Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Klaudius
Rastie kvalita, rastie záujem zákazníkov, rastie úspech, stúpa sebavedomie. Kto nečakal, že adekvátne neporastú aj ceny?
Jistě, já to čekal rozhodně. Ovšem dostat se do vod, kde začíná být za stejnou cenu podobně vybavené třeba zrovna Volvo, navíc designově vynikající Volvo, to je podle mne už pro KIU příliš vysoká hra. Ukáže až čas, ale podle mě časem cena splaskne...
Ťažko povedať, ja sa obzerám po MPV, KIA drží ceny na úrovni Citroenu a vyššie, Renault je podstatne lacnejší, a to som myslel, že KIA mi dá lepšiu ponuku. Pritom nemá v triede žiadne novinky a napriek nie najlepším predajom sa cena stále drží vyššie ako je zdravé (podľa mňa). navyše má dosť obmedzenú ponuku motorov, maloobjemový diesel Carensu chýba, a Carnival ešte len nabieha na nový 2,2 CRDi, doteraz mal iba dosť letargický motor s objemom 2,9 litra, čo nie je bohvieaká ponuka.
corolla2
Ku všetkej úcte KIU ja nie... radšej aj ked netvrdím ze je to zlé auto... ale táky znak v maske nosit nebudem
skodov-kar
pozrel som si cennik xc60 ako o nom pisete.V podobnej vybave je rozdiel az 7000 euro.Na takuto kategoriu je to maly rozidel to ano.Ale nie je rovnaka.
Kia prestrelila cenu koli novinke.Buduci rok pojde pekne dole.Len nech nejde filozofiou ako Hyundai kde ceny vyssich modelov oproti Kii 0stali velke bez zmeny.
Kia prestrelila cenu koli novinke.Buduci rok pojde pekne dole.Len nech nejde filozofiou ako Hyundai kde ceny vyssich modelov oproti Kii 0stali velke bez zmeny.
jinak celkove tohle auto: cena za snahu o originalitu - dobry, ale celkovej dojem - nejak to neni ono, cekal jsem od byvaleho audinaka nejak vic (mozna proto je to byvaly audinak, nevim;-/)
jinak interier na auto, se kterym se dostanes k megu jen to fikne ;-o) studeny, neodpovidajici hodnote auta (z meho pohledu)
Jinak Sorento se docela povedlo, ale za tuhle cenu bych o znáček KIA na volantu fakt nestál.
Čistě pro zajímavost. Kam bys sahnul ty pro auto pro aktivní rodinu. Já netrvám na SUV. KIA je ale prostorná, se solidním kufrem, přitom neměří zbytečně 5 metrů na délku a třeba s ní zaparkuju i v Praze. A když budu na Šumavě, kde jsem často, a pojedu do lesa na houby, nebudu se bát, že si orvu podvozek o kořen... Kam jinam sahnout? Octavia combi má málo místa na zadních sedadlech. Superb combi má skoro těch 5 metrů. Mazda6 se mi zdála být tvrdá (chtěl jsem jí trochu víc vybavenou, což se u Mazdy rovná povinně 18" kola - přišla nám tvrdá jak jízda na stepní koze), Passat se pořád kazí, navíc všechno tohle má ty nízké podvozky... Já nechci SUV jako módní výstřelek, zdá se mi být pro aktivní rodinu praktické.
3-5x za zimu bych to 4x4 vyuzil, snazsi nastupovani, lepsi vyhled(ale trochu sobecke), odolnejsi podvozek, snad pasivni bezpecnost?
U mne osobne by prevladal pocit zbytecnosti pri 1000 km dalnicnim presunu letni Evropou.
KIA: jelo to slusne, ale na 5. a 6. stupen uz motor pro mne nedostatecne zapasil s odpory dane koncepci auta. Bydlet ale na samote nekde na horach mimo slusny asfalt, tak proc jako kompromis ne, navic prodejce je v rodine.