbavou más o triedu vasciu Lagunu v plnej palbe.
S.r na image a kúp si vonavku; ak chces strednú triedu, s vedomím Tvojich preferencií by som na Tvojom mieste bral Lagunu; za cenu Golfa s priemernou výbavou más o triedu vasciu Lagunu v plnej palbe.
Když taťka naprosto svobodně v roce 2004 vybíral auto, tak předtím žádné Subaru nikdy ani neřídil, natož o něm něco slyšel. A 4x4 jsme taky nikdy předtím neměli, takže to taky nebyl hlavní motiv. Prostě se v létě 2004 objevily fotky nového Passatu, na kterého taťka čekal nejvíce a zároveň náhodou fotky nové generace Legacy. Od Passatu okamžitě po shlédnutí fotek upustil a zacílil svůj zájem na Subaru. ... A za života generace Legacy/Outaback MY05-09 bych ani já nevolil jinak. To co nabízí, se ve své době jinde nenašlo.
Musím se přiznat, že na novém Legacy (reps. Outbacku) mě naprosto ohromuje prostornost a celková míra pohodlí, ale už bych ho asi nechtěl. Kdybych měl nějaký ten volný milion a šel dnes do Subaru, asi bych se ptal po doprodejových modelech minulé generace. Z mého pohledu je to podobné jako u Passatu. Předešlá generace byla mnohem hezčí a nejspíš i lepší. A i taťka po 4 měsících s novým Outbackem nepřestává na nového nadávat a vzpomínat na mého starého. Kdyby to byl věděl, nejspíš by se toho starého nechal. Prostě mi ho dnes závidí. Generace 05-09 byla geniální, ta dnes je úplně jiná a předchozí generaci nenahrazuje. Je to úplně jiné auto. 😐
PS: Drifty na trávě jsou samozřejmě utopie ze země snílků, ale proti haldexu 4. generace je přeci jen rozdíl znát. Za a) mají Subaru na zadku samosvor a za b) malý příklad😒br />
- tatáž ostrá zatáčka(s dostatkem prostoru), tentýž sníh, dokonce stejné zimní pneu (Dunlop 3D), relativně velká nájezdová rychlost, plus minus stejná hmotnost auta -
- můj Outback: ani náznak nedotáčivosti, hned po chvilce jde zadek do řiditelného přetáčivého driftu
- Yeti 1,8T: hrne se ven ze zatáčky přes přední kolo, zatočí až po ubrání a po přetáčivosti na přidání plynem ani vidu ani slechu
Musím se přiznat, že na novém Legacy (reps. Outbacku) mě naprosto ohromuje prostornost a celková míra pohodlí, ale už bych ho asi nechtěl. Kdybych měl nějaký ten volný milion a šel dnes do Subaru, asi bych se ptal po doprodejových modelech minulé generace. Z mého pohledu je to podobné jako u Passatu. Předešlá generace byla mnohem hezčí a nejspíš i lepší. A i taťka po 4 měsících s novým Outbackem nepřestává na nového nadávat a vzpomínat na mého starého. Kdyby to byl věděl, nejspíš by se toho starého nechal. Prostě mi ho dnes závidí. Generace 05-09 byla geniální, ta dnes je úplně jiná a předchozí generaci nenahrazuje. Je to úplně jiné auto. 😐
PS: Drifty na trávě jsou samozřejmě utopie ze země snílků, ale proti haldexu 4. generace je přeci jen rozdíl znát. Za a) mají Subaru na zadku samosvor a za b) malý příklad😒br />
- tatáž ostrá zatáčka(s dostatkem prostoru), tentýž sníh, dokonce stejné zimní pneu (Dunlop 3D), relativně velká nájezdová rychlost, plus minus stejná hmotnost auta -
- můj Outback: ani náznak nedotáčivosti, hned po chvilce jde zadek do řiditelného přetáčivého driftu
- Yeti 1,8T: hrne se ven ze zatáčky přes přední kolo, zatočí až po ubrání a po přetáčivosti na přidání plynem ani vidu ani slechu
Já to vnímám tak, že Superb a Subaru si prakticky nekonkurují. Obzvlášť v českých podmínkách je to klasika vs. exotika (něco jako jablka vs. fíky) - každé má svoje kupce.
A hliníkové kapoty a víka kufrů byly také běžným Subaru příslušenstvím 😄 :yes: ... ani nevím, jak to mají s hliníkem dnes 😲
Ne nadarmo jsou v Americe, která přeci jen bezpečnostní testy aut koncipuje trochu jinak než Evropa, vyhlašována Subaru za nejbezpečnejší vozy. Pevnost kastlí je u nich skutečně vyhlášená 😉
Ne nadarmo jsou v Americe, která přeci jen bezpečnostní testy aut koncipuje trochu jinak než Evropa, vyhlašována Subaru za nejbezpečnejší vozy. Pevnost kastlí je u nich skutečně vyhlášená 😉
Netvářím se nijak, spíš marně dumám, co z mého textu Tvoje maličkost nerozdýchává tentokrát. Fakt jsem se snažil o politickou korektnost. Příště zkusím napsat "Máma mele maso." Doufám, že některý z místních diskusních inteligentů není zarputilý vegetarián >😁
Potřebuji kombík a tam se mi E90 co se týče využitelnosti kufru zdá být krokem spátky proti E46.
Podstatné ale je, že mám nabídku na E46 r.04 320i v supr stavu a výbavě, eventuální prodej právě příští rok. Trošku mě odrazuje ten zadní náhon. Já sice vyrůstal na Škodylaku, ale manželka jezdí celý život jen předokolky, ale jak říkám, uvidíme co bude příští rok. :-!
Podstatné ale je, že mám nabídku na E46 r.04 320i v supr stavu a výbavě, eventuální prodej právě příští rok. Trošku mě odrazuje ten zadní náhon. Já sice vyrůstal na Škodylaku, ale manželka jezdí celý život jen předokolky, ale jak říkám, uvidíme co bude příští rok. :-!
To vis, dividenty se nevyplaci kazdy rok, nejsem banka a nikdy nebudu Warren Buffet, na to nemam, bohuzel!
Mozna bych jen opravil - mistrovstvi karoserii za mistrovstvi designu. Protoze co se tyce kastli, to melo subaru vzdycky vychytany (ale posledni modely z toho zda se mi uz taky couvaji). Drivavejc se dbalo na to, aby to co je nad tezistem bylo co nejlehci a naopak, to co je blizko tezisti bylo co nejpevnejsi - jako obruce kolem auta. I proto se napriklad kryt motoru delal z hliniku a strecha byla opravdu subtilni a uzka, aby mnozstvi materialu pri zachovani potrebne pevnosti bylo co nejmensi.
Prodávat po sedmi letrech vůz proto, že sis chtěl udělat radost?... 😄 To ti snad už ani nic jiného nezbývalo, ne?
P.S. Ať žíjí víkendy... >😁 :yes:
P.S. Ať žíjí víkendy... >😁 :yes:
Si si istý? Napríklad Swift v plnej výbave za 9888 eur Ti príde vela? Automatická klíma, rádio s MP3 a DO, bezklúcové odomykanie a startovanie, 6 airbagov, alu disky... a to s 93 PS motorom... daj mi príklad lepsie vybaveného alebo lacnejsieho auta v tejto hladine. :-!
KAždý kdo se zajímá o auta zná kvality i bolístky
Subaru. Hůl lámou jen invalidní intelektuálové. Technika (některé pohony) jsou mistrovským dílem. Bohužel tomu nekoresponduje mistrovství karoserií.
Uživatelský problém pak spočívá v tom, že až na řídké výjímky ti stačí haldex. Často tu čítávám, jak se se Subaru krásně driftuje na trávě... no, k tomu se snad ani nebudu vyjadřovat...
Takže jak píši nahoře. Dnes je v této třídě, v mainstreamu a v Česku Superb na haldexu zcela automatické, auto, padá v této třídě první do rány. Na vše ostatní se musíš přemlouvat. Ty by sis přece také nekoupil Subaru, kdyby sis mohl býval tehdy svobodně vybrat...
Subaru. Hůl lámou jen invalidní intelektuálové. Technika (některé pohony) jsou mistrovským dílem. Bohužel tomu nekoresponduje mistrovství karoserií.
Uživatelský problém pak spočívá v tom, že až na řídké výjímky ti stačí haldex. Často tu čítávám, jak se se Subaru krásně driftuje na trávě... no, k tomu se snad ani nebudu vyjadřovat...
Takže jak píši nahoře. Dnes je v této třídě, v mainstreamu a v Česku Superb na haldexu zcela automatické, auto, padá v této třídě první do rány. Na vše ostatní se musíš přemlouvat. Ty by sis přece také nekoupil Subaru, kdyby sis mohl býval tehdy svobodně vybrat...
Šokovat, to není optimální přístup k autům... 😉 Vybírej vždy s akcentem na styl, na tradici a na kvalitu.
A kdyby to náhodou na věky vydrželo, zamysleli by se nad tím současní kritici ??? 😉
Asi ne, prostě šoupli Legacy do kolonky "Odpudivé - nebrat", zlomili nad ním hůl a už jen kritizují 😢
Asi ne, prostě šoupli Legacy do kolonky "Odpudivé - nebrat", zlomili nad ním hůl a už jen kritizují 😢
Tohle není třída "nakrev" zde hraje už roli i prestiž, image, takže v evropském kontextu nic významného. Současně nelze přehlížet cenové souvislosti, takže zejména díky jistě příznivé ceně mohou prodejní čísla (zejména v chudších krajích) postupně růst.
Obecným problémem předmětných tabulek je, že i když sortýrují auta podle třídy, nevytváří současně vnitřní kvalitativní členění, Neznalý čtenář by se tak mohl domnívat, že avensis je lepší než BMW3... což sice snad zde nehrozí, ale v rámci objektivity by stálo za to, tabulku členit i podle kvalitativní třídy.
Obecným problémem předmětných tabulek je, že i když sortýrují auta podle třídy, nevytváří současně vnitřní kvalitativní členění, Neznalý čtenář by se tak mohl domnívat, že avensis je lepší než BMW3... což sice snad zde nehrozí, ale v rámci objektivity by stálo za to, tabulku členit i podle kvalitativní třídy.
Chválim SUPA, protože proti předchozí geenraci je na špici v prodejích, jeho předchůdce takhle rekordy netrhal😄si vzpomeňte, kde se krčil😉 čím to je?
1) individuálnější design, předchůdce moc podobal pasatu i octavce?
2) přece jen lepší cenová politika?
3) přítomnsot kombi?
4) nebo já nevim😄
1) individuálnější design, předchůdce moc podobal pasatu i octavce?
2) přece jen lepší cenová politika?
3) přítomnsot kombi?
4) nebo já nevim😄
napíšu to tady a napíšu to dolu do čistýho vlákna.
Chválim SUPA, protože proti předchozí geenraci je na špici v prodejích, jeho předchůdce takhle rekordy netrhal😄si vzpomeňte, kde se krčil
😉 čím to je?
1) individuálnější design, předchůdce moc podobal pasatu i octavce?
2) přece jen lepší cenová politika?
3) přítomnsot kombi?
4) nebo já nevim😄
Chválim SUPA, protože proti předchozí geenraci je na špici v prodejích, jeho předchůdce takhle rekordy netrhal😄si vzpomeňte, kde se krčil
😉 čím to je?
1) individuálnější design, předchůdce moc podobal pasatu i octavce?
2) přece jen lepší cenová politika?
3) přítomnsot kombi?
4) nebo já nevim😄
ten SUP je věc názoru, já naopak ho vnímám, že se mu daří a je na předních příčách (většinou první) čili narozdíl od předešlé generace je dobře udělanej, protože ten zrovna rekordy v anketách netrhal😄
To je přesně ta konfrontace skutečné reality a pouhých představ.
Tady si můžeš přečíst, co by si kdo koupil kdyby... a v tabulkách pro změnu vidíš, co se opravdu reálně kupuje..., co je "větší" argument, ať už si každý rozebere sám...
😉
Tady si můžeš přečíst, co by si kdo koupil kdyby... a v tabulkách pro změnu vidíš, co se opravdu reálně kupuje..., co je "větší" argument, ať už si každý rozebere sám...
😉
Ale to je jen jejich problém... Bohužel. Nevim, jestli ty auta "tlučou" jen v Hokaidó, že nedokážou kopírovat ceny s konkurencí.
Když jsem poprvé uviděl na fotkách nový střednětřídní zásek od Subaru, myslel jsem, že si z nás designéři udělali Legracy. Věštil jsem mu prodeje někde v dolních částech tabulky a ani ve snu by mě nenapadlo, že bude svými prodejními čísly překonávat BMW nebo Mercedes. Život je plný překvapení. Každopádně si Subaru zaslouží za tyhle čísla :yes😒br />
Ostatně prodejnost Toyoty Avensis je pro mě ještě větší záhadou.
Ostatně prodejnost Toyoty Avensis je pro mě ještě větší záhadou.
Mno ona ta cenová politika Subuaru je trochu přestřelená a Impreza je toho zářným příkladem - potenciálně nejžádanější verze 2.0D začíná na 690K a údajně "akční sport model" na 760K - kde to jsme? Pak jsou prodeje - jaké jsou....měsíčně 5 kusů.....
Podívej ještě jednou na prodejní čísla! 😉 Většina kupujících to evidentně vidí stejně. Takže kdo tu blábolí? 😉
Šance? No podle mě to ve střední třídě co se týká prodejů bude tak na souboj s francouzskou produkcí. Přecijen ta "pachuť" původu přetrvává. V nižší střední to zachraňuje cena, ale ve střední to už cena nezachrání. Tady jsou jiní kupci a nedovedu si představit, že by potencionální kupec VW nebo Škoda šel pro KIU. O kvalitě a zpracování se dá zatím jen spekulovtat.
Přej a bude ti přáno. Mrkni na stránky SDA a trochu si ty eufórie projeď. Podobně to vypadalo s Imprezou a dneska to nějak pokulhává. U subaru se prostě žádný kladivo nikdy nekoná. Spíš bych to viděl na záchvěvy hrůzného pohledu na hromady sněhu. První bikiny a všechno bude v normálu.
Plne chapu, ze to prvnich 5 mist neohrozi!
Jake sance davas oproti prichazejicim modelum pro rok 2011
Hyundai Sonata a Kia Optima?
Jake sance davas oproti prichazejicim modelum pro rok 2011
Hyundai Sonata a Kia Optima?
Já jim ten svátek přeju. Narozdíl od jiných japonských automobilek si jdou pořád svou cestou a jako jediný dokáží nabídnout něco co evropani nenabízí.
Přiznám se že ten pevný střed volantu je jediná věc co mě v tomto konkrétním voze vadí, ale myslím že je to podobný případ jako "budíky" ve středu palubovky... je to o zvyku, ale tím nechci říct že to zvládne každý. Mě se líbí především po designové stránce a to jak exteriéru tak interiéru o tom volantu se dá dlouze diskutovat. Passat se mě nelíbí (neplatí pro CC 😉 )Já nevím asi se s tím člověk rodí, já mám slabost pro auta z Francie. Mám rád různé výstřelky, nové designové směry a těch je u C6 dost. Passat je uhlazený, designově čistý, ale ničím nepřekvapí, ale tím nechci říct, že je špatnej, to auto je takové jaké bych od VW čekal. VW je pro mě jasný kaizen. Žádný nečekaný mezigenerační designový skok. Ale to je nepochybně to co zákazníci od V chtějí. Snad pochopíš jak to myslím. Uvedu příklad Golfa: ať vidíš kterokoliv generaci tak podle masivního C sloupku poznáš že je to Golf. Zachovává si odkaz na pedchozí generace.Prostě jemné přebroušení diamantu. Znám spoustu nebo spíše většinu lidí kterým se to líbí, mě ne. Já raději nějaký šok, něco nečekaného,ale třeba taková Laguna se mě nelíbí skoro vůbec (to byl taky šok) 😄 ovšem verze coupé :yes:
Nevim jak ty ale Ja naposled kupoval nove auto v roce 07 a platil jsem "hotove" 33.400 Liber a prodaval jsem 7 let stare auto po ujetych 40 k mil.
Ne protoze jsem jej to potreboval ale jen CHTEL SI UDELAT RADOST, jelikoz auto vubec k praci nepotrebuju a mam je jen na vikendove jezdeni obcas!
Ja s hnojem nejezdim takze s mouchama problem nemam jako TY!
PS; Omluva vsem tezce pracujicim farmarum!
Ne protoze jsem jej to potreboval ale jen CHTEL SI UDELAT RADOST, jelikoz auto vubec k praci nepotrebuju a mam je jen na vikendove jezdeni obcas!
Ja s hnojem nejezdim takze s mouchama problem nemam jako TY!
PS; Omluva vsem tezce pracujicim farmarum!
ano, řemeslníci - živnostníci často kupují Ochcávku anebo Pašíka, vnímají ta auta jako "manažerská", protože nechtějí vypadat jako lidi co se živí rukama, ale to není to "rodinné" auto, jak jsem myslel
Slovo "krása" přeci jen nebude tím pravým, co vystihuje Passata. Spíše slova "nekonfliktní nezastarávající elegance" vystihnou jeho design. Hlavně současný Passat je na tom po designové stránce proti svému předchůdci velmi bídně. Na minulého Passata se dá dodnes koukat, protože měl šmrnc a jasně definované krásné pravidelné křivky, kdežto současný Passat je taková nafouklá mastná bublina, po které se člověk ohlédne, jen když je to R36 čekající v odstavném na nájezdu na dálnici ;-\
A v kontextu dnešní doby (a ne roku 2005) už se taky velmi otupil význam slova "nejlepší úplně ve všem". Může být dobrý, velmi dobrý, i výborný, ale jednohlasné "NEJLEPŠÍ" už dnes v jeho seniorském věku neobstojí 😄
Holt "Forever young/Für immer jung/Na věky mlád" se zpívá jen v těch písničkách. A pro Passat složeny určitě nebyly, stejně jako pro jiná "smrtelná" auta :-!
A v kontextu dnešní doby (a ne roku 2005) už se taky velmi otupil význam slova "nejlepší úplně ve všem". Může být dobrý, velmi dobrý, i výborný, ale jednohlasné "NEJLEPŠÍ" už dnes v jeho seniorském věku neobstojí 😄
Holt "Forever young/Für immer jung/Na věky mlád" se zpívá jen v těch písničkách. A pro Passat složeny určitě nebyly, stejně jako pro jiná "smrtelná" auta :-!
možná si to budeš muset přečíst víckrát, ale existují lidi, kteří mají auto, a koupí si další, jentak, bez leasingů, bez půjček, nemusí, nepotřebují ho, ale líbí se jim a chtějí si udělat radost
A v čem ten "citrón" splňuje tvé (specifické) požadavky, v čem ti poskytuje TO něco více než například Mondeo či Passat? Jaká specifika myslíš mají kupci Mondeí na rozdíl od kupců Citroenů v této třídě?
Odtušuji cos asi měl na mysli, no, v tomto kontextu bych to spíše viděl na vybírání mezi jednotlivými segmenty, tedy zda coupé či kombi a tak. V konkrétní třídě pak jde o krásu, o techniku, ergonomii, praktičnost užívání a o image. Ve všem je v mainstreamu nejlepší Passat. Proto se také nejvíce kupuje.
P.S. Už jsi někdy měl v ruce volant, jemuž se do zatáčky netočí střed? 😄 Pokud jsi zajetý jezdec, na tohle tě těžko kdo přemluví... Koneckonců všichni (až na jednoho) to dělají jinak. Pročpak asi?
Odtušuji cos asi měl na mysli, no, v tomto kontextu bych to spíše viděl na vybírání mezi jednotlivými segmenty, tedy zda coupé či kombi a tak. V konkrétní třídě pak jde o krásu, o techniku, ergonomii, praktičnost užívání a o image. Ve všem je v mainstreamu nejlepší Passat. Proto se také nejvíce kupuje.
P.S. Už jsi někdy měl v ruce volant, jemuž se do zatáčky netočí střed? 😄 Pokud jsi zajetý jezdec, na tohle tě těžko kdo přemluví... Koneckonců všichni (až na jednoho) to dělají jinak. Pročpak asi?
Tak tohle muze vymyslet je ten, kdo auto kupuje jen virtualne a ma zmaknute vsechy ceniky ... zamysli se prosim, kdyz chce nekdo auto dnes, tak prece nebude cekat rok a pul nez bude novy model. To by taky mohl cekat porad, protoze prece jen u noveho modelu se nejdriv musi vychytat mouchy, no a pak uz tady za chvili bude zase novy model.
O tom co je nejlepší tu můžeme směle diskutovat třeba celej týden. Osobně zastávám názor, že vůz se má hodnotit z pohledu reálných uživatelů. Jasně o tom co je nejlepší tady ví asi každej, ale pokud do hodnocení přidáme ještě osobní preference a potřeby pak už to tak jednoznačné není. Žádný automobil na světě nedokáže uspokojit všechny potřeby, že? To by byl v tabulce jen Passat a proto je tabulka celkem dlouhá. A já bych rozhodně nehledal v první pětce. Já bych bral "citróna" :yes:
Nadherna historka, ale taky se mi jiz stalo, ze ti prodejce nerekne nekupujte si nyni auto ono prijde novy model za "napriklad 12-18 mesicu"!
A kdyz mu to vpalis do obliceje, ze jsi neco takoveho cetl bla bla v tisku, ze by novy model mel tu byt do roka tak ti to logicky vyvrati, ze to neni mozne jen aby udelal kseft!
Samosebou se to netyka zrovna Passata!
A kdyz mu to vpalis do obliceje, ze jsi neco takoveho cetl bla bla v tisku, ze by novy model mel tu byt do roka tak ti to logicky vyvrati, ze to neni mozne jen aby udelal kseft!
Samosebou se to netyka zrovna Passata!
Many owners and some companies recommend using synthetic oils, which tend to flow more readily when cold and do not break down as quickly as conventional oils. Because the turbocharger will heat when running, many recommend letting the engine idle for one to three minutes before shutting off the engine if the turbocharger was used shortly before stopping (most manufacturers specify a 10-second period of idling before switching off to ensure the turbocharger is running at its idle speed to prevent damage to the bearings when the oil supply is cut off). This lets the turbo rotating assembly cool from the lower exhaust gas temperatures, and ensures that oil is supplied to the turbocharger while the turbine housing and exhaust manifold are still very hot; otherwise coking of the lubricating oil trapped in the unit may occur when the heat soaks into the bearings, causing rapid bearing wear and failure when the car is restarted. Even small particles of burnt oil will accumulate and lead to choking the oil supply and failure. This problem is less pronounced in diesel engines, due to the lower exhaust temperatures and generally slower engine speeds.
Slyšel jsem, že dvou let má nastoupit nějaký Áda team z česka, budou mít dieslové PD motory, pro F1 nečekaně náhon 4x4 a zvýšený podvozek. Garantují prý, že všechny obrazovky v boxech budou barevné. :yes: >😁
Odvážný diskutér rozhodně nepsal nic o 8mém roce kariéry Passatu. Psal jsem číslici 7, ale teď po zvážení uznávám, že jsem skutečně přestřelil. Nechci se mýlit, ale nezačali Passata prodávat někdy na přelomu roku 2004 a 2005 ? I kdyby to bylo od léta 2005, tak mu je dnes skutečně těch 5 let :yes: 😄 (asi mě zmátl ten design, který vypadá jak z 90tých let 😉 >😁 )
Rozhodně můžeme očekávat v úhrnu u Passatu 9tiletou kariéru.
Proto jsem si připravil malou pohádku😒br />
--------------------------------------… />Bylo nebylo, v lednu 2005 zajel manažer Ivo ke svému prodejci VW a ptal se po novém Passatu. A ptá se: "Kdypak bude na trhu nový Passat?, moc se na něj těším". Úslužný prodejce odvětil: "Přijde na trh začátkem léta, ale jelikož je Vaše firma naším věrným klientem, můžu Vám slíbit, že jednoho Passata z první dodávky do ČR rezervuji pro Vás, abyste si ho mohl převzít už v květnu." A tak se taky stalo ...
V březnu 2008 manažer Ivo opět zavítal k prodejci VW a povídá: "3letý cyklus mého služebního vozu se blíží ke konci, navíc ho chci předat na nižší pozice ve firmě a sobě pořídit nového". A tak se stalo, že si v květnu 2008 Ivo převzal svého druhého Passata.
V únoru 2011 si manažer Ivo opět radostně jede ke svému dealerovi VW. Těší se na nového Passata a hlavně chce auto s automatickou převodovkou. "Dobrý den, jak to vypadá s novým Passatem, kdy bude uveden na trh? Moc se na něj těším a hlavně už konečně chci DSG, nechápu jak jsem bez něj mohl žít." Prodejce nemůže než odpovědět: "Velmi mě to mrzí, ale na nového Passata si budeme muset ještě chvíli počkat. Dnes Vám můžu nabídnout faceliftovaného Passata, a věřte, že nový model Passata není za potřebí. Passat nestárne, a těch pár vrásek vyhladil facelift." A tak si začátkem léta Ivo odvážel svého třetího Passata jedné generace.
V prosinci 2013 manažeru Ivovi zbořil jeho Passata neopatrný kolega Petr a Ivo tedy musel do VW ještě trochu dřív, než dojel standardní firemní 3letý cyklus. A tak chvíli jezdil svými starými Passaty, které si půjčoval od podřízených. Ale na druhou stranu se už nemohl dočkat, až bude mít Passata nové generace, takže ho bouračka ani tak neštvala. Jaké ale bylo jeho překvapení, když na jeho slova "Jdu si pro nového Passata" odvětil prodejce: "Je mi to líto, ale nový Passat bude nejdřív na podzim 2014, dřív se do ČR nedostane. VW upřednostňuje domácí trh. Ale Passat s věkem zraje jak víno a navíc Vám mohu nabídnout léty prověřený nový vůz za skutečně výhodné doprodejové ceny." Ivo vůz potřebuje, a taky teď ve firmě trochu šetří, takže se nakonec stalo to, že si manager Ivo odvezl v únoru již svého 4.tého Passata téže generace ...
Konec pohádky 😄
Rozhodně můžeme očekávat v úhrnu u Passatu 9tiletou kariéru.
Proto jsem si připravil malou pohádku😒br />
--------------------------------------… />Bylo nebylo, v lednu 2005 zajel manažer Ivo ke svému prodejci VW a ptal se po novém Passatu. A ptá se: "Kdypak bude na trhu nový Passat?, moc se na něj těším". Úslužný prodejce odvětil: "Přijde na trh začátkem léta, ale jelikož je Vaše firma naším věrným klientem, můžu Vám slíbit, že jednoho Passata z první dodávky do ČR rezervuji pro Vás, abyste si ho mohl převzít už v květnu." A tak se taky stalo ...
V březnu 2008 manažer Ivo opět zavítal k prodejci VW a povídá: "3letý cyklus mého služebního vozu se blíží ke konci, navíc ho chci předat na nižší pozice ve firmě a sobě pořídit nového". A tak se stalo, že si v květnu 2008 Ivo převzal svého druhého Passata.
V únoru 2011 si manažer Ivo opět radostně jede ke svému dealerovi VW. Těší se na nového Passata a hlavně chce auto s automatickou převodovkou. "Dobrý den, jak to vypadá s novým Passatem, kdy bude uveden na trh? Moc se na něj těším a hlavně už konečně chci DSG, nechápu jak jsem bez něj mohl žít." Prodejce nemůže než odpovědět: "Velmi mě to mrzí, ale na nového Passata si budeme muset ještě chvíli počkat. Dnes Vám můžu nabídnout faceliftovaného Passata, a věřte, že nový model Passata není za potřebí. Passat nestárne, a těch pár vrásek vyhladil facelift." A tak si začátkem léta Ivo odvážel svého třetího Passata jedné generace.
V prosinci 2013 manažeru Ivovi zbořil jeho Passata neopatrný kolega Petr a Ivo tedy musel do VW ještě trochu dřív, než dojel standardní firemní 3letý cyklus. A tak chvíli jezdil svými starými Passaty, které si půjčoval od podřízených. Ale na druhou stranu se už nemohl dočkat, až bude mít Passata nové generace, takže ho bouračka ani tak neštvala. Jaké ale bylo jeho překvapení, když na jeho slova "Jdu si pro nového Passata" odvětil prodejce: "Je mi to líto, ale nový Passat bude nejdřív na podzim 2014, dřív se do ČR nedostane. VW upřednostňuje domácí trh. Ale Passat s věkem zraje jak víno a navíc Vám mohu nabídnout léty prověřený nový vůz za skutečně výhodné doprodejové ceny." Ivo vůz potřebuje, a taky teď ve firmě trochu šetří, takže se nakonec stalo to, že si manager Ivo odvezl v únoru již svého 4.tého Passata téže generace ...
Konec pohádky 😄
tak nějaký ten vlásek by se i u Supa našel, ale kombi je skutečně hodně povedená mašina :yes:
Při pročítání diskuze člověka napadá, jestli náhodou nedopatřením nezabloudil do komunikační sítě intelektuálních anorektiků... Podle jednoho odvážného diskutéra Passat údajně kroutí osmej rok života, jinej si zese, s odpuštěním, chčije u benzínky na chladič... no je potřeba zde tomu dát ty správné diskuzní prodejní akcenty.
Tak tedy Passat. Pátým rokem stále na čelním místě. Evropsky nejprodávanější střední vůz, v Česku jakbysmet. Je až dojemná starost zdejších diskuzních skororentiérů o to, zda si vůbec někdo kupuje Passata do své (občanské) garáže... jakoby úřady, společnosti, a podnikatelé vůbec byli snad něco mimo čas a mimo prostor...
Kvality Passatu netřeba připomínat, kdo zná technické a designové evropské kontexty ví, že jestli někdo, pak Passat dodnes určuje design i techniku mainstreamu ve střední třídě. Nechci tu však brát někomu plakátové iluze, ony totiž ty ulize nenarazí ani tak na diskuzi jako na vlastní životní realitu iluzionistů... Chci však dnes zmínit to, o čem (snad) všichni víme - Mladá Boleslav stvořila evropského středního boha. Ano, Superba. Vůz, na kterém v kombimutaci nelze nalézt jediný vlásek. Exklusivní kabina, exklusivní karoserie, exklusivní jízda a (na poměry v Česku) exklusivní image. Důvodná volba. Na každé jiné auto ve třídě se totiž musíš přemluvit a musíš si zdůvodnit proč si ho máš koupit. Jen u toho Superba si nemusíš důvody hledat nikde, tím důvodem je totiž... Superb sám.
Číslem měsíce je vskutku zaslouženě číslo 393.
BRAVO ŠKODA :yes:
Tak tedy Passat. Pátým rokem stále na čelním místě. Evropsky nejprodávanější střední vůz, v Česku jakbysmet. Je až dojemná starost zdejších diskuzních skororentiérů o to, zda si vůbec někdo kupuje Passata do své (občanské) garáže... jakoby úřady, společnosti, a podnikatelé vůbec byli snad něco mimo čas a mimo prostor...
Kvality Passatu netřeba připomínat, kdo zná technické a designové evropské kontexty ví, že jestli někdo, pak Passat dodnes určuje design i techniku mainstreamu ve střední třídě. Nechci tu však brát někomu plakátové iluze, ony totiž ty ulize nenarazí ani tak na diskuzi jako na vlastní životní realitu iluzionistů... Chci však dnes zmínit to, o čem (snad) všichni víme - Mladá Boleslav stvořila evropského středního boha. Ano, Superba. Vůz, na kterém v kombimutaci nelze nalézt jediný vlásek. Exklusivní kabina, exklusivní karoserie, exklusivní jízda a (na poměry v Česku) exklusivní image. Důvodná volba. Na každé jiné auto ve třídě se totiž musíš přemluvit a musíš si zdůvodnit proč si ho máš koupit. Jen u toho Superba si nemusíš důvody hledat nikde, tím důvodem je totiž... Superb sám.
Číslem měsíce je vskutku zaslouženě číslo 393.
BRAVO ŠKODA :yes:
vidím, že jsi ještě naftarajder junior. Áda ti vysvětlí, že nafta se nad 1500 nikdy, opakuji nikdy netočí! 😉
zapchaj si nos, trošku začínám smrdieť - automat by som bral všetkými desiatimi >😒]
uvidíme, ako to dopadne keď príde budúci rok na lámanie chleba. Zatial je výber hodne široký, sú v ňom citovky (Saab), value for money (Laguna), možná dobrá ponuka (3-er E46) a aj katastrofické scenáre (Grand Scénic/Espace/Picasso) >😒]
uvidíme, ako to dopadne keď príde budúci rok na lámanie chleba. Zatial je výber hodne široký, sú v ňom citovky (Saab), value for money (Laguna), možná dobrá ponuka (3-er E46) a aj katastrofické scenáre (Grand Scénic/Espace/Picasso) >😒]
Je vidiet, ze dospievas a zrejes ako správny Camembert. 😉 (len dúfam, ze tak nesmrdís). Uz Ti len chýba dospiet k dízlu a automatickej prevodovke. A potom to tu bude samý Navtechov klon >😒]
s těma závodama jsem ani tak nemyslel slušný chování, spíš marketingovou bublinu alá "SPORTOVNÍ", kde všechno a za každou cenu musí být sportovní. V zácpách v Praze toho ted moc nenasportuju a když jedu delší trasu téměř vždy mám sebou lepší polovičku + psa a dívat se na lítajícího a zároveň dávícího psa a poslouchat vytočenou manželku místo vytočeného šestiválce prostě nemusím >😒]
já u nového Avensisu nedokážu "rozdýchat" kryt motoru ve tvaru půlkruhu (asi téměř), připadá mi to jako poklička, a zadek proporčně taky úplně nesedí (můj názor), ale jinak to bude super auťák a Toyota má jedny z nejlepších benzínových motorů
Přiznám se, že by mě nenapadlo zkoušet u ctyřválcového ropáka zkoušet jak to jede pod 1500rpm 😉 . Celkový projev byl však plochý a nevýrazný jako hrudník čínská náctileté gymnastky.
To je jenom zalezitost nastaveni pravidel... V podstate muze vyhravat i parni stroj, kdyz se pro nej spravne upravi.
Myslím, že stačí 2km před benzínkou nechat motor vydýchat. Žádné kejkle, my starší to dáváme s přehledem. 😉
No a jak se to řeší na té dálnici? To přijedu k benzínce, nechám zapnutý motor, od auta odejdu, alespoň vyčurat, ono za pár minut vychladne a až pak mohu tankovat? 8-s (se zapnutým motorem se tankovat nesmí) Nic ve zlým, ale takový postup mi příjde moc komplikovaný, proto asi potřebují TDI tak velký akční rádius. >😁
O BMW nwpochybujem. Tam by som ale ako porovnanie zvolil 2,0 dCI - 131 kW z verzie GT. A na tú som vela zlého nepocul, napr. Autocar píse: Figures suggest the Laguna Coupé GT (the 180 motor comes only in GT trim) should reach 62mph from rest in 8.5sec, and it feels easily that fast. The 178bhp diesel engine feels impressively strong through the gears, too. For a diesel, it’s a free-revving engine, spinning easily around its rev band without generating too much noise.
Kdezto o 110 kW Lagune písu: Below 1500rpm, though, you will be amazed by the near-total lack of response. The first time you try to exit a tight-ish roundabout in third gear and find yourself going nowhere fast, you’ll discover just how lethargic the Laguna can feel off-boost.
Kdezto o 110 kW Lagune písu: Below 1500rpm, though, you will be amazed by the near-total lack of response. The first time you try to exit a tight-ish roundabout in third gear and find yourself going nowhere fast, you’ll discover just how lethargic the Laguna can feel off-boost.
Vrtule 177HP, Audi 143, Ford 140. A klasická 150HP Laguna.
Brambora byla tak živá jakoby měla o 100koní víc. Audi se vytáčí lehčeji a výše se zajímavým zvukem. Ford byl nejblíž k Laguně, ale je podle mě těžší a méně výkonný.
Brambora byla tak živá jakoby měla o 100koní víc. Audi se vytáčí lehčeji a výše se zajímavým zvukem. Ford byl nejblíž k Laguně, ale je podle mě těžší a méně výkonný.
No ale s modrobielou vrtulou je to trochu nefér porovnanie (okrem toho, ze je to o polovicu drahsia prémia, najsilnejsí dvojliter je tvinturbo). A styri kruhy sa Ti javia výrazne zivsie? 105, alebo 125 kW verzia? A potom ktorú Lagunu myslís? 110, 127 alebo 131 kW?
Komfort a slušný chování se nemusí vylučovat 😉 . Nechci schazovat top verzi Laguny. Jen jsem ze svezení s verzí Dynamique v 2,0dci měl všemožné dojmy. Připadla mi jako francouzský sýr nechaný na slunci. Taková nijaká a rozbředlá. Na její obranu musím říci, že jsem nepřesedal z žádného z přímých konkurentů a mohl jsem vidět i mouchy tam, kde nejsou. 😉
snáď si na tie žabácké črepy stihnem našetriť než definitívne skrachujú a stanú za z nich montovne Apoštolov TDI pre rozvojové trhy >😒]
nafta je sice fajn, ale já raději ticho, klídek, sem tam to rád vytočím a nenajedu tolik, aby se mi nafta rentovala
a proč 2.0T? Atmosferický 2.0 je sice fajnový a bezproblémový motor, který byl pro novou generaci Laguny ještě trochu vyšlechtěn, ale koní nikdy není dost a zvuk nafukujícího se turba je taky docela fajn ne? 😉
A ano, komfort je vždy na prvním místě! :-! Na závody se dívám v televizi 😄
a proč 2.0T? Atmosferický 2.0 je sice fajnový a bezproblémový motor, který byl pro novou generaci Laguny ještě trochu vyšlechtěn, ale koní nikdy není dost a zvuk nafukujícího se turba je taky docela fajn ne? 😉
A ano, komfort je vždy na prvním místě! :-! Na závody se dívám v televizi 😄
A letís? Lebo ja som mal teraz letiet do France a momentálne nemám odvahu si na leto nic zabookovat. 8-s
No tá C5 s turbobenzínom je vcelku fajn volba, dizajn exteriéru je velmi vydarený a THP by malo stacit aj na kombík.
Ten som videl najblizsie z 5 metrov a nemám o nom ziadne poznatky, preto nehodnotím. Zlé auto to iste nebude, ale konzervatívny dizajn ma vobec neoslovil.
Dík. 😉
Je jasné, ze naftu okolo 100-110 kW volí vacsina, ked ja som ale tvrdohlavo benzínový, ze mi ani tá spotreba nevadí.
Je jasné, ze naftu okolo 100-110 kW volí vacsina, ked ja som ale tvrdohlavo benzínový, ze mi ani tá spotreba nevadí.
Je vidiet, ze si odjazdil nieco na TDI P😱 to sa po presadnutí na CR stáva a je to plne pochopitelné. Ten turbokick je síce tazsie zvládnutelný, ale aj návykový a potom sa cloveku plynulejsie zaberajúce dízle zdajú subjektívne nevýkonné.
Všichni pracují nebo bydlí ve městech, čili dojíždějí posledních pár km před vypnutím motoru 50tkou. Každopádně u jiných aut se tak často nestává.
2. Oprav mně jestli se pletu,ale není do prodejů Legacy započten i Outback? řekl bych,že on tvoří většinu těchto prodejů
3. velká část je na firmy a tam zástupcům VW v našich končinách konkuruje snad jen Ford
4. zklamání, já osobně bych čekal,že Mazda bude nejlepší z řad japonských automobilek,ale bohužel
3. velká část je na firmy a tam zástupcům VW v našich končinách konkuruje snad jen Ford
4. zklamání, já osobně bych čekal,že Mazda bude nejlepší z řad japonských automobilek,ale bohužel
Ano proč v létě?!?
Dával jsem si dohromady dovču a zakomponoval to do příspěvku...omluva 😄
Dával jsem si dohromady dovču a zakomponoval to do příspěvku...omluva 😄
Na co 2,0T u Laguny? Snad mě někdo sveze s tou řiditelnou zadní nápravou, ať vidím co to dělá. Běžné Laguně stačí vážně nezáživné ropáky.
Ale vidím z prvních dvou míst jasné zaměření na komfort...proto tedy 😉
Ale vidím z prvních dvou míst jasné zaměření na komfort...proto tedy 😉
Laguna Grandtour Black Edition, 2.0T, to je mého srdce šampión :yes😒br />
Druhé místo by asi obsadila C5 s 1.6THP a třetí medailista Mazda 6.
Samozřejmě všechno v kombíku a benzínu (teda jestli to někomu nebylo jasné!) >😒]
Druhé místo by asi obsadila C5 s 1.6THP a třetí medailista Mazda 6.
Samozřejmě všechno v kombíku a benzínu (teda jestli to někomu nebylo jasné!) >😒]
hmm, tvý zaměstnanci se teda mají :yes😒br />
A neprotestoval když po Volvu nafasoval Pašíka? Vlastně v té době bylo Volvo jen subprémie, že? >😒]
A neprotestoval když po Volvu nafasoval Pašíka? Vlastně v té době bylo Volvo jen subprémie, že? >😒]
Mě to připadá, že ho musíš koupit, jinak ti skrouhnou sociální dávky, nebo postaví ke zdi 😄 . To jsou věci... :-!
No nevím, jedna věc jsou papírové parametry a druhá reálné pocity při jízdě, shodou okolností mě 2,0Dci vůbec nepřesvědčil. Snaha o vyhlazení nástupu krouťáku a chybějící výkonová špička se postaraly o naprosto sterilní zážitek. Sám bych hádal výkon o pár desítek koní menší. 😉
Akorát mi došla faktura za servis a kromě běžné údržby zase nic. Předtím jezdil Volvo XC70 a tam už občas nějaká ta muška byla, ale je zase fakt, že se jednalo o jeden z prvních vozů nové generace.
Turbo odchází všem inteligentům, kteří ho v létě nenechají před vypnutím motoru dochladit. To naní závada voyu, ale uživatele.
No asi sa budes musiet zmierit s tým, ze 2,0 dCI je druhý najlepsí (najkultivovanejsí) stvorvalcový dízel v triede (mimo prémie). Esteze más benzín. 😉
Výber v mainstreamovej strednej triede je velmi komplikovaný, asi medzi jednotlivými triedami najkomplikovanejsí. Zatial co v iných triedach je viacero áut, ktoré vynikajú (5er vo vyssej strednej, Golf v nizsej strednej), v takpovediac základnej triede (myslím v sirsom zábere ako len v ceskom/slovenskom vnímaní) niet jednoznacného favorita. Kazdé z áut v cele tabulky má urcité muchy😒br />
Passat je na konci svojej zivotnej dráhy; najskaredsí exteriér v rámci VW, na com sa podpisuje i fakt, ze ostatné autá VW prezbrojili na nový dizajnový jazyk, ktorý je ovela vydarenejsí, mozno mierna strata povesti spolahlivého Nemca (2,0 TDI a pod.) spolu so zaostávaním rozmerovo z neho favorita nerobia.
Mondeo: pre niektorých tazsie strávitelný interiér (osobitne s Convers-om) a jeho vypracovanie a materiály (imitácia dreva!) a hlavne zastaralé (benzínové) motory, ktoré jediná lastovicka v podobe 2,0 turbobenzínu nevytrhne ,absencia výkonnejsích prestíznejsích motorizácií.
Superb: vacsinu odradzuje v sedane/liftbacku tazkopádny dizajn a neforemný zadok, v pomere k priestoru v pozdĺznom smere podpriemer na sírku a tvrdsie pruzenie, ako by sa na cestovný sedan patrilo.
6: prílis vysmiaty dizajn vpredu nekonvenuje úplne európskemu vkusu, absencia výkonnejsích moderných motorizácií, sebavedomá cenová politika Mazdy.
Accor😜 menej miesta, ako by sa na strednú triedu patrilo (osobitne v kombi), malá ponuka motorov (len 3 motory) a variabilita výbav.
Insignia: ocakávania od auta roka neboli u vacsiny naplnené, rozmery slubujú viac, ako interiér ponúka, kvalita interiéru pokrivkáva.
C5: extravagantná architektúra palubovky (pevný volant a pod.) neosloví kazdého.
Laguna: okrem zúfalej absencie image uz zaostáva rozmerovo a priestorovo, taktiez v benzínových motorizáciách.
407: rozdavená tlama sa uz zacína prejedat, interiér je na tom priestorovo snád najhorsie z triedy, technicky tiez nic extra neponúka.
Legacy: specifická koncepcia pohonu zuzuje okruh zákazníkov, okrem dízla zúfalé motorizácie, nedostatok variability výbav, relatívne vyssia cena.
Skutocne teda výber je tazký, nakolko súperi sú znacne vyrovnaní a ziaden výrazne neprevysuje ostatných. Ak by som mal ale vyberat dnes, rozhodoval by som sa medzi Superbom (v kombi a benzíne 1,😄, Mazdou 6 (liftback a benzín 2,0), Mondeom (liftback a benzín 2,0) a Accordom (sedan 2,0 benzín).
Mondeo: pre niektorých tazsie strávitelný interiér (osobitne s Convers-om) a jeho vypracovanie a materiály (imitácia dreva!) a hlavne zastaralé (benzínové) motory, ktoré jediná lastovicka v podobe 2,0 turbobenzínu nevytrhne ,absencia výkonnejsích prestíznejsích motorizácií.
Superb: vacsinu odradzuje v sedane/liftbacku tazkopádny dizajn a neforemný zadok, v pomere k priestoru v pozdĺznom smere podpriemer na sírku a tvrdsie pruzenie, ako by sa na cestovný sedan patrilo.
6: prílis vysmiaty dizajn vpredu nekonvenuje úplne európskemu vkusu, absencia výkonnejsích moderných motorizácií, sebavedomá cenová politika Mazdy.
Accor😜 menej miesta, ako by sa na strednú triedu patrilo (osobitne v kombi), malá ponuka motorov (len 3 motory) a variabilita výbav.
Insignia: ocakávania od auta roka neboli u vacsiny naplnené, rozmery slubujú viac, ako interiér ponúka, kvalita interiéru pokrivkáva.
C5: extravagantná architektúra palubovky (pevný volant a pod.) neosloví kazdého.
Laguna: okrem zúfalej absencie image uz zaostáva rozmerovo a priestorovo, taktiez v benzínových motorizáciách.
407: rozdavená tlama sa uz zacína prejedat, interiér je na tom priestorovo snád najhorsie z triedy, technicky tiez nic extra neponúka.
Legacy: specifická koncepcia pohonu zuzuje okruh zákazníkov, okrem dízla zúfalé motorizácie, nedostatok variability výbav, relatívne vyssia cena.
Skutocne teda výber je tazký, nakolko súperi sú znacne vyrovnaní a ziaden výrazne neprevysuje ostatných. Ak by som mal ale vyberat dnes, rozhodoval by som sa medzi Superbom (v kombi a benzíne 1,😄, Mazdou 6 (liftback a benzín 2,0), Mondeom (liftback a benzín 2,0) a Accordom (sedan 2,0 benzín).
Taky si myslím, že to tady Mozgogovi zrovna moc nevyšlo, neboť nejen že mám dva kamarády s novým Pašíkem jako soukromým autem (na živnost, ale to nic nemění na svobodě volby), ale hlavně se chce podívat na oblibu Pašíků jako ojetin kupovaných čistě soukromě.
nejlepší je 2.0dCI od Rencka, to tady víme všichni, ale aby se Subaristi nečertili, tak jim přitákáme - ano, boxer je nejlepší 😉 😄
Passat je celoevropsky velmi preferované firemní auto ve větších korporacích. Tam se jedná hlavně o cenu, a VW je v rámci firemních kontraktů poměrně flexibilní ... pak určitě hraje dost velkou rolu možný upgrade do Audi, které na rozdíl od BMW, MB, Lexus je akceptováno jako auta pro management ... Domů bych si ho nekoupil, ale nemůžu proti němu říct křivé slovo ... pracuji teď na pobočce v Rumunsku a za cca 6 týdnů mi přijde auto - zase passat 😄
Přeju ať drží, ale naše představenstvo také jezdí v Passatech a pravidelně každému ve 120tkm odešlo turbo. A zhruba kolem této hranice to semtam odchází i dalším z doslechu okolo.
Ad 4.: Tak s tou Mazdou to taký sok nie je; sám som o nej uvazoval, avsak cenovo bola vyssie ako európsky mainstream a ziadna ochota zjednat lepsiu cenu. Neviem, nakolko "podbízivá" je cena v CR, ale importér na SVK (aspon donedávna) vyznával filozofiu: za japonskú kvalitu a spolahlivost si ludia radi priplatia", co na Slovensku az tak nefungovalo.
To jsem ale trouba, mám ve firmě Passata. po roce a půl najeto 80kkm a zaměstnanec si ho evidentně opravuje pokoutně, protože nehlásí žádnou závadu 😉
Nedá se říct, že Passat žije jen z podstaty. I přes relativní zastaralost má nejširší motorizaci, výbavy apod. A inovovaný model bude od podzimu na trhu.
Navíc, na každý kšeft musí být dva...jeden co prodává, druhý co kupuje. A tady je Pašík přeborníkem. Většina lidí si ho jednoduše vyzkouší naprosto automaticky a je s vědomím slušného renomé schopna odpustit nějaký ten prohřešek.
Navíc, na každý kšeft musí být dva...jeden co prodává, druhý co kupuje. A tady je Pašík přeborníkem. Většina lidí si ho jednoduše vyzkouší naprosto automaticky a je s vědomím slušného renomé schopna odpustit nějaký ten prohřešek.
Spíš šlo o to, že to je čtyřválec. Což jsem jasně zdůraznil. Měl jsem možnost s předchozí generací Legacy a motor je opravdu fajn, ale nejsem schopne posoudit, zda-li nejlepší.
Je vidět že si netestoval. Já ano, Forestera a Legacy a potvrzuji, nejkultivovanější 4válec a jak se točí.... Paráda boxer diesel !!! :yes:
Já tu ale píšu o tom, že mu už teď je 7 let a ještě tu na trhu nějaký ten pátek strašit bude 8-s
Krásně je to vidět na srovnání se Superbem. Ve Vlkohradu se čertí, že Superb bere Passata ve srovnávacích testech na hůl, a přitom co chtěj ??? Skoro 6 let rozdílu mezi Passatem a Superbem musí být někde znát! To, že u svých modelů žije VW jen ze svého renomé mi je velmi nesympatické. Kdyby měli trochu snahy a píle, modely by se jim pod rukama jen točily a všichni by byli spokojenější. Ale oni si myslí, že jsou nejlepší (takový Něměcký nacionalistický syndrom), a že se jen můžou lenivě povalovat na gaučích a hrabat prachy. Oni k zákazíkovi přistupují velmi pohrdavě: jakoby mu říkají: "Chceš VW, máš ho mít. A že je 9 let staré nám je úplně jedno, prostě ho chceš, tak si kup takové jaké je, ale my pro tebe zákazníku opravdu nic víc neuděláme, prostě nasol prachy, buď rád za to co je, a drž jazyk za zuby"
VW je takový zastaralý monarcha, který si žije v blahobytu z utlačování poddaných a ze svých lenních statků, ale aby se o své poddané nějak nadstandardně postaral, to teda ne ;-\ :no: ... po finanční stránce dobrý přístup, ale po té lidské a morální naprosto ubohý 😒
Krásně je to vidět na srovnání se Superbem. Ve Vlkohradu se čertí, že Superb bere Passata ve srovnávacích testech na hůl, a přitom co chtěj ??? Skoro 6 let rozdílu mezi Passatem a Superbem musí být někde znát! To, že u svých modelů žije VW jen ze svého renomé mi je velmi nesympatické. Kdyby měli trochu snahy a píle, modely by se jim pod rukama jen točily a všichni by byli spokojenější. Ale oni si myslí, že jsou nejlepší (takový Něměcký nacionalistický syndrom), a že se jen můžou lenivě povalovat na gaučích a hrabat prachy. Oni k zákazíkovi přistupují velmi pohrdavě: jakoby mu říkají: "Chceš VW, máš ho mít. A že je 9 let staré nám je úplně jedno, prostě ho chceš, tak si kup takové jaké je, ale my pro tebe zákazníku opravdu nic víc neuděláme, prostě nasol prachy, buď rád za to co je, a drž jazyk za zuby"
VW je takový zastaralý monarcha, který si žije v blahobytu z utlačování poddaných a ze svých lenních statků, ale aby se o své poddané nějak nadstandardně postaral, to teda ne ;-\ :no: ... po finanční stránce dobrý přístup, ale po té lidské a morální naprosto ubohý 😒
Je dvě doplnění...
ad 2) Subaru překvapilo, je to proti minulé generaci ošklivka, ale něčím táhne. Hodně bych krotil slova o nejkultivovanějším dieselu. Řekl bych jeden z nejkultivovanějších vznětových čtyřválců, nic víc, ale nic míň.
ad 3) ve střední třídě je 6-7 let běžný životní cyklus, Passat si navíc díky své bohaté klientské základně může dovolit tradiční půlgenerační obměnu, stejně jako u typů B3-B4 a B5-B6 čeká nynější Passat jen velký facelift a přesto zůstane v čele. Navíc stávající typ nevyniká precizností tak jako právě B6, i tak se dá očekávat masivní nástup prodejů po představení "nové" generace.
ad 2) Subaru překvapilo, je to proti minulé generaci ošklivka, ale něčím táhne. Hodně bych krotil slova o nejkultivovanějším dieselu. Řekl bych jeden z nejkultivovanějších vznětových čtyřválců, nic víc, ale nic míň.
ad 3) ve střední třídě je 6-7 let běžný životní cyklus, Passat si navíc díky své bohaté klientské základně může dovolit tradiční půlgenerační obměnu, stejně jako u typů B3-B4 a B5-B6 čeká nynější Passat jen velký facelift a přesto zůstane v čele. Navíc stávající typ nevyniká precizností tak jako právě B6, i tak se dá očekávat masivní nástup prodejů po představení "nové" generace.
1) Exkluzivní vozidlo v podobě Superbu Kombi zaslouženě táhne prodeje a lebedí si na trůnu své třídy :yes: 😄
2) Legacy už se prodalo tolik, že i nejzapřísáhlejší kritici už nemůžou bezmyšlenkovitě tvrdit, že ty prodeje táhnou jen skalní dlouholetí Subaristé. Úžasná cenová politika (proti minulosti), prostornost atakující zdatně Superb, 5tiletá záruka, a nejspíše nejkultivovanější diesel světa holt přitahují racionálně (a správně 😉 ) smýšlející jedince 😄 :yes😒br />
3) Kdo si však může kupovat v takovém množství 7 let staré auto, to opravdu nechápu ??? 😲 ... Vždyť za dobu existence Passata některé automobilky protočí i 2 generace a ta konstrukční zastaralost jednoduše nemůže být ultraprecizností Němců dokonale maskována :no😒br />
4) Šok v podobě propadu Mazdy 6 !!! Krásné auto, po Mondeu 2. nejsportovnější (prémii nepočítám), silně podbízivá cenová politika a přece nic 😒 ... to NECHÁPU snad ještě víc než Passata 😢
2) Legacy už se prodalo tolik, že i nejzapřísáhlejší kritici už nemůžou bezmyšlenkovitě tvrdit, že ty prodeje táhnou jen skalní dlouholetí Subaristé. Úžasná cenová politika (proti minulosti), prostornost atakující zdatně Superb, 5tiletá záruka, a nejspíše nejkultivovanější diesel světa holt přitahují racionálně (a správně 😉 ) smýšlející jedince 😄 :yes😒br />
3) Kdo si však může kupovat v takovém množství 7 let staré auto, to opravdu nechápu ??? 😲 ... Vždyť za dobu existence Passata některé automobilky protočí i 2 generace a ta konstrukční zastaralost jednoduše nemůže být ultraprecizností Němců dokonale maskována :no😒br />
4) Šok v podobě propadu Mazdy 6 !!! Krásné auto, po Mondeu 2. nejsportovnější (prémii nepočítám), silně podbízivá cenová politika a přece nic 😒 ... to NECHÁPU snad ještě víc než Passata 😢
Já znám spoustu spokojených soukromých Pašíkovců. Některé kousky se sypou,ale dojem s kvality zůstává i po pěti letech a hodně najetých kilometrech. Šestiválec, 4x4, DSG, malý diesel, silný diesel, turbobenzín takový počet variant ma jenom Passat. Uznávám ho velmi i když mám japončíka.