Suzuki SX4 je oblíbené především díky pohonu všech kol, který si nezadá se systémy v klasických SUV. Nyní ale má i co nabídnout v oblasti „value for money“ za cenu do 300 tisíc Kč.
proc do toho nedaji nejaky mensi moderni diesel? sx4 je celkem male auto, tak by jiste stacil i mensi a lehci motor, objem kolem 1,7 vykon kolem tech 80-90kw, co napr podobny motor jako 1,6CRDi(kia/hyundai) nebo 1,7CDTi(opel), nebo 1,6 TDi CR (wv)... mylsim ze s by to bylo dost oblibene.
aha... to je zajimave ! tak jsem torchu zapatral (gogle a suzuki.sk,mobile.de) a vysledek ano nabizi ale ne jako 4x4.. takze zase nic..
skoda mylsim ze by to bylo velmi povedene auticko, stejnak jako kdyby udeali kia soul 1,6cdri s 4x4... taky nic...
takze mala (relaitivne) 4x4 s obsahove mensim dieslem bude jedine duster 1,5dCi s 80kw a 4x4...
Ano, diesel 1,6 CR neni nejvhodnejsi, protoze pri delsim a vyssim zatizeni je jeho spotreba vysoka. To se projevuje i u zmineneho dieselu 2.0 CR "Multijet" od Fiatu, vestaveneho v tomto auticku (SX4, i F.sedici). Ten taky zere (zejmena v mestskem provozu) v prumeru o 2 litry vice, nez stary 1,9 TDI PD v Golfu 4motion, nebo Octavii 4x4. Dieselova CR motorizace od Fiatu je nestestim. TDI CR sice taky zere o poznani vice, nez TDI PD, ale navuseni spotreby oproti PD uz neni tak brutalni (cca pul litru). Ergo kladivko, vsichni se uz tesi na motory TDI v SX4. Verim, ze dojde i na 1,6TDI a 4x4.
ano suzuki a WV jiste k nejake spolupraci dospeji, ale myslim si ze se to nebude tykat tohoto vozu, urcite to bude min pristi generace sx4..
a jeste dotaz proc by mel mit 1,6 crdi s cca 80kw maly vykon na 4x4? duster bude s 1,5dCI, 80kw a bude 4x4...
jasne nebude to mit zrychleni jako f1 nebo bmw ale o tohle u tohoto auta snad nejde, nebo jo?