Ekonomika
Zaměstnanci dělají za hrst rejže, ve srovnání se Škodou a TPCA je to nehoráznost! Fabrika jede na půl plynu, odbyt vázne, půl druhé miliardy Kč ztráta. Toliko rekapitulace korejského zázraku. Vím, musím býti trpělivý, korejci už dvacet let vstupují do Evropy, Evropa je okrajový trh, krize a tak... >😒]
začínám mít z tebe pocit, že jsi tam pracoval a vyfasoval od nich par.55 >😒]
Malé OT: ACEA dnes zveřejnila prodeje v Evropě za březen a první kvartál. [odkaz]
Prodeje korejců překvapí asi jen strýčka Boba, zajímavá jsou tam podle mě jiná čísla - propad Japonců v čele s Toyotou, z něhož se vymyká (zato zásadně) jenom Nissan... Přes rostoucí italský trh pokles Fiat group (s výjimkou Lancie) a spousta dalších zajímavých údajů...
Prodeje korejců překvapí asi jen strýčka Boba, zajímavá jsou tam podle mě jiná čísla - propad Japonců v čele s Toyotou, z něhož se vymyká (zato zásadně) jenom Nissan... Přes rostoucí italský trh pokles Fiat group (s výjimkou Lancie) a spousta dalších zajímavých údajů...
Prodeje korejců nikoho nepřekvapí, rostou na úkor japonců, byť zbožná přání, některých odborníků, jsou jiná.
"Průměrné platy ve Škodě Auto a kolínské TPCA zůstávají o zhruba 10.000 korun vyšší."
A pani robotnici si uz hned porovnavaju platy s automobilkami, ktore maju tovarne par km od Prahy, ale toho si uz nikto nepamata, ze v okoli Nosovic mali rozhodne menej pracovnych prilezitosti, ako teraz... daj im automobilku, a hned chcu kreslo riaditela banky... 😄
A pani robotnici si uz hned porovnavaju platy s automobilkami, ktore maju tovarne par km od Prahy, ale toho si uz nikto nepamata, ze v okoli Nosovic mali rozhodne menej pracovnych prilezitosti, ako teraz... daj im automobilku, a hned chcu kreslo riaditela banky... 😄
Inu jsme obětí ubohých socanů. Kdybychom jsme se orientovali na služby, jak chce ODS, tak bychom brali mnohonásobně více.
V tomhle ohledu je zajímavý cestovní ruch, jenže pokud se podíváš na současnou situaci hotelů, pak se musíš poklonit před socany a blahořečit je za to, že orientovali zemi na automobilový průmysl - cestovní ruch byl krizí zasažen asi nejvíce ze všech odvětví.
Třetí typ služby jsou třeba IT konzultanti nebo finanční analytici. Vydělají hodně peněz, ale zaměstnání v takovém oboru je pro takové 1% lidí a z globálního pohledu ti zaměstnanost ani cashflow nevyřeší.
Jaké služby máš tedy na mysli? Podívej se na situaci v ostatních zemích, třeba v takovém Maďarsku... a pak tu vyprávěj něco o tom, jak jsme díky automobilovému průmyslu špatně skončili.